Polecane posty

noxes    0

@seweryn20, chodziło mi o to czy da się oddzielić pochwę(wałek z wielowypustem będen szczęki i cylinderek) od zwolnicy. Całość jest dosyć ciężka i jest to kłopotliwe w zamontowaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
noxes    0

Trudno dam radę :) Ale nareszcie będę miał dobre hamulce. Zostanie jeszcze sprzęgo do zrobienia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

He he dokładnie. Kretynina? Kreatyna? Jak to się nazywa dla sterydów? Wora zjedz i założysz ale ogólnie polecam użyć głowy. Tylko w całości się da.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Kurczak,ryż i kreatyna zrobi z ciebie.... No kto zgadnie ? :)

 

A nawiązując do tematu...To da się założyć taśmę od ręcznego nie zdejmując zwolnicy? bo ja na prawym kole ręcznego nie mam.A u mnie wszystko musi działać. B)


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Ja mam przerobiony ten dekielek styłu i

kiedyś rozebrałem aby założyć nowe cięgno do blokady

i potem aby założyć taśme przerobiłem ten dekielek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

da sie

jak bedziesz mial szczescie t ouda Ci sie w godzine, jak nie to sie zdenerwujesz i dasz sobie spokoj


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293
:) Ok dzięki za odpowiedź.Ale i tak raczej zdejmę kiedyś tam zwolnice bo blokadę też zrobię i uszczelniacz wymienię bo mi trochę cieknie.

Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    42

Panowie ciągnik sam nabija butlew miarę szybko, nawet na wolnych obrotach, a gdy podłącze go do przyczepy to strasznie opornie dobija to powietrze, a układ w przyczepie jest szczelny, czyściłem zawór sterujący i nie wygląda aby coś było nie tak, jak już nabije tą butle to hamuje... jak sprawdzić czy sprężarka dobrze "bije"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Kompresor w 60-ce nie jest specjalnie wydajny. Najprościej było by porównać z innym ciągnikiem. Ale możesz zrobić inaczej żeby sprawdzić drożność od zaworu hamulcowego do bani przyczepy. Podłącz przyczepę, zaciąg ręczny i nabij ciśnienie do butli ciągnika. jak spuścisz ręczny powietrze ma ruszyć do butli przyczepy. i to dość szybko. Jeśli się tak nie stanie coś stawia opór.

Ale raczej wydaje mi się że kończy się sprężarka. Łokropnie rzyga wtedy olejem w stronę butli jak padły pierścionki. Jak nieszczelne są zaworki w głowicy też spada wydajność.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    42

na pewno sprężarka, bo wg instrukcji pompuje 90l\min u mnie w życiu tak nie pójdzie drożność jest na pewno ok bo ucieka moment powietrza. Od czego zacząć wymianę?same pierścienie by były czy szkoda próbować? głowica jest ok, przynajmniej jak mam ją rozebraną dmucham powietrze to zamyka zawory i otwiera jak dmucham w drugą stronę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Zdejmij głowicę sprężarki, wyjmij cylinder i zdejmij pierścienie. Sprawdź wizualnie zużycie. Jeśli na cylindrze jest rowek wymiana wszystkiego, jeśli nie włóż do niego same pierścienie. Luz na zamku większy nić 0,5mm wymiana pierścieni. Skontroluj sworzeń i korbowód. Zaworki sprawdź dokładnie na szczelność. Zaworki zawsze się otwierają ale nie zawsze szczelnie zamykają. W instrukcji napraw są fajnie wymiary opisane.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Jeśli jest taki minimalny kołnierz na cylku to może to być powodem że słabo nabija powietrze ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Może. Trochę na cylindrze, trochę na pierścionkach i już maż za duży luz na zamku.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Pierścienie i tłok nowe kupiłem, ale będę musiał kupić jeszcze ten cylinder

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Misiaul    16

Chłopaki nie wiecie jakie szybkozłącze mają ciągniki siodłowe?? Mam taki przewód z szybkozłączem od ciągnika siodłowego i nie wiem jakie ono jest miękkie czy twarde. Mam szybkozłącze czerwone.

Edytowano przez Misiaul

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Misiaul    16

Mam problem, ponieważ hamulce w lewym kole dobrze mi nie odbijają i co najlepiej zrobić ? Wiem że przy pompce jest śrubka ale nie wiem czy trzeba ją wkręcić czy wykręcić ?

Z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Między bolcem a cylinderkiem pompki ma być luz. Ustaw na 2-3 mm i tyle. O ile to jest powodem to pomoże.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Ten bolec musisz wkręcić. To intuicyjna regulacja. Zrób tak żeby był luz i tyle.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Misiaul    16

Mam problem ponieważ przez odolejacz wyrzuca mi dużo oleju. Sprężarka pobiera dużo oleju. Czyli sprężarka do remontu ? A jak spuścic olej z odolejacza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Z boku obudowy odolejacza w kształcie lejka, tego kielicha musi byś śrubka z motylkiem. Nią trzeba popuścić i olej wyciśnie sprężone powietrze. A sprężarka do remontu.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grubson124
      Witam mam taki problem gdyż w moim deutzu zaczęły łapać hamulce na przednim wale pedynm więc postanowiłem to rozebrać i naprawić i odkręciłem ten zasisk wyciągłem stare klocki a raczej kawelk blachy co po nich pozostało i jeden tłoczek cofkem ładnie a tego drugiego co jest do mostu przykręcony nie mogę próbuje na siłę breszka to aż się tarcz wygina a to ani mam się nie wsunie. Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ceston
      Witam mam nowe cylinderki tarcze i przewody. jak to prawidłowo odpowietrzyć? zdjąć ta gumkę z odpowietrznik a i go jeszcze zluzować? bo pompuje pompuje a efektu brak jak tylko zdejmę gumke
    • Przez ceston
      Jak w temacie macie jakiś sposób na to poza wymiana samego cylindra? początek gwintu jest uszkodzony reszta jest ok. jak to wkręcić. Swoją drogą brawo dla konstruktora za tak wlfantastyczne umieszczenie gwintu
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem ostatnio cylinderek hamulcowy i bęben okładziny zostały stare bo nie były jeszcze mocno zużyte i jest teraz taki problem że po kilku krotnym odpowietrzeniu słabo hamuje
    • Przez kingway
      Witam , mam pytanie dotyczącej pompki hamulcowej . Leciała mi pompka hamulcowa stara i wymieniłem ją na nową (dostałem kiedyś taki leżak magazynowy) i widzę , że przepuszcza i tutaj moje pytanie ? Czy warto wymieniać same uszczelnienia czy może wymieniać od razu całą pompkę ? Pompka niby nowa , ale pewnie uszczelnienia szlag trafił  I najlepiej jakiej firmy kupić ?  
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj