Lukasz16

Co sądzicie o Pronarze 1221

Polecane posty

dj.vadium    1

[witam... wszystkich.....

 

ja wypowiem się na temat 1025A ... a dokładniej skrzynia biegów i ruszanie na jedynce... to jest ta sama skrzynia co w 1221 ... jest ten sam problem a jak się sprawują moje maleństwa to zapraszam do galerii moich fotek..

 

nie jeden się zdziwi....

 

:);):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    28

heh vadium gdybyś mi powiedział ze 1025A da sobie rade z 4m zestawem upr-siew to bym Cie wysmiał :D

 

 

Ale na widok 1025A i zestawu upr-siew 4m kopara mi opadła :D :D :D


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    142
heh vadium gdybyś mi powiedział ze 1025A da sobie rade z 4m zestawem upr-siew to bym Cie wysmiał :D

 

 

Ale na widok 1025A i zestawu upr-siew 4m kopara mi opadła :D :D :D

 

zgadzam się. my ciągam pronarem 1221 agregt bierny kongskilde i siewnik fmarola 3 metrowy i ciągnik radzi sobie super ale nie wyobrażam sobie żeby nawet tym ciągnikiem ciągać większy 4 metrowy, bo po co dawać mu przesadnie w kość jak czasami i tym zestawem ma co robić. moim zdaniem jednym z największych plusów jest włączanie przedniego napędu i blokady przyciskami i że można to robić w czasie jazdy i to że blokada sama się wyłącza jak się skręci za mocno kołami, a potem sama się włącza, sprawia to że ten ciągnik jest prawie jak amfobia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rafal13113    142
ja bym radził kupić coś innego jakiejś bardziej sprawdzonej marki

 

może lanz buldoga :D pronar nie jest na rynku od wczoraj i jest na sprawdzonych podzespołach mtza a i jeszcze jedno marka pronar w roku 2007 miała największy udział w sprzedaży ciągników na rynku polskim ( dane z top agrar polska), więc chyba nie są takim badziewiem jak cieszy największym wzięciem, ale kwestia gustu, ja wiem tylko jedno wielu miłośników zachodnich ciągników, po zakupie tych sprzętów ździwiło się że tamte ciągniku się też psują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    28

@Rafał a nie był czasami zetor pierwszy pod względem sprzedaży a za nim pronar? :D


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROLNIK7    17

Zetor sprzedał o około 600 ciągników więcej od Pronara, ale patrząc ile lat później Pronar wszedł na rynek to osiągnął on bardzo dobry wynik w sprzedaży.


http://pl.youtube.com/watch?v=2uZ6M3z_EnU

Nie ma to jak jechać Ursusem C-330 w garniaku do szkoły po maturę!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gorzupiak    1

No właśnie to jest jedna z zalet że jest tańszy :D


"Myślę, że w dzisiejszych czasach to społeczeństwo wywiera na tobie pewną presję, jak powinieneś się zachowywać."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caseon    1

ja jakos wole Belarusa niz Pronara niewiem czemu ale belarus wyglada taki bardziej mlotkiem i kowadlem zrobiony bardziej mi sie widzi ale to tylko moje zdanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CzarnyBrat1    0

mam 1221 A i po kupnie żałuje jednego... Że nie mogłem dostać 1523A bo co 20 km więcej to więcej :) Poza tym żadnych zastrzeżeń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CzarnyBrat1    0

ponieważ kupowałem ciągnik w marcu 2004, czyli przed wejściem do UE, czyli przed stawką VAT 22% na maszyny rolnicze i dlatego większość sprzętów była "wymieciona" z placów... każdy chciał kupić jak najszybciej aby nie stracić VATu. Na 1221A trafiłem przypadkiem, stał wolny na placu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronar82a    161

No ja tak samo kupowałem zetora w 2004 roku przed wejściem vat-u i chciałem kupić 4320 ale nie było nigdzie na stanie i musiałem kupić 3320 :P


Chłop ze wsi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik88    0
Jak kupuje to niech będzie gotowy, że ciągnik będzie stał w serwisie itp. Nie warto ryzykować, lepiej kupić używanego, a mocnego innej marki.

Jak kupisz ciągnik zachodniej marki kilku letni to musisz dac tyle co za nowego pronara np. John Deere . I te kilkuletnie zachodnie ciągniki mają zazwyczaj po 4-5 tyś. mtg.

Więc nie wiem , czy nie lepiej kupić nowego pronara z gwarancją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronar82a    161

I jak zawsze śpiewka że Pronar od razu się zepsuje, dobrze na drogę nie wyjedzie i już serwis trzeba będzie wzywać...


Chłop ze wsi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matiz12244    0

Co ty gadasz!!! Pronar to bardzo pożądna maszyna . Tego ciągnika nie jest się wstanie zarżnąć.

Idzie jak czołg. Miałem okazję jeździć Pronarem 1221 i Ursusem 1234. Ursus do Pronara nie ma szans . Pronar zostawia go daleko w tyle.

 

Pronar to czołg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fendias    3
Dnia 29.04.2007 o 09:52, zuras napisał:

niektórzy sobie i cenią ale ja miałem kupić pronara i przedstawiciel z krzywonosi (tam kupiłem zetora) odradził mi go bo jak byli na pokazach to im siłownik zaczął cieknąć i pługa nie mógł podnieść

ale gościu rolnik który ma ok.100ha miał pronara tego 90 km i u niego wytrzymał tylko 2 lata a robił w siewniku do kukurydzy i robił też w transporcie to mówi że urwanie głowy i odradził i polecił zetora 110 km i mówi że będzie miał lepszy uciąg niż pronar a miał i zetora i pronara to przecież wie (ciągniki tej samej mocy) ja więc odradzam i polecam zetora

 

 

 

 

zetor i wszystko jasne pozdro żuraś

 

 

Powód Edycji: ortografia, edytowane przezNikita_Bennet

Zetor ma problemy finansowe zwolnił 260 pracowników  pół fabryki zajął komornik jego koniec nadchodzi 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MFpower
      Pisalem w innym temacie ale nikt nie odpowiedział może nie zauważył nikt to napiszę tutaj jeszcze raz. Czy w waszych Pronarach 1025A, po wciśnięciu hamulca, zapala się kontrolka od przedniego napędu i czy wasze hamują na 4 koła? Po rozpięciu pedałów hamuje tylko lewe koło i kontrolka nie zapala sie a prawy pedał nie hamuje prawie wcale ale na śniegu blokowały wszystkie 4 koła. Czy tak powinno być ?
    • Przez azzadek
      Witam, mam problem z wyświetlaniem prędkości jazdy w Pronar 1523. W instrukcji obsługi napisane jest:
      ("Licznik motogodzin i wskaźnik prędkości jazdy ciągnika (poz.4): - Podczas postoju ciągnika wskazuje przebieg silnika z dokładnością do jednej dziesiątej mth. W czasie jazdy automatycznie przełącza się na wskazania prędkości rzeczywistej ciągnika w km/h. Aby powrócić do wskazań mth, należy zatrzymać silnik i przekręcić kluczyk stacyjki do pozycji 1".)
      U mnie niezależnie czy stoję czy jadę ciągle wyświetlane są Mth. Co może być przyczyną że to się nie przełącza samo?
      I druga sprawa. W miejscu wyświetlania tych motogodzin miga strzałka i jest jakaś klepsydra. Co to oznacza? Załączam foto.
       



    • Przez Piotr0224
      Witam, mam mały problem z Pronarem 1025a otóż w tym roku przy bardzo lekkiej pracy przy przyczepie do małych kostek słomy zauważyłem że ciągnik łyknął dość sporo oleju w ciągu 2-3 dni pracy mógł łyknąć ok 2 litrów oleju, ciągnik pracował często na najniższych możliwie obrotach czyli ok 700/min, z odpowietrznika silnika (nie znam fachowej nazwy wąż wychodzący z nad głowicy silnika schodzący po lewej stronie bloku i kończy się w ramie)  wychodziło dość sporo białego dymu, co ciekawe przy cięższych pracach w uprawie brony, talerzówka gdzie chodzi już na normalnych obrotach i ma czasem ciężko oleju wziął mniejsze ilości przez dłuższy okres pracy, jednak ostatnio pokazuje lekki ciągły ciemny dymek (dawniej pokazywał gdy miał bardzo ciężko). Przy odpalaniu zimnego ciągnika z tłumika wychodzi bardzo duża ilość białego dymu a gdy się go troszkę przegazuje to po chwili ustaje.
      Dodam że temp silnika jest zbyt niska w lekkiej pracy pokazuje ok 60 przy ciężkiej nie dochodzi do 80. Wspomnę też że  z 3 lata temu trochę się grzał z powodu silnie zapchanej chłodnicy wodnej olejem i pyłem ale było pilnowane aby temp nie przekroczyła 100 stopni. Ciągnik ma moc, spalanie w normie, zalewany od nowego Turdusem.
      Co podejrzewacie pierścienie że bierze olej? Czy mają one wpływ na nizszą temp silnika? Biały dym przy odpalaniu (wtryski)? I czy kiedyś spotkaliście się że na niskich obrotach bierze olej a na wysokich mniej (turbina)?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj