krzycho67

W jakim celu przekręca się kluczyk stacyjki w lewą stronę w jd 6200?

Polecane posty

Turbina    10

Wydaje mi się że chodzi o podgrzanie świec lub świecy które ułatwiają rozruch silnika w niskich temperaturach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

w tych nowych w lewo sie kluczyk przekreca aby właczyc prąd w kabinie np. zeby radio zaczeło grać a w tych starszych to nie wiem najlepiej jak byc dał jakies foto stacyjki


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian87    0

co masz na myśli pisząc nowych? Bo ja mam 6300 z '95r i świece włącza się przez wciśnięcie kluczyka ale mogę też właśnie przekręcić w drugą stronę ale nie wiem po co ;) Co dziwne myślałem że tak się właśnie grzeje świece bo wtedy jest w pozycji na ikonę silnika ze spiralą.


John Deere 6300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

o serie 5020, 6020 itd. i grzanie jest równiez poprzez wcisniecie kluczyka tylko najpierw trzeba przekrecic w prawo


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toniekmf255    6

W JD ile jest świec? Świece są płomieniowe?


Mój avatar-mój ulubiony pies którego już ze mną nie ma :(

Są ludzie, którzy nie popełniają błędów. To ci, za których myślą inni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian87    0

to że trzeba przekręcić w prawo to niemal "oczywista oczywistość" ;) Co do świec to w 6300 jest jedna podobno płomieniowa.


John Deere 6300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz27    10

a może sluży to do ustawiania jakiś funkcji w komputerze w ciągniku?np. ustawianie szerokośći roboczej maszyny żeeby liczyl ilość ha


sprzedam kombajn fortschritt E 517

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

no w 7920 też jak w lewo przekręcam to po to żeby radio chodziło i ogólnie prąd w kabinie był.


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian87    0

ggg a migają Ci wtedy kontrolki STOP i wukrzyknik? Jak dasz w lewo ofkors ;) Ale z drugiej strony jak dam w prawo to też mam prąd i wszystko może mi chodzić...

Z tego co mi wiadomo to świeca jest jedna w 6300. Jest na rurze między turbiną a kolektorem dolotowym. Jak wcisnę kluczyk to się robi gorąca.


John Deere 6300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

nie, wyświetlacz na słupku i reszta świeci się dopiero jak w prawo kręce


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelJD    17

Przekręcenie kluczyka w lewo powoduje pojawienie sie prądu w kabinie.... zapalniczka itp. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafcik711    0

W modelach 20 -30 przekręcenie kluczyka w lewo powoduje włączenie świateł postojowych a w prawo włączają się kontrolki na desce rozdzielczej natomiast gdy przekręcę kluczyk rozruchu w lewo to grzeją świece a w prawo to od razu odpalam silnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slawek_82
      Witam. Czy jest możliwość w JD 6920 z układem paliwa Comon Rail zmniejszyć obroty na biegu jałowym z 850 na trochę niższe??
    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj