Skocz do zawartości
Przemek B

Produkcja tytoniu

Polecane posty

WHATEVER
Wybrane dla Ciebie
agroFakt.pl
Tylko na agroFakt.pl:

Tytoń bez zabezpieczeń akcyzowych


Mariusz774    0

Panowie, kontraktacja na Burley'a w PMP Philip Moris obcięta o połowę. Gdzie można zakontraktować 2 tony Burley'a?  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


thug    196

Krisek mam nadzieje że o żebraniu to nie do mnie było.Pozatym krus po 4 dniach nie wysyła powiastek te 50gr. nie przesadzaj.

 

thug ile k...a  jeszcze razy mam pisać AGROSAB poda ceny 15 marca. INFORMACJA SPRAWDZONA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nie dociera czy jak ?

 

co sie koleżko podniecasz klniesz na forum nie pisalem do ciebie tylko napisałem swobodną myśl moją własną jak ta firma poda to ok napiszesz jakie i gitara wulgaryzmow tu nie potrzeba chyba że chcesz blokadę na forum

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


Jacekrol    31

moze moderator tu zajrzy bo robi sie nieprzyjemnie. A co do obciencia przez pmp kontraktacji to smierdzi mi propagandą. Jak coś ja z checia odstąpie swoje 2 tony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mariusz774    0

kazdy  czeka na dobre ceny a ile to ma byc? pmp wywalil polowe burlejowcow ico beda robic ?

tyton zeby sie opłacal cena powinna wzrosnąć o 3 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

atech    2

A jak PMP wyjedzie z cena 6 zł za berleya średnio to chyba nikt tam sie nie bedzie pchał za bardzo .Ale na razie spokojnie panowie nie podniecac sie PMP nic jeszcze nie zaoferował ani cen ani ilości. Gadanie o zmniejszaniu barleya jest logiczne ale nie poparte żadną sprawdzoną i oficjalnie podaną informacją.Na skupie w  K.W kupiono ok 50 % zakontrakowanego barleya tak że mogą być obcięcia albo raczej korekta papierowej kontraktacji.

Prawdą też jest ,że może sprawdzić sie czarny scenariusz i firmy podadzą ceny np w lipcu. Ich argument jest prosty inne produkty rolnicy produkują i cen do chwili sprzedaży nikt nie zna (tuczniki, warzywa itp) Ale to byłby strzał w kolano ze strony ministerstwa rolnictwa, jeśli by przyzwoliło na takie działanie firm, zbyt wiele pojawiło by się tytoniu na czarnym rynku, bo nie każdemu by sie mogło opłacać sprzedać tytoń legalnie a pokusa większych pieniędzy jest wielka i żadne kary tego do końca nie zlikwidują. Licze jednak ,ze do takiej sytacji nie dojdzie. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

thug ALEŚ mie wystraszył. Nie strasz,nie strasz bo sie ....... albo podniecisz.

 

Jeszcze wspomnę że firma AGROSAGB z Łukowej ogłosi ceny 15 marca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

thug    196

nie miałem zamiaru cie straszyć  ty dziwną mentalność posiadasz chłopie melisy sie napij i popraw ortografię bo kłuje w oczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Mariusz774    0

  panowie ponawiam prośbę ktora firma na 2015 rok kontraktuje burleja  dodam ze produkuje ok 4000 kg dobrej jakości surowica  pmp pogonił polowe burlejowców potrzebuje na ten rok 2 tony  moze ftk lub luxor   agrosab burleja nie kontraktuje na 2015 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


tytonik    1

I jak mamy walczyć o swoje jak nawet na forum panowie się gryziecie. Od poniedziałku dupe w troki i co 5 minut telefony do grup i ich gnębić. Darmozjady za nasze tam siedzą a jak nie to wymieńmy ich.Siła nacisku!!! Wywierania jakiejkolwiek presji i zainteresowania z naszej strony.do uprzykrzenia,aż ruszą szanowne litery z za biureczka i picia kawki.!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


thug    196

powiem tak pmp zlikwidował stację wykupu na dln śląsku która była tutaj ponad 20 lat i nie będą wogóle brali tytoniu robi sie kiepsko decyzję ogłosili kilka dni temu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


thug    196

no tak stacja oleśnica pewnie przejdą gdzie indziej np praxis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mariusz774    0

mam pytanko czy mozna i z jakim efektem wysuszyć wirginię na powietrzu ?  nie mogę nigdzie zakontraktować burleja  może wiginię bym dostał  ale nie mam kontenera     przepraszam że wchodze z tym problemem w złym okresie tj  brak dobrych cen  wykupu  oraz taryfy  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rolnikgk12    0

czy ktoś byłby mi w stanie powiedzieć jaka jest najlepsza odmiana burleya ?? najbardziej odporna i jakościowo dobra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

radomol    1

mam pytanko czy mozna i z jakim efektem wysuszyć wirginię na powietrzu ?  nie mogę nigdzie zakontraktować burleja  może wiginię bym dostał  ale nie mam kontenera     przepraszam że wchodze z tym problemem w złym okresie tj  brak dobrych cen  wykupu  oraz taryfy  

 

Firma  AGRO - Krzysztof Knap kontraktuje barleya kupuje w Sarzynie i okolice Krakowa http://www.baza-firm.com.pl/recykling/le%C5%BCajsk/agro-krzysztof-knap/pl/164440.html

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



tomek105    2

@Mariusz774

ja w kontenerze mam problemy wysuszyć virginie (plesn) na powietrzu nie ma szans. Popytaj się, może gdzieś dalej ktoś kontraktuje. Z  transportem to mały problem, wynajmujesz Tira w kilku plantatorów i w drogę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj z ARR dostałem zaświadczenie sprzedanego jakościowo tytoniu z PMPTL.

Czy wam też już wysyłają ? Narazie tylko z jedej firmy ,czekam jeszcze na trzy firmy.

Może jakby wcześniej wysyłali, to i dopłaty byłyby szybciej ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tez dzwonilem do zwiazkow w Lezajsku i rozmawialem z prezesem. Dowiedzialem sie tle, ze bedzie kolejne spotkanie w ministerstwie. Zreszta Pan prezes nie bardzo jest rozmowny i z jego tonu glosu wynika, ze nie chetnie rozmawia z plantatorami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez irzi
      Czy ktoś posiada plantację choinek, szukam osób do wymiany doświadczeń w tej dziedzinie.
       
      http://folwarczek.pl
    • Przez Dajmiżyć
      Witam,
       
      Planuję otworzyć na początek skup ziół oraz własną suszarnię.Potem rozszerzyć może jeszcze ofertę na owoce,grzyby,warzywa.Czy ktoś z Was ma doświadczenie w tym temacie?
      Środki chciałbym pozyskać z dotacji Młodego rolnika.Myślę też o wykorzystaniu części własnej ziemi(posiadam 8h łąki i pastwiska) pod uprawę ziół tylko gleba jest dosyć ciężka i gliniasta więc może coś innego?
      Kolejne pytanie to czy mogę tego typu biznes prowadzić jako rolnik czy muszę założyć działalność gospodarczą?
       
      Za wszystkie opinie i rady z góry dziękuję.
    • Przez przemek704
      Witam!
      Nie znalazłem na forum za dużo informacji na temat tej uprawy a chciałbym zasiać tego z 2 ha w tym roku.
      Znalazłem już firmę kontraktującą ale chętnie dowiedziałbym się na co zwrócić uwagę w tej uprawie. Interesuje mnie zwłaszcza kwestia roznoszenia nasion przez wiatr w trakcie dojrzewania. Czy można sobie w ten sposób zachwaścić działkę i sąsiednie działki, chce to posiać od miedzy i nie chce toczyć wojny z sąsiadem :-). Jak rozmnaża się ta roślina? tylko z nasion? i zabieg agrotechniczny gdy roślina jest jeszcze mała wystarczy aby się jej pozbyć raz na zawsze?
      Na jakiejś stronie internetowej znalazłem informacje, że jeśli w tym samym miejscu przez dwa lata z rzędu posiejemy ostropest to już w 3 roku nie trzeba siać sam wyrośnie.
       
      Jest to trudno zwalczalny chwast czy nie ma z tym problemu?
    • Przez Brukarz
      witam mam pytanie dotyczace uprawy Kozłka lekarskiego,kto uprawia na jakiej powierzchni i jakie macie spostrzezenia co do tej prawy :rolleyes: POZDRAWIAM :D
    • Przez Pawel330
      Planuje zasiać seradele na areale 1 ha. Kiedyś to dziadek siał ale już nie pamięta ile się to dawało na 1ha/kg. Może ktoś z was wie ile tego się sieje i w jakim przedziale cenowym.
×