duska

Pomoc przy zakupie Kombajnu!!

Polecane posty

duska    0

Witam

Mam zamia złotych i do swojego gospodarstwa kupić używany kombajn za około 100 tys. i chciałem uzyskać wasza pomoc.

Jestem rolnikiem "bez kasy" ;) i jedyną kasę jaką będę miał to będzie kasa za sprzedaż starego kombajnu i proszę was o pomoc.

Poradźcie mi jak mam sie zabrać za kupno kredyt, PROW itp. I ile będę musiał mieć wkładu własnego.

Jeśli już są takie tematy to bardzo proszę o podanie linka. Szukałem tematów podobnych ale nie za bardzo mi to wyszło.

Pozdrawiam i prośże wszystkich o wyrozumiałość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na uzywaną maszynę to chyba dofinansowania nie dostaniesz. W Prowie jest taka możliwość, ale maszyna nie może być starsza niż 5 lat, a wiadomo, za 100 tys 5 letniego kombajnu nie kupisz. Kredyt preferencyjny Młody rolnik też chyba nie może być przeznaczony na używaną maszynę. Zostaje Ci raczej tylko komercyjny kredyt. Jeśli miałeś stwierdzone szkody suszowe, to możesz wziąć niskooprocentowany kredyt suszowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waltra    0

Napisz przede wszystkim ile masz hektarów ,może mały nowy byłby uzasadniony na PROW.A jak masz malutko to może ten stary"obleci" po remoncie.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MTZ1    0

PROW na kombajn nowy dostaniesz jak masz minimum 100ha własne albo udokumentowaną dzierżawy,przynajmniej tak było w moim przypadku...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pati    12

A czasem nie wystarczy 70ha? ;)


Czy świeci słońce, czy leje deszcz, John Deere 7530 moja maszyną jest. :)
www.tractordata.com____www.konedata.net Ile koni, który rok, prędkości i pojemności.
Nie każda morda pasuje do Forda, nie każda menda pasuje do Fendta, nie każda ździra pasuje do John Deera. :-D
JOHN DEERE 7530 -----> my dream... super maszyna...

Udostępnij ten post


Link to postu