Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
krzycho88    0

Nie chciałem zakładać nowego tematu. Poszukuje mechanika do tego właśnie MF-a chodzi mi o osobe co robiła podnośnik w tym ciągniku i wie co i jak po kolei. Jeżeli znacie kogoś takiego to kontakt na pw.

Najlepiej, żeby ktoś z Lubelskiego.

 

PZDR krzycho88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho88    0

Elo. chłopaki no nie mówcie ze nikt nie ma tego sprzęta. Proszę pomóżcie bo mnie krew zalewa ...

 

POZDRAWIAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    588

nie posiadam takiego ciągnika ale spotkałem się z takim egzemplarzem z tego co pamiętam pod maską z przodu przed chłodnicą oleju powinien być filtr hydrauliki z wkładem papierowym może być zasyfiony .sprawa druga to zawór ciśnienia pompy może trzeba podkręcić sprawa trzecia to pompy jedna jest z przodu w skrzyni a druga tradycyjnie pod podnośnikiem jest tam układ przewodów do sterowania wom półbiegami itp mogą być nieszczelne złącza znałem gości którzy takiego zrobili był problem ze skrzynią i podnośnikiem ale są zagranicą proponuję poszukać kontaktu do Wierzchowiny w b zamojskim tam ma sklep trochę importuje i naprawia -phu darpol-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho88    0

nie posiadam takiego ciągnika ale spotkałem się z takim egzemplarzem z tego co pamiętam pod maską z przodu przed chłodnicą oleju powinien być filtr hydrauliki z wkładem papierowym może być zasyfiony .sprawa druga to zawór ciśnienia pompy może trzeba podkręcić sprawa trzecia to pompy jedna jest z przodu w skrzyni a druga tradycyjnie pod podnośnikiem jest tam układ przewodów do sterowania wom półbiegami itp mogą być nieszczelne złącza znałem gości którzy takiego zrobili był problem ze skrzynią i podnośnikiem ale są zagranicą proponuję poszukać kontaktu do Wierzchowiny w b zamojskim tam ma sklep trochę importuje i naprawia -phu darpol-

Dzięki kolego, :) z tymi przewodami to warto tez sprawdzic :)

 

pozdrawiam

 

PS: Ta firma to jakies 23-28km ode mnie :D

PS2: u mnie nie ma filtra koło tej chłodnicy. Zamówie ten zawór sterujący pompą. Prawdopodobnie to to. :) (miejmy nadzieje)

Edytowano przez krzycho88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego w miejscowości Grąd koło trojanowa przy trasie warszawa-lublin jest pewien pan który remontuje mf i ursusy głównie także może on mógłby cię poratować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho88    0

krzycho i jak chodzi ferdek :)

Po małej próbie chodzi :D, niedługo dostanie robote to zobaczymy na dłuższą metę :).

Podsumowanie:

1.Podnośnik działa

2. nie działa kiper, przodek a WOM kręci sie cały czas :/

 

Ale ciesze się z podnosnika

 

pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho88    0

OSCYLATOR (zawór sterujący pompą) u mnie idzie jakis dziwaczny bo stosuje sie go w 3 typach:595,592,(1080?), u korbanków ponad 2500zł śpiewają. Ale znając "polak potrafi" obleciałem koszty i wyszło mi ok.500-600zł :D

 

czemu pytasz ? tez jakis problem masz ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankes84    0

Kolego nie wiem jak jest w twoim modelu ale w moim 698 jak kręcił się wałek i nie działał przód to pompa zębata padnięta, ewentualnie filtr hydrauliki zapchany, albo masz przestrzał na wężu wewnątrz tylniego mostu od pompy zębatej. Wom może się także ciągle kręcić jak masz walnięte tarczki, przód także, ale jak walnęło ci naraz to jest to wątpliwe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho88    0

Kolego nie wiem jak jest w twoim modelu ale w moim 698 jak kręcił się wałek i nie działał przód to pompa zębata padnięta, ewentualnie filtr hydrauliki zapchany, albo masz przestrzał na wężu wewnątrz tylniego mostu od pompy zębatej. Wom może się także ciągle kręcić jak masz walnięte tarczki, przód także, ale jak walnęło ci naraz to jest to wątpliwe.

Pompa jest nówka. Filtr to jest chyba ten jeden od spodu (chyba ze nie wiem o jakims).Wałek to od razu jak go kupiłem to się kręcił. Przodek chodził jakis czas, rok temu jakos mi się załączał na momencik i tylko na góra 5s. Wałek mało wazny. Rurki są na 99% szczelne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankes84    0

W przednim napędzie też są tarczki!!! Tak jak w WOM-ie. Może także być zapchana chłodnica oleju z przodu, przód jest załączany poprzez chłodnicę(sam nie wiem dlaczego)Żadna lampka sie nie pali????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian7k    110

Mam do kolegów prośbę .Kupiłem starego MF 595 MK II z 78 roku bez żółwia i bez przedniego napędu sprzęgło też załączane mechanicznie (tak mi się wydaje) i słabo podnosi na pusto idzie a z pługiem bardzo powoli.Moje pytanie czy tu jest jedna pompa hydrauliki? ( no bo po co dwie).Olej puściłem jest ładny agrol filtr z boku prawej strony czysty,jaka może być przyczyna?Czy jest drugi filtr a jeżeli jest to gdzie i jak go wyjąć i jak dostać się do pompy.

Za posty oświecające z góry serdeczne dzięki!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KamilK199    9

Kolego wlales za gesty olej...ten ferdek i jak "prawie"kazdy inny musi miec olej typu Agrol UTTO lub STOU.


Ursus:360, 360 3P,Białoruś JUMZ koparka rolnicza,MF 595 MKII MP:)
a w przyszłości Fendt(612 145KM) lub MF(8110-8120,135-145KM):)
Jeśli jesteś z okolic Wielunia i Sieradza napisz:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian7k    110

Dzięki za radę,wlałem "olej przekładniowy Agrol 80w GL4". To wg ciebie jest zbyt gęsty i należy go wymienić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KamilK199    9

niestety kolego musisz go wymienic, latem bedzie chodzil ale wiosna, zima i jesienia bedziesz sie wkurzal , ze skacze podnosnik i spr filtry bo sa dwa ,albo 3 ,ale glownie sprawdza sie papierowy z przodu kolo chlodnic i siatkowy z boku skrzyni. Ja mam zalany olejem Agrol STOU i jak jest wysoki mroz to tez mam czasami problem z podnosnikiem, poprostu ferdki musza miec zadki olej prawie jak woda. Koledzy tematów poruszonych z olejami do ferdkow jest duzo, trzeba poprostu poszukac. Powodzenia i pozdrawiam:)


Ursus:360, 360 3P,Białoruś JUMZ koparka rolnicza,MF 595 MKII MP:)
a w przyszłości Fendt(612 145KM) lub MF(8110-8120,135-145KM):)
Jeśli jesteś z okolic Wielunia i Sieradza napisz:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho88    0

W przednim napędzie też są tarczki!!! Tak jak w WOM-ie. Może także być zapchana chłodnica oleju z przodu, przód jest załączany poprzez chłodnicę(sam nie wiem dlaczego)Żadna lampka sie nie pali????

gdzie te tarczki się znajdują ? Przodek chodzi po pewnym czasie się załączył :) dostał KOLONIST 4skibowy 3klasa i rura i szedł jak głupi z przodkiem.

Pali mi się lampka nie wiem jak jest u was ale ja mam na górze panelu pasek z kontrolkami (tak jak w mf255) i łypie czasami (jak przodek ma cięzej) 3 od lewej. Koło zębate z kroplą w środku niego i dwie strzałki zwrócone poziomo do koła.

 

spr filtry bo sa dwa ,albo 3 ,ale glownie sprawdza sie papierowy z przodu kolo chlodnic i siatkowy z boku skrzyni.

Kolgo gdzie dokładnie jest ten papierowy ? Bo wyjąłem grill od przodu maski i nie widac, są tylko przewody ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KamilK199    9

Powinna byc Tak metalowa "puszka" koło przewodów obok chłodnic, a ta kontrolka kolego to jest właśnie od cisnienia w skrzyni. Tarczki od przedniego napedu masz w skrzyni i pstryczkiem, ktorym go zalaczasz dajesz przepływ oleju na nie.


Ursus:360, 360 3P,Białoruś JUMZ koparka rolnicza,MF 595 MKII MP:)
a w przyszłości Fendt(612 145KM) lub MF(8110-8120,135-145KM):)
Jeśli jesteś z okolic Wielunia i Sieradza napisz:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho88    0

Mówisz w skrzyni ? hmm... będe rozbierał i tak skrzynie w zimie, bo cisnienie jest z deczka za małe, i moze gdzies byc dziurka bo się sączy co nieco od spodu :/ ale to nic nie przeszkadza w normalnej pracy ciągnika.

Co do kontrolki to czemu łypie ? oleju jest max...

Edytowano przez nasil90
Cytowanie posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KamilK199    9

kolego sciagni sobie katalog do tego ferdka w necie jest. A tarczki jak dobrze pamietam powinny byc w tej malej skrzyni posredniej(tej krotkiej). kontrolka Ci swieci poniewaz masz za słabe cisnieni albo wogole olej do czujnika sie nie dostaje lub w znikomych ilosciach. Zbadaj sobie cisnienie na wyjsciu od czujnika i zobaczysz czemu tak jest.


Ursus:360, 360 3P,Białoruś JUMZ koparka rolnicza,MF 595 MKII MP:)
a w przyszłości Fendt(612 145KM) lub MF(8110-8120,135-145KM):)
Jeśli jesteś z okolic Wielunia i Sieradza napisz:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho88    0

Jesli to tak jak mówisz to jak narazie walic kontrolke.cisnienia nie będe badał bo zegaru nie mam, ale to nic powaznego wiec ... odstawiam na później lub wolny czas.

Masz moze jakis link do katalogu ? bo nic znalezc nie moge :( kiedys juz szukałem i bez efektu

 

dzięki jak narazie :)

Edytowano przez nasil90
Cytowanie posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KamilK199    9

Gdzies w necie byl program epsilon 2 do sciagniecia musisz poszukac.


Ursus:360, 360 3P,Białoruś JUMZ koparka rolnicza,MF 595 MKII MP:)
a w przyszłości Fendt(612 145KM) lub MF(8110-8120,135-145KM):)
Jeśli jesteś z okolic Wielunia i Sieradza napisz:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian7k    110

Jestem zmuszony kupić pompę pomocniczą dwustopniową do hydrauliki zewnętrznej(jest aluminiowa i nie daje się regenerować),są drogie ok 2700 zł.Znalazłem na stronie "ROLMAX Świdnik za 2265 zł brutto belgijska produkcja Bepco-Tragpieges co możecie powiedzieć o produkcie?

Mówię oczywiście o MF595.

Edytowano przez marian7k

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Bepco to zamiennik raz pisza ze to angielska firma a teraz ze belgijska ;)

Co do jakosci to mysle ze są w miare dobre ale lepiej orginały:P

Spytaj sie jakiej firmy te za 2700zl...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj