mav

Fendt naj naj naj, ale dlaczego?


Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Chip BOX to prędzei z silnikiem byłby powiązany.

 

Na poczatku były tylko główne biegi, Ćwiartki w ogole nie wchodziły, czyli jak włączyłem ,,D'' to tylko na 1 mogłem jeździć, przełączająć na wyższy np.2 ciągnik próbował zmienic bieg, szarpnął po czym wracał do biegu poczatkowego. Nastepnie z 1 na 3 tak samo, próbował przebić bieg w górę ale nie dał rady, krótkie szarpniecia i redukcja do poczatkowego biegu czyli 1

 

Dzisiaj już w ogole nie ma biegów.

 

 

EDIT:

Właśnie sie dowiedziałem że serwisanci zdiagnozowali awarię, Padły czujniki od ciśnienia w skrzyni biegów, przez co ciagnik nie mógł przełączyć biegu wyżej. Jutro ma być nowy czujnik.

Edytowano przez HubertOjdana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawny    7

pytanie tylko czy skrzynia ktora w tej serii jest przygotowana pod maks 160km oczywiscie z zapasem teraz musi przyjmowac na klate wieksze sily niz nominalne, co innego zrobic chip tuning no przy 66x0 a co innego wlasnie przy modelach z koncowki serii, oczywiscie moje rozumowanie ma sens jesli w calej serii montuja takie same skrzynie a jesli do kazdego kolejnego sa mocniejsze to przepraszam

Edytowano przez slawny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtaso    12

 

Dlaczego pisze w temacie Fendta o JD ? Ano dlatego że zawsze porównywałem mojego JD do Fendta 716 ojca kolegi. Fendt co prawda ma mniej mth i więcej lat, ale nie znane mi są żadne wzywania serwisu przez właściciela. Chętnie sam bym przetestował u siebie Fendta w takim samym segmencie mocy co JD, jedyne co by mnie przerażało to to że potrzeba w miarę rozgarniętego operatora, nie żadnego PGRusa...

 

moze chodzic o pana O.?? :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Czyli zawodna elektronika...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

moze chodzic o pana O.?? :rolleyes:

 

No baa... nick nic Ci nie mówi? Pan stary O. mało ma juz do powiedzenia B)

 

@slawny

w 6930 i 6830 sa identyczne skrzynie, ilosc oleju wymiary parametry ... chip nie mial nic do skrzyni. Zreszta zobaczymy co powiedza serwisancie.

Edytowano przez HubertOjdana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    61
Chip BOX to prędzei z silnikiem byłby powiązany.

Hubert większa moc to większy moment także mogła skrzynia przez box polecieć bo skąd pewność że została zaprojektowana do obciążeń jakie generuje silnik z boxem? nie wiadomo czy to ta sama skrzynia co w serii 7030P pod względem wytrzymałościowym. Box nie zmieni mapy wtrysku co powoduje, że pomimo mocy jak 7530/7730 (pisałeś gdzieś że z boxem ma 180KM) obciążenie wynikające z modyfikacji silnika mogą być na poziomie 78 a nawet 7930. Także to dosyć złożony przypadek


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtaso    12

No baa... nick nic Ci nie mówi? Pan stary O. mało ma juz do powiedzenia B)

 

chodzi mi o wlasciciela fendta 716 :P czy to pan O... :P domyslam sie ze stary ma malo do powiedzienia :D;)

Edytowano przez wojtaso

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Łukasz@ Box przekształcił mi 6830 w 6930...i zapewniam Cie, różnica tych dwóch ciągników jest żadna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    61

aha to nie na tą moc patrzyłem ;) ale co do obciążeń to trzeba by było zobaczyć


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
statek    140

irytuje mnie jedna rzecz w mojej 412,

 

rura wydechowa drzy podczas jazdy na okreslonych obrotach, 1300-1400 gdy dostaje obciazenia, nie przeszkadza to w zaden sposob ale martwi czy z czasem w wyniku drgan nie bedzie pekniec na obudowie


Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FendtCedry    0

Od nie dawna posiadam ciągnik Fendt 307 Ci i można powiedzieć że im dłużej go mam tym bardziej się w nim zakochuje. Moim zdaniem najlepiej jest sprawdzić ciągnik w polu, a tu króluje fendt. Widziałem na AF wiele zarzutów pod adresem fendt'a że niby stare konstrukcyjnie ciągniki za taką cenę to NIE. Ale ja wolę starą sprawdzoną konstrukcję, z nutką nowoczesności aniżeli "nowoczesne" konstrukcje nh, case, czy też zetora. Bo te nowoczesne konstrukcje to często po prostu oszczędzanie na materiale produkcyjnym. Co potem wychodzi w awariach. Wyjątkiem jest może jd ale go fendt bije ekonomicznie na głowę;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PGRTVP    0

Bo Fendt to całkowicie Niemiecka maszyna bardzo mało części sprowadza się z chin albo nawet ich się do Fendtów nie sprowadza.


I love MTZ, I'm MTZ fan, bigest fan in the world.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Skąd wiesz? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Zdaje się Deutz-AG ma montownie silników w Chinach (nie wiem tylko których serii), MANN filtry powietrza też robi w chinach więc nie byłbym taki pewien chyba ani jedna część fendta nie jest wyprodukowana przez małe żółte rączki :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Praktycznie wszędzie, to jak 99,9%. biggrin.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

U mnie wszędzie praktycznie na każdej części pisze Made in Germany

powiedz jeszcze ile takich napisow widziales?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
statek    140

ja nie widzialem w swoim zadnego takiego

 

ewentualnie made in AGCO CO, tego jest troche


Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlkpmder    6

Skoro fendt jest naj to z której serii polecacie 3XX czy 5XX może doradzicie jakiś model z tej serii albo jakiego modelu z tej serii nie kupować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

Sprawa prosta: nie boisz sie bardziej skomplikowanych napraw to bierz 500 i tyle z tematu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FendtCedry    0

Rozglądałem się za ciągnikami serii 5xx i powiedziano mi że nie jest to najlepsza seria. W mojej okolicy pracują 2. Jeden faktycznie jest dość awaryjny. A napis Made in Germany, widnieje (tyle ile sam zobaczyłem) to 3 razy;

 

1. Na silniku deutz

2. Na przednim napędzie

3. Na obudowie od skrzyni

 

Jeżeli ktoś zapragnie uwiarygodnienia mogę przesłać zdjęcia fendta; )I zdjęcia napisów także.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

5set to jedna z lepszych serii jakie Fendt produkował. Tyle, że najmłodsze roczniki tej serii mają już 13lat, przebiegi też nie małe i ciężej trafić na niezajeżdżony egzemplarz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez martyniuk_93
      Witam. Mam problem w moim Fendt 816 mianowicie sprzęgło bierze przy samym końcu, był jakiś czas że było ok, skrzynia była robiona i ze strony samego sprzęgła jest ok, co może być przyczyną? Wygląda na zapowietrzone. Czy jest jakaś procedura odpowietrzania czy coś ? 
    • Przez Anteek
      witam problem zFENDT 939 błąd  EDC1d.1.08  2015 rok
      Błąd pojawia się pod obciążeniem czy to transport czy pole.. 
      Wymieniony układ cały paliwowy ponad 50 k pln poszło i dalej ciągnik nie działa... wtryski pompa paliwowa wymieniona nic nie pomogło...
      Czy ktoś miał problem podobny z ciągnikiem?
       
    • Przez Zielony111
      Witam .Czy ktoś wie ja kalibruje się skrzynie Vario . Nie chce wzywać serwisu ponieważ wiem że nie potrzeba do tego podłączenia komputera .Jeśli ktoś umie to zrobić poprosze o instrukcjie . Z góry dziękuje .
    • Przez Kamilx
      Witam znajdzie sie ktos to posiada instrukcje napraw do fendt 311lsa i zechcialby sie nia podzielic? 
    • Przez tomgli
      jak w temacie, ktos sie do tego dobierał??
      Zajrzałem tam ale chyba trzeba wybić sforzen od rączki zeby dostac sie do tłoczka i moze by sie udało uzupełnic płyn.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj