Rancher10t25

Ogrzewanie w T-25

Polecane posty

kamil555    2

Ja miałem kiedyś we władku nagrzewnice i żeby było ciepło to przekierowywało się jakoś olej ale wtedy aż ciągnik schodził z obrotów. Ale było ciepło...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Nie wszyscy o tym wiedzą i chcą by olej zagrzał się sam. Dokładnie nie pamiętam ale chyba przekierowany olej wtedy przechodził przez dławicę i nagrzewał się pod wpływem pracy przy dużym ciśnieniu. To ogrzewanie powietrzne od silnika też jest dobre, lecz robi się głośniej w kabinie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miecho123    4

Władek ma ogrzewanie hydrauliczne tzn. olej z pompy hydraulicznej tłoczony jest przez specjalny dławik, znajduje się on nad pompą hydrauliczną, niestety specjalnie nie zdaje to rezultatu a poza tym nagminnie cieknie olej. Osobiście nie polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t25aaa    9

Władek ma ogrzewanie hydrauliczne tzn. olej z pompy hydraulicznej tłoczony jest przez specjalny dławik, znajduje się on nad pompą hydrauliczną, niestety specjalnie nie zdaje to rezultatu a poza tym nagminnie cieknie olej. Osobiście nie polecam.

a ja powiem tak. Mętalność polska jest taka nietety że mało o co sie w tym panstwie dba. Nawiązujac do ogrzewania i nie tylko przewaznie gdy cos sie zepsuje nie zastempuje sie zurzytej czesci nowa lecz sie jesli nie trzeba koniecznie to nic sie z nia nie robi. pobita lampa czy połamnay błotnik najprosciej zostawic i mniec to w powazaniu głeboko. Sa wyjatki ale znikome. Ja w swoim traktorze posiadam oryginalne ogrzewanie i kabine ktore nadal działa (oczywiscie po jakims czasie ok 30 min) z tym ze w zimie nie ma tyle pracy a ciągnika rzadko sie urzywa wiec to ogrzewanie nie jest zbytnio uzywane. ale działa nadal dobrze po jakims czasie:) wystarczy troszke zadbac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hermes    1

Kolega ospawał tłumik drugim płaszczem blachy i puścił przez niego powietrze z osobnej dmuchawy od sam. połączył do kabiny iw kabinie ciepło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
alfetta15    0

Witam

CZy może posiada ktoś i mógłby przesłać mi wszystkie wiadomości dotyczące wentylatora nagrzewnicy we władku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t25t25    0

ja mam przeprowadzoną rurę wydechową przez kabine szybko się nagrzewa i jest ciepło nawet przy dużych mrozach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj