jaco512

najlepsze akumulatory

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
janusz20    106

I własnie dlatego szybciej sie kończy bateria bo jest nie uzywana. Ja w samochodach mam akumulatory BOSCH a w ciągnikach CENTRA nie narzekam na żadne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

akumulator za komuny kupowało się prosto z produkcji-czyli świeży-a teraz zalany i naładowany,który nie wiadomo jak długo przerzucany jest po magazynach.

druga sprawa to prąd rozruchowy-teraźniejsze mają dużo większy-za to są mniej trwalsze-coś za coś.

 

baner to kilka lat temu był jednym z najlepszych aku.-teraz złe ma opinie-podobnie jenox-centra się ponoć poprawiła.

 

teraz z aku. to loteria.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1827

Jak się nie mylę kiedyś za komuny kupowało się je suchoładowane, mogły stać długi czas jak chciałeś go uruchomić zalewało się kwasem i po godzinie był gotowy. Tak jak teraz niektóre aku motocyklowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

tak-były suche.

nie po godzinie-ładowało się niskim prądem kilka-kilkadziesiąt,i to nie jeden raz-po pierwszym ładowaniu rozładowywało się powoli,np.żarówką

dobrze-to 3 razy się ładowało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1827

Może z tą godziną przesadziłem do kiedyś nich :D zasugerowałem się czasem obecnym. W grudniu zakupiłem suchy akumulator Exide był dołączony do niego kwas. Zmierzyłem przed zalaniem miał 0,05V po zalaniu i odczekaniu godzinki napięcie wzrosło do 12,60V

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jelcyn    0

Witam mam prośbę .Mam akumulatory napięcie na nich to 12,5 V a w jednym akumulatorze jest sucho i nie wiem co dolać kwas czy woda destylowana i ile tego dolać ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Wodę dystylowaną,stan powinien być ok. 1 cm nad płytkami,zależy to zresztą od aku,najczęściej jest z boku pokazany prawidłowy poziom elektrolitu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

właśnie wodą-o ile wyparowała,jeśli zaś się przewrócił i wylał to elektrolitem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jelcyn    0

Czyli należy dolać wody ?? bo słyszałem że kwas sie leje jak jest słabe napięcie to prawda ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

Witam a jakie macie zdanie na akumulatory Gigavat czy jakoś tak

1) Ja kupowałem niedawno akumulator to WV golfa II 1,7 i jak chciałem kupić akumulator to mówiłem to sprzedawcy że tyle i tyle pojemności a on mówi że jak będzie większy to będzie lepszy a drugi sprzedawca powiedział pierwszemu że: czy naładuje ten większy akumulator alternator w golfie II a ten pierwszy powiedział w golfie są silne alternatory i powinien naładować ...... ten stary miał pojemności 61 chyba a ten nowy 71 chyba .

2) Bardzo dużo zależy od alternatora Ja w ciągniku miałem prądnicę walniętą i z prostownikiem latałem co drugi dzień i nie wiedziałem że to winna prądnicy miałem wymieniać akumulatory ale pewnego dnia podkusiło mnie i kupiłem alternator z regulatorem ten najtańszy chyba, i jak po zimie naładowałem to przed zimą naładowałem .akumulatory były rozładowywane tak że c-360 nie mogła obrócić wałem a teraz po wyminie alternatora jak to tej pory pali

3) Mam stary akumulator i tam jest kontrolka i świeci Mi na zielono i nie wiem czy ten akumulator jest dobry czy kontrolka walnięta ?

Edytowano przez PIOTREK44

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1827

Jak na tym starym masz spoczynkowe 12,5-12,6V to można powiedzieć wstępnie że dobry, jak mniej to może zawiesiła się ta zielona kulka we wskaźniku. Aby sprawdzić trzeba np sprawdzić spadek napięcia podczas rozruchu itp

Edytowano przez Roki212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

@Jelcyn-wody-jak dolejesz kwasu to go zasiarczysz i wyrzucisz-słyszałeś o gęstości elektrolitu?

podczas ładowania z elektrolitu odparowuje woda,i tylko ją uzupełniasz.teraz przeważnie korki są bezobsługowe,i skraplają wodę z powrotem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

Ja mam taki przyrząd prawdopodobnie że to jest to akumulatora, szklana rurka na jednym końcu jest takie coś to pompowania a na drugim cieniutka rureczka żeby wciągnąć kwas a w środku lata se swobodnie taki głów_-o sobie z czymś tam napisanym chyba to tego czegoś to słuszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roltech    11

Taki w moich okolicach jest najpopularniejszym zamiennikem dwóch 6V 165Ah.

 

Za komuny miałem Władymirca z alternatorem i teraz mam drugiego Władymirca z alternatorem więc to raczej nie wina innego sposobu ładowania akumulatora. Teraz po prostu akumukatory są słabsze pomimo tego, że technologia produkcji chyba jednak poszła do przodu. Za komuny Władek był odpalany codzinnie, nawet zimą i wytrzymywały dłużej niż teraz kiedy przez całą zimę go odpalam tylko kilka razy.

Jak sam piszesz był odpalany codziennie, tzn. był codziennie doładowywany, a alternatory w tych ciągnikach nie mają takiej wydajności jak pozostałe alternatory (inna budowa i zasada działania).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Taki w moich okolicach jest najpopularniejszym zamiennikem dwóch 6V 165Ah.

 

Jak sam piszesz był odpalany codziennie, tzn. był codziennie doładowywany, a alternatory w tych ciągnikach nie mają takiej wydajności jak pozostałe alternatory (inna budowa i zasada działania).

Raczej codzinnie był rozładowywany i to czasami do zera - zdarzało się, że nie udało się odpalić za pierwszym (przy większych mrozach) razem i trzeba było podładowywać akumulator. No ale oryginalnie ten traktor był wyposarzony w ruskie akumulatory - może to o to chodziło ;).

 

Witam a jakie macie zdanie na akumulatory Gigavat czy jakoś tak

1) Ja kupowałem niedawno akumulator to WV golfa II 1,7 i jak chciałem kupić akumulator to mówiłem to sprzedawcy że tyle i tyle pojemności a on mówi że jak będzie większy to będzie lepszy a drugi sprzedawca powiedział pierwszemu że: czy naładuje ten większy akumulator alternator w golfie II a ten pierwszy powiedział w golfie są silne alternatory i powinien naładować ...... ten stary miał pojemności 61 chyba a ten nowy 71 chyba .

2) Bardzo dużo zależy od alternatora Ja w ciągniku miałem prądnicę walniętą i z prostownikiem latałem co drugi dzień i nie wiedziałem że to winna prądnicy miałem wymieniać akumulatory ale pewnego dnia podkusiło mnie i kupiłem alternator z regulatorem ten najtańszy chyba, i jak po zimie naładowałem to przed zimą naładowałem .akumulatory były rozładowywane tak że c-360 nie mogła obrócić wałem a teraz po wyminie alternatora jak to tej pory pali

3) Mam stary akumulator i tam jest kontrolka i świeci Mi na zielono i nie wiem czy ten akumulator jest dobry czy kontrolka walnięta ?

 

Ta zielona kontrolka to tzw. "magiczne oko" i w zasadzie pokazuje ona stan akumulatora. Zielony kolor mówi, że akumulator jest dobry, czarny że zły, a biały że jest niski poziom elektrolitu, albo akumulator zaczyna się kończyć. Problem polega tylko na tym, że ta kontrolka w zasadzie wskazuje stan jednej celi w akumulatorze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bomba41    0

W zetorze najlepszy był ten co miałem od nowości- 11 lat wytrzymał, później kupiłem autoPart, 2 lata, w trzecim roku padał, aż wreszczie wypalił się słupek(w zeszłym roku) kupiłem centra professional heavy duty, jak narazie zero problemów.

W aucie mam GigaWatt, a na wierzchu jest naklejka Bosch. ma on 8 lat, w aucie nigdy się nie rozładował, zawsze kręcił tak samo, jak mi opaliło słupek w ciągniku, to przez miesiąc w lecie miałem go w ciągniku, i dobrze palił,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

[Kupiłem akumulatory Steel power 145ah 900A do ursusa1224 chciałbym się dowiedzieć o nich jak najwięcej w innych ciągnikach mam centry i złego o nich nie powiem.

Więc proszę powiedzcie czy Steel power to dobre akumulatory?? A może ma ktoś też

aku z tej firmy jak one się sprawują??

 

Z góry dzięki

 

Pozdrawiam!!! :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

To china lub india produkt,aku ich nie znam ale inne produkty widziałem i słyszałem opinie.Nie wróżę mu długiego życia.

Zresztą z tym badziewiem to zależy jak trafisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

pier**l pier**l ja posłucham na naklejce steel powera jest napisane że są produkowane w MIELCU. Także nie China jak nie wierzy to przy najbliższej okacji mogę Ci zrobić zdjęci. Mam takie aku w ciapku od dwóch lat(były w ciapku gdy go kupowałem i dostałem gwarancję) i nie powiem że są źłe rok temu zimą ich nie wyciągałem -20 ciapek zagadał bez ładowania takze ja nie narzekam nie miałem jeszcze z nimi żadnego problemu :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    459

Moim zdaniem nie są złe, skoro je można kupić w GRENE, a z tego co się przekonałem rzeczy kupowane z GRENE są coś warte.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

[Witam

 

Jakie aku masz w ciapku, że Steel power to wiem, ale chodzi mi ile mają amperów i pojemnośći.

 

Dzięki i pozdrawiam :D

 

[A ty Michale93 jakie masz akumulatory w ciągnikach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    459

Ja mam akurat ZAP Piastów 165Ah 900A w T-25 i Centry też 165Ah w C-360.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam akurat ZAP Piastów 165Ah 900A w T-25 i Centry też 165Ah w C-360.

 

Jestem trochę ździwiony, że masz takie aku w c360, że takie duże ja mam 2 x 6v i mam nie więcej niż 75ah nie pamietam dokładnie a rozruch mam 540A aku są z centry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez t-tas
      pytam Was jako praktyków jakie lejecie oleje do skrzyni biegów w ciagnikach Ursus,Zetor.Osobiście niemam ciągnika ale czasem zdarza mnie się grzebnąć(ostatnio długa walka z zetorem 7245) i zastanawiam się jaki olej lejecie do skrzyń skoro olej ten zasila układ hydrauliczny. wiem,że olejem który można lać do skrzyni i hydrauliki jest Boxol ale ludzie leją hipol-ostatnio przez hipol w skrzyni zetora nauczyłem się rozbierać i składać na czas podnośnik i rozdzielacz zetora i to z zamknietymi oczami
    • Przez MFargo
      Witam poleci ktoś zamienik oryginalnego filtra paliwa do claasa ? 
      2008r
    • Przez artur04c
      Witam
      Czy stosował ktoś olej do skrzyni MANNOL Multifarm STOU 10W-40 chcę zrobić jako zastępczy fusch agrifarm 10w40, ale może ktoś ma doświadczenie z mannol ?
    • Przez seba2017
      Witam. Chciał bym przejść na jeden olej we wszystkich ciągnikach  ( starszych) bo teraz używam w każdym inny. Firma wykonująca remont silnika polecała mi Mobil Delvac 15w40 lub lepszy. Zauważyłem że polski olej Platinum Ultor Plus 15w40 ma te same klasy jakościowe  API: CI-4/CH-4/CG-4/ SL/ SJ    w ACEA też podobnie: E7/ E5 /E3/B4 /B3 /A3. Czy będzie różnica w ochronie silnika w ciężkiej pracy w wysokiej temperaturze stosując jeden i drugi olej. Jeżeli byłaby podobna jakość to wybrał bym polski olej z racji patriotyzmu zakupowego. O różnicę w cenie mi nie chodzi. Jakie jest Wasze zdanie: nie będzie za dużej różnicy między tymi olejami czy Mobil jest zauważalnie lepszy ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj