Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
c3603pp

Władimirec T 25 czy MF 255

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
UrsusCzesio    303

Bierz władka do sadu na co wiekszy a i tak ten traktor jest dosć wytrzymały jak na 17ha rolnej wytrzyma to przy jabłkach i innych owocach wytrzyma ci ładnych kilka lat, kup jakiegoś nowszego np 95 rok z małym przebiegiem i hoho bedzisz nim uprawiał sad i uprawiał i ile mniej kasy wydasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    8

a ja jednak bym był za mf 255 bo może do sadu troszkę za duży ale cały czas on w sadzie nie bedzie jezdził moze sie zdażyć ze np trzeba jakoś większą przyczepę z czymś ciężkim ciągnąć z która władek by za wiele nie zawojował :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    303

No jaka wielką moze w sadzie targać?? 4 tonową? to spokojnie ja dygnie wiem bo to robiłem, albo 3,5tony pełna i 4 pustą też dygnol z palcem w d***

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bartus16    8

a czy ja napisałem w sadzie ??????? naucz sie czytać ze zrozumieniem np moze to byc przyczepa 6 t z jakims innym materiałem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz20    0

U mnie władek na 16 ha chodził od 81 do 2007 roku(produkcja mleczna) fakt nieraz miał ciężko ale jego stan nie wskazuje na jakiekolwiek zużycie ;) teraz na 22 ha pomaga 360 3p. więc na 4 ha sadu władek na spoko da radę! Wadą wg mnie największą jest jednostopniowe sprzęgło co wyklucza go praktycznie z pracy z kosiarką rotacyjną :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    1059

Bardzo ciekawa teoria.

 

Na 4 ha wzupełności wystarczy ci T25 ciężkich rzeczy chyba nie bedzie wykonywał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer120ha    2

Ja bym Ci zdecydowanie doradzał MF 255 ponieważ jest to ciągnik:

 

1.Mocniejszy od rusina.

2.Mało pali.

3.Silnik jest rześki,lubi wysokie obroty-w razie czego możesz zapiąć go prasy albo kosiarki rotacyjnej.

4.Ładniejszy(nowocześniejszy) wygląd.

5.A T-25 to porostu tak zwana "OLIWIARKA" gdzie byś nie popatrzył to sie leje.

6.Ciągnik(MF 255) uniwersalny,w razie powiekszenia gospodarstwa bedziesz miał jak znalzł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    1059

Co oznacza że "Silnik jest rześki".Niewiem poco w sadzie bedzie podpinał prase.A co do wyglądu to kupi sobie władka z 94r i bedzie ładniej wyglądał niż MF 255.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer120ha    2

Pisząc "silnik jest rześki" chodziło mi o to,że nie jest taki "mułowaty" jak T-25.Lepiej się zbiera

,jego praca jest równiejsza.Ciągnika się nie kupuje co dzień,wiec na razie rusin by mu wystarczył,ale gdyby chciał powiększyć gospodarstwo to już nie,a MF był by jak znalazł.Wg mnie lepiej trochrę dołożyć i kupć MF-a.A ty pewnie tak bronisz władka bo sam masz i zachecasz innych do tej zarazy(Ja MF nie mam-żeby nie było że chwale bo mam:):D).Władek jest to prosta konstrukcja dla prostego rosyjskiego rolnika.A co niby ma w sobie takiego ładnego rusek z '94r.....???(Ta biała maska taka ładna......?????)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

i co z tego że z 97 roku, nie zamienił bym go na mojego mf 255 z 86r nawet za dopłatą chociaż mój mf zrobił już z 15 tyś mtg miał już kapitalkę silnika i wyłysiał kompetnie 2gi komplet opon to jestem pewien że ten władek albo by mnie wykończył albo ja tego władka gdyby mi przyszło tym robić, Panowie jeśli komuś jest potrzebny traktorek żeby ciągnać konną furę i brony 3 polowe lekkie to koń wystarczy lub c 330 ewentualnie ten władek, 4 ha sadu to chyba nie jest tak mało? wiem dobzre jak wygląda praca w sadzie i wsiadanie i wysiadanie z ciągnika 1000ce razy dziennie i kręcenie pomiędzy rzędami drzewek, czy wsiadanei do władka jest takie wygodne? - znajomy kiedyś po pijaku złamał nogę wysiadając z władka bo się nie spodział że tu tak wysoko :D nei wiem jak ewłądek się sprawdza bo nie mam ale mam wątpliwości czy palenie i gaszenie go co 2 min trzymanie na sprzęgle, zarwacanie się z hamulcem zniesie władek na dłuższą metę, a zostawić to na wolnych obr to ten odgłos przyśpieszającego i zwalnaijącego silnika to tragedia, znajomy ma w wiśniach i pożeczkach mf 235 i nie zamienił by go na żaden inny ciągnik, no chyba że na lambo r1 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

To różna klasa ciągników, więc nie ma co ich porównywać względem ceny :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer120ha    2

:) HE:D OK,nie będę się z tobą kłucił (bo po co :D ).Wszystko dobre jeśli robotę robi!!Napisałem tylko,że gdybym miał wybierać miedzy T-25,a MF 255 to bym wolał masseya .

Za ruskiem przemawia cena.Popatrzyłem na allegro to MF-y drogie,tylko nie wiem za co tyle kasy chcą.??Osobiście to nie wiem czy warto za taki ciągnik o takiej mocy tyle walić kasy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
(..)Władek jest to prosta konstrukcja dla prostego rosyjskiego rolnika.A co niby ma w sobie takiego ładnego rusek z '94r.....???(Ta biała maska taka ładna......?????)

Gdzie Ci biała maska http://konedata.net/Traktorit/belarus250.htm Belarus 250 bliźniak Władimira miał białą :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer120ha    2

Nie wiem ja się nie znam na tych "rosyjskich demonach",myślałem,że nowsze to może z białą.Bo widziałem takiego i sie nazywał Bielarus 30 i miał białą.a czy to takie ważne nawet jak by złota była to źle wygląda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Taa z wyglądu najwięcej napolitykujesz... :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer120ha    2

Ursusik fajny,ale już wchodzimy w całkiem inną klase wielkości traktorów.Do @robuch6 tak tylko mi nie mów że wygląd nie jest ważny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek330    0
Ja wybrałbym MF, bo go mam i nie dam sobie nic złego na niego powiedzieć! :) A może by taki Ursusik co?? http://www.allegro.pl/item659914564_ursus_..._255_c_360.html Maszyna całkiem fajną, lepsza kabina niż w MF, silnik mocniejszy i jest niewiele droższy :)

Kolega zastanawia się nad mf 255 i t25 ,aby mieć mały, zwrotny,oszczędny ciągnik do sadu. A ty mu proponujesz u 4512 a mocy ponad dwukrotnie wiekszej do t 25 i nieporównywalnie większych gabarytach.To troche jak ja zastanawiałbym się czy kupić u 4512 czy zetora 7711 a proponawałbyś mi u 1224. Nie uważasz,że jest to troche śmieszne? :)

sory za OT

Osobiście gdybym miał więcej kasy to bym się nie zastanawiał i brał mf255,ale wiadomo nikt na pieniądzach nie śpi i cena zdecydowanie przemawia za t25. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Ursusik fajny,ale już wchodzimy w całkiem inną klase wielkości traktorów.Do @robuch6 tak tylko mi nie mów że wygląd nie jest ważny.

No oki ważny ale co to za dyskusja bo komuś się ten niepodoba. Ma być do sadu jak dla mnie rusek, bo przestawi szerokość prześwit jak bedzię mu potrzebny i oki, zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matus951    5

@bartek330- Fakt, większy jest, silnik większy i wiele lepszy komfort, no i za podobną cenę. Może warto jest się zastanować??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubaldo    1

ja bym wybrał władimirca jest nie drogi i dość dobrze sie nim pracuje natomiast mf 255 jest sporo drorzszy i nie ma tak szczelnej kabiny jak rusek w orginale ale ma większom moc <_< <_< ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djvtec    0

odswierzam temacik zeby pochwalic sobie MF255/u 3512 :) uwazam ze to trwale konstrukcje bo moj 3512 dostal nie raz w d**e i w polu i w transporcie i wiem ze to dobry sprzecik :) a jezeli ktos uwaza ze 255/3512 sa za malo zwrotne do sadu to smialo mozna wybrac mf 235/u2812 krotsze o 20 cm :) jedyna przewaga ruska to cena :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×