Rancher10t25

Ogrzewanie w T-25

Polecane posty

Witam mam prośbę do użytkowników T-25 zwłaszcza do tych pomyslowych ;) macie może jakieś wydajne nagrzewnice w swoich maszynach, jeśli tak to pochwalcie się jak to macie rozwiązane - mile widziane foty i dokładne opisy. Jakby ktoś wiedział coś o czymś takim jak webasto od stara czy coś w tym stylu to też bym prośił o wypowiedz szczególnie zasade działania i cene i jak to ogolnie zrobic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siemens75    1

Jeśli masz na myśli webasta to z tego co wiem to są suche i mokre - poszukaj -- ale chyba suche jest lepsze ...(ekonomia)

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze tylko że mam nową kabine, w której niestety nie było nagrzewnicy ;) A może ktoś wie czy wogóle można gdzieś kupic taką nagrzewnice jaka była montowana w orginalnych kabinkach i czy są one coś wogółe warte i na jakiej one zasadzie działają??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Denek18    1
Dodam jeszcze tylko że mam nową kabine, w której niestety nie było nagrzewnicy ;) A może ktoś wie czy wogóle można gdzieś kupic taką nagrzewnice jaka była montowana w orginalnych kabinkach i czy są one coś wogółe warte i na jakiej one zasadzie działają??

tutaj masz kilka nagrzewnic :)http://www.bartesko.pl/index2.php?id=nagrzew

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

już widziałem ten link w poście o ogrzewaniu w C-330 ale niewiele tam jest o tych nagrzewnicach napisane, także prosilbym o więcej info. przedewszystkim ceny takich bajerów ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Denek18    1
już widziałem ten link w poście o ogrzewaniu w C-330 ale niewiele tam jest o tych nagrzewnicach napisane, także prosilbym o więcej info. przedewszystkim ceny takich bajerów :)

jeżeli chcesz założyć ogrzewanie do T 25 to taka nagrzewnica niewypali bo władek jest chłodzony powietrzem ale możesz zamontować rure przytkniętą do kolektorów i poprowadzic do kabiny i bedzie ładnie grzało :) :) :) a jeżli chcesz założyć do ciapka to nagrzewnica wodna będzie pasować nawet taka z fiata , żuka czy nysy ;) będzie ładnie grzała poszukaj na szrocie napewno cos znajdziesz :) takie rozwiązanie wydaje się najtańsze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja chce zomontowac ogrzewanie w T25 ...ale z tą rurą od kolektorów to niebardzo strasznie kurz idzie do kabiny wiadomo przecierz wentylator ciągnie powietrze bez żadnych filtrów prosto z "atmosfery" razem z kurzem tak że to odpada może by bylo ciepło ale sajgon w środku by był tez,a wiem ze takie coś sie robi bo widziałem takie rozwiązanie u znajomego, nawet już to zlikwidował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bili    2
Ja chce zomontowac ogrzewanie w T25 ...ale z tą rurą od kolektorów to niebardzo strasznie kurz idzie do kabiny wiadomo przecierz wentylator ciągnie powietrze bez żadnych filtrów prosto z "atmosfery" razem z kurzem tak że to odpada może by bylo ciepło ale sajgon w środku by był tez,a wiem ze takie coś sie robi bo widziałem takie rozwiązanie u znajomego, nawet już to zlikwidował.

 

U mnie we władku oryginalnie jest ogrzewanie olejowe tzn tuż nad pompą olejową jest taki zawór którym zmiejsza sie przepływ oleju wiadomo mniejsza średnica przewodu, to samo ciśnienie ,równa sie większe tarcie i olej sie grzeje.Z pompy olej idzie przez nagrzewnice w kabinie w którą dmucha wentylator i jest cieplutko tylko chwile musi potrwać aż sie nagrzeje cały olej w układzie podobno szybciej jest jak sie używa hydrauliki np w turze tylko jak używasz hydraulike to nie możesz przymykać tego zaworu bo tracisz wydajność pompy. Czyli jak pracujesz przy użyciu hydrauliki nie zamykasz a jak np ciągniesz przyczepe czy coś innego bez użycia hydrauliki to przymykasz zawór żeby olej sie grzał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Więc tak ogrzewania bedziesz uzywal zimą, lub jesienia bo na wiosne jest na ogól ciepło. Jak dasz pod cylinkdry to w tych porach roku, jak jest zimno to i jest mokro jak mokro to i sie nie kurzy wiec, wal smiało pod cylindty tylko nie wiem jak to bedzie z dziurą na tą rure czy jest czy nie ma, sąsiad ma 80 roku z orignalną kbiną i on ma dziure ja mam 83' i nie mam


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A mógłby wrzucic fote ktoś kto ma orginalna kabinke we wladku z nagrzewnicą w którym miejscu dokladnie jest wstawiony ten zaworek i wychodzi dalej z niego przewód olejowy do nagrzewnicy??>>>>> byłbym bardzo wdzięczny ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Denek18    1
A mógłby wrzucic fote ktoś kto ma orginalna kabinke we wladku z nagrzewnicą w którym miejscu dokladnie jest wstawiony ten zaworek i wychodzi dalej z niego przewód olejowy do nagrzewnicy??>>>>> byłbym bardzo wdzięczny :)

pozwolilem sobie wykorzystać zdjęcie galerii AF tak to wykorzystał nasz kolega @ wentword ;) coprawda jest to ogrzewanie od kolektorów :) ale ładnie grzeje bo sam mam tak zamontowane we wladku :)http://www.agrofoto.pl/forum/T-25A-image61373.html :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Denek18    1
@UrsusCzesio jak byś był tak dobry >>>>> mój e-mail rancher10t25@wp.pl chyba że wrzucisz do galerii ;)

@UrsusCzesio najlepiej to wrzuć na AF może jeszcze inni urzytkownicy skorzystają :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktokolwiek wogóle ;) by miał chci i czs to mógłby wrzucic jakies fotki na których by było widac podłączenie tej nagrzewnicy we władku no i samej nagrzewnicy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek82    0

Ja mam ogrzewanie pociągnięte od silnika z lewej strony kabiny.Na żeberkach od cylindrów założylismy taką blachę na środku w niej jest dziura i wspawany kawałek rury,i zakładam na to taką elastyczną rure z PCV i wkładam ją w dziure która wycięta jest z lewej strony w kabinie pod kierunkowskazem.Jak się nagrzeje silnik i jest szczelna kabina to jest git,najgorzej jak sie jedzie podczas takiej pogody jak dzisiaj gdy jest wysoka wilgotność powietrza bo jak pozamykasz kabine i nie masz jeszcze dobrze nagrzanego silnika to szyby parują jak cholera ;) .W jaki sposób chcesz przez błotnk założyć ogrzewanie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Z prawej strony jest nagrzewnica hydrauliczna. Nagrzany olej z hydrauliki przpływa przez nagrzewnice i witrak dmucha ci do kabiny i na szybe przednią. Ale musi być olej ciepły co u mnie niestety sie nei robiło. I tez będe robił od cylindrów. Na zimowa orke będzie ciepło ;)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubcio224    6

U mnie też ten olej się nie nagrzewał i nagrzewnica nie działała wywaliłem a w zime to i tak dużo się nie jeżdźi..


Moje ciągniki: Mtz 80 +tur , T-25, John Deere 935
..........................................................................
I inne : New Holland,Bomet,Sip,Agromet,Z-001,N226/1,Amazone,Jarmet,stanrol,itp
................................................................................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Ja nie wywalałem jej tylko węże uciełem. Po co wywalać, neich sobie jest, przynajmniej latem można wiatrak sobie właczyc i noge owiewa zimnym powietrzem. No i estetyka w kabinie zostaje ;)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akaku    79

No ja mam ale w Ursusie c385 nagrzewnice z żuka i grzeje jak trzeba


Case <3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Z zamiast hydraulicznego puścić olej z układu smarowania. Chyba nie ma jak wpiąć się w ten układ, może przy odśrodkowym filtrze oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj