Zaloguj się, aby obserwować  
rafal20

MF 690 problem z wałkiem przekaźnika mocy

Polecane posty

rafal20    0

witam jestem tu nowy mam MF690 i po jego uruchomieniu ciągle kręci mi się wałek od przekaźnika mocy nawet jeżeli dźwignia jest w pozycji wyłączonej. jeśli ktoś coś wie na ten temat to piszczie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Czy kręci się pod obciążeniem jak jest wyłączony bo to ma znaczenie do zdiagnozowania

 

 

 

Nie cytujemy ostatniego posta. Treść swojej wypowiedzi umieszczamy w pierwszym okienku

Edytowano przez lysyrolnik

Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal20    0

jak jest pod obciążeniem to przestaje ale chcąc go zatrzymać rękoma to się nie da trzeba użyć deski i to z dużą siłą wtedy dopiero się zatrzyma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ASOGCURSUS    21

Świadczy to że jest padnięta pompa zębata która jest zamontowana razem z pompą hydrauliczną podnośnika można sprawdzić podłączając manometr ciśnienie powinno wynosić 1,59-1,86 MPa przy 1000 obr.druga przyczyna to pęknięty rozdzielacz sprzęgła WOM sprawdzimy zdejmując czapę podnośnika


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
snopek4    3

Jeśli padnięta jest pompa zębata to powinna świecić kontrolka od ciśnienia oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal20    0

są tam dwie kontrolki jedna z pełną kropelką a druga z dwoma i nie wiem co one oznaczają ale żadna z nich nie świeci. Jeśli to ta pompa zębata to jak się do niej dostać???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
snopek4    3

On jest 4x4? I czy ma moze wzmaczniacz??

Niestety jeśli pompa wysiadła to trzeba go rozpoławiać (ja tak robiłem w swoim 699)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal20    0

jest bez przodka. ma wzmacniacz. a jaka była przyczyna że musiałeś wymieniać pompę??? i jak go rozpołowić??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luckywasak    15

Ja podejrzewam, że to coś z włącznikiem hydraulicznym przy sprzęgle może być albo z rozdzielaczem (może podaje ciśnienie na zawór i na hamulec jednocześnie). U mnie jest to samo. Preważnie da się zatrzymać ręką a jak już się zatrzyma to hamulec trzyma. Żeby podczepić maszynę najczęściej gaszę silnik - wtedy można w miarę lekko kręcić wałkiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cotn    0
On jest 4x4? I czy ma moze wzmaczniacz??

Niestety jeśli pompa wysiadła to trzeba go rozpoławiać (ja tak robiłem w swoim 699)

 

Witam. Mam MF 699 i problem, jak mi się wydaje, z pompą hydrauliczną, konkretnie tur podnosi bardzo wolno. Z biegiem lat, mam go 5 lat, jest coraz gorzej.

Mam więc prośbę do Ciebie, lub innych użytkowników tego ciągnika, jak wymienić tą pompę. Trzeba rozpoławiać ciągnik czy wystarczy zdjąć czapkę. Czy lepiej oddać pompę do regeneracji czy kupić nową: zamiennik czy oryginał (chodzi o relację cena- jakość).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
john56l    0

że wałek się kręci to nieznaczy że coś się już popsuło, podobno massey tak mają i to nie jest wina usterki, znajomy ma dwa massey 699 i muwi ze to normalka bo one podobno tak mają że jak im się zachce to wałek chodzi sam a czasami nie i tyle. :)

 

 

PS. @cotn jakiej marki masz tura przy swoim 699 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan675    1578

w moim jest podobnie ostatnio zauważyłem że w mrozy się nie kręci jak odepne wom od maszyny to też się nie kręci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek84    27

u mnie po kupnie mf 690 też wałek się krecił i robi to nadal tylko z tą różnicą że na zimnym gęstym oleju, gdy pójdzie w pracę olej robi się rzadki i Wom stoi. A co do wymiany pompy z tego co wiem trzeba go rozpoławiać na skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzen    199

witam może też być wina hamulca WOM w moim 690 też tak jest ale już się przyzwyczajłem się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luckywasak    15

Świadczy to że jest padnięta pompa zębata która jest zamontowana razem z pompą hydrauliczną podnośnika można sprawdzić podłączając manometr ciśnienie powinno wynosić 1,59-1,86 MPa przy 1000 obr.druga przyczyna to pęknięty rozdzielacz sprzęgła WOM sprawdzimy zdejmując czapę podnośnika

Sądzę, że nnie jest to raczej wina pompy. U mnie po wymianie pompy nic się nie zmieniło. Kiedyś (3-4 lata temu) WOM działał normalnie, tzn nie kręcił się po wyłączeniu, a jeśli nawet się kręcił to bardzo lekko i dało się zatrzymać ręką. Teraz kręci się z dużą siłą a po zgaszeniu ciągnika jest zahamowany (żeby podczepić prasę muszę kręcić rozrusznikiem). Tak było przed wymianą pompy i po wymianie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    1074

Nie ejstem pewien czy tam wom włączany jest hydraulicznie czy mechanicznie może to tylko wina regulacji popatrzcie dobrze w katalog cześci jak to jest zrobione. W moim 390 włacza się mechanicznie zdaje mi się że tam jest sprzęgło wielotarczowe może z czasem coś się wyrabia i juz dobrze tarcz nie rozłącza lub istnieje ryzyko , że się "skleiły" W mojm 390 przy nizszycvh tem na zimnym kręci się bez obciążenia a jak się olej rozgrzeje nie kręci się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez rafikn
      Witam wszystkich mam pytanie do posiadaczy MF 362 lub tych którzy znają ten ciągnik. A więc tak jak z awariami tych maszyn jak jest z dostępnościom części zamiennych bo nie ma zbyt dużo tych ciągników w sprzedaży i trochę się obawiam Cena za ciągnik 50000 rok 1994 ciągnik z turem Bardzo proszę o pomoc
    • Przez uzytkownikagrofoto
      Potrzebuję zmienić 3512 na coś mocniejszego do paszowozu. W zasadzie gdyby się dało wsadzić silnik a4.236 do 3512 to też by wystarczyło. Może jeśli ktoś ma o tym pojęcie, to niech napisze czy to możliwe.

      Ale główne pytanie brzmi co wybrać: MF 375 czy Ursus 5314? Ale proszę o jakieś sensowne argumenty, a nie zaraz tu ktoś wyskoczy, że komfort lepszy w MF, że radio, albo że angielskie to lepiej poskładane niż polskie. Ja chcę wiedzieć czy dostanę do tego gdzieś części w miarę od ręki, a nie, że zadzwonię do Korbanka i mi ściągnie za 2 tygodnie z Afryki czy skądś. Na + dla MF jest rewers i to w sumie tyle. Traktor do paszowozu i zgrabiarki, a tu rewers mi nie jest koniecznie potrzebny
    • Przez Massey294s
      Witam. Miałem słabe ciśnienie oleju, nawet agregatu 600 kg nie chciał podnieść, komorę od prasy zwijającej ledwo, ledwo. Zmierzyłem ciśnienie na złączu wyjścia hydraulicznego i wyszło na ciepłym poleju na pełnym gazie 1,3 MPa. Nie myśląc długo oddałem pompe hydrauliczną do regeneracji (tą, która zamocowana jest w deklu rozrządu silnika). Zamontowałem pompę i ciśnienie nie wiele się zwiększyło, bo do ok 1,5 MPa na rozgrzanym oleju. Jakoś podnosi ten agregat, ale tylko na pełnym gazie. Nie chce odrazu obwiniać źle zregenerowanej pompy. Co może być jeszcze nie tak? Słyszałem, że w skrzyni jest pompa, która odpowiedzialna jest za podanie oleju do głównej pompy. Czy to prawda? Dodam, że układ przed jak i po wymianie często się zapowietrza (musze luzować rurkę wysokiego ciśnienia przy pompie, dopóki nie popłynie olej. Co jeszcze może być nie tak? W czym szukać błędów?
    • Przez Daniel480
      Witam, po raz kolejny zwracam się do was o pomoc. Podpowie ktoś w jakiej kolejności i z jakim momentem dokręcić śruby w głowicy w MF 294s? Silnik Perkins A4 103
    • Przez Krzys375
      Witam,
      Nie mogę odnaleźć podobnego tematu na forum natomiast,
      w Mf255 posiadam silnik po kapitalnym remoncie 3p, podobnież jest to silnik od Ursusa c360 3p a nie oryginal Mf 255 ale to jest to samo bynajmniej tak mi się wydaje.
      Problem tkwi w tym, że leci czarny dym po dodaniu gazu, puszczeniu i ponownym dodaniu gdy wejdzie na obroty jest już bardzo mały ale jest.
      Ładnie wkręca się na obroty. Dodam że silnik ma po remoncie ok 10 mth
      Jak ma pomóc coś mogę wrzucić nagranie wideo.
      Bardzo proszę o pomoc nie chciał bym zakatować tego silnika
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj