Skocz do zawartości
adamm25

uklad pneumatyczny McCormick MC135

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
adamm25    0

WITAM!

mam ciągnik McCormick MC135 power 6 2004r sprowadzony z wysp.

powiedzcie mi jak gdzie są montowane kompresory w tych ciągnikach

jest tam silnik perkins o pojemności 6l z prawej jest klima z lewej alternator ponizej miejsca za mało zeby kompresor zmiescić chyba ze nie sa napedzane paskiem klinowym.

pytałem w serwisie ale dowiedziałem sie tylko tyle ze DA SIE ale reszta to ich słodka tajemnica.

 

jezeli ma ktoś taki ciągnik lub ciągnik z tym perkinsem albo poprostu wie jak to powinno wyglądac to bede wdzieczny za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

adamm25    0

no na osi koła tylnego sa zbiorniki z powietrzem. kompresor pewnie tez by sie zmiescił:( ale nie wiem jak z napędem do kompresora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamm25    0

Ralf MTX140 mógł byś sprawdzić jak masz z tym kompresorem i jak jest napędzany? był bym ci bardzo wdzięczny w MC pewnie bedzie tak samo ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamm25    0

No to super tylko nie zapoimnij;) Narazie myśle zeby dorobić kompresor jakos do wałka odbioru mocy WOM tak zeby szło go ściągać bez problemu. potrzebuje powietrze tylko do przyczep wiec mogł by tam być;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

Dobrze ze napisales bo akurat byz zapomnial ;) a robimy przy MF-ie w tym samym garazu co stoi MC :) zaraz zerkne i ci napisze pozniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

A więc kompresor znajduje się z lewej strony silnika. Właściwie pomiędzy silnikiem a wentylatorem. Napęd uzyskuje poprzez pasek klinowy od wału korbowego. Niestey nie zdążyłem wrzucić fotek... :-/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamm25    0

pomiedzy silnikiem a wentylatorem. jak on sie tam zmiescił ;) ja chyba sam nie dam rady tego tak zrobic ale coś bede próbował:D. WIELKIE DZIEKI ZA POMOC!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

Słuchaj w piątek może zdąże wrócić fotki do galerii to sobie sam zobczysz ;) on jest mały to się zmieści :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamm25    0

jutro jade do znajomego bo miał podobny problem co ja tylko ze zrezygnował z instalacji kompresora i przerobił przyczepy na hydraulike. zobacze czy to nie bedzie lepsze wyjscie no i moze tańsze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamm25    0
Napisano (edytowany)

No właśnie ja planuje założyć kompresor hmmmm najlepiej pasował by mi z 30-stki bo ma swoje smarowanie. Kompresor mi jest potrzebny tylko do przyczepy wiec specjalnie dużej wydajności mieć nie musi. Więc kompresor taki kosztuje 800 zł plus zbiorniki i robota. Myślę ze śmiało mógł bym się zmieścić w kwocie 2,5 tysiąca. No tyko problem z miejscem w tym traktorze

 

W serwisie to pewnie dużo. Wiem ze w JD kosztuje ponad 10 tys razem z założeniem tyle ze orginał

 

 

Nie pisz posta pod postem

Edytowano przez andrzej2110

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamm25    0

aaaaaaaaa to sory poczatkujący jestem na forum

 

 

 

 

 

Przyczepy przerobione:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez dansobin
      Witam wszystkich,
      Chciałbym uzuskać opinie od innych użytkowników ciągników z serii CX (McCormick oraz CASE), jestem użytkownikiem McCormick CX100 rok 2003, ciągnik ogólnie stan dobry ale wydaje mi się że brakuje mu mocy, Przy orce pługiem 3x40 na IV klasie ma problem osiągnąć 6 km/h, jeżdziłem 3 L (około 5 km/h), ewentualnie na 1 H ale tylko na żółwiu, po rozpędzeniu i przerzucenia półbiegu na zająca ciągnik słabnie, czy to możliwe żeby ponad 100KM miało problem z takim pługiem? Chciałbym zasięgnąć opinii innych użytkowników tak dla porównania przed jakimikolwiek naprawami.
    • Przez wloczykij
      Witam,
      Ciągnik fabrycznie ma żarówki H4, po 8 latach użytkowania zauważyłem że ma też żarówki h7 po bokach lampy, co ciekawe znalazłem też gotową kostkę koło reflektora do tych żarówek, czyli wychodzi na to że instalacja jest przygotowana pod podłaczenie ich, ciekawi mnie co to za żarówki? Oświtelenie robocze? Gdzie są w kabinie ich kostki by je podłączyć i przede wszystkim jak fabrycznie powinny być podłaczone? dodatkowy przycisk ? Załączam foto żarówek.
    • Przez Piters182
      Witam, czy możecie mi coś powiedzieć na temat nowego ciągnika Mccormick XTX 145 wszystko chce wiedzieć ne temat jego.
    • Przez Arturo1610
      Witam.
      Mógłby mi ktos powiedziec jak to jest z silinikami w case mx, mccormick mtx? 
      Głownie chodzi o to w ktorych latach i jakich modelach były monotowane silniki CUMMINS a kiedy IVECO oraz PRKINS ?
      Wiem ze perkins to na pewno w case mx80c mx90c oraz mx100c a takze w mccormick MC. Ale cos slyszałem ze w mtx tez perkinsy byly np chyba mtx 140. Ogolnie troche nie ogasrniam kiedy i gdzie jakie siliniki sa i w których latach wiec jak ktosby mogł pomoc to z gory dziękuje
    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki McCormick.
×