klimas78

Problem z wskaźnikami

Polecane posty

klimas78    0

Koledzy mam Bizon Z 050 i nie działa mi żaden wskażnik ,ani od ciśnienila oleju ,ani ładowania,czy też temeratury wody.

Odkręciłem tą pokrywe z zegarami i do każdego zegara podłączony jest tylko przewód z odpowiednim czujnikiem.

 

Czy coś powinno być jeszcze podłączone i gdzie .Prosze o rade i pomoc.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginter    1

Zobacz puszke bezpieczników wyczyść ja i pooglądaj wszystkie bezpieczniki a temat mogłeś umiesić w dziale elektryka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginter    1

I co to niby ma mu pomóc ??

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginter    1

No to pisałem niech sprawdzi zasilanie od puszki bezpieczników sam miałem zaśniedziałą i nic nie pokazywało zacząłem ruszać bezpiecznikami i zaczął kontaktować ale kiedys popsuł mi sie amperomierz i musiałem wymienic cały zegar

 

Błędy!

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombajn    1

Wszystko pięknie tylko że Z050 ma 5 zegarów a nie jeden zespolony zasilanie jest doprowadzone tylko do amperomierza i licznika obrotów bębna, ciśnienie oleju, temperatura wody i oleju to zegary do których dochodzi tylko jeden przewód i jest w nim jakiś gaz, jak ucieknie nie działają... miałem tak u siebie ;) koszt takiego to ok. 90-100 zł za sztukę, co do reszty to mogą być bezpieczniki ;)


Wszystko to jest moją osobistą opinią. więc prosze jej nie krytykować. chyba że pisze głupoty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginter    1

A nie dałoby sie wsadzić i podłączyc jeden ten duzy zegar jak w superze??Było by wygodniej

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombajn    1

Wszystko da rade zrobić ;) trzeba tylko wywalć stare zegary przerobić pulpit, w miejsca starych czujnikó z gazem trzeba wkrecić elektryczne dorobić do nici instalację elektryczną i wszystko działa ;) masę roboty i jednak sporo kosztu... i jak nawali np. amperomierz w zespolonym to musisz wymieniać cały za kilka stówek a pojedynczy to 40zł i jest drugi w starych Z050 niema np obrotonierza silnika


Wszystko to jest moją osobistą opinią. więc prosze jej nie krytykować. chyba że pisze głupoty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginter    1

No fakt troche szperania by z tym było ale jak sie ma czas,smykałke i zapał wszystko da sie zrobić ^_^ No ale koszt roche duży lepiej zrobić te stare jak są dobre albo kupić nowe inne np.dopasować od czegoś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombajn    1

Dopasowanie od czegoś innego to mam patent zastąpienia czujnika ciśnienia oleju ;) a robi się to tak: wyrzucasz stary zegar zakładasz manometr taki zwykły ciśnieniowy jakich to w gospodarstwie sporo. pod wyjście czujnika z bloku silnika montujesz długi zbrojony wąż ciśnieniowy min. 10atm (tak zachowawczn) wąż w peszlu (żeby sie nie przetarł) do zegara i wszystko pięknie działa i pomiar wiarygodny


Wszystko to jest moją osobistą opinią. więc prosze jej nie krytykować. chyba że pisze głupoty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginter    1

No sam mam zrobione we wszystkich ciągnikach że przewód do licznika i pokazuje ile jest atm ale to poza tematem a można np.od temp założyć z ciągnika ale chyba przewód będzie za krótki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombajn    1

Od ciągnika zegar sie nie nada jeśli jest na sztywnym przewodzie nie da rady go przedłużyć ;) inna sprawa jak zastosujesz wskaźnik elektryczny wtedy przewody robisz jakiej długości chcesz ale w takim wypadku musisz montować zegar na 24V z osobówki sie nie nada ;) chyba żeby z jakiegos większego sprzętu star, jelcz czy cos w tym stylu wtedy niema żadnego problemu żeby założyci i napewno zadziała


Wszystko to jest moją osobistą opinią. więc prosze jej nie krytykować. chyba że pisze głupoty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klimas78    0

Czyli jak dobrze zrozumiałem,te zegary: ciśnienie oleju,temperatura wody działają bez dodatkowego zasilania?

 

I jeżeli nie działają ,to jedyny ratunek to je wymienić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombajn    1

Tak kolego dobrze zrozumiałeś jeśli masz trzy okrągłe zegary jeden od ciśnienia oleju i dwa kolejne od temp. wody i oleju to one niepotrzebują żadnego zasilania z instalacji elekt. jeśli nie działają to tylko i wyłącznie wymiana pomaga miałem tak w tym sezonie nie działały lub działały błędnie wymieniłem wszystkie i teraz odczyty są poprawne koszt jednego to jak jak pisałem 90-100zł ja płaciłem


Wszystko to jest moją osobistą opinią. więc prosze jej nie krytykować. chyba że pisze głupoty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombajn    1

Hm.... z tą dostępnością to różnie u nas na 6 sklepów w okolicy do 15km te wskaźniki Dostałem tylko w jednym kompleksowo zaopatrzonym sklepie czesto maja tam części które ciężko spotkać w innych sklepach np. niektóre elementy bizona użyte tylko w ZO50 sklep jest w płocku, wpisz w wyszukiwarkę moze znajdziesz sklepy które maja takie wskaźniki, mogły być uzywane w innych maszynach


Wszystko to jest moją osobistą opinią. więc prosze jej nie krytykować. chyba że pisze głupoty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombajn    1

W lokomotywach spalinowych a bardzo prawdopodobne ;) bo sam zegar jest dość uniwersalny pewnie nie tylko w bizona go pakowali widziałem takie w sprężarkach przemysłowych. najważniejsze to żeby miał odpowiednio długi przewód tak żeby z konsoli wystarczył do miejsca docelowego przy silniku


Wszystko to jest moją osobistą opinią. więc prosze jej nie krytykować. chyba że pisze głupoty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hibertusik    10

Witam temat trochę stary ale go odświeżę,miałem taki sam problem ze wskażnikami.Poradziłem sobie wten sposób że podjechałem do bazy PKS-u do elektryków i zakupiłem u nich używane skażniki od autobusów autosan ,to jest ten sam silnik (wskażniki i czujniki-temp. oleju,wody,ciśnienia).Teraz mam działające

przyżady ,to było kilka lat temu płaciłem po 20 zł.Myślę że komuś się ta informacja przyda.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlodyZ0    6

Hej chlopaki nie wiecie może czy zegary z bizona z056 pasują bezpośrednio do z050 czy trzeba coś przerabiać?? czy trzeba calą skrzynke z z056?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Sprzedam kombajn Bizon Super Z056. Maszyna w dobrym stanie technicznym. Pracował na 10 ha, bez zarobków. Nie myty na zimę. Zawsze garażowany. Dwa lata temu wymieniłem przekładnie jazdy, a w hederze ślimak, podłogę, kosę i bagnety. Młóci i czyści bez zarzutów. Po zimie silnik pali od pierwszego obrotu. Opony w bardzo dobrym stanie. Są przecieki na główkach rozdzielaczy. Do kombajnu dokładam pasy, pompę hydrauliczną, inne drobne części, dwie kosy, instrukcję obsługi, napraw i katalog części. Cena 11000 do negocjacji. Nie wystawiam faktury VAT. Nie dysponuję transportem. Miejscowość Daszyna, powiat Łęczyca, województwo łódzkie.  Data dodania 18. 06. 2018
       
       
       
       




    • Przez StawiaR
      Witam, mam do wyboru te dwa kombajny i jestem w kropce. Który według was powinienem wybrać? Bizon z 1986 r (na szerokich kołach) posiada sieczkarnie a dronningborg z 1988r bez sieczkarni.
    • Przez Renault145
      https://m.olx.pl/oferta/bizon-zo56-CID757-IDyYR2O.html?backUrl=%2Fajax%2Fmojolx%2Fdetails%2F516899010%2F
    • Przez hurlimannD70
      Kupiłem cały bęben młocarni do bizona czyli z cepami ale bez osi. Jest to nowy oryginalny produkt z fmż Płock. Leżał w stodole 30 lat , zastanawiam się czy dawać go do wyważenia . Na jednej ze środkowych tarcz przykręcone są blaszki jest ich chyba 5 sztuk w kupie. Wygląda jak by był kiedyś w fabryce wyważany ale nie jestem pewien. A do wyważenia musze jechać ponad 250km . Czy takie bębny składane w fabryce były sprzedawane wyważane ?? Czy ktoś mi podpowie ?
    • Przez Lukecki
      Witam użytkowników, 
      Zakładam temat, gdyż chcę się trochę dowiedzieć o tym kombajnie, jednak w internecie nie mogę znaleźć jakichkolwiek rzetelnych informacji. Słyszałem o mankamencie w postaci zagrzewania się silnika w czasie pracy, chciałbym się dowiedzieć jak często to się zdarza.  Również chce zaczerpnąć nieco informacji o typowych usterkach. Z góry dziękuję za info i pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj