Polecane posty

cuba    0

Witam,

 

Mam pytanie? Czy ściągając zwolnice z pochwą w c355 będzie mi ciekł olej przekładniowy przez miejsce gdzie wchodzi wielowypust. Nigdy nie rozbierałem, więc nie wiem, a muszę zrobić hamulce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Ale jak odkręcisz pokrywę łożyska dyferencjału już tak.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek912    7

Koledzy poradzicie mi coś na te cylinderki w c-360? dziś znuw rozebrałem i z cylinderka leci jak cholera a jak dobrze pamiętam to już chyba czwarty raz rozbieram i to samo a zakładam te czeskie zetorowskie frugokov

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

witaj w klubie ! też mam robić hamulce, jak opony będę zakładał z tyłu nowe, poradzę Ci tylko szczęścia !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

wszytstko zalezy co miales wczesniej, jak juz wymieniasz caly zalej sobie dot-4

@piotrek912 moze kup te najtansze, u nas jeden wytrzymal 4 czy 5 lat


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kabaczek89    4

Zapowierzone. Sprobuj naciskajac ze 100x na hamulec. Ja mialem to saoi byly zapowietrzone w zrtorze 8145

 

AndroidPower

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

jak cylinderki leja to wiadome że się zapowietrzył układ i chodź byś 1m3 wlał płynu przez nie i milion razy pedał naciskał to dalej będzie Ci płyn uciekał a pedał mięki, logiki trochę ;) pozdrawaim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radosny8821    0

witam. Panowie jestem nowy na tym forum. mam pyt odnośnie hamulcy c 360. wymieniłem sobie wyrownywacz z tego co były 2 krotkie pomki na jedna dłuższa z wyrównywaczem i krotsza. i jest problem ten pedał co jest podłaczony do tej pompki dłuzszej jak hamuje sam jest twardy itd drugim jak robie to samo to nic wpada do dna. jak wcisne oba to i ten drugi tez zaczyna twardnieć. choc hamulcy nie ma prawie nic. jednym jak hamuje tym od tej pompki dłuzszej to troche czuc lekkie hamowanie ale jak oba zepne to prawie nic. dodam ze układ odpowietrzany i pedał ten jeden twardy na maksa ale zadne kolo nie hamuje. co moze byc? przed wymiana było podobnie na starym wyrównywaczu i na krotkic pompach myślałem ze jak załoze ta to bedzie ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcelko12    39

Witam :)

Mam mały problem z prawym hamulcem, w ogóle nie hamuje pedał jest tak miękki że można go palcem wciskać do końca co może być tego przyczyną ?

Dodam że na lewe koło ciągnik staje w miejscu na asfalcie, jednym słowem na lewe hamuje jak żyleta a z prawym jest problem..

Bardzo bym prosił o nie zamykanie tego tematu gdyż nie mam czasu szukać bo cały czas mam robotę a być może jest gdzieś wyjaśniony podobny temat :)

Pozdrawiam ;]

 

URSUS C-360

Edytowano przez marcelko12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianus2222    119

Panjowie ja mam problem w zetorze proximie tez prawy hamulec, tam w zwolnice wchodzi taki plaskownik jakby i nie odbija;/ dodam ze jak juz sie nacisnie to nie odbija w zwolnicy a pedal chodzi. Odpowietrzalem juz wiele razy i problem nadal; (


sprzedam rozsiewacz amazone 800l 1600zł. Talerzówke famarol 1,8m siewnik poznaniak 2,7m tanio! pisać na priv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Makabra z tymi dzisiejszymi czciami stare hamulce wytrzymały kilkanaście lat

a dzisiaj 2 godziny w polu i pościł nowy zetorowski cylinderek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

A jakim płynem zalewasz układ hamulcowy.Jak DA 1 to się nie dziwie.Ja zalewam DOT 4 i jakoś nic nikomu się nie dzieje a zmieniłem w tamtym roku i w tym roku z 10 cylinderków właśnie czeskich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Da 1 bo pompy zostały ta same stare cylinderki były dobre do konca zostały wymienione przy remoncie skrzyni

tak na wszelki wypadek zęby się nie pieprzyć

Edytowano przez GoRAL1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

DA 1 to dla mnie skuteczny preparat do odrdzewiania starych zardzewiałych śrub.Wystarczy polać podgrzać palnikiem i śruba puszcza bez ale.Wymień uszczelniacze na cylinderku i wymień płyn na DOT 4 bo DA 1 jest płynem żrący i zjadł ci uszczelniacze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

ja zmieszalem te plyny i nic sie ne stalo, wystarczy ze zlejesz stary i przeplukasz pompki


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Czytam ten temat i nie wierze ,że zalewacie jakimś starym wynalazkiem nowe układy hamulcowe a później wielkie pretensje,że nowe części są do niczego. Ja osobiście nie miałem jeszcze przypadku żeby te czeskie części fragokov były jakieś wadliwe. Niestety jak mamy stary układ zalany płynem DA1 i cos wysiadzie to najlepiej wymienić cylinderki i pompki na nowe wyczyścić rurki lub dać nowe i zalać płynem Jak radzi kolega DOT4 i bedzie spokój.

DA1 to sie stosowało kiedyś aby uszczelki peczniały i uszczelniały układ. W nowych jest inna guma i tu nie może nic pęcznieć ,bo pompka czy cylinderek się zatnie. Nawet zwykły R3 jest lepszy.

 

Macie tu opisy jak nie wierzycie:

DA1

Płyn hydrauliczny DA-1 przeznaczony jest do układów hydrauliki siłowej maszyn i urządzeń rolniczych, budowlanych, transportowych i przemysłowych. Zapewnia skuteczne, właściwe i trwałe działanie tych układów poprzez: odpowiednie pęcznienie uszczelek gumowych, właściwe uszczelnienie układu, zabezpieczenie metalowych części przed korozją.

R3

Przeznaczony do hydraulicznych układów hamulcowych i sprzęgłowych pojazdów, których instrukcja zaleca stosowanie płynu hamulcowego R-3 lub płynu klasy DOT-3. Posiada doskonałe właściwości użytkowe. Temperatura wrzenia: ponad 225°C. Jest mieszalny z innymi płynami hamulcowymi klasy DOT-3 oraz R-3. Spełnia wymagania normy obowiązujących w Polsce - PN-C-40005 oraz normy amerykańskiej FMVSS 116 (DOT-3).

DOT3

Przeznaczony jest dla wszystkich pojazdów samochodowych, dla których instrukcja obsługi zaleca stosowanie płynu klasy DOT-3 lub R-3/205. Stosowany w systemach hydraulicznych i sprzęgłach samochodowych. Charakteryzuje się temperaturą wrzenia powyżej 230°C oraz doskonałymi właściwościami użytkowymi. Jest mieszalny z innymi płynami hamulcowymi klasy DOT-4, DOT-3 oraz R-3/205. Ma pozytywną opinię cywilnych i wojskowych instytutów naukowych. Odpowiada obowiązującym normom międzynarodowym: FMVSS 116 (DOT-3), ISO 4925, SAE J1703, PN-C-40005

DOT4

Przeznaczony do wszystkich pojazdów samochodowych, w których producent zaleca stosowanie płynu klasy DOT-4. Używany w systemach hydraulicznych i sprzęgłach samochodowych. Charakteryzuje się doskonałymi właściwościami użytkowymi - jego temperatura wrzenia wynosi ponad 260°C. Jest mieszalny z innymi płynami hamulcowymi klasy DOT-4. Biodegradowalny i niskotoksyczny, z prawem do używania znaku "Czysta Polska". Odpowiada obowiązującym normom międzynarodowym: FMVSS 116 (DOT-4), ISO 4925, SAE J170, PN-C-400053.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

No koledgo Radek ! :D dziękuję za radę, to juz wiem czemu czeskie cylinderki nowe mi dechły ;) dot4 po wymianie uszczelnien zaleje i zobaczymy efekty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grubson124
      Witam mam taki problem gdyż w moim deutzu zaczęły łapać hamulce na przednim wale pedynm więc postanowiłem to rozebrać i naprawić i odkręciłem ten zasisk wyciągłem stare klocki a raczej kawelk blachy co po nich pozostało i jeden tłoczek cofkem ładnie a tego drugiego co jest do mostu przykręcony nie mogę próbuje na siłę breszka to aż się tarcz wygina a to ani mam się nie wsunie. Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ceston
      Witam mam nowe cylinderki tarcze i przewody. jak to prawidłowo odpowietrzyć? zdjąć ta gumkę z odpowietrznik a i go jeszcze zluzować? bo pompuje pompuje a efektu brak jak tylko zdejmę gumke
    • Przez ceston
      Jak w temacie macie jakiś sposób na to poza wymiana samego cylindra? początek gwintu jest uszkodzony reszta jest ok. jak to wkręcić. Swoją drogą brawo dla konstruktora za tak wlfantastyczne umieszczenie gwintu
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem ostatnio cylinderek hamulcowy i bęben okładziny zostały stare bo nie były jeszcze mocno zużyte i jest teraz taki problem że po kilku krotnym odpowietrzeniu słabo hamuje
    • Przez kingway
      Witam , mam pytanie dotyczącej pompki hamulcowej . Leciała mi pompka hamulcowa stara i wymieniłem ją na nową (dostałem kiedyś taki leżak magazynowy) i widzę , że przepuszcza i tutaj moje pytanie ? Czy warto wymieniać same uszczelnienia czy może wymieniać od razu całą pompkę ? Pompka niby nowa , ale pewnie uszczelnienia szlag trafił  I najlepiej jakiej firmy kupić ?  
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj