Zaloguj się, aby obserwować  
niudizajn

Zamiana filtra odśrodkowego na zwykły PP

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
UrsusCzesio    310

Ja wsadzam łyżke zawsze pod dysze i odkręcam tą dużą nakrętke ona automatycznie jak ściągacz działa.


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kotwczapce    30

Ja wsadzam łyżke zawsze pod dysze i odkręcam tą dużą nakrętke ona automatycznie jak ściągacz działa.

Pod dyszę czyli pod wirnik? Tak robiłem i aż się przeginał a nie zszedł.Jak zrobi się cieplej to za to się zabierę(za tydzień). Czy po wyczyszczeniu nie spadnie mi ciśnienie?


.trzeba być szalonym, żeby nie zwariować...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Ciśnienie nie spadnie a ja żeby zdjąć to muszę tą dużą śrubę odkręcić dopiero zejdzie. Jak ściągniesz to na obudowie bąka od środka będzie obklejona taka twarda skorupa, nożem ją zeskrob (będzie aż sucha, ropą tego nie zmyjesz), całą resztę dobrze wymyj i tyle, nic więcej tam nie będzie. Gdyby to był zwykły filtr to pewnie po silniku mogło by być ale nie w przypadku filtra odśrodkowego :). Do niego wiele dziadostwa się zmieści, jest pojemny :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kotwczapce    30

Rozmontowałem wreszcie ten filtr, okazało się ,że było około 2 mm brudu i tyle. Może to zasługa dobrych olejów jakie stosuję


.trzeba być szalonym, żeby nie zwariować...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

ja miałem tyle w T25 po 3 mth po remoncie pomimo wymycia myjką bloku i innych rzeczy MultiFarm wypłukał ten zarzygany superol :D


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kotwczapce    30

Superolu nie stosuję chyba ponad 20 lat. Później był turdus, ale z 10 lat używam olejów zachodnich, ostatnio JD,tedex, wcześniej niemarkowe np z Lidla.

Gdy jeszcze miałem C-330 i znajomy robił remont , nie mógł uwierzyć, że taki czysty w środku.


.trzeba być szalonym, żeby nie zwariować...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roxtec    0

Odświeżę trochę temat, mam pytanie jak powinien być prawidłowo ustawiony wirnik filtra oleju (24) względem otworów na osi filtra (korpusem) (13), chodzi o to czy powinien być bezpośrednio przy otworze czy powiedzmy 1cm dalej?? Ostatnio zmieniałem sitko bo było uszkodzone i nie sprawdziłem w jakiej pozycji był wirnik. Do tamtej pory po zgaszeniu ciągnika słychać było wirujący filtr po zmianie nie za bardzo... Dodam że szklanka jest założona na znakach.

A to link do schematu części o których mówię http://agrotrade.hom...ahent.php?g=538

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrews1987    3

witam mam pytanie odnośnie jaki fitr PP stosujecie po wymianie podstawy ?? Ma ktoś jakiś numer filtra albo jaki powinien być żeby parametry były w porządku. P.S. wymieniam niedługo na PP bo ten fabryczny mi chyba nie działa bo jak go rozbieram co jakiś czas to jest czysty i nie słychć żeby się kręcił a podobno ma być słyszalny szum po zgaszeniu a tu nic. No i też słabe ciśnienie może być powodem niesprawnego filtra. Ważne jest dobrze dobrany filtr-pomożecie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9233

PP-4.4 / FO-3387

Ja zmieniłem bączka na puszkowy przy okazji remontu. Bączek był juz zużyty. Ciśnienie mam na poziomie 3,8-4,0. Jak jest słabe ciśnienie, to i bączek słabiej czyści - mniejsze obroty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Z lewej strony filtra pod zdaje się dolnym korkiem jest zawór przelewowy. Spróbuj podregulować.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9233

Jak na zimnym 3-4 a na ciepło 2 i nie spada, to jest to OK. U mnie na zimno z bączkiem spadało do 1, a nawet poniżej na wolnych obrotach i regulacja nic nie dawała - tłoczek zaworu miał za duży luz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj