Skocz do zawartości
massey3120

Ciągnik do tura MF 3065, 3070 czy Zetor?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
massey3120    0

Mam ursusa c 385A z turem i chciałbym wymienić na coś nowszego najlepiej ze szybką szkrzynią ponieważ w żniwa daleko jeżdzimy po słomę (w balotach). Bardzo poważnie zastanawiam sie nad fergusonem (3065, 3070 3060 ewentualnie). Jakie są wasze opinie jak sie one sprawują przy turach? jaki model byłby najlepszy? prosze o szczere opinie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    26

MF 3065 do tura jak najbardziej pali w lekkiej ponoc mniej niz 3060 bo ma turbo.

Zwrotny ok 8,5m srednica zawracania.

Rewers duzo biegów.

Wydajnosc pompy nawet nawet jak na taki ciagniczek.

W wiekszosci szybka skrzynia biegów.

Duzy komfort moze klima :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

massey3120    0

szczerze to niezastanawiałem sie nad zetorem ale 7245 czy coś w tym stylu moze 6340

 

pablo słyszałem właśnie ze fergusony mało palą zreszta mam 3120 to niemoge narzekac sprawuje sie super

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    8

kolego po 1 to wiesz od czego jest opcja EDYTUJ ??????????? a po 2 po co piszesz w temacie "czy zetor " jak się nawet nad nim dobrze nie zastanawiałeś??????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    26

Zwrotnosc zdziwisz się ale...

 

W 7245 srednica zawracania to 10,4m a w MF 3065 jak pisałem wczesniej to ylko 8,4m więc róznica duza.

A w 6340 tez ponoc 10,4 moze na nowszych mostach sa zwrotniejsze (chyba 8,9m) a ten wynik chyba na starym jeszcze. Ale za cene 6340 dostaniesz juz nowsza serie MF-a z elektrohydraulicznym rewerem czasami.

 

 

A co do spalania 7245 to niech uzytkownicy powiedza tak na serio ile spali w lekkiej pracy jak np: tur ?

Bo słyszałem na AF ze 3065 spali w lekkiej ok 4l/h.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tomasek   
Gość tomasek

byłem u kumpla dzisaj ktory sprowadza maszyny za granicy ma MF 3065 panorama (czy jakos tak chodzi oto ze ma scieta maske i idealnie wdiac wszystko z kabiny) przy turze to idealne rozwiazanie... a pozatym polecam ci MF zetor w niczym nie dorównuje MF oczywiscie chodzi mi o poczatek lat 90 (zeby mi tu ktos nie wsykoczył zaraz z porównywaniem najnowszych modeli)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bodzio1108    79

Nie powinienem się wypowiadać bo są mądrzejsi w tym temacie których się nie przegada, ale moje zdanie jest takie że jeżeli wachasz się MF a Zetor to lepiej Zetor. Takie jest moje zdanie. Zetora jak sie popsuje to zrobisz samemu i za małe pieniądze i części wszędzie dostaniesz niedrogo, a do MFa części są drogie i samemu raczej nie zrobisz, chyba że jakąś pierdołe. A pozatym ze skrzynią w tych ciągnikach jest różnie bo sie psują i są drogie w naprawie, ale jak sądze to niektórzy użytkownicy z AF mogą załatwić Ci części które będą tańsze i bardziej dostępne niż do Ursusa czy Zetora :) Miałem MFa 3065 z turem i nie palił jak niektórzy tu mówią 4l, tylko z 8l nie schodziło, ale może to wina pompy była bo też sie zapowietrzał. Jedyny jego plus to to że był bardzo zwrotny, ale przy Zetorze teraz zmieniłem rozstaw kół na szerszy i powkręcałem ograniczniki skrętu, także mieści się w 9.5metra, a na Zetora to niejest źle.

To co napisałem to tylko moje zdanie i niech nikt niezaczyna awantury tak jak kiedyś, bo polecą %% i może nawet bany, a to chyba nikomu nie jest potrzebne. Każdy ma prawo do wypowiedzenia się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

MF 3645 w lekkich pracach spali ok 7 litrów, także 3065 musiał być niesprawny. Ja bym się długo nie zastanawiał, Audi A4 czy favoritka :) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    26
Nie powinienem się wypowiadać bo są mądrzejsi w tym temacie których się nie przegada, ale moje zdanie jest takie że jeżeli wachasz się MF a Zetor to lepiej Zetor. Takie jest moje zdanie. Zetora jak sie popsuje to zrobisz samemu i za małe pieniądze i części wszędzie dostaniesz niedrogo, a do MFa części są drogie i samemu raczej nie zrobisz, chyba że jakąś pierdołe. A pozatym ze skrzynią w tych ciągnikach jest różnie bo sie psują i są drogie w naprawie, ale jak sądze to niektórzy użytkownicy z AF mogą załatwić Ci części które będą tańsze i bardziej dostępne niż do Ursusa czy Zetora :) Miałem MFa 3065 z turem i nie palił jak niektórzy tu mówią 4l, tylko z 8l nie schodziło, ale może to wina pompy była bo też sie zapowietrzał. Jedyny jego plus to to że był bardzo zwrotny, ale przy Zetorze teraz zmieniłem rozstaw kół na szerszy i powkręcałem ograniczniki skrętu, także mieści się w 9.5metra, a na Zetora to niejest źle.

To co napisałem to tylko moje zdanie i niech nikt niezaczyna awantury tak jak kiedyś, bo polecą %% i może nawet bany, a to chyba nikomu nie jest potrzebne. Każdy ma prawo do wypowiedzenia się.

I po co wogóle to mówisz wele osób wie ze kupiłes złom i taki miales nie widziałes jak go naprawic ale to nie powód żeby zniechecac innych użytkowniików do tych ciągników.

Ze akurat Ty kupiles smelc to nie nasza wina.

Skrzynie sie psuja jak sie źle uzytkuje albo sa strasznie wyprawcowane ale najczesciej to przy zakupie widac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nasil90    94

Ja raczej był bym za Mf dlaczego po pierwsze spalanie silnik 4 cyl Perkins jest bardzo oszczędny po drugie zwrotność Mf serii 3000 są bardzo zwrotne widzę to po miom jak i pracujących w mojej okolicy po trzecie ładowacz widziałem dużo mf które już byly wyposarzone w ładowacze znanych marek. Tylko teraz pytanie czy lepiej brać mf z ładowaczem czy dokupić go?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tomasek   
Gość tomasek

jesli nie bedziesz dbał o MF to długo nie pojezdzsz skonczysz tak jak Bodzio, ale zetor nie da ci takiego komfortu niema rewersu i nawet niema co go porównywac do MF, koszt czesci nie jest też taki straszny chyba ze bodzio ci czesci bedzie załątwiał to tak z 15 tys zł an skrzynie to mało pewnie bedzie :) a pozatym jak wszystkie oleje wymienisz i filtry w pore to MF ci dłuzej pochodzi niz zetoreek.... i jak dlamnie to zetora mozna bardziej z ursusem , mtz i tymi farmtrackami fotonami porównywac...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem radziłbym ci wybrać MF moim zdaniem lepiej się nadaje do tura jest zwrotny posiada rewers i silniki Perkinsa są oszczędne miałem okazję siedzieć w kabinie MF 3065 Panorama widoczność jest świetna do tura najlepiej z mniejszym silnikiem aby był oszczędny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
massey3120    0

Tomasek a wiesz może ile ten Twój kumpel chce za tego fergusona 3065?? z którego jest roku? Taki model ze ściętą maską by mnie interesował :) Ferguson to jednak konfort wiem bo użytkuje tylko 6 cylindrowego.... suuper sprawa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez wieslawa_olo
      WItam. Planuje sprzedać ciągnik MTZ 82 TS i zakupić coś zachodniego. Interesuje mnie ciągnik o mocy 100km. Nie wiem czy lepiej kupić 4cyl + turbo czy lepszy 6cyl bez turbo który jak myśle miałby większy zapas mocy. Zastanawiam się nad dwoma maszynami: Case 5130 a Renault Ares 550 RX. Chciałbym usłyszeć kilka opini od osób posiadających takie ciągniki. Na co trzeba zwracać uwagę przy zakupie. Czym różnią się te Case maxxtrack, magnum, pro i plus? Podobno są dobre tylko trzeba zwracac uwagę na pompe. A na co zwrócić uwagę w Renault? Jak ktoś chce sie przesiąść ze wschodu na zachód to jest sporo nowych rzeczy do wzięcia pod uwage. Ciągnik na 20h, staltech U170 4 skiby, agregat agrofactory 3,4m,  taleerzówka bomet 3,15m.  Wystawiłem już MTZ na olx i liczę że uda się poczynić jakąś zmianę. Czekam na odpowiedzi.

    • Przez dami99
      Witam planuje zakup ciągnika ,oglądałem ciągnik reanult ergos 95 z automatyczną skrzynią biegów . Czy mógłby ktoś wyrazić opinie na temat tego ciągnika?
    • Przez sslawek456
      Witam jestem tu nowy Stoję przed zakupem głównego ciągnika lecz nie wiem jaki wybrać,w gre wchądza:New holland t5 115 ec,Zetor fortera cl 110,case farmal 115 ewentualnie deutz fahr 5110g.Ceny są bardzo podobne,a jezeli chodzi ojakośc to zwracam się do was co sądzicie o nich ? i jak się sprawują w gospodarstwach ?
    • Przez damianxx54i
      Tak jak w temacie, który ciągnik lepszy, który bardziej polecacie, nie opisujcie mi innych ciągników interesują mnie tylko te dwa Fendt 309CI rok 2007 i Case Jxu 105 rok 2012(nowy).
    • Przez Fugeo
      W najbliższym naborze będę próbował swoich prób w PROW. Chciałbym starać się o dofinansowanie na ciągnik rolniczy do pracy z ładowaczem czołowym, opryskiwaczem, rozsiewaczem nawozów.
      Moje propozycje:
      CASE IH FARMALL C 65/75
      DEUTZ-FAHR AGROLUX 65
      JOHN DEERE 5067E (minus to udźwig tylnego tuza - 1800 kg)
      KUBOTA M6060
      NEW HOLLAND T4.65 UTILITY
      ZETOR MAJOR 60
      I może jeszcze jakiś ursus, ale póki nie słyszałem żadnych sensownych opinii.
       
      Zależy mi na dobrej zwrotności , na jak najlepszym stosunku cena/jakość, niskim spalaniu, jak najmniejszej awaryjności, udźwig tura w granicach 1300-1500 kg.
×