Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
maxifarmer

MF 6170-Problemy z kontrolkami

Polecane posty

maxifarmer    0

Mam problem, dokładnie z kontrolką żółwia, a mianowicie podczas zapłonu zapalają się wszystkie kontrolki prawidłowo, ale gdy wrzucę wolny bieg i jadę, wtedy lampa z żółwiem nie zapala się, a zając chodzi prawidłowo. Co może być przyczyną niezapalania się tego żółwia??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Peron    19
mam problem dokładnie z konterolką żółwia a mianowicie podczas zapłonu zapalająsię wszystkie kontrolki prawidłowo ale gdy wrzuce wolny bieg i jadę wtedy lampa z żółwiem nie zapala się a zająć chodzi prawidłowo co może być przyczyną niezapalania się tego żółwia??

 

Zazwyczaj nigdy się żółw nie świeci. U mnie też się nie świeci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxifarmer    0

no ale przecież jak zając sie świeci gdy go odpalam i jade a żółw sie nie świecić gdy jade to cos musi być nietak tylko czy to coś ważniejszego czy tylko jakś drobnostka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

U mnie również się nie świeci ale to jest widocznie w każdym modelu jak to mówią "ten typ tak ma" widocznie ta kontrolka ma odpowiadać za jakieś dodatkowe grupy biegów np:biegi pełzające.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PronarekP5    33

Oho powie ktos co to ma znaczyć jeśli są te zaślepki koło siedzenia takie to jak sie jedną ściągnie to jest takie coś żółw do góry a na dole zajc i ślimak ;)


FENDT PoweR i nie ma mocnych !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wolnym czasem pozdejmowałem te zaślepki druga obok tej to chyba jest od WOM a dokładnie prędkości a drugi od zaczepu tylnego ;).


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PronarekP5    33

nom a co to od womu jest 1500 i 2000 od czego to jest wogule?


FENDT PoweR i nie ma mocnych !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterq1991    3

Ja mam z kolei taki problem z kontrolkami złów zając, że gdy jest wyłączony zapłon one nie gasną tylko świecą cały czas. Tak to dobrze działają bez żadnego problemu, lecz nie gasną gdy wyłączam zapłon. Nie raz gdy zapomnę wyłączyć heblem prąd akumulator jest na następny dzień rozładowany. Trzeba zwrócić jednak także uwagę na to, iż gdy wyjmę jedną żarówkę(zająca bądź złówia) to wszystko jest dobrze, gaśnie żarówka przy wyłączeniu zapłony. Jeśli są obie pojawia się ten problem. Wie ktoś może co to za problem może być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może masz coś pochrzanione z instalacją ja na twoim miejscu wywaliłbym kontrolkę od żółwia i miał głowę spokojną,szkoda akumulatora ;).


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez restrukturyzacja2016
      Hej, ciągnik (MF 3060) pilnie potrzebuje wymiany ogumienia. Wiem, że był już takie tematy, ale ten będzie wyjątkowy.
      Stwierdziłem, że felgi - zarówno na przodzie jak i na tyle - są większe niż oryginalne. 
      Mowa jest o R38 z tyłu oraz R28 z przodu.
      Nie wiem, dlaczego są one inne niż powinny być, ale pytanie brzmi :
      Jakie ogumienie mogę zakupić? Nie ukrywam, że chciałbym coś szerszego niż mam.
      W chwili obecnej są 15.5 R38 z tyłu i 320/70 R28 z przodu. Wiem, że oryginalne powinny mieć numery 18.4-30 oraz 12.4-24.
      Czy mam szukać takie jak pasują na moje felgi? Czy może takie jak pisze na stronie, że powinny w nim być. Jakie ma to znaczenie? W jakich cenach będzie coś z "środkowej półki"? Na przód przydałyby się jakieś konkretniejsze, bo będą musiały znosić ciężary dźwigane turem. Oczywiście, wystarczą diagonalne.
    • Przez tomek44
      Witam jestem właścicielem MF 4235 od niedawna. Mam problem z rewersem mechanicznym otóż przy przesuwaniu dźwigni rewersu do przodu od czasu do czasu (średnio co 5 przesunięcie) występuje zgrzyt , przesuwając dźwignie do tyłu nie dzieje się nic, wchodzi ładnie. Czy jest to zużyty synchronizator czy problem tkwi gdzie indziej a może po prostu taka już jego uroda... Z góry dziękuje za odpowiedź. 
    • Przez MichalP
      Witam
      Koledze jakie parametry powinny mieć wtryskiwacze w 6170. Nie daje mi spokoju poddymianie mojego ciągnika i chce sprawdzić czy  z nimi jest wszystko oki.
       
    • Przez Maciek0903
      Witam wszystkich już kolejny raz. Otóż w moim cudeńku pojawił się już kolejny problem. Po rozgrzaniu zaczynają mrugać kontrolki które widać na załączonym zdjęciu, a gdy już pojeżdżę tak z godzinę to świecą bez mrugania. Jak dodam mocno gazu to przygasają. Sprawdziłem ciśnienie oleju i na zimnym jest 4 bar, a jak się rozgrzeje to tak spada do 2.8 bar( oczywiście na wolnych obrotach). Czy to awaria czujnika ciśnienia oleju?
       
      Pozdrawiam
      Maciek

    • Przez Adam11
      Witam, zapraszam do filmu, robimy wspomagania elektryczne też do MF, zapraszam do pytań 
       
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.