tommot003

układ wskaźników w t25

Polecane posty

tommot003    0

Diś byłem u znajomego i we władku miał chyba z 6 albo 7 wskaźników. Jen władek jest z 95r. Mój jest z 85. i jest tylko 4 wskażniki i jedną dziure.

 

Stąd moje pytania

-po co ta dziura w starszych modelach?

-co pokazują te wskaźniki w tych nowszych władkach?

-mój ciśnienoomież zalewa olejem, da się z tym coś zrobić? :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

A jaka on miał tablice rozdzielcza to nowsza czy taka jak u Ciebie.

 

U mnie jest ta

 

1 temperatura

2 amperomierz

3cisnieniomierz

4 wskaznika paliwa PS: O tym zapomniałem i dopisałem bo @robuch6 powiedział dziekuje za podpowiedz oraz chciałem zeby wszystko w jednym miejscu było. Mam nadzieje za @robuch6 sie nie obrazi za to :lol:

5 powinno byc cisnienie w układzie pneumatycznym jakby był a tak jest dziura u mnie

6 obrotomierz

 

Chyba tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tam gdzie jest dziura można założyć wskaźnik paliwa.

 

@pablo21 - spoko :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommot003    0
A jaka on miał tablice rozdzielcza to nowsza czy taka jak u Ciebie.

 

U mnie jest ta

 

1 temperatura

2 amperomierz

3cisnieniomierz

4 wskaznika paliwa PS: O tym zapomniałem i dopisałem bo @robuch6 powiedział dziekuje za podpowiedz oraz chciałem zeby wszystko w jednym miejscu było. Mam nadzieje za @robuch6 sie nie obrazi za to :lol:

5 powinno byc cisnienie w układzie pneumatycznym jakby był a tak jest dziura u mnie

6 obrotomierz

 

Chyba tyle.

tą nowszą

a wie ktoś jak założyc wskaźnik poziomu paliwa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

To w tej nowszej nie wiem jak jest ale chyba jest tyle samo wskażników.

 

A jak załozyc to pewnie mozna kupic wskażnik i pływak do baku się zakłada u mnie jest ale nie działa.

 

Moze ktos wie jak naprawic wskażnik paliwa bo niby chodzi ale naj mniej pokazuje pól baku i jak się jeździ to wychyla się ponad skale chociaz w baku jest mało paliwa nawet ok 12l.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Terror    0

Ogólnie ten wskaźnik chyba nie jest najlepszy, ja miałem w nim pękniętom wskazówkę, kupiłem nowy i też nie pokazuje, rozwalałem nawet cały pływak niby wszystko dobrze ale albo pokazuje ful albo 0 niezależnie od pływaka

 

A co do tej dziury to ja tam mam zegar z instalacji pneumatycznej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zdruj77    3

ja mam Władka z 1989r. i mam obrotomierz, wskaźnik paliwa amperomierz,temperatura oleju ciśnienie oleju i jedno wolne miejsce na jakiś zegar chyba od ciśnienia powietrza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommot003    0

mam pytanko:

Jakie powinno być ciśnienie oleju w silniku (na zimnym i na rozgrzanym)?

dzisiaj założyłem nowy ciśnieniomierz (poprzedni przeciekał i oszukiwał) okazało się że ma od 4-5 na zimnym

to dobrze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

Mój T-25 ma 1200mth i pokazuje na całkiem zimnym ok 3,5 a na dosc cieplym tak 4,5-5 nie wiem czy to dobre wskazania czy nie ale tak jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommot003    0

jak to jest możliwe że u Ciebie pokazuje więcej na ciepłym niż na zimnym

chyba coś pomyliłeś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

Nic nie pomyliłem tylko moze troche źle się wyraziłem bo ciśnieniomierz zrobiłem dopiero niedawno bo nowy przewód przy wejsciu do cisnieniomierza ciekł i musiałem przełozyc stara koncówke wiec ciagnik nie miał okazji sie jeszcze rozgrzac porzadnie.

 

Wiec od razu po zapaleniu pokazuje ponad 3,5 a jak pochodzi chwilke to tak 4,5-5 a jak sie dobrze rozgrzeje to nie wiem bo w polu nie miał okazji jeszcze pracowac jak beda pierwsze prace polowe to Ci napisze ile wskazuje po dobrym rozgrzaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

A u mnie spada ciśnienei jak tak z godzine porobie w polu nie wiem czemu przed i po remoncie to samo :):P albo ten ciśnieniomierz oszukuje jak olej cieplejszy sie zrobi ale on mi sie nie grzeje nic a nic po długim bronowaniu miska olejowa była letnia a temp na termometrze 50 nioe przekroczyła


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bili    2
mam pytanko:

Jakie powinno być ciśnienie oleju w silniku (na zimnym i na rozgrzanym)?

dzisiaj założyłem nowy ciśnieniomierz (poprzedni przeciekał i oszukiwał) okazało się że ma od 4-5 na zimnym

to dobrze?

 

jakie powinno być to niewiem u mnie zimny 4 a rozgrzany 2 była gdześ juz rozmowa o tym w innym temacie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bili    2
A u mnie spada ciśnienei jak tak z godzine porobie w polu nie wiem czemu przed i po remoncie to samo ;):) albo ten ciśnieniomierz oszukuje jak olej cieplejszy sie zrobi ale on mi sie nie grzeje nic a nic po długim bronowaniu miska olejowa była letnia a temp na termometrze 50 nioe przekroczyła

 

to normalne że jak sie rozgrzeje to spada ciśnienie i wcale nie musi cie miska w ręke parzyć wystarczy że sie dobrze rozgrzeje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

taa tylko on się nie grzeje tak szybko bo zanim temp sie ruszy to musi długo chodzić i mocno dostać w pi**** 9 a mówia że chlodzone powietrzem to nie wypał ;) ) a ciśnieni mi powyzej 1,5 nie podchodzi po jakimś czasie 1,5-2 godziny pracy :)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

Moge teraz powiedziec bo pracowałem troche jak jest rozgrzany mój to trzyma tak ok 3,8-4 a jak jest zimny to pod 5 prawie podchodzi. Olej wymieniony na nowy ma jakies 20mth a ciagnik ma przebieg ponad 1250mth.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

@pablo21 jak ci ciśnienie do 5 dochodzi to masz coś uszkodzone prawdopodobnie, lub masz poprostu za wysokie ciśnienie ustawione. Zielona kreska na zegarze jest od 1 do 4. Pięc to już wskazówka wchodzi głęboko w czerwone pole i świadczy o jakiejś niesprawności.

@ursusczesio 1,5 to nie jest zle ciśnienie. Jeśli sie mieści w normie to jest ok.

Według instrukcii normalne ciśnienie rozgrzanego silnika mieści sie między 1,5 a 3,5 kg\cm2.

Przy silniku jest takie coś jak zawór redukcyjny. Jest tam śróbka którą możemy sobie sami regulować ciśnienie wkręcając ją gdy jest za niskie lub wykręcając gdy jest za wysokie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

Tylko ze ja nie mam zegara takiego jak ty z zaznaczonym zielonym polem tylko normalny wyskolowany chyba do 6 czy cos takiego i wskazówka nie chodzi poziomo tylko dookoła a ciagnik jest w pełni oryginalny i nie mam zamiau nic przestawiac przy silniku jak tyle lat tak chodził to widocznie nie jest to groźne a i do 4,8 dochodzi tylko na zimnym silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

Skąd wiesz czy jest w pełni orginalny jak go nie masz od nowości.

Też mam wskaźnik wyskalowany do 6, i kto powiedział że ci każe coś przestawiać? Powiedziałem tylko że ciśnienie można korygować specjalnym wkrętem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

Oj spokojnie nie chciałem Cie denerwować.

 

Wiem ze ciagnik jest w pełni oryginalny bo chodził u mojej rodziny jakies 2km od mojego gospodarstwa i własciciel poprostu przy nim nie grzebał na wszystkim sa tez plaby.

 

A tak ogolnie to gdzie niby jest ten wkret i jak cisnienie jest troche za duze to czym to grozi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

No jak masz traktor z pewnego źródła to spoko, bo jak by był od handlaża to by sie można było domyślać że podkręcił ciśnienie w wiadomym celu. Czym to grozi? No cóż, jeśli by było dużo za duże to pewnie rozszczelniał by sie silnik, olej by sie mógł przegrzewać i szybciej tracić właściwości smarne.

Po prawej stronie silnika pod alternatorem z bloku silnika wystaje rórka. Jest tam dość duża nakrętka. Jest to korek, który trzeba odkręcić a pod nim jest wkręt regulacyjny ciśnienia oleju.

Ps.@Pablo21 ja sie nie denerwuje B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

Aha to jednak dobrze myslałem ze to jest własnie to pod alternatorem ale nie chce zbytnio tego ruszac bo tam jest jeszcze plomba oryginalna i widocznie było tak w fabryce ustawione ale sie jeszcze zobaczy.

Jak narazie to moim zdaniem olej sie nie przegrzewa temperatura nawet do 80*C w pracy teraz na wiosne mi nie dochodziła zobacze jeszcze w znwa.

Jak narazie to z rewersem sie bawie bo ani do przodu ani do tyłu B) Dzieki za informacje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bili    2
ja mam Władka z 1989r. i mam obrotomierz, wskaźnik paliwa amperomierz,temperatura oleju ciśnienie oleju i jedno wolne miejsce na jakiś zegar chyba od ciśnienia powietrza

u mnie po kolei od lewej znajduje sie temperatura oleju,ciśnienie oleju, obrotomierz, amperomierz, wskaźnik poziomu paliwa a wolnego mniejsca brak wladek z 95r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj