mav

Fendt naj naj naj, ale dlaczego?


Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak tuningiem? jeżeli tak to ci nie radze silnik będzie awaryjny, chociaż powiedz z jakiego powodu chcesz dodawać konie?

 

 

Skąd takie doświadczenia?? Próbowałeś ??

 

U mnie 5720 juz 3000mth przejezdził ze zwiększoną mocą i nic sie nie dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2257    142

Skąd takie doświadczenia?? Próbowałeś ??

 

U mnie 5720 juz 3000mth przejezdził ze zwiększoną mocą i nic sie nie dzieje

 

Ja nawet nie próbowałem ponieważ brat mojego kolegi tuningował case nowego 80 KM i po miesiącu silnik padł.Poprostu nie chce się w koszty pchać.

 

No niewiem może case inaczej na to reaguje.

Edytowano przez andrzej2257

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

a jak to silnik padł? Zatarł się, wypaliło tłoki, urwało korbowody?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Podtrzymuje pytanie B0gdana@ .... co masz na myśli silnik padł ?? Czy może kręcisz coś bo chcesz obalić mit o tym że tuning lub chip boxy są dobre?

 

PS. Kolega cioteczny mojej siostry rodzonej męza matki mówił, że ma w Pronarze silnik 9,1 L

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czopek    0

Proponowałbym wprowadzenie zasady, że wypowiadają się osoby użytkujące ciągniki, mające własne obiektywne zdanie na temat danego ciagnika.

 

A to że ktoś gdzieś coś usłyszął, albo jemu coś tam nie pasuje, i że najlepiej sprawdzałby się gdzieś tam niech się zastanowi co pisze,

 

Dla mnie kury mają skrzydła wiec powinny latać do ciepłych krajów....

 

PS. Słyszałem, że najlepszym ciągnikiem jest Pronar

 

hehe dodałbym do pronara jeszcze pol-mot

fendta do zetora można równać tylko ceną niczym innym, Zetor ma może dobre ciągniki o małej mocy, ale te większe w których jest więcej elektroniki najwięcej czasu spędzają w servisie i nie jest to wyssane z palca,

oczywiście jeśli ma ktoś 10 czy 15 hektarów to Zetor czy inne maszyny typu pol mot czy pronar wystarczą,

proszę o skorygowanie mnie jeśli ktoś posiada wymienione ciągniki na areale większym niż 200 ha chodzące bez awarii/..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2257    142

Urwało korbowody, napewno tuningowany john czy fendt nie wytrzyma tyle ile mówią rolnicy ''że john bez problemu do 20 000 mtg wytrzymuje albo że w fendtdzie aby oleje wymieniać i dbać a ciągnik a ni razu się nie zepsuje'' chyba że ktoś ma kase i może sobie co rusz kupować to niech sobie tiuninguje ;) ale jedno jest pewne tuning skraca żywotność silnika na 100%.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz20    106

Nie mam żadnego z nowych ciągników, ale uważam że jeśli tuning byłby lekiem na całe zło to by go odrazu w fabryce zastosowali żeby johny mniej palił a fendt miał jeszcze więcej mocy, gdzieś musi być jakiś problem że tak nie robią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Urwało korbowody, napewno tuningowany john czy fendt nie wytrzyma tyle ile mówią rolnicy ''że john bez problemu do 20 000 mtg wytrzymuje albo że w fendtdzie aby oleje wymieniać i dbać a ciągnik a ni razu się nie zepsuje'' chyba że ktoś ma kase i może sobie co rusz kupować to niech sobie tiuninguje ;) ale jedno jest pewne tuning skraca żywotność silnika na 100%.

 

Powiem Ci szczerze, że głupoty i pierdoły piszesz.

w fendtdzie aby oleje wymieniać i dbać a ciągnik a ni razu się nie zepsuje''

Przestrzegałem tej zasady i juz kilka awarii miałem, w tym jedna techniczna, która wyszła na ostatnim przeglądzie.

 

Jeśli w ogole chcesz pisać o tuningu to poczytaj co ona daje i co zmienia sie w ciagnikach.

 

PS. Na 100% tak jak pisałem, Kolega cioteczny mojej siostry rodzonej męza matki mówił, że ma w Pronarze silnik 9,1 L

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

Nie mam żadnego z nowych ciągników, ale uważam że jeśli tuning byłby lekiem na całe zło to by go odrazu w fabryce zastosowali żeby johny mniej palił a fendt miał jeszcze więcej mocy, gdzieś musi być jakiś problem że tak nie robią.

al e wtedy fabryka nie kasowała by po 5000€ za drobną poprawkę w oprogramowaniu :P Z własnego doświadczenia wiem że silniki Perkinsa o identycznym b loku i głowicy mają moc 86 do 125KM więc silnikowi nie prawa się nic stać jeśli podniesiemy moc, temu najmniejszemu nawet o 20%. Skrzynia biegów pracuje z silnikiem nawet 156KM :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie jeśli się nie mylę to chiptuning polega na podniesieniu mocy silnika bez zwiększania jego pojemności. To dlaczego JD w poszczególnych seriach ma silniki o tych samych pojemnościach, a o różnych mocach? Jeśli to by się nie sprawdzało w praktyce to tego by nie robili, a na takich samych pojemnościach pomiędzy najmniejszym, a największym modelem danej serii jest ok 50km różnicy. Więc dla mnie osobiście są nie zrozumiałe obawy o to, że ten rodzaj podnoszenia mocy silnika się nie sprawdzi. <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jakiego typu to jest awaria ?

 

Pompa niskiego ciśnienia posypała się. Czekam na nową

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2257    142

Przestrzegałem tej zasady i juz kilka awarii miałem, w tym jedna techniczna, która wyszła na ostatnim przeglądzie.

 

Jeśli w ogole chcesz pisać o tuningu to poczytaj co ona daje i co zmienia sie w ciagnikach.

 

PS. Na 100% tak jak pisałem, Kolega cioteczny mojej siostry rodzonej męza matki mówił, że ma w Pronarze silnik 9,1 L

 

 

 

To on tym pronarem chyba ciągle stoi :P.

 

Ja nie mówiłem że fendt to jest naj i jest nieśmiertelny tylko że nie którzy rolnicy tak mówią czytaj ze zrozumieniem i opanuj się:P.

Edytowano przez andrzej2257

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Sie zepsuła i tyle. Wymienia w ramach gwarancji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75

Panowie jeśli się nie mylę to chiptuning polega na podniesieniu mocy silnika bez zwiększania jego pojemności. To dlaczego JD w poszczególnych seriach ma silniki o tych samych pojemnościach, a o różnych mocach? Jeśli to by się nie sprawdzało w praktyce to tego by nie robili, a na takich samych pojemnościach pomiędzy najmniejszym, a największym modelem danej serii jest ok 50km różnicy. Więc dla mnie osobiście są nie zrozumiałe obawy o to, że ten rodzaj podnoszenia mocy silnika się nie sprawdzi. <_<

 

Pojemność silnika to nie wszystko, 6,8 l to moce od 120 do 240 koni, według Ciebie to identyczne silniki? Jeśli tak myślisz to się nie wypowiadaj w tym temacie. 2, 3 modele są identyczne, potem idzie albo inna misa olejowa, inne panewy, wtryskiwacze, turbiny, intercoolery, oprogramowanie, EGR. Między 120 a 240 KM to 100 % zwiększona moc, dawka paliwa teoretycznie 2 razy większa. Potem idzie inne sprzęgło, skrzynia, mosty.

Ok podniesienie mocy o 10 nawet 20 % w przypadku bazowych modeli prawie nie zrobi różnicy na wytrzymałości silnika, zawsze zapas jest ale już 30 czy 40 % to przeważnie przy wysilonych ciągnikach da o sobie znać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Ja chcę podnieść moc o jakieś 10 KM (gdzieś tak do poziomu 5820)-bebechy w ciągniku są takie same a właściwie to i takie same jak w 5100 R więc co niby miałoby się stać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2257    142

To było tak odrazu powiedzieć;) ja myślałem że ty chciałeś powiększać poza 100 :blink: moja głupota, jak o tyle to powiększaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GRGOJ    19

Panowie jeśli się nie mylę to chiptuning polega na podniesieniu mocy silnika bez zwiększania jego pojemności. To dlaczego JD w poszczególnych seriach ma silniki o tych samych pojemnościach, a o różnych mocach? Jeśli to by się nie sprawdzało w praktyce to tego by nie robili, a na takich samych pojemnościach pomiędzy najmniejszym, a największym modelem danej serii jest ok 50km różnicy. Więc dla mnie osobiście są nie zrozumiałe obawy o to, że ten rodzaj podnoszenia mocy silnika się nie sprawdzi. <_<

podobnie w Zetorach w przedziale 60-100km, ta sama pojemność, a różnica mocy prawie 100%

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    61
a mój kolega przez 3 lata nabił 8000 mtg tesz johnem :blink: 5720

a cóż on takiego robi że musi pracować nim 8,5 godziny od poniedziałku do soboty po 8,5h?;) nie uwzględniając że "na tygodniu" zdarzają się święta czyli bite 8,8-8,9 godziny dziennie przez 6 dni w tygodniu robi :)

Z doświadczenia wiem, że zrobić ponad 2,4 tyś h ciągnikiem w roku to nie lada wyczyn


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Pojemność silnika to nie wszystko, 6,8 l to moce od 120 do 240 koni, według Ciebie to identyczne silniki? Jeśli tak myślisz to się nie wypowiadaj w tym temacie. 2, 3 modele są identyczne, potem idzie albo inna misa olejowa, inne panewy, wtryskiwacze, turbiny, intercoolery, oprogramowanie, EGR. Między 120 a 240 KM to 100 % zwiększona moc, dawka paliwa teoretycznie 2 razy większa. Potem idzie inne sprzęgło, skrzynia, mosty.

Ok podniesienie mocy o 10 nawet 20 % w przypadku bazowych modeli prawie nie zrobi różnicy na wytrzymałości silnika, zawsze zapas jest ale już 30 czy 40 % to przeważnie przy wysilonych ciągnikach da o sobie znać.

 

Nie ma chyba żadnego rodzaju ,tuningu'' który podniósłby moc ciagnika więcej niz 20%

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez martyniuk_93
      Witam. Mam problem w moim Fendt 816 mianowicie sprzęgło bierze przy samym końcu, był jakiś czas że było ok, skrzynia była robiona i ze strony samego sprzęgła jest ok, co może być przyczyną? Wygląda na zapowietrzone. Czy jest jakaś procedura odpowietrzania czy coś ? 
    • Przez Anteek
      witam problem zFENDT 939 błąd  EDC1d.1.08  2015 rok
      Błąd pojawia się pod obciążeniem czy to transport czy pole.. 
      Wymieniony układ cały paliwowy ponad 50 k pln poszło i dalej ciągnik nie działa... wtryski pompa paliwowa wymieniona nic nie pomogło...
      Czy ktoś miał problem podobny z ciągnikiem?
       
    • Przez Zielony111
      Witam .Czy ktoś wie ja kalibruje się skrzynie Vario . Nie chce wzywać serwisu ponieważ wiem że nie potrzeba do tego podłączenia komputera .Jeśli ktoś umie to zrobić poprosze o instrukcjie . Z góry dziękuje .
    • Przez Kamilx
      Witam znajdzie sie ktos to posiada instrukcje napraw do fendt 311lsa i zechcialby sie nia podzielic? 
    • Przez tomgli
      jak w temacie, ktos sie do tego dobierał??
      Zajrzałem tam ale chyba trzeba wybić sforzen od rączki zeby dostac sie do tłoczka i moze by sie udało uzupełnic płyn.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj