Polecane posty

bobik85    0

na rozrządzie często wybija się wpust w wale korbowym {tzw półksiężyc} i nie zgadzają sę fazy rozrządu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

Witam ponownie. Dałem jeszcze raz do sprawdzenia wtryski i okazało się że jeden był trefny... kopcenie jakby powoli ustawało ale mam takie inne pytanie. Jeśli ciągnik postoi i chcę go zapalić to zachowuje się jakby był zapowietrzony. Zapalić zapali bo mam nowe akumulatory i rozrusznik więc nie ma problemu. troszkę dłużej go się przytrzyma i zapali. Nawet w zakładzie zwiększyli mi dawkę paliwa na wtrysku gdy sprawdzali mi wtryskiwacze ale to nie pomogło. Co zrobić?? czy wyjąć wtryski i pompę i dać do zakładu żeby zgrali je ze Sobą?? dzięki za rady..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jktuning    18
Witam ponownie. Dałem jeszcze raz do sprawdzenia wtryski i okazało się że jeden był trefny... kopcenie jakby powoli ustawało ale mam takie inne pytanie. Jeśli ciągnik postoi i chcę go zapalić to zachowuje się jakby był zapowietrzony. Zapalić zapali bo mam nowe akumulatory i rozrusznik więc nie ma problemu. troszkę dłużej go się przytrzyma i zapali. Nawet w zakładzie zwiększyli mi dawkę paliwa na wtrysku gdy sprawdzali mi wtryskiwacze ale to nie pomogło. Co zrobić?? czy wyjąć wtryski i pompę i dać do zakładu żeby zgrali je ze Sobą?? dzięki za rady..

Tak to by było najlepsze rozwiązanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Pierwsze trzeba sprawdzić zaworek przelewowy pompy, a potem zaworki pompki zasilającej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

nie sądzę żeby były zabrudzone bo filtry wymieniałem i nie było w nich brudu. Dodam jeszcze że przy zapalaniu puszcza dymek dopiero po 3-4 obrotach. w piętek zawiozę do sprawdzenia i zobaczymy co mi powiedzą....

ALe tak po zastanowieniu może jednak ten zaworek co jest na filtrach może szwankuje i dla tego więc chyba jednak od jego wymiany zacznę a potem ewentualnie do zakładu oddam.... dzięki za rady....

 

 

 

 

A jednak to był ten zaworek co jest na pokrywie filtrów paliwowych. dzięki za podpowiedź<_< pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojteczek11    2

Mam podobny problem w Ursusie c385 zrobiłem mu remont silnika. I przy dodaniu gazu strasznie kopci na biało, na złaczniu korektora wydechowego i tłłumnikja pojawił mi sie olej, i z tego węzyka (chyba odpowietrzajacego) co wychodzi z prawej str z dekla co idzie do korektora ssącego kapi e mi olej. Co temu zaradzic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skrok18    1

Być może kącówki trzeba nowe bądz do regeneracji bo biały dym jest oznaką że końcóki "leją"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drejsyk    0

Nie chodzi o zawory tylko prowadnice zaworów i uszczelnienia jak masz przedmuchy do silnika to koniecznie zrób głowice biały dym to oznaka spalania oleju głowic była robiona 2 lata temu polskie materjały są beznadziejnej jakosci zresztom powinno ubywac oleju w silniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojteczek11    2

Więc chyba tak bede musiał zrobic puki jeszcze maska nie załozona , to chyba napewno bo olej w kolektorze wydechowym jest i jak chodzi na wolnych obrotach długo to ten olej mu sie zbiera ja jak mu przyłoze to go wtedy wydmychuje, ile może kosztowa remont głowicy??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

po przeczytaniu postów poszedłem zapalić ciągnik i sprawdzić z ciekawości czy mi się olej nie pojawia w odpowietrzniku i jak dotknąłem palcem tej rurki to był olej niestety.... czy jak piszecie że to wina głowicy to czy te prowadnice można wymienić bez zdejmowania głowicy???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drejsyk    0

Musze wytłumaczyc pisałem o głowicy bo był robiony remont silnika ja rozumiem przez remont wał tłoki pierscienie i tu już jest problem bo jak nie były wymienione to od pierscieni trzeba zacząc puzniej pozostaje głowica te dwa elementy majom wpływ na spalanie wyżucanie olej co do prowadnic to trzeba ściągnońc glowice żeby wymienic najlepiej nowe powciskac na prasie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miszka31    31

z tym olejem w kolektorze wydechowym to nie jest tak, panowie ja miałem 1222 nówke która na dotarciu była zalana olejem ( maska, przednia szyba) po 100mtg i ciężkiej pracy było po problemie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drejsyk    0

Zgadzam się nowy nie dotarty mugł wyrzucac nie dużo tylko na nowym jak mucha narobi to niekturzy lecom ze szmatkom bo wszystko widac i nie dmucha do silnika musze dodac że jak pierscienie nie będom w dobrom strone załorzone to przy nowych tłokach pierscieniach też będzie rzucał olej i tak mogło byc z tym 1222 bo nowe ciągniki składajom ludzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miszka31    31

taK I PO 100MTG ustąpiło , odwróciły sie, ja zgłaszałem to do dilera, przyjechali i powiedzieli że to ustąpi i tak było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojteczek11    2

olej w kolektorze to da sie wytłumaczyc ze sie dociera ale w tej rurce odpowietrzającej?? musiałem wywiercic dziurke w zakretce od wlewu paliwa bo bo jak jej nie było to sie durze cisnieenie robiło i bardzo olej ciekł z tej rurki ale jak wywierciłem dziurke to juz mniej ale nadal jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rakos93    0

Witam mam problem z ursusem 1634 zaczeło się to 2 lata temu jak do filtra powietrza naciągnoł kurzu i tuleje tłoki trzeba było wymienić. Natomiast jak zrobiliśmy remont tłoki tuleje pompa po regeneracji nowa turbina to zaczoł strasznie dymić no i zaczelimy przestawiać na rozrządzie ale nic nie pomogło nadal dymi niewiem co to może być pompe chyba z 5 razy oddawałem do regeneracjii. proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rakos93    0

sprawdzałem przy regeneracji pompy wszystkie były nowe i dodam że wałek rozżądu był nowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian83    13

mam pytanie jak kurzu mógł naciagnac filtrem ??nieczyściłeś go rok miałem taki przypadek w mf ale tam obtarł sie gumowy przewód i ciagnął lewe powietrze i oczywiscie remoncik mósiał być :)


...zadużo kasy i wolnego czasu = porabane w głowie ROLNICTWO chroni mnie przed jednym i drugim...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    226

mam pytanie jak kurzu mógł naciagnac filtrem ??nieczyściłeś go rok miałem taki przypadek w mf ale tam obtarł sie gumowy przewód i ciagnął lewe powietrze i oczywiscie remoncik mósiał być :)

Wcale nie musiałjeździć rok bez czyszczenia filtra. Ja jak sieje 1614 to po całym dniu w kurzu jest kupe osadu w filtrze, oczywiscie musiał co najmniej jeździć 2-3 dni dobre w kurzu ale wypadki sie zdarzają. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

    • Przez pitur13
      Witam. Proszę o pomoc jak ustawić te wałki bo na zębatkach jest tyle znaków że mam mętlik 😕

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj