Polecane posty

krzycho88    0

marian7k ja kupowałem ją z 3 lata temu to jakies 2400zł kosztowała. A kupowałem w Lublinie ul.Mełgiewska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian7k    110

Dzięki za info koledzy już zamówiłem za 1770zł w rolmax Świdnik ale trzeci dzień kurier nie dojechał,tłumaczy się że w moją stronę nie ma paczek dzisia wolna sobota dla kuriera,może w poniedziałek dotrze do mnie.Jak zamontuje i spróbuje to napiszę,pozostało trochę zaorać to będzie gdzie robić próby tylko żeby zdążyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ben87    1

witam czy może3 mi ktoś dotadzić czy warto kupić mf 595 z przednim TUZem za około 25000? napiszcie jeszcze coś na temat jego awaryjności

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    579

Przeważnie ciagnik na sprzedaz ma jakiś feler,do znalezienia od razu lub po jakimś czasie ,najsłabszy punkt modeli 5xx to hydraulika,brak cisnienia na pompie to brak napędu,półbiegów słabo działa tur lub tuz ,dobrze by było zmierzyć ciśnienie -masz wtedy pewność i kilka tysięcy w kieszeni,do modelu 595 jest trochę problem z częściami silnika.trochę to stare,i kabina jak kib...l.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    23

Kolego andrzej78 z częściami wcale nie ma wielkiego problemu, pompa do hydrauliki zewnętrznej kosztuje ok. 1.500zł , no chyba że ktoś chce orginał ( tylko czy jeszcze dostępny). Co do ciągnika na sprzedaż czy innej maszyny i ich ukrytych felerów to do konca ta nie jest jak piszesz, bo dziś dużo osób bierze maszyny na zwroty i po prostu wyzbywają sie starych sprzętów które mogą innym posłużyć przez długie lata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    579

Miałem na myśli części silnika którego typ jest jedynie w tym modelu ,poza tym nie sadzę aby przez 30 lat ciagnik nic nie pracował ,prawda jest że nowsze ciagniki pracują więcej i są bardziej obciążone ,jest w mojej okolicy takie dwa jeden 4x2-bez półbiegów -siadły ,drugi robiony silnik -duże problemy z dostepnościa tłoków oraz kilka razy robiona skrzynia -ostatecznie udało się zrobić z dwóch jeden-te modele nie posiadają możliwości zapalania na zaciąg .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    23

Kolego wszystkie części do silnika A4 318.2 dostaniesz w sklepie TECH AGRO albo u kolegi z forum Mariusza(ZDUN) pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ben87    1

witam ponownie jak się okazuje u tego 595 co mam zamiar kupić wysiadł przedni napęd... przedni TUZ działa więc i kiper też , a z tyłu ma zawieszony obciążnik900 kg więc musi podnosić.. i na zgaszonym nie opada, to chyba nie tak żle... tylko ten przud .. Co to może być poza pompą??? jeśli ktoś wie licze na podpowiedź.;)

a dodam że ten mf jest w ciągłym użytku i z możliwością wypróbowania go.. więc może nie jest z nim tak źle , ale nie chce się napalać... jeszcze jedno to przy wiekszej prędkości przud zaczyna się kołysać na boki.. Czy to łożyska? pomóżcie podjać decyzję;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    703

Ja jedynie to proponuję szukajcie MF590 a nie 595. Nie twierdzę żę 595 jest zły, jest dłuższy i wydaje się że ma większy uciąg ale dostępność części w Polsce jest jaka jest a ich ceny to już zupełnie inny temat. MF590 - to prawie nasz Ursus 4512/14 5312/14 - wyżej pisałem jakie modele ursusa odowiadają MF. Seria 5xx? Nie można tak pisać bo 590 a 595 to bardzo różne ciągniki. Znajomy remontował ostatnio 590 - silnik kapitalny, przedni napęd ( nie działał i strasznie strzelał), coś w skrzyni siedziało i takie tam pierdoły to zapłacił 8 tys. No wg. mnie to więcej ale nie chce powiedzieć. Jakby nie patrzeć to jeszcze nie jest straszna cena. Zrób kapitalny w 595, napęd i podnośnik to takiego 595 drugiego kupisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    703

Podobna - ale zawsze coś za coś. MF 590 w razie awarii będzie znacznie tańszy niż 595 gdy coś mu się zepsuje i po paru latach eksploatacji będzie już tańszy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan675    1635

kolega przywiózł go z niemiec stał tam 5 lat nie dymi,bieg włączony a silnik wogóle nie przewala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KamilK199    9

heh bogdan675 a jak masz w nim skrzynie?? bo jak masz z wzmacniaczem 12/4 to zapomni, ze zapalisz go na pych. Jak masz zwykla skrzynie 8/2 to mozna w ten sposob...ale widocznie cos jest uszkodzone.


Ursus:360, 360 3P,Białoruś JUMZ koparka rolnicza,MF 595 MKII MP:)
a w przyszłości Fendt(612 145KM) lub MF(8110-8120,135-145KM):)
Jeśli jesteś z okolic Wielunia i Sieradza napisz:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czechy123    0

Gdzie w MF 595 MKII są miarki oleju w przednim napędzie?

Edytowano przez czechy123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KamilK199    9

nie ma miarki... jest krociec spustowy i wlewowy. Wlewowy jest rowniez rodzajem ogranicznika(przelewowym).


Ursus:360, 360 3P,Białoruś JUMZ koparka rolnicza,MF 595 MKII MP:)
a w przyszłości Fendt(612 145KM) lub MF(8110-8120,135-145KM):)
Jeśli jesteś z okolic Wielunia i Sieradza napisz:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomciak9    0

Kolego z tym wałkiem to spróbuj wcisnąć hamulec na postoju to przestanie się kręcić :) . A nie chce się wyłączyć bo ma za lekko ,przynajmniej u mnie tak było . :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matrix1909    0

Witam! Ile oleju powinno mieścić się w mf 595 w skrzyni biegów? Z góry dzięki za odpowiedź.

Edytowano przez matrix1909

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys0012    0

koledzy jeśli chodzi o MF 595 jestem jego użytkownikiem od dwóch lat i nie miałem z nim wiekszych kłopotów jak go kupiłem podnosnik słabo podnosił targał przy podnoszeniu wzmaczniacz raz działał a raz nie WOM się kręcił cały czas przyczyną okazało sie mała ilość oleju w skrzyni biegów wystarczyła wymiana co do oleju to wchodzi jakies 48 l najlepiej agro stu 10w 30

poniewarz ferdki lubią zadki olej a co WOMto przyczyną sa lekko spieczone tarczki ale przy podpięcu jakiej kolwiek maszyna na WOM przestaje sie kręcic wie nie stanowi t wiekszego problemu. I co jest dosyć ważną sprawą trzeba cholernie uważać na stan paliwa bo ten ciągni łatwo jest zapowietrzyć a odpowietzenie to już masakra ruwnież ważne jest zeby paliwo było czyste bo łatwo zapchać układ paliwowy nalezy czesto zmieniać filtry paliwa jesli ktos ma jakieś pytania proszę pisać z checiom odpowiem B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek33    0

Czy ktoś wie jak załączyć hydrałlikę zewnęczną przy MF 565

Najpierw podnośił a przy kilku podnoszenia podnoszeniah niedziała co mam zrobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian7k    110

Mam problem z zapowietrzającym się filtrem hydrauliki w MF 595.Po przesterowaniu wajchy na podnoszenie nie działa dopuki nie popuszczę odpowietrznika,po podniesieniu wchodzę do kabiny żeby opuścić i następne podniesienie nie działa dopuki spowrotem nie popuszczę odpowietrznika na filtrze.Hydraulika zewnętrzna działa.Spuściłem olej sprawdziłem połączenie pompa - filtr jest ok.Filtr lekko zanieczyszczony kawałkami uszczelki i resztkami sylikonu.

Nie mogę pojąć gdzie przyczyna,może ktoś podpowie a może należy odpowietrzyć filtr kilkakrotnie może na zgaszonym silniku?Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian7k    110

Mam problem z zapowietrzającym się filtrem hydrauliki w MF 595.Po przesterowaniu wajchy na podnoszenie nie działa dopuki nie popuszczę odpowietrznika,po podniesieniu wchodzę do kabiny żeby opuścić i następne podniesienie nie działa dopuki spowrotem nie popuszczę odpowietrznika na filtrze.Hydraulika zewnętrzna działa.Spuściłem olej sprawdziłem połączenie pompa - filtr jest ok.Filtr lekko zanieczyszczony kawałkami uszczelki i resztkami sylikonu.

Nie mogę pojąć gdzie przyczyna,może ktoś podpowie a może należy odpowietrzyć filtr kilkakrotnie może na zgaszonym silniku?Proszę o pomoc.

Ferguson przestał w ogóle podnosić i jak zauważyłem pompa podnośnika zamiast zasysać olej z filtra to pompuje powietrze do niego tak jak by chodziła (tłoczyła) w odwrotną stronę.Pompy zębate od hydrauliki zewnętrznej działają prawidłowo.Jetem bardzo zaskoczony i nie mogę zaskoczyć o co chodzi.

Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrev1822
      Witajcie. Otóż mam problem z MF 690 83r. Dzisiaj byłem w polu z gruberem 2.2m na 9 łap. Niby wszystko ok ale nie wiem jak ten ciągnik powinien iść. Na 1 biegu głównym środkowa do przodu a prawa do tyłu. I tu moje takie zaniepokojenie tak jakby nie wkręcał się na obroty pod obciążeniem raz zbiera dobrze a raz dusi się i schodzą mu obroty. Druga sprawa to to że jak wracałem do domu gruber w górę i na asfalcie 3 bieg na najszybszym przełożeniu i w pewnym momencie jakby coś go zaczynało dusić. Schodził z obrotów. Zatrzymałem się sprzęgło i gaz do oporu i ledwo ledwo i zaczął się wkręcać. Ewidentnie brak mocy. Podobnie zauważyłem jak ciagalem przyczepę że zbożem że nie ma siły pod delikatne wzniesienie. Musiałem redukować. Co może być? Pompa wtryskowa wtryski? Luzy ustawiałem już zaworowe na 0.3mm a ompe chcialem oddać ale gdzieś po robotach polowych. Doradzcie może ktoś miał taki przypadek
    • Przez deymonnn
      Kupiłem MF 255 i mam problem z podnośnikiem. Mianowicie cały czas jest maksymalnie podniesiony ( regulacja dźwignią od regulacji siłowej nic nie zmienia tzn nie ma żadnej reakcji) natomiast przy użyciu dźwigni od regulacji pozycyjnej są następujące objawy. przy ustawieniu na zakres regulacji ciśnieniowej przy minimalnym wydatku (dźwignia max do przodu) i obciążeniu ramion podnośnik opada natomiast po zwiększeniu wydatku lub przesunięciu w zakres regulacji pozycyjnej podnośnik idzie w górę i słychać jak pompa pracuje. Jeżeli ktoś miał taki problem proszę o pomoc bo nie chcę się za dużo narozbierać. Poprzedni właściciel jak pomajstrował przy tej dźwigni pod siedzeniem ( zmiana hydrauliki z podnośnika na zewnętrzną) i dźwignią od hydrauliki zewnętrznej uruchomił podnośnik że niby działał normalnie. Inna uszkodzona rzecz to WOM (jest ukręcony wałek włanczający przekaźnik i WOM chodzi cały czas w położeniu biegów zależnych) być może to ma jakiś związek. Od wtorku zabieram się za naprawę więc proszę o jakieś wskazówki
    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, 2 miesiące temu w moim mf 255 wystąpił problem, zaczął w dużych ilościach pobierać olej. Oddałem go do mechanika bo niestety w temacie perkinsa jestem ciemny jak noc. Mechanik stwierdził że przyczyną były zdecydowanie za ciasto ustawione zawory i że silnik jest w bardzo dobrym stanie i nie trzeba nic robić prócz ustawienia zaworów. przy okazji wymieniony olej i wszystkie filtry. ciągnik pracował ok 2 godziny z rozsiewaczem i 4 godziny z pługiem 2 skibowym, zauważyłem jednak że ciut oleju ubyło, olej jest czysty, dobrze się nawet nie ubrudził. ciągnik ma moc,nie kopci, brzmi zdecydowanie lepiej jak przed ,,remontem,, Tak powinno być? silnik przy cięższej pracy ma prawo ciut oleju brać?
    • Przez rumcajsm10
      Witam serdecznie, Mam problem z EHR w MF3065, przestał działać z dnia na dzień, sterownik Autotronic, napięcia na złączu C1 pomierzone zgodnie ze wskazówkami w odnalezionym temacie i wszystko jest poprawnie (masa, stały+, napięcia po alternatorze 13,8v). Czujnik położenia ramion wygląda że ok oporność pomiędzy skrajnymi pinami 43,3 a pomiędzy sąsiednimi po 22 om. Nie jestem pewny zasilenia tego czujnika, gdzieś w książce wyczytałem że niby pomiędzy 6,2 a 7,2v prąd przemienny...? Ja nie mogę się tam niczego domierzyć, do tego środkowy pin w tej kostce zasilającej jest cofnięty (czy tak powinno być?). Jakie napięcie powinno być na zasileniu tego czujnika i na jakich pinach? @marian3p wygląda że Ty masz dużo wiedzy w tych tematach, może masz jeszcze jakieś pomysły? Będę wdzięczny za podpowiedź. Pozdrawiam Paweł.
    • Przez podkarpacierolnik71
      Witam
      w moim mf3070 licznik nie nabija motogodzin. Obroty pokazuje motogodzin już nie liczy . Pytanie moje gdzie  ten kabel zielony od kostki(zdjęcie) ma być podłączony?
      napiecie na nim pokazuje 7,8v
      z góry Dziekuje za pomoc 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj