Zaloguj się, aby obserwować  
DOMIN

silnik

Polecane posty

DOMIN    0

co moze byc przyczyna ze w mf 3070 leci olej spod kolektora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Raczej turbina puszcza olej, do regeneracji. Aby sie upewnić sciągnij węże i zobacz czy jest sucha czy zaolejona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DOMIN    0

sprawdze to a jaki jest koszt takiej regeneracji a nowej ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Zależy od turbiny, regeneracja ok. 800-1500zł ale nie wiem czy to ceny na czasie, podzwoń po jakichś firmach... ale najpierw sprawdź czy to wogóle to :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przypomniało mi się że ktoś pisał na Forum że za nową Turbinę trzepa dać 3tyś,mechanik mówił że regeneracja 1000 1500zł.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Skoro turbo jest suche i nie pluje olejem, to może to co @marcin87 pisał? Trudno mi coś wywróżyć :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    71

To tak jak pisałem wyżej albo tak bierze olej że nie spala go i wydmuchuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    22

Jeżeli chodzi o silnik i uciekający olej to mam do was takie pytanie:

Cieknie mi olej z otworów na dole obudowy sprzęgła (tzn. pomiędzy skrzynia i silnikiem). Problem polega na tym że wymieniłem już uszczelniacz na wale korbowym oraz wymieniłem wszystkie uszczelnienia od strony skrzyni. Kapiący olej pochodzi raczej z silnika ponieważ wymiana oleju była dość dawno a olej jest lekko czarny. Oprócz tego że olej kapie z otworów na dole obudowy sprzęgła to minimalne jego ilości płyną również ze złączenia silnika i kołnierza do którego jest dopiero przykręcona skrzynia. Czy ma ktoś jakieś pomysły skąd może brać się ten olej???

 

Dodam że najpierw był wymieniany uszczelniacz na wale a uszczelnienia skrzyni były wymieniane przy drugim rozpołowieniu ponieważ kolor oleju sugerował że może on pochodzić ze skrzyni. Wtedy nie było widać żeby uszczelniacz na wale puszczał chociaż najmniejsze ilości oleju a ilość tego kapiącego jest nawet spora. Sprawdzałem też pokrywę zaworów i przewody nad silnikiem i nie widzę żadnych przecieków. Brak już mi pomysłów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Robert452
      Witam, czy roztaczał ktoś kiedyś kule od cięgła i czy się da to zrobić, albo czy wiecie czy są może kule które mają  w środku 52mm od kat.4 a na zewnątrz 64mm od kat.3.
    • Przez Michalekk
      Witam mam taki problem ponieważ mój MF 255 ciągle się zakleszcza gdy pociągnę za lewarek do góry kupiłem już sprężynę do lewarka ale nie wiem czy do jej wymiany muszę odkręcić całą pokrywę czy tylko sam lewarek 
    • Przez calverdu
      Witam. Posiadam traktor MF 5435 od nowości z 2010 roku. Problem zaczął się na wiosnę 2020, podczas siewów kukurydzy. Ciągnik podczas zimnych poranków nie chcę jeździć/zmieniać kierunku jazdy/w trakcie jazdy rozłącza się układ jezdny. Występowało to tylko rankami po czym przestawało i ciągnik całe dnie pracował bezawaryjnie. W lato problem w ogóle nie występował z racji wysokich temperatur w ciągu całego dnia. Przyszła jesień, zimne noce i poranki - problem powrócił. Traktor potrafi ruszyć po czym po chwili przestaje jechać i trzeba czekać... Czasami moment, czasem 5-10 minut i tak w kółko. Jest to bardzo uciążliwe, ponieważ ciągnik pracuje z turem... Wyświetlają się komunikaty na skrzyni biegów ( migająca 1 i 4). Może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ? 
    • Przez BenQ
      Witam . Oryginalne wspomaganie w mf 255 
      Jest straszny luz na kierownicy mimo tego że jest wymieniony nowy wałek w kolumnie z nowymi kulkami….dalej jest luz dość duży 
      wspomaganie jest na jakimś serwomechanizmie i też późno siłowniki reagują na ruch kierownicą . Na zaworze jest jakaś regulacja ? 

    • Przez Kerson
      Witam mam MF 5430 dyna4 2011r i mam problem tego typu że odpalę wszystko git pochodzi wyskakuje błąd na skrzyni świeci 1 plus miga 4 lub śweci 3 miga 1 stan oleju jest aczkolwiek zauważyłem że czasem pokazuje za mało dolalem raz chodziło dobrze wszystko dzień potem pokazywało że oleju za dużo według miarki z tyłu ktoś miał podobnie ?
      Może przycina jakie zawór albo nie wiem czujnik poziomu oleju?
       
      Dodatkowo zauważyłem ostatnia po przekręceniu kluczyka w miejscu gdzie pokazuje prędkość wyświetla się R8 znika i pokazuje prędkość potem 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj