Skocz do zawartości
xbitekx

Mtz ts i ładowacz czołowy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
xbitekx    0

Witam  :) .Mam pytanko na temat ciągnika z turem , Mtz-a Ts i czy to prawda , że nie sprawdzi sie przy turze ? Nigdzie nie moge znalesc informacji na ten temat  :wacko: .Podobno przy mtz 82 to porażka , dlaczego ? nie powiedziane  a jak sie sprawdza TS?  :blink:  :blink:  wie ktoś coś na ten temat >?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kali2107    44

wiem że w zwykłych most i jego mocowanie się rozlatywalo i dlatego nikt ich do tura nie polecal. jeżeli się nie mylę to musi być most nowego typu ten krzyzakowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

Podobno.Tylko jakoś nikt nie osobiście nie powiedział że to czy tamto w moście mu się rozpadło. 

Jedyny feler jaki ja znam to szybko zużywające się sprzęgło. A i tu informacje są różne. 

Ogólnie chyba w turze każdym ciągnikiem bez rewersu uciążliwie się pracuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rafalus8    46

ja mam mtz 82a z turem i jakoś żyje. Sprzęgło faktycznie trzeba regulować, poza tym wszystko się w miarę trzyma kupy. O przód raczej bym się nie martwił, podejrzewam że prędzej by się na pół rozlecial cały ciagnik. Biegi to wiadomo jak to w rumcajsie. Ogólnie mało pracuję turem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek28_28    41

Mój kuzyn ma na mtz 82 tura i ten ciagnik pracuje przy około 1000 sztuk tucznika z głębokiej ściółki i poza sprzęgłem które robił nic więcej sie nie dzieje w nim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    175

Mam, więc wiem o czym piszę [galleryimg=249517]. Na pewno wadą jest skrzynia bez rewersu (można wstawić), i kiepskie zestopniowanie biegów. Most krzyżakowy wytrzyma dużo więcej niż stary typ, ale po podczepieniu balastu i tu można okres między remontami wydłużyć. Bez balastu któraś ze zwolnic była remontowana raz do roku. Od trzech lat chodzi z balastem, a zwolnice ma na wzmocnionych tulejach (najczęściej to one nie wytrzymywały). Co do sprzęgła 9 lat w turze i 2 tarcze zużyte, teraz będzie miał wstawioną 3, bo ma remont kapitalny skrzyni (21 lat). Żeby nie było, że nim robi się kilka godzin rocznie, dziennie potrzeba mi 2,5 t TMR-u, a w sezonie jest do przewalenia 600t obornika. Może cud techniki to nie jest, ale zdecydowanie lepszy niż jakiś papaj z jednym napędem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×