Polecane posty

GoRAL1    63

Dwa lata temu założyłem pompy zetor owskie i od tej pory mam spokój ( u mnie są góry)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mam pytanko robie wlasnie hamulce w 60 i poradzcie mi jakie kupic czesci bo ponoc zetorowskie sa wieksze i nie pasuja a ja chce kupic cos co bedzie sluzyc dluzej. pompy slyszalem ze Fragov a reszte???? poradzcie

 

wyjmujesz stare od ciągnika bierzesz do sklepu i kupujesz albo zamawiasz jak nie ma.

 

pompa działa mam tylko jedną a prawy hamuje

 

Zdejmij zwolnicę i wszystko bedziesz miał czarno na białym jak już nie chamuje to czasa na nowe bębny czy okładziny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DK94    192

Kupiłem ostatnio nowy zawór hamulców pneumatycznych, i mam pytanie jak się go podciąga. Ponieważ jak zaciągnę ręczny to spuszcza mi z złącza do 0. Natomiast gdy wcisnę hamulec zasadniczy to z 6 spuszcza mi do 4 (mam wskaźnik). Jest tam jeszcze sprężyna starego typu w okrągłej obudowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Szczeże jeżdżę od sześciu lat ciągnikiem anie razu nie zakładałem pneumatyki do przyczep jest to po prostu w moim przypadku niepotrzebne z pola mam max 2km a jak sprzedjaę zborze to zamawiam transport sam. cięż. z przyczepą na auto bierze 10t na przyczepę 12t co ja bedę się męczyć ciągnikiem do skupu zapałce za transport wychodzi taniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DK94    192

Ale w moim przypadku wolę mieć wszystko sprawne, i nie wiem jak to wyregulować...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SipmaZ224    81

Kupiłem ostatnio nowy zawór hamulców pneumatycznych, i mam pytanie jak się go podciąga. Ponieważ jak zaciągnę ręczny to spuszcza mi z złącza do 0. Natomiast gdy wcisnę hamulec zasadniczy to z 6 spuszcza mi do 4 (mam wskaźnik). Jest tam jeszcze sprężyna starego typu w okrągłej obudowie.

 

 

 

Na złączu ciśnienie ma być cały czas, dopiero po wciśnięciu hamulca ma spaść do zera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DK94    192

Wiem o tym i właśnie tu jest problem bo mi nie spada do 0...

 

Tylko z 6 bar do 4 bar a powinno spaść do 0.

Edytowano przez DK94

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stasiok    0

Witam,

 

jak to jest że w niektórych C-360 są dwie dwie różne pompki (mniejsza i większa) a w niektórych dwie jednakowe pompki z wyrównaniem ciśnienia. Czy w określonym czasie montowali jedne ukłądy a poźniej zaczeli te drugie?

 

Który ukłąd jest lepszy. Ten z dwoma róznymi pompkami? Mam u siebie dwie jednakowe pompki i zastanawiam sie czy przy remoncie zostawić ten układ, czy zmienić na pompki o różnej wielkości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

w 355 byly te pompki z wyrownywaczem, jak sie nie myle, bo w 360 od poczatku produkcji montowali dwie rozne, dluzsza z wyrownywaczem

poczytaj kilka stron wczesniej, moze warto przerobic na jedna, krotka pompke


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stasiok    0

Tak, czytałem trochę, tyle, że temat jest dosć długi

Czy przy zamianie na dwie pompki mocowanie będzie pasować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej1994    0

Witam. Panowie czy w ursusie c4011 był montowany hamulec ręczny na dwa kola czy na jedno, bo jak zaciągnę to hamuje mi tylko prawe kolo a za bardzo nie wiem jak to się sprawdza. Dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucik131    28

tak będzie kupujesz dwie pompki i rurkę łączącą je. Odnośnie o pytanie z ręcznym w 4011 to hamulec jest na dwa koła, ściągasz dekielek pod siedzeniem ze strony, która słabo hamuje i dokręcasz kluczem 19 nasadową, tylko nie za mocno bo będzie się "palić".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej1994    0

Czy układ hamulcowy od c360 pasuje do 4011 ten na dwa pedały bo chciał bym go założyć?? Ile będzie kosztować mniej więcej ten układ razem z całkowitym remontem hamulców na dwa kola. Dzieki wielkie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W 4011 była montowana pompka.

large_1824902200.jpg

 

A tak w 360- tce http://pokazywarka.pl/siizj5/

Do tego pedały, wałek pedałów, rurki, to tak z grubsza, bo dokładnie nie sprawdzałem co jeszcze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucik131    28

pisałem o 355 co miał dwie pompki krótkie i wyrównywacz i będzie pasować bo to z 15 lat temu przerabiałem. w 4011 jest jedna pompka jeden "pedał" hamulcowy" a rozdzielacz gdzieś pod siedzeniem, to nie wiem czy będzie pasować.

Edytowano przez gucik131

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    42

Panowie jesteście w stanie pomóc? wymieniłem pompke(dłuższą) na fragova bo stara ciekła i za nic nie mogę odpowietrzyc hamulców, zalałem ją przed założeniem , tak doradził w sklepie, zalane dot1, płyn nigdzie nie ucieka, jak naciskam szybko i mocno oba pedały to tylko stop mrugnie, a czujnik na starej pompie jeszcze działał powietrze nie wychodzi z ani jednego odpowietrznika, cylinderki też nie ciekną, juz nie mam głowy, prawy hamulec mozna powiedziec ze hamuje, a lewy nic... prosiłbym o jakieś rady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

A jak się odpowietrzyły, płyn ładnie płyną z odpowietrznika?

Może tłoczek w pompce się nie cofa?

A pedały hamulców są twarde i zatrzymują się czy wpadają głęboko?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    42

płyn normalnie płynie z odpowietrzników, pedał się cofie, wiec i chyba tłoczek sie cofa, lewy jak dobrze przycisniesz to dobije do końca, z prawym jest lepiej, koło zablokuje, obydwa razem jak wciskam to daleko nie idą, ale czuć jakby były nie odpowietrzone, ale juz nie mam głowy jak to odpowietrzyć skoro idzi normalnie płyn, przelałem go pewnie juz ze dwa razy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
noxes    0

Panowie, mam takie pytanie. Zabrałem się za naprawę hamulcy w c360 i się zastanawiam czy da się zamontować najpierw pochwę a następnie zwolnicę? Montując to wszystko razem jest bardzo duze ryzyko uszkodzenia simeringu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nie da się. Bęben jest na półosi zablokowany segerem. Jak go założysz gdy będzie w obudowie mostu? Nie wspominając o oringu, profilowanej uszczelce czy o tym jak trafisz półosią w niego gdy będzie leżał na dnie tylnego mosty. nie ma najmniejszej szansy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Montując to wszystko razem jest bardzo duze ryzyko uszkodzenia simeringu.

Nie uszkodzi się uszczelniacza, najlepiej jak dwóch podniesie zwolnicę na rurce, a trzeci celuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    42

@kundys odkręć pompkę i wkręć koniec popychający tłoczek pompy.

 

zrobilem juz wcześniej tak, panowie z tego co widze poprostu krótka pompa jest do wymiany, z tego co dobrze pamiętam to właśnie lewy pierwszy przestał hamować, a poza tym jak lekko podpompuje i szybko nacisnę lewy to mrugnie stop, jak obydwa nacisne jest podobnie, i mruga jak jest przy końcu, a jak dociskam bardziej to gaśnie, a czujnik dobry bo sprawdzałem, pedał lewy się poddaje, a prawy nie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grubson124
      Witam mam taki problem gdyż w moim deutzu zaczęły łapać hamulce na przednim wale pedynm więc postanowiłem to rozebrać i naprawić i odkręciłem ten zasisk wyciągłem stare klocki a raczej kawelk blachy co po nich pozostało i jeden tłoczek cofkem ładnie a tego drugiego co jest do mostu przykręcony nie mogę próbuje na siłę breszka to aż się tarcz wygina a to ani mam się nie wsunie. Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ceston
      Witam mam nowe cylinderki tarcze i przewody. jak to prawidłowo odpowietrzyć? zdjąć ta gumkę z odpowietrznik a i go jeszcze zluzować? bo pompuje pompuje a efektu brak jak tylko zdejmę gumke
    • Przez ceston
      Jak w temacie macie jakiś sposób na to poza wymiana samego cylindra? początek gwintu jest uszkodzony reszta jest ok. jak to wkręcić. Swoją drogą brawo dla konstruktora za tak wlfantastyczne umieszczenie gwintu
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem ostatnio cylinderek hamulcowy i bęben okładziny zostały stare bo nie były jeszcze mocno zużyte i jest teraz taki problem że po kilku krotnym odpowietrzeniu słabo hamuje
    • Przez kingway
      Witam , mam pytanie dotyczącej pompki hamulcowej . Leciała mi pompka hamulcowa stara i wymieniłem ją na nową (dostałem kiedyś taki leżak magazynowy) i widzę , że przepuszcza i tutaj moje pytanie ? Czy warto wymieniać same uszczelnienia czy może wymieniać od razu całą pompkę ? Pompka niby nowa , ale pewnie uszczelnienia szlag trafił  I najlepiej jakiej firmy kupić ?  
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj