DaMiAn914

Turbo w Ursusie C-330M

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Interesuję się tematem turbo, chętnie obejrzał bym jakiś filmik z pracy z turbo, zapytam jeszcze orientacyjnie ile kosztuje zakucie przewodów olejowych ? Są może jakieś końcówki które można samemu zarobić ? Wg. mnie turbo w c330 sprawdzi się głownie przy koszeniu rotacyjną czy orce, nie chce odpowiedzi ze to bezsens ze lepiej ciągnik zmienić itp. bo to nic nie wniesie do tematu, pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7969

lepiej isc i niech zakuja pozadnie na maszynie, koszt niewielki. Zapewnie chodzi Ci o przewod smarowania turba. Najpierw musissz miec turbine , potem dopiero patrzec i kombinowac z zasilaniem. Przewod zawsze jest metalowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamyk82    1

Wszystko ładnie wygląda tylko że do turba układ dolotowy i wydechowy powinien być całkiem inny niż orgynał .

Jeżeli chodzi o wydech pusta rura 1,5 cala załatwi sprawę . Gorzej z dolotem .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7969

jak dasz kwasa lub cos w tym stylu na przelocie to napewno bedziesz mial dzwiek ciekawszy a i spaliny nie beda sie zamulac w wydechu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

Co z tego jak Ci wszyscy zakładają turbo do ciapków jak ciapkowi i tak mocy nie przybedzie.

Ludzie którzy się nudzą i nie maja co roboty to właśnie wymyslają takie pierdoły niestety na nic zdatne!!!

Bo ciapkowi niestety mocy nie przybedzie po takim experymencie , ale bardziej straci moc bo bedzie go dławić.

Montowanie turbin do diesli wiążę się nie tylko za założeniem turbiny do zwykłego diesla , ale także przeróbką wtrysków, pompy, głowicy itd.

A to ze ktoś założy turbinę i myśli ze traktor wzmocnieje to jest w błędzie.

Tu filmik jak ma chodzić traktor z turbiną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7969

im wiecej cylindrow tym wiecej spalin , im wiecej spalin tym bardziej efektywne wykorzystanie turbinyna skutek dzialania energi kinetycznej gazow spalinowych. Niestety ciapek ze swoim charakterystycznym "pach pach pach " zbyt efektywnie turbiny nie wykorzysta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patryk255    1

kamyk82 skończ pierd.... głupoty i nie czepiaj się bibita bo on dobrze gada a ty piepr.... i na chu.. ci fotki jak już wstawiał? A jak się nie masz już czego przyczepić to wypier..... z tego tematu bo nic modrego nie wnosisz tylko zamęt siejesz. 

a teraz do wszystkich oprócz kamyka82 sam jestem w trakcie zakładania turbo do swojej Mki i jest ona od vw pasat b4 1.9 td albo tdi juz nie pamiętam wiem że 110 KM miał i jest ze zmienna geometrią tylko koleś zrobił mnie w konia bo powiedział przez telefon że nie konsumuje oleju tylko kierownice/łopatki od zmiennej geometrii się przycinają,a gdy ją kupowałem śpieszyło mi sie i nie sprawdziłem przez to czy luzu nie ma wyczuwalnego na osi wirnika a tu jest na odwrót po ok 3 min pracy wyciągnęła ok 1l oleju i tu pytanie czy kupic zestaw naprawczy które kosztują w granicach 85-150 zł tam jest łożysko,odrzutnik uszczelniacze i takie tam czy może cały środek nowy za ok 570 zł to jest oś z wirnikami wyważona łożyskami, odrzutnikami, uszczelniaczami wszystko tylko kierownice stare i obudowa czy może oddać do warsztatu który to regeneruje ? a i zasilanie smarowania mam od dołu turbiny a powrót z góry ale wątpię żeby to miało aż taki wpływ na pobieranie tak dużych ilości oleju przez nią. :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7969

i to jest wlasnie powód, powrót zawsze musi być na dole, bo on jest swobodny, zasilanie powinno być natomiast z góry. Jak Ty to wymodziłeś ? Popraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patryk255    1

zdecydowałem się kupić nowy środek do tego turbo, tylko go wymienić muszę na drugi bo jest źle zgrzana dzwigienka z osią do ustalania położenia kierownic/łopatek ale jak zamontuje i nadal będzie brała olej to to przerobie tak żeby na dole był powrót a tym czasem zostawię jak jest bo sporo z tym roboty jest a po za tym tak mi się dobrze wkaponowała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7969

zrozum że musi być na dole powrót oleju bo spływa on grawitacyjnie, i nawet jak wsadzisz najnowszą turbinę za grube tyś to będzie wywalała olej. Widziałeś kiedyś turbinę ze spływem oleju u góry i smarowaniem u dołu ?? Zje.... Kamyka82 a sam nie masz pojęcia o tym co robisz, jak już musisz mieć tą suszare w tym ciapaju to zleć robotę mechanikowi albo komuś kto się zna na tym , i jeżeli myślisz że C 330 będzie gwizdała jak zachody albo od razu będzie jak rakieta to się przeliczysz, było sobie śrubę na pompie z obrót wykręcić i byś miał inny ciągnik za friko, a tak zapakujesz  z tysiaka i się rozczarujesz. Za to byś kapkkę dołożył i nowe opony jej dał, to by poprawiło uciąg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patryk255    1

spokojnie jak na nowym zestawie będzie brać olej to to przerobie a tymczasem zostawię jak jest bo dużo przy tym roboty i mi się po prostu nie chce robić następnego kolektora wydechowego i na nowo prowadzić przewodów ciśnienia i podciśnienia a mechanikowi nic zlecał nie będę bo jestem w stanie sam to zrobić i mam do tego jako takie warunki,poza tym jak sam zrobiłem kapitalny silnika to i temu podołam a opon ma jakieś 80-90% wiec na razie się pokręcą. a wymiana zestawu na nowy nie zaszkodzi bo ta turbina była padnięta za głośno gwizdała i miała wyczuwalny luz na osi wirników czego nie powinno być bynajmniej nie w takim stopniu. Uziu92 Ty jesteś mechanikiem czy coś?  :)

a tu link jak to na razie chodzi i wygląda  :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7969

Z wykształcenia jestem mechanikiem, ale pracuje w innym zawodzie aktualnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patryk255    1

A nie orientujesz się może czy by grało jak bym dał smarowanie na miejsce powrotu a powrut tam gdzie wejście zasilania smarowania ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

spokojnie jak na nowym zestawie będzie brać olej to to przerobie a tymczasem zostawię jak jest bo dużo przy tym roboty i mi się po prostu nie chce robić następnego kolektora wydechowego i na nowo prowadzić przewodów ciśnienia i podciśnienia   :)

 

Z tego co widać na filmiku to masz tradycyjną turbinę gdzie kolektory ssący i wydechowy są obrotowo przykręcane do rdzenia, wystarczy poluzowac śrubki po bokach "6" i przekręcić rdzeń o 180*.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patryk255    1

No nie do końca bo po ciepłej stronie turbo są trzy kołki ustalającej niby równo od siebie oddalone ale jest też taki czwarty ustalajacy i ograniczający odchylenie kąta położenia łopatek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7969

nie da rady. do samrowania jest mały otworek , zalezy jaka turbina , ale przewaznie kilka mm średnicy , do powrotu już jest dość duży.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patryk255    1

z tym to ja sobie poradzę bez problemu tylko chodzi mi o to czy łożysko będzie dobrze smarowane i czy odrzutniki nie będą oleju przepuszczać albo uszczelniacze ?

Edytowano przez patryk255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7969

zrób tak jak trzeba i nie kombinuj, bo to że Ci się nie chce zrobić , to będziesz to 20 razy poprawiał/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patryk255    1

jutro będę wszystko wiedział jak drugi środek mi dadzą może będzie dobrze i nie będę musiał nic przerabiać 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patryk255    1

I zamontowana jak trzeba tylko mi ta gruszka podcisnieniowa nie chce pracować i nie zmienia położenia łopatek a poza tym wszystko jest ok szału nie ma d*py nie urywa w pewnym momencie na obroty się trochę szybciej wkreca i nie kopci na czarno. Poczekam do lata to zobaczę jak w polu będzie się sprawować i będzie wiadomo czy warto było czy nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7969

zrobiłeś tak jak mówiłem , czyli smarowanie z góry a powrót z dołu czy tylko środek w turbinie zrobiłeś ? WG nie bedzie w ciapku chodzić :D jak to turbina z 1,9 tdi to musiałby ciapek z ponad 1 bar nadmuchać a przy 2 garowcu i takich obrotach to niemożliwe. Szału nie ma i nie będzie, możesz jeszcze śrube wykręcić w pompie od dawki, poczujesz róznice ale to bardziej przez większą dawkę niż dzięki turbinie. Po prostu w 2 garowcu wolnoobrotowym to się nie sprawdzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz2006
      Witam, mam pytanie mianowicie posiadam rozsiewacz amazone ZA-V 2200 z 2018 r. Do tego pory rozsiewacz chodził z nowej generacji ciągnikiem z systemem isobus, a teraz mam potrzebę zapięcia go do zetora 12245, ale z rozsiewacza wychodzi tylko kabel z wtyką do isobusa i nie wiem jak to zespolić z zetorem, dodam że oprócz komputera do isobusa, posiadam też komputer do rozsiewacza amatron 3. Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez wisnia83
      Cześć forum. Właśnie dołożyłem sprężarkę powietrza do swojego masseya 675. Działa elegancko i jeżeli kogoś interesuje to zapraszam do filmiku na yt tam jest opisane jak i z czym. 
       
    • Przez adam098
      Witam jak podłączyć tura bezpośrednio do rozdzielacza pod siedzeniem a gdzie dać wolny spływ ?

    • Przez farmerzpowołania
      Witam,
      Czy ktoś z Państwa robił zawracacz kołowy do swojego ciągnika?
      Ja chciałbym taki zrobić, poterzebuję inspiracji i trochę podpowiedzi jak taki zawracacz wykonać.
    • Przez szymonkombajnmassey
      witam, zasialem na probe 10ar kukurydzy, zeby nie męczyć kombajnu zebralem same kolby na przyczepke, posiadam kombajn massey ferguson 86, i czy musze zakladac jakies blachy na cepy i zmieniac klepisko? (ziarna spokojnie przechodza przez klepisko)(mam sita dolne do kukurydzy)
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj