center

Ciśnieniomierz elektryczny w 7211

Polecane posty

center    9

Witam wszystkich pisze w tym temacie gdyż Ciśnieniomierz pneumatyki jest elektryczny i sądzę że na mój problem tutaj ktoś mi odpowie, a mianowicie taki że zegar w Zetorze 7211 od ciśnienia powietrza w pneumatyce pokazuje mi cały czas max nie ważne że w okładzie jest 0 pokazuje to zaraz jak włączę kluczyk do stacyjki. Jak włączę sprężarkę to samo nic się nie zmienia. Do zegara jest kilka przewodów jak odłączę bodajże czerwony wskazówka opada na dół. ale to nie rozwiązuje problemu bo zegar ma działać. Ma ktoś pomysł co to może być? Może ktoś wie jak sprawdzić zegar i czujnik? Ktoś wie który to jest czujnik ciśnienia bo tam koło zbiornika jest kilka? pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

Problem z pokazywaniem wskazówki maks. to może być że jakiś kabel się przetarł i dotyka masy. A jeżeli nie wiesz który to jest właściwy czujnik to leć po kabelku i Cię zaprowadzi :( bo i tak musisz sprawdzić czy któryś się nie przetarł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    9

no tak wszystko super tylko nie wiem dlaczego ale w moim zetorze kolory pod zegarem nie są takie same co do czujników:/ poza tym kable chyba są pociągnięte z początku w wiązkach a później gdzieś w ramie kabiny i trudno po nim pojechać myślę żeby je przemierzyć miernikiem ale sam już nie wiem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dewro    21

U mnie czujnik cisnienia jest przy butli. Trzeba włozyc głowe miedzy blotnik a koło, do czujnika podłaczony jest jeden kabel (masa). Mam identyczny problem jak u ciebie ale narazie jeszcze tego probowalem naprawiac. Chociaz fajnie by bylo jakby to dzialalo, moze kiedys sie za to wezme.


Zetor 7745 Turbo
Ursus C-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
U mnie czujnik cisnienia jest przy butli. Trzeba włozyc głowe miedzy blotnik a koło, do czujnika podłaczony jest jeden kabel (masa). Mam identyczny problem jak u ciebie ale narazie jeszcze tego probowalem naprawiac. Chociaz fajnie by bylo jakby to dzialalo, moze kiedys sie za to wezme.

Przewód podłączony do czujnika nie jest masą tylko przewodem sygnałowym. Rzeczywiście pokazywanie maksymalnej wartości może być spowodowane zwarciem własnie przewodu sygnałowego do masy (najbardziej prawdopodobne). Nie pozostaje nic innego jak sprawdzić ten przewód od czujnika do zegara.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    307

Dewro dobrze mówi głowe między koło a skrzynkę od akumulatora (albo zdjąć podłogę) tam nad butlą jest czujnik-miernik. U mnie po prostu wsówka przewodu spadła z czujnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    54

Przyjrzyj się temu brazowemu przewodowi z pierwszego zdjęcia, bo on jakoś tak mocno opiera się o metal. Zdejmiesz i trzymaj tak by nie dotykał nigdzie i patrz na wskazówkę, powinno być zero. Jeśli go zewrzesz bezpośrednio na masę, to wskazówka powinna pokazać max.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    739

jak mnie pamiec nie myli to juz miales taki problem od dawna i pisalem zebys pozamienial przewody pod cisnieniomierzem

do tej pory tego nie zrobiles?


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    9

no tak miałem i zmieniałem przewody i wyobraź sobie że nic nie pomogło:-) hehe no wiec dalej tkwię w miejscu poza tym gdzie brązowy styka się z masą? jak ruszam nimi nic się nie dzieje ze wskazówka:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Jak odłaczsz przewody pod zegarem i wsakzówka opada, to odłaczaj te przewody na czujnikach czy czyms tam podobnym. jak spadnie to juz wiadome który to przewód i który to czujnik.

żeby wyeliminowć zwarcie przewodu sygnałowego do masy wes jakis kawałek przewodu i podłacz go pod zegarem a nastepnia na czujniku.(oryginalny przewód odłącz) Jesli objawy beda takie same mozna przypuszczac że czujnik cisnienia walniety. Jesli jednak pokaże tyle co trzeba badz zero przy braku cisnienia to przewód miał zwarcie do masy. wystarczy połozyc nowy przewód.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    739

moze nie loczyc na kostce pod maska.musisz odkrecic maske w kabinie podniesc ja cala z kierownica troche do gory i zobaczyc na kostke ktora jest na przewodzie wychodzacych z tylu ciagnika.to ten na 1 zdjeciu czarny ,tam moze nie laczyc lub jak dobrze widze masz przewody uciete i koncowki poskrecane tam tez sprawdz


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    9
moze nie loczyc na kostce pod maska.musisz odkrecic maske w kabinie podniesc ja cala z kierownica troche do gory i zobaczyc na kostke ktora jest na przewodzie wychodzacych z tylu ciagnika.to ten na 1 zdjeciu czarny ,tam moze nie laczyc lub jak dobrze widze masz przewody uciete i koncowki poskrecane tam tez sprawdz

 

Ale gdzie na 1 zdjęciu masz czarny przewód ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    739
Ale gdzie na 1 zdjęciu masz czarny przewód ?

po prawej stronie u samej gory to co zwisa?


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    202

O ile dobrze pamiętam to zwarcie kabla sygnałowego do masz będzie skutkować wskazaniem 0 a całkowite odpięcie kabla będzie wychylać wskaźnik na maksimum. Proponuje zdjąć kabel z czujnika i zewrzeć go do masy i jeśli wskazówka opadnie to winny będzie czujnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gawelmi    0

A zadam inaczej pytanie. Jak powinno być to PRAWIDŁOWO podłączne? bo wskaxnik ma 4 wyjścia: +1V, "masa" i dwa dodatkowe. A przy butli sa też dwa wyjścia. więc połączyć to tak bezpośredni ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez grzegorz6312
      Nie działa tylny podnośnik  na wyświetlaczu H. dziala tylko z błotnika ,na czerwonym kablu dochodzącym do potencjometru poziomu jest tylko 8volt czy tyle ma być proszę o podpowiedz
    • Przez Harnas16
      Witam, mam problem z halogenami. Mam podłączone z tyłu dwa halogeny Led na błotniku i cały czas mrugaja. Gdy się jedzie lub gdy się włączy kierunek to mrugaja cały czas. Masa jest skręcona na dwie nakrętki przy błotniku. Jakieś rady? Pozdrawiam
    • Przez c330ursus
      Malowałem maskę w C-330 i poodkręcałem lampy ale wcześnie porobiłem zdjęcia żeby wiedzieć jak to potem podłączyć i wszystko podłączyłem jak ma być i w jednej lampie nie był minusa i gorzej świeciła praktycznie wo gule ale zanim ja sie skapłem ze tylko nie mam minusa to obleciałem puł instalacji w traktorze :rolleyes: mieliście kiedyś takie coś żeby lampa świeciła na dwóch plusach mam normalne żarówki R2
    • Przez janszymon1991
      Witam
      potrzebuje instrukcje do ergos 95. 
      pozdrawiam
    • Przez jerry56
      witam,
      planuje lekko doposażyć c330m w 3 lampy ledowe (budżetowe) LAMPA LED ROBOCZA 16 LED HALOGEN 48W 10-30V CE R10.
      do tego mam przełączniki 20A oraz przewód 1x2,5mm. Dużo czytałem o podpinaniu takich instalacji, planowałem zrobić to w ten sposób - prąd bezpośrednio z + od AKU jednym przewodem do małej skrzyneczki z rozdzieleniem na 3 plusy, każdy do osobnego przełącznika. Masa z słupka lub bezpośrednio z aku. Dalej przewody lecą osobno do każdego z halogenów (dwa na przodzie i jeden z tyłu). To rozwiązanie najbardziej budżetowe, zapewne do tego przydałby się bezpiecznik - dać przed rozdzieleniem na 3 plusy czy już po? I jaki bezpiecznik?  Część osób pisze też o dodaniu przekaźników, jeśli tak to jakie konkretnie i gdzie w tym obwodzie je umieścić? czy rzeczywiście są niezbędne? przewody minusowe może dałoby radę dać na krótko do ramy zaraz przy umiejscowieniu halogenów?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj