bugi

Prędkość C-330 na poszcególnych biegach

Polecane posty

kielbasa    1

Z tego co pamiętam to różnica jest w przekładni głównej.


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dyplomant    0

Panowie jeszcze dwa pytania: rozpiętość przełożeń q=1.586 to to samo co przełożenie skrzyni biegów?? ;)

 

Jakie jest przełożenie całkowite ic w c-330??

 

Stosunek biegów do siebie daje mi taki wynik:

 

ib1/ib2=1.586

ib2/ib3=1.586

ib4/ib5=1.586

ib5/ib6=1.586

 

Dobrze myślę, że to jedno i to samo? :D Pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przelozenie calkowite zmienia sie na kazdym biegu ,majwieksze jest na 1 a najmniejsze na "6" bieg "6" to tak naprawde bieg 3 iwylaczony reduktor.

twoje 1.586 to roznica pomiedzy poszczegulnymi biegami ty poprostu masz biegi rowne kazdy wiekszy o 1.586 od poprzedniego a realu tak nie,nie napisales jaki przyjmujesz promien kola napedowego

 

calkowite przelozenie to :przelozenie biegu 1*przelozenie reduktora*przelozenie przekladni glownej*przelozenie zwolnic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciaastus    65

Witam!

Mam pytanie do doświadczonych.

Zawsze robiłem opryski 60tką ale teraz z racji, że idzie do naprawy muszę to zrobić 30tką. Nie wiem jak to będzie wychodzić bo nigdy 30tką nie pryskałem.

Jakim biegiem powinienem jeździć żeby podobnie wychodziło skoro c-360 jeździłem 3ką? Czy 4ka c-330 będzie podobną predkością?

I tak zrobię próbę na moczniku ale na pewno jest ktoś na forum co pryskał tym i tym. Chciałbym mieć jakieś rozeznanie. Z góry dzięki ze odp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jaka jest rzeczywista prędkość 28-mki? Bo do wczoraj nie miałem możliwości porównać z innym ciapkiem. Dzisiaj sprawdziłem na GPSie to mój ledwo dociągnął do 18 km/h; wczoraj jechałem chwilę 30-ką to się zdziwiłem że to tak zasuwa w porównaniu z moim. Opony oponami ale tamten jechał dużo szybciej. Sprawdzając w WIKI to podaje 25 km/h więc dlaczego to moje tak wolno jedzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

dokładnie nie wiem ale 330 jedzie koło 20 km/h ale 330 M już 25 km/h ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GBartek    215
M-ki mialy wydluzone przełożenia o 8% C328 byly duzo lepiej wykonane i skrzynie były bardzo wytrzymałe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli co? Dane z WIKI są błędne? Widzę że jedynym sposobem na przyśpieszenie jest zmiana opon na większe. Jest u nas na wsi jeszcze jedna 28-ka, ciekawe ile tamta wyciąga...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
irek84    3

Mi raz znajomy sprawdzał gps-em w smartfonie jak jechał ze mną c328. Nie pamiętam dokładnie ale było na pewno ponad 20, chyba coś koło 25-26 km/h max. I chyba to by sie zgadzało bo jak robię trasę 10 km w transporcie to około pół godziny jadę. A więc średnia 20km/h bo wiadomo nie na całym gazie się ciągle jedzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

11,2-28 obwód koła 4 m

12,4-28   obwód   koła 4,2 m

 

to teraz na 1 km robisz 250 obr kołem 11,2

a kołem 12,4  robisz 238 obr na jeden km

Czyli co się dziwisz że wolniej jedziesz jak na km jesteś 12 obr do tyłu

To teraz się tyle naliczyłem to policz ile to różnicy będzie w km/h xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Damianrolnik
      mam problem z biegiem 4 w ursusie c330.
      jak go włącze pyszczam sprzęglo a ona wyskakuje :angry:  i trzeba z now włączyć i przytrzymać aż się sprzęgło puści.
       
      Co mi możecie doradzić w tej sytuacji
       
      z góry dziękuje
    • Przez Mechanikza
      Witam ciągnik same laser stał całą zimę ostatnio do niego podchodzę naciskam sprzęgło a ono wpadło w podłogę co mogło się wydarzyć?
    • Przez gege
      Witam.
      Ciągnik po przerwie zimowej. Stał na luzie, lewarek na boki chodzi. Ale biegi żadne nie wchodzą. Ani na zgaszonym silniku ani na włączonym. 
      Po zdemontowaniu lewarka widać, że tam wszystko jest równo (załączam zdjęcie) ale nie da sie nawet śrubokrętem nic przesunąć.
      Do tej pory wszystko działało poza tym, że ciężko było przełączyć na górne biegi oraz z nich wrócić.
      Proszę o pomoc.
      G.

    • Przez bugi
      Witam
      Strzasznie ciężko w mojej trzydziestce chodzi sprzęgło, słyszałem że nie tylko u mnie, ale słyszałem też że da się coś z tym zrobić ale nie słyszałem co i właśnie dlatego chcę coś z tym zrobić da się? Jak tak to co?
    • Przez 12Mati12
      witam tak jak w tytule stoję przed zakupem tarcz sprzęgłowych a w zasadzie wielu częsci dziś rozebrałem silnik właśnie skończyłem kompletować dwa koszyki bo oczywiście jeden sklep nie może mieć wszystkiego. I teraz moje pytanie czy ktoś spotkał się i ma jakieś doświadczenie z tarczami Andoria mot? Chciałem kupić chełmno ale ani w jednym sklepie ani w drugim nie ma 1 stopnia za to są Andoria mot i jakieś chinole typowe. A jak tak to wybrać zwykłą czy jakąś z odprężnikiem (nie mam pojęcia co to jest na pierwszy rzut oka zwykła jest cała lita tarcza i ma zanitowaną piastę oraz okładziny a ta z odprężnikiem ma piastę później jest zanitowana blacha do kturej jeszcze jest dodatkowo zanitowana taka flanasza na której bezpośrednio już są okładziny) tak na prosty chłopski rozum to im mniej połączeń tym mniejsze prawdopodobieństwo awarii ale nie wiem może ktoś już ma na ten temat opinie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj