wojtek25

Montaż sprężarki do T-25

Polecane posty

GoRAL1    63

Bardzo prosto ,pod zbiornikiem paliwa do wspornika osi trzeba przykręcić (są tam otwory z gwintem )blachę grubości około 1 centymetra (cieńsza będzie drgać),odpowiednio podgiętą,(aby nie chwytała przy skręcie o koło),do kej blach z prawej strony ciągnika koło samej maski przykręcamy sprężarkę (od 330)w sposób umożliwiający naciąg paska .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bongle    2

Sprężarke można też zamontować z lewej strony tak że mieści się pod maską. Trzeba podnieść ostojnik wyżej i zamontować napinacz.Ja tak mam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

Ja mam założone tak jak pisze w 2 poscie pasek można zdjąć jak spreżarka jest nie potrzebna po poco ma przy ciagniku cały czas pracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

Ja miałem od Stara sprężarke założoną z prawej strony tak jak @GoRAL1 napisał ale zdjołem bo nie była potrzebna a poza tym zbiornik powietrza blokował dostęp do pompy oleju. Zresztą teraz jak mam tura to chyba i tak by przeszkadzała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biesy    0

A ja zakładam właśnie sprężarkę od stara i mam problem z kołem pasowym, tym dokręcanym na to co napędza alternator.Nie chodzi centrycznie jak to na wale i szarpie sprężarką, może mam złe śruby, albo robię coś nie tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Witam. Jeśli ktoś ma w swoim władku sprężarkę powietrza zamontowaną oryginalną (NIE POLSKĄ) to prosiłbym o wrzucenie zdjęć. Najlepiej żeby to było z władka w rocznikach do 90. Wiem że oryginał sprężarka to rzadkość ale może akurat ktoś z was ma to prosiłbym o pomoc.

 

Kupiłem samą sprężarkę i chcę mniej więcej zobaczyć co do niej jeszcze było stąd moja proźba. Poniżej daję link do zdjęcia na którym jest sprężarka o którą mi chodzi:

 

https://picasaweb.google.com/114242509370541962998/T25?authkey=Gv1sRgCNPqnNz7-LGAlAE#5574731461364517282


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vladimir    21

Moim zdaniem nie ma różnicy, jaka to sprężarka :rolleyes:

Różnić się może jedynie miejscem zamontowania lub wyglądem. Ja w swoim Władku mam dorobioną podstawkę pod sprężarkę, która wkręcona jest pod bakiem. Pasek klinowy jest zaczepiony do koła, gdzie jest także pasek od alternatora. No a reszta to przewody, butla, zegar od ciśnienia no i gotowe :rolleyes: Sprężarkę poprzedni właściciele kupili w Polsce- jakaś firma z Krosna to produkowała i jest po prostu przeznaczona do Władków- również ta firma to zakładała na serwisie :rolleyes:


Ruskie sprzęty mam i radę sobie dam.
Jestem Z KPK Kumurum Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Wiem gdzie ją zamontować i jak głównie chodzi mi o taką można powiedzieć "butelkę" co wchodzi do niej wąż ze sprężarki ale nawet z ciekawości chciałbym zobaczyć tą identyczną sprężarkę przy władku.Wiem że trochę upierdliwy jestem ale cóż :D


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dralo5    27

No to ma być tak samo zrobiona instalacja jak w każdym ciągniku np 3p:

sprężarka-odolejacz-zawór bezpieczeństwa(zbijacz)-butla-zawór hamulcowy i wyjście na przyczepę a to wszystko połączone rurkami lub węzami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

A to podwójne koło pasowe na wale, gdzie jedno idzie na pasek do altka i wentyla, a drugie do sprężarki, to jest jedna całość czy może jedno koło odkręca się od drugiego?


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akadaka    0

Vladimir, nie miałeś oryginalnej sprężarki? U mnie cała instalacja jet polska ale jest od nowości na ciągniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vladimir    21

Konkretnie to nie wiem :D Wiem, że poprzedni właściciele dokupili ją w Polsce (w Krośnie) i ma Polską instrukcję- ale może jest Made in Russia :lol:

Sprawdzę :rolleyes:


Ruskie sprzęty mam i radę sobie dam.
Jestem Z KPK Kumurum Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Vladimira sprężarka wygląda na polską ruska ma wyjścia z boku a nie na sprężarce.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie gdzie umocować butle do hamulców???? Jak można prosić o jakieś zdjęcia :D Bo nie wiem gdzie najlepiej ją umocować żeby nie zawadzała ;D A spreżarke mam od C-330 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    91

A ja mam pytanie gdzie umocować butle do hamulców???? Jak można prosić o jakieś zdjęcia :D Bo nie wiem gdzie najlepiej ją umocować żeby nie zawadzała ;D A spreżarke mam od C-330 :D

Ja mam tak zamontowane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

U mnie jest polska od c330. Ciągnik kupiłem to była od nowości zamontowana(Mam t25A LEDA).

post-27063-0-63901400-1320861971_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akadaka    0

A ja mam pytanie gdzie umocować butle do hamulców???? Jak można prosić o jakieś zdjęcia :D Bo nie wiem gdzie najlepiej ją umocować żeby nie zawadzała ;D A spreżarke mam od C-330 :D

 

U mnie w galerii w miare dobrze widać całą instalacje, butla jest pod kabiną z prawej strony, nawet miesci sie za kołem, no chyba że masz większą butlę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

To nie moje!!!!!!!! Zobacz sobie z jakiego kraju gościu jest!

Edytowano przez zbyszekbrzuze

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj