Zaloguj się, aby obserwować  
MarcinP2

Radio w 8045

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MarcinP2    0

Witam wszystkich :) ...Mam mały problem. Chcę zamontować radio w zetorze 8045 i nie wiem jak je włożyć tak aby działało jak najlepiej. Chodzi mi np.

1.W jakim miejscu je usadowić.

2.Z kąd podłaczyć zasilanie.

3.Jakie zastosować nagłośnienie aby otrzymać dostateczy efekt siły głosu (kabina jest niezbyt strzelna)...

 

Z góry dziękuję wszystkim za pomoc... :(


~~~ZETOR~~~
~~~U-R-S-U-S~~~

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamus152    0

wiesz w niektorych wersjach bylo mniejsce na radio a jezeli nie masz to proponowal bym kolo kolumny kierownic gdzies najwygodniej bd mial prad wez ze stacyjki najlepiej lub bezposrednio z glownych bezpiecznikow a glosniki no coz spore... zalezy jakie ci radio poradzi ale proponowal bym minimum ze 2 40 watowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinP2    0
wiesz w niektorych wersjach bylo mniejsce na radio a jezeli nie masz to proponowal bym kolo kolumny kierownic gdzies najwygodniej bd mial prad wez ze stacyjki najlepiej lub bezposrednio z glownych bezpiecznikow a glosniki no coz spore... zalezy jakie ci radio poradzi ale proponowal bym minimum ze 2 40 watowe

 

 

Dzięki terz tak bym to widział.. :(


~~~ZETOR~~~
~~~U-R-S-U-S~~~

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

przecież w tych zetorach jest miejsce na radio pod dachem z prawej strony,tylko trzeba ściągnąc panel z dmuchawą.a głośniki zamontuj z tyłu kabiny ,też pod dachem,tam najlepszy efekt i nie kurzy się tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pimper21    61

a w 8011 gdzie macie radio usadowione ?? :rolleyes:


Zetor Team
Massey Ferguson 255 Zetor 8011 Zetor 10045 <-- moje sprzęty, 40 ha.
Zetor Is Power, Power Is Zetor :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hubert8245    24

w 8245 (kabina ZTS) to radio jest po lewej stronie u góry w panelu (tam było puste miejsce) a głośniki z tyłu kabiny w półce nad szybą :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

musisz też uważać na instalacje jeśli masz na 24v to przy włączonym radiu nie zapalaj ciągnika bo spalisz radio.Gdzie zamontować to zależy jeśli masz dach wysoki(gruby) to powinno być miejsce na radio a jeśli nie to ja radziłbym pl lewej stronie tak gdzie masz przełączniki od wycieraczek i tp.(tam gdzie hebel)

Edytowano przez Matey
ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja w 8011 mam radio pod dachem zamontowane mam gruby dach ale nie mam panelu do radia niestety. Mam 2 głośniki zamontowane tuż za kierowcą na błotnikach. Efekt jest :D kabina wyciszona w miarę to można sobie pracować na polu. ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

musisz też uważać na instalacje jeśli masz na 24v to przy włączonym radiu nie zapalaj ciągnika bo spalisz radio.Gdzie zamontować to zależy jeśli masz dach wysoki(gruby) to powinno być miejsce na radio a jeśli nie to ja radziłbym pl lewej stronie tak gdzie masz przełączniki od wycieraczek i tp.(tam gdzie hebel)

Wyjaśnijmy sobie jedno - zetor ma instalację 12V a tylko do rozruchu jest przełącznik na 24V, nie spotkałem się aby cała instalacja była na 24V (przynajmniej fabrycznie). Nic więc nie spali.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Załóż sobie na błotniku z prawej strony a czemu piszesz że kabina jest niezbyt szczelna :) 80 i zetory miały kabiny szczelne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Massey26
      Jaka może być przyczyna że nie rozłącza mi pompy w massey ferguson 6180. I dzieje się to dopiero przeważnie jak ciągnik się rozgrzeje. 
      Rozdzielacz ehr po regeneracji. Różne ustawienia czujnika położenia ramion były próbowane. Może ktoś pomoże?
      Ciągnik massey ferguson 6180
    • Przez Decx
      Witam wszystkich. Mam dziwna sytuację. Pacjent Zetor 12011, wszystko działało prawidłowo, a tu nagle podczas pracy w polu na amperomierzu pojawiają mi się chyba zbyt wysoki amperarz. Zwykle na amperomierzu na niskich obrotach wskazówka lekko się wychylała, a na wysokich obrotach wskazówka dochodziła tak do 15A- 20A (amperomierz jest nowy i wyskalowany do 50A). Teraz na wolnych obrotach wskazówka dalej lekko się wychyla, ale gdy tylko dodam gazu, wskazówka amperomierza idzie prawie do 50A i tak się cały czas utrzymuje dopóki nie odpuszczę gazu. Jedyne co zrobiłem to porządnie naciągnąłem pasek. Kilka miesięcy temu wymieniony został regulator napięcia na nowy identyczny.
      Pytanie pozostaje czy grzebać przy tym czy zostawić i jeździć. Czy można jeździć cały dzień w polu z tak wysokim amperarzem? Może na mocno naciągnąłem pasek🤣. 
      Proszę o radę. Pozdrawiam.
    • Przez bartoszsola
      Witam! Zamieszczam oryginalne skany instalacji do Zetorów jak wyżej    Może komuś się przyda  `



    • Gość
      Przez Gość
      witam, jak podłączyć 2 wskaźniki paliwa pod jeden wskaźnik? to rozwiązanie oryginalne. Są tu 2 przekaźniki które odpowiadają za przełączenie wskazania z pierwszego czujnika na drugi. Problem w tym, że ktoś kiedyś pchał rączki w instalacje przez co ciężko jest mi dojść co do czego. Po podłączeniu na którko 1 i 2 oba działają prawidłowo kwestia w tym jak to wpiąć w przekaźniki żeby pracowało tak jak powinno? w załączniki prowizoryczny schemat

    • Przez Przemek1265
      Witam, mam problem z ładowaniem akumulatora w ciągniku John Deere 6400. Ciągnik był u elektryka i postawił diagnozę na regulator napięcia i go wymienił i sprawdzał ładowanie i było, lecz kontrolka od ładowania cały czas się świeci i akumulator nie jest ładowany i na dodatek stopiło mi w skrzynce z bezpiecznikami ,,bezpiecznik" fachowo to się dioda nazywa. Od czego może ona być? Co może być przyczyną? W czym szukać winy? Dodaję również zdjęcie alternatora i schemat skrzynki bezpieczników z zaznaczonym bezpiecznikiem, który został spalony. Wyczytałem również, w alternatorze jest wtyczka W i jedni piszą, że musi być podłączona, a inni że nie. Jak ma być podłączona to w którym miejscu do instalacji ją podłączyć?



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj