Polecane posty

CIAPEK1981    8

Z tym rokiem produkcji to coś jest nie tak ja mam ursusa 912 z roku 1984 pierwsze wydanie, w kabinie na tabliczce znamionowej jest wybity numer 000121. Więc coś tu jest nie tak.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    576

Ja też miałem 385 A z 84 roku. Na tabliczkach pisało po angielsku. Kupiłem go w dużej spółdzielni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

Ja ma c-385 Bizon z 83 r Tak pisze na tabliczce, numer ma bardzo długi i niepamiętam. Niby jest sprowadzony z Danii i pracował przy samolocie i miał jedną oponę łysą. Reszta to cycuś i niekopci ja nim zrobiłem prawie 1000 mtdg i aby wymieniłem tą oponę i chłodnicę.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas4    0

Ursus rocznik 1984 r. i podobno ma 1100 mtg. he he he , ktoś go kupił we Francji by mu stał dla ozdoby :lol: .Ale nie ma co się martwic każdy Handlarz to krent i cygan ;[ .Silnikiem się nie martw sprawdź pompę wtryskową !! a zwłaszcza jak go zimnego odpalasz i musisz długo kręcić a on nic tylko dymek puszcza ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koles8844    0

kombinowal ktos juz moze z pompa wtryskowa w c 385 ,a mianowicie chodzi mi o podlaczenie zasilania paliwa na listwie sterujacej wedlug mnie brakuje tam zaworo przelewowego i zasilanie paliwa z drugiej strony bym podlaczyl. co o tym myslicie?ja sadze ze to poprawilo by spalanie(bo ten ciagnik potrafi polknac troche ON) i łatwiej byloby wyregulowac pompe.

Edytowano przez koles8844

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel-d113    1

Witam wszystkich serdecznie , słuchajcie zrobiłem kapitalke w 1614 i martwi mnie to ze pod oporem kopci na biało tak szarawo mysle ze to kąt wyprzedzenia zapłonu a jak go ustawic dokładnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mefix17    8

Jeśli uważasz że to kąt wyprzedz enia zapłonu to poluzuj śruby mocujące pompe do bloku i będziesz miał możliwość delikatnego obrotu pompą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

witam mam problem z moim ursusem wtryski sprawne zawory ustawione zapłon również a kopci i strzela jak szalony i nie wiem co robić!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casejx    30

A jakiego koloru jest dym. Moze pierscienie?


Sprzedam kombajn claas senator tel.502157401. Zainteresowanych zapraszam na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

dym jest biało niebieski z pierścieniami jest wszystko okej kolega mi powiedział, że to może być rozrząd ale na razie za zimno na rozbiórkę nie mam garażu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Pompe wyciągałeś? Może źle kąt wtrysku ustawiony...


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

nawet inną też od szóstki wstawiałem i i tak kopci a pompa i wtryski były sprawdzane i są ok a z zapłonem też kombinowałem ale to zbytnio nic nie dało <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stefano1    40

Jaki masz typ silnika i pompy wtryskowej? Wystarcza ci regulacji do ustawienia zapłonu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Poluzuj pompę i przesuń na łezkach.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mocher    8

mi w 385 ścięło klina na rozrządzie na kole od napędu pompy wtryskowej i jak jechało się z górki to na niebiesko dymiła tak że szok, na początku myślałem że to pompa pada i jak dałem ją do regeneracji to później nie można było wcale ciągnika odpalić bo się koło przestawiło o parę dobrych stopni i nie można było ustawić zapłonu. Może i u ciebie też coś się dzieje podobnego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego kopci mi ursus 1014 . Pompa po remoncie , wtryskiwacze sprawdzone , tylko problem z jednym zaworem ale w poniedziałek będzie zrobiony może to być przyczyna ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OKEY    154

Troche mało szczegółów bo dym dymowi nie równy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomson402    29

Poto ma komin a to normalne stary diesel musi zakopcić no i od tego ma komin by szedł czarny dymek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Jaki dym i ile go, przy jakich obrotach, obciążeniu?

Filtr powietrza czysty?

Jak stan silnika-kompresja, jak dym z odmy?

Początek konta wtrysku ustawiony, prawidłowy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kopci na biało na postoju a w czasie jazdy ma odchyły i zakopci na niebiesko jakby nie przepalał. Końcówki nówki założone . Czy to może być wina pierścieni ? Pompa po regeneracji. Nowa głowica .

 

Połączony

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OKEY    154

Płynu z chłodnicy nie ubywa? Ale prawdopodobnie turbinka padła . Sprawdź kolektor ssący czy nie jest zalany olejem.

Odkręć również korek do wlewania oleju i jeśli nie dmucha dymem to silnik ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    497

było coś jeszcze grzebane w silniku, czy tylko pompa/wtryski?

jak wyglądały spaliny przed naprawą?

robiłeś to u renomowanego pompiarza, czy u przysłowiowego pana Henia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

    • Przez pitur13
      Witam. Proszę o pomoc jak ustawić te wałki bo na zębatkach jest tyle znaków że mam mętlik 😕

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj