Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
sygala

Wspornik osi przedniej z 360 do 330

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Wspornik
sygala    0

Witam

Mam pytania czy wspornik osi z 360 pasuje do 330? czy osie w 330 i 360 sa takie same?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mir36    0

wspornik osi przedniej do 360 jest inny iz 330 róznia sie rozstawem otworów i innymi detalami w przypadku os płaskiej jet to ta sama os tylko wsorniki byłym modyfikowane w zależnosci do którego silnika.a co rozwlił ci sie wspornik na tuleja sworznia głownego do 330.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jakub16    118

wspornik nie będzie pasował ale os raczej tak mnie tez to czeka bo os jest tylko ciężko z wspornikiem bo nie idzie dostać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sygala    0

W mojej okolicy w sklepie rolniczym sprzedawca podliczył ze: oś+wspornik+półosie+piasty+zwrotnice wyszło troche ponad 1800

własnie najgorzej to ze wspornikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    518

cała kompletna oś ze wspornikiem itd. do c-360 kosztuje 2150 zł. brutto w grene to pewnie do c-330 tyle samo ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukaszolawa
      Witam! Wszystkich. Piszę na tym forum 1 raz i chciałbym zasięgnąc porady. W swoim ursusie 4011 posiadam przód miękki 2 dni temu na prawiałem przekładnie kierowniczą aby zlikwidować luz - to sie akurat udało. Ale pozostał problem cięzko chodzącej kierownicy. Po oględzinach stwierdziłem że sypną się przód sworznie złapały luz - brak smaroania zrobiło swoje - i mam tu pytania:
      1. czy ktoś robił sam kiedys ten przód i czy znalazł części
      2. czy ktoś ma ksiązke ursusa 4011 i zrobił by zdjęcie strony z przodem miękkim
      3. czy można sobie poradzic samemu z tymi sworzniami czy lepiej zdecydowac sie na regenerację (tu mam akurat wątpliwości)
      To na razie tyle. dzieki za odpowiedź.
    • Przez banan575
      Podczas jazdy po drodze asfaltowej na 5tce ile fabryka da po jakims czasie zaczynaja chodzic jak zosemkowane i zaczyna telepac calym ciagnikiem. Jak sie skreci w lewo albo w prawo to przestaje ale jak sie jedzie znow po prostej to znow sie tak dzieje. os byla robiona koncowki drazka tez. Co to moze byc??
    • Przez RycerzNocy
      Chciałbym założyć felgi i opony 10/15 (takie jak są w rozrzutniku obornika) do c-360 i co muszę przerobić aby móc je założyć.
    • Przez Paszkamax
      Podczas szybkiej jazdy przednie koła zaczynają się szybko machać dzieję się to tylko na asfalcie a na żużlu jedzie normalnie. Jak podniosłem przód to niby nie ma luzów.
    • Przez eddi87
      Witam, Panowie jakie opony kupić do 60? Po asfalcie bardzo mało lata, będzie jakaś różnica między w/w? Przód bez napędu.
×