ania2728

Zetor 8011 - grzałka

Polecane posty

dopiero mam zamiar kupic http://allegro.pl/grzalka-bloku-ursus-c-385-zetor-8011-przewod-i3745552208.html ! Dzisiaj byl u mnie znajomy i powiedzial abym spuscil plyn ch. i zawsze przed odpaleniem w zime zalal go goraca wodą i to bedzie najlepsze rozwiazanie tylko mam problem z tymi przewodami nagrzewnicy do kabiny ktora znajduje sie na gorze przy nawiewie!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stefano1    40

Dominik- nie krzycz.. po co tyle tych wykrzykników? ;)

Ta grzałka pasuje do nowego typu silnika.

Twój znajomy się nie zna. :D Płyn+ sprawny rozruch + grzałka+ płomieniówka i żaden mróz nie straszny ;)

Jaki problem z przewodami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

ta grzałka jest montowana w blok silnik a nowego typu( ten bez tych dekli pod kolektorem wydechowym) a ta grzałkę montujesz zaraz za fiiltrem paliwa, jak zerkniesz za ten filtr paliwa to powinieneś zobaczyć taki dekielek przykręcany na 2 śrubki chyba M8,

Dobry płyn + grzałka i w zimę to wystarcza ;)

A co do nagrzewnicy to musiałbym zobaczyć te przewody jak one sa wyprowadzone . ale podłącza się je tak: jeden wychodzący z bliku przy kabinie , a drugi po drugiej stronie tym długim przewodem metalowym co wychodzi z pompy wodnej, ogólnie chodzi o to aby byl obieg w nagrzewnicy, popatrz, pomys logicznie i dopasujesz przewody.


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Serdecznie dziękuje za inf., więc, poproszę podpowiedzcie mi jak mam zamieścić zdjęcia to Wam pokaże, o co chodzi z tym obiegiem płynu Ch. Aby podłączyć tą grzałkę oraz nagrzewnice w ciągniku, bo mam przewody powycinane przez jakiegoś nienormalnego sprzedającego, od którego kupiłem jakiś czas temu ten ciągnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Heniekii    2

Witam

 

koledzy mam silnik zetora w ursusie 8011 jest to stary ciagnik z tych pierwszych i nie wiem jaka grzalka do bloku by pasowala poniewz wszyscy pisza tu o grzalce montowanej na dwie srobki

 

a u mnie sa dwa korki ale bez tych nawiercen z gwintem na srobki

 

widzialem ze do mniejszych zetorow montuja grzalki takie wciskane cos jak ten korek ale nie wiem czy by to poasowalo

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bubel500    4

8011 to jest Zetor nie Ursus. Jeżeli masz silnik starego typu, to grzałka od małych zetorów w korek pasuje, bo sam taką mam.

Pozdro


Zetor Team
Pomogłem? Naciśnij zieloną strzałkę obok mojego postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Heniekii    2

kolego bo stare ursusy te pierwsze mialy sam napis ursus i byly wyposazone w silnik zetora 8011 i skrzynie bo na tych elementach jest logo zetora a pozniej ursus zaczol robic niby sam ursusa na skopiowanym zetorze

 

i jak wymieniam jakies czesci to zawsze mowie do silnika 8011

 

to nie ma grzalki dokladnie do tego modelu tylko trzeba zamontowac od mniejszego?widzialem ze ta grzalka od mniejszego jest ktotsza ze tak daleko nie wchodzi i chyba ma mniejsza moc

 

a jeszcze takie pytanie do rozrusznika nie wiem czy kupic orginal magnetona 24v do 6 cyl czy moze magnetona lecz do 4 cyl i wtedy akulumatory podlaczyc szeregowo zeby ominac stycznik bo czesto ulega awarji nawet sami elektrycy mowia ze stycznik jest stworzony jak pali na dotyk zawsze bo inaczej zaczynaja styki sie zgrzewac przepalac i klapa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witaj, ja mam zetora 8011 z 1971r i miałem ten sam problem co Ty i nikt nie potrafił mi tego wytłumaczyć a więc u mnie była ta zaślepka z prawej strony tak jak siedzisz w kabinie pod filtrami paliwa inni mają z lewej strony podobno, spuść płyn chłodniczy z bloku, potem musisz wywiercić w tej blaszce otwór, aby móc śrubokrętem ją wywarzyć następnie oczyść ten otwór i montuj grzałkę ja walczyłem z tym jakieś 1,5godz aż doszedłem do wniosku że trzeba wymienić śrubę na dłuższą bo inaczej blaszka mocująca Tobie nie wejdzie do środka bo dzięki niej grzałka trzyma się bloku jak będziesz grzałkę wkładał będziesz musiał ją co jakiś czas wyginać bo inaczej nie wejdzie. Grzałka ta moja ma główkę okrągłą!

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Heniekii    2

dominik8011zetor

 

a nie lepiej w korku nad filtrem paliwa leprze dojscie niz za filtrami paliwa

 

a ta grzalka to kupiles do silnika 8011 czy tak jak kolega pisal od mniejszych zetorow i uszczelnia sie ja tylko na podkladke gumowa?

 

chyba nawet lepiej by bylo dac silikon temperaturowy bo guma z czasem pruchnieje

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bubel500    4

Witaj, ja mam zetora 8011 z 1971r i miałem ten sam problem co Ty i nikt nie potrafił mi tego wytłumaczyć a więc u mnie była ta zaślepka z prawej strony tak jak siedzisz w kabinie pod filtrami paliwa inni mają z lewej strony podobno, spuść płyn chłodniczy z bloku, potem musisz wywiercić w tej blaszce otwór, aby móc śrubokrętem ją wywarzyć następnie oczyść ten otwór i montuj grzałkę ja walczyłem z tym jakieś 1,5godz aż doszedłem do wniosku że trzeba wymienić śrubę na dłuższą bo inaczej blaszka mocująca Tobie nie wejdzie do środka bo dzięki niej grzałka trzyma się bloku jak będziesz grzałkę wkładał będziesz musiał ją co jakiś czas wyginać bo inaczej nie wejdzie. Grzałka ta moja ma główkę okrągłą!

Ja w 8045 jak wstawiałem grzałkę to też się wydawało za krótka śróba i sztabka, i jak dociśkałem śróbę to grzałka wyskakiwała. Widziałem u znajomego, że grzałka musi być ułożona bokiem w bloku (główka od kabla prostopadle do silnika) - jak kupiłem 2 grzałkę wstawiłem jak u znajomego i pasuje bez przeróbek i gięcia. Pozdro

 

kolego bo stare ursusy te pierwsze mialy sam napis ursus i byly wyposazone w silnik zetora 8011 i skrzynie bo na tych elementach jest logo zetora a pozniej ursus zaczol robic niby sam ursusa na skopiowanym zetorze

 

i jak wymieniam jakies czesci to zawsze mowie do silnika 8011

Wiem o tym bardzo dobrze, chodzi mi o te zdanie:

 

Witam

 

koledzy mam silnik zetora w ursusie 8011

Edytowano przez bubel500
  • Like 1

Zetor Team
Pomogłem? Naciśnij zieloną strzałkę obok mojego postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bialy8011
      Witam, patrzcie no Panowie co to się zrobiło. Pacjent to Zetor 8011. Ktoś wie jaka przyczyna że z oleju się takie mleko zrobiło we filtrze?

    • Przez Rzepakowiec
      Witam, kupiłem na wiosnę zetora 8145 sprowadzonego z finladii. Na oględzinach wydawało się, że wszystko w porządku chodził równo, ładnie palił pojeździłem trochę wszystko w porządku. Ciśnienie oleju w silniku też ok, przepracował 40mtg i zauważyłem, że ciśnienie na obrotach jalowych spada na około 0,6 0,8 bara. W dodatku z odmy wydobywa się biały dym. Mam jeszcze 9ha do orki oraz uprawy po kukurydzy, więc będę musiał tak robić. Jakieś pomysły co to może być? Na wysokich obrotach ciśnienie jest ponad 2,5. 
    • Przez Papkin
      Kolejny raz problem z Zetorem. Ciągnik zgasł sam z siebie, zacząłem podejrzewać układ paliwowy. Wymieniłem filtry, wyczyściłem odstojnik,odpowietrzylem,dalej nie chciał odpalić. Następnie wyjąłem pompę paliwa i wtryski. Diagnoza zatarta pompa. Zamontowałem pompę po regeneracji i wtryski,odpowietrzylem,pompa podaje paliwo, ciągnik dalej nie chce odpalić. Raczej odpada problem z elektryką już wszystkie przewody sprawdziłem i poczyscilem. Rozrusznik na chwilę obecną u elektryka do sprawdzenia. Plak nie pomaga. Próbowałem też z przesuwaniem pompy w stronę bloku i na zewnątrz. Ma ktoś jakieś pomysły?
       
    • Przez lukasz021086
      Witam. Leci mi olej z pompy wtryskowej. Prawdopodobnie od strony silnika. Ma ktoś pomysł co mogło się stać? 
    • Przez Rzepakowiec
      Cześć, wczoraj przeprowadzałem pierwszą grubszą robotę kupionym na wiosnę 8145. Talerzowalem i kiedy silnik się porządnie nagrzał to ciśnienie spadło do 0,8 na 800 obr/min, przy wyższych obrotach jest ponad 2. Z kolei na zimnym wynosi 4,5 na 800 obr. Wiem, że wraz z nagrzaniem ciśnienie spada, ale czy te 0,8 to nie jest trochę przymało? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj