Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Warto sprawdzić działanie pompki zasilającej.Miałem podobne objawy tuż po remoncie pompy a gdy złożyłem reklamację okazało się ze winna była pompka i zaworki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak rurką kapie paliwo to pompa wtryskowa do remontu, przy okazji sprawdź wtryski i będzie o.k.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusek93    5

mam jeszcze pytanie czy zeby wyciągnąc wtryski trzeba bak odkrecac bo widac ze tam nie ma zbytnio miejsca??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Musisz spróbować czy wyjdzie bo szczerze mówiąc to nigdy nie miałem okazji wyciągać jak był zbiornik zamontowany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusek93    5

no troche trzeba bedzie sie umeczyc ale tata mowil ze bedziemy odkrecac bak bo trzeba zawory podregulowac:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W osiemdziesiątce zbiornik do regulacji zaworw trzeba odkręcić, bo np. 912 wystarczy odkręcić z lewej strony i podnieść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FARMER27    0

Ja te mam C-385 i też jak jest zimno to ciężko pali, te stare typy tak maja.

Edytowano przez milanreal1
caps lock

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

do wyciagnięcia wtrysków z 385 nie trzeba odkrecac zbiornika a nawet nie ma najmniejszego problemu z ich wyciagnieciem ale i tak go bedziesz odkrecał to bedziesz miał luz :)a u ciebie tak jak inni pisza pompa do remontu :)

kolego FARMER27 ciezko pali rozwin to bo moze krecic i nie palić a moze nie krecic lub ciezko krecić wiec i wolno przez co i tez ciezko bedzie palił ja np z 385 nie mam problemy z odpaleniem tzn teraz chociaz wam powiem ze aku pół roczne 120AH 900A(około) i przy -5 obróciło ze dwa razy i stoi ale na pewno nie padło bo podjechałem autem kabelki do aku z auta i na obrót pali poprostu jest potrzebny dobry obrót silnikiem ciezkow kreci no cóz oleje gęste a z silnikiem odrazu chodzą wszystkie pompy wiec rozrusznik ma co ciągnąc przy mrozach około-10 bede uzywał do pompcy placka od czyszczenia wnętrza auta a przy wiekszych mrozach samostartu (silnik mam nie pierwszej młodości)i albo załoze mu wieksze aku albo na dwa bede palił i bedzie gitara tak myslę:) sory ze nie w tym temacie ale to tez częsciowo dla tych co mówią ze ciezko pali ale nie powiedza jak to mamy rozumieć:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusek93    5

kreci a nie odpala??:)

no kreci i nie odpala kopci na bialo

 

JA TEŻ MAM C 385 I TEŻ JAK JEST ZIMNO TO TEŻ CIĘŻKO PALI TE STARE TYPY TAK MAJĄ

który masz rocznik ursusa ja mam 81r

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

ja mam 74 :D

ursusek pogrzeb z pompa i zaworami czasami wystarczy lekko zmienić kat zapłony :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusek93    5

ja mam 74 :D

ursusek pogrzeb z pompa i zaworami czasami wystarczy lekko zmienić kat zapłony :)

juz zmienialem i dalej tak sie robi pompa jest do remontu mi przez tą rurke nadmiarową paliwo kapie;/;/;/

Edytowano przez ursusek93

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BUSTED    63

witam niedawno kupiłem ursusa c 385A rzekomo ma 1100 mth i jest z 1984r przyszedł z francji olej w silniku ma czysty ale jak się jedzie drogą i da mu się gazu to idzie sporo dymu z niego i jeszcze jak silnik pracuje to coś w nim wyje

Edytowano przez BUSTED

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Ty chyba nie masz żadnego ciągnika :lol:

jak na wolnych obr nie kopci to jest ok a pod obciążeniem każdy jeden puszcza dym, nawet przy KICK-DOWN :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

GRABCIO wersja eksport hehe może był grudzień i zapisali na kolejny rok. Busted poprostu bądź czujny i daj znać o dalszych niedomaganiach. Zapodaj filmik czy coś bo to sie robi wrózenie z fusów

EDIT jakiego koloru jest ten dym ?

Edytowano przez tomi382

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BUSTED    63

dym jest czarny a te wycie to z pompy olejowej i też nie wiem dlaczego tak wyje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

    • Przez pitur13
      Witam. Proszę o pomoc jak ustawić te wałki bo na zębatkach jest tyle znaków że mam mętlik 😕

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj