wojtek25

Montaż sprężarki do T-25

Polecane posty

Domino788    1

Posiadam w t25 kompresor z butlą i z odolejaczem,odstojnik (nie wiem jak to sie fachowo nazywa) i chciałbym załozyc to gniazdo do przyczep i za bardzo nie wiem jak to zrobic i co bedzie potrzebne.Proszę o jakieś rady.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

musisz założyć zawór sterujący pod hamulec i złącze do węża

U mnie zawór sterujący był pod prawym pedałem ale go przerobiłem pod dźwignie ręcznego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domino788    1

a masz jakies zdjecie tego zaworu lub link do kupna.

 

a masz jakies zdjecie swojego calego podloczenia gdzie i jak jest to podloczone.

Edytowano przez Domino788

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam- mam IWANKA od nowości i sprężarka była w skrzyni dodatkowej i ją zakładały mi POM-y w cenie zakupu traktora, a była ona od C330, tak to było niezłe by rozwiązanie umiejscowienia poszczególnych elementów, gdyby nie to że- najgorszym było, butla która utrudniała dostęp do remontu pompy olejowej, zawór sterujący podłączony pod lewy pedał hamulca, wykluczając hamowanie traktora tym pedałem, i zamontowany wewnątrz kabiny tuż przy pedale gazu, gdzie też było bardzo niewygodne, bo nie było jak trzymać nogę na gazie, i trzeba było zapomnieć o korzystaniu z blokady ,a przy zakładaniu tura musiałem i tak zdemontować sprężarkę oraz podstawkę, tak jak wcześniej pisali koledzy, bo uniemożliwiała montaż tura.Najlepiej samemu znależć jakieś rozwiązanie korzystne dla własnych potrzeb, miałem ją i żadna to rewelacja z rozwiązaniem które ja miałem :) Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cypis33    1

Mógłby ktoś pokazać jak ma zamocowany zawór sterujący hamulca pneumatycznego i jak połączony z pedałem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domino788    1

witam nie dawno zakupilem wladka i jest zamontowany kompresor z butla i odstojnikiem (odolejaczem) i wlasnie nie ma wyjscia na przyczepy, co bedzie mi potrzebne, gdzie to mozna zdobyc , jak zamontowac z gory dziekuja za odp.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

w tylnej części obudowy powinien być otwór odpowietrzający szoferzynie korbowa'

 

 

Zawór sterujacy mam zamontowany do wspornika kabiny a steruje nim dźwignią hamulca ręcznego

Edytowano przez GoRAL1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domino788    1

GoRAL1 Moglbys zrobic zdjecie tego zaworu jak jest podloczony bo samym opisem to ciezko:p Jak by ktos mial jakies zdjecia to prosze wrzucic na AF lub e maila :) Pozdrawiam

domino788@interia.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

tak to wygląda

http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/400632-t-25-zawor-hamulca/

Steruje nim dzwignia hamulca ręcznego , jest tam takie cięgno do tyłu poza pomost na jej kocu jest dźwignia dwustronna drugim końcem podłączona do zaworu

przy pomocy tsj dzwigni duży skok wajchy hamulca ręcznego przekłada się na mały skok zaworu ,dokładna regulacja jest na cięgnie gwintowanym tym pierwszym(co przechodzi przez otwór do tyłu od wajchy ręcznego)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Tak to ten otwór. Normalne, że pluje.

Musi być jakieś odpowietrzenie, zrób tak żeby mogła oddychać, a nie pluła olejem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur99    26
Dnia 11.09.2012 o 20:36, Domino788 napisał:

Posiadam w t25 kompresor z butlą i z odolejaczem,odstojnik (nie wiem jak to sie fachowo nazywa) i chciałbym załozyc to gniazdo do przyczep i za bardzo nie wiem jak to zrobic i co bedzie potrzebne.Proszę o jakieś rady.Pozdrawiam

jak nie wiesz jak to zrobić, kupujesz złącze pneumatyczne (twarde/miękkie) powinno być miękkie do tego króciec wąż pneumatyczny na metry i podłączasz się do instalacji i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj