jaco512

Opinie na temat ciągników Case

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Fugeo    277

Czy mógłby ktoś się wypowiedzieć na temat ciągnika Case Maxxum 120 CVX?

Czy jest to ciągnik awaryjny? Ile kosztują przeglądy? Jak wygląda spalanie np. przy orce ( np. pług 4 skibowy, obrotowy)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
remus2233    0

witam mogłby ktoś sie wypowiedziec nad ciągnikiem case farmall 85a? planuje kupno i chciałbym sie dowiedziec czegos na jego temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie. Jestem zainteresowany zakupem ciągnika z serii Farmall. Posiadam 20ha gospodarstwo - wszystkie pola orne. Ciągnik ten miałby być głównym ciągnikiem, pracować z 3 lub 4-skibowym pługiem obrotowym (aktualnie nie posiadam, ale zastanawiam się nad poettinger servo 25), dodatkowo oczywiście agregat uprawowo-siewny 2,5m lub 3m z broną wirnikową. Chciałbym też założyć do niego tura. Wiem na pewno, że w grę wchodzi tylko model 105, jednakże mam dylemat: czy seria Farmall A czy Farmall U, a może C? Dodam, że nie chce za dużo elektroniki. Co polecacie? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystian82    1

Jezdziłem Case'm Magnum 7240 i 7250. 7250 miał na liczniku ponad 11000 (jedenaście tysięcy)Mth. Pracował w polu przy ciężkich pracach-orka 7-skib obrotówką,siew 6m Vaderstaad itd.Zdarzały się awarie ale wynikające wyłącznie z eksploatacji a reszta działała jak ta lala włącznie z klimatyzacją.Ogólnie kierowca bardzo chwalił ten ciągnik.Spalanie-cóż,zbiornik mieścił jak dobrze pamiętam w granicach 350l i przy orce od 8:00 do 19:00-20:00 potrafil 200-250l spalić przy zaoranych 20-25ha ale wiadomo-7 skib i 260 koników. Uwagę kolego zwróć na płynność przechodzenia z biegu niższego na wyższy np 7,8,9,10 itd jak i w odwrotną stronę-nie może być żadnych szarpnięć stuków-musi płynnie przechodzić.Uwaga też na wydajność hydrauliki,ciśnienie oleju w silniku-standardowe odlędziny.A w szczególniści-jeśli dymi na biało-odpuść go.Na biegu jałowym-700-800 obr nie ma prawa kopcić. Aha-i zwróć uwagę na włącznik tylnego WOM i przedniego napędu bo sąt elektrohydrauliczne-jak nie działa to w najlepszym przypadku tylko awaria klawisza.... Najlepiej jechać z kimś kto bezstronnie i bez emocji obejrzy ciągnik i wyda swoją opinię.Moim zdaniem-ciągnik mimo dużych przebiegów spisujący się znakomicie


Mój obecny szef posiada Maxxum cvx 115 z przednim TUZ. Ciągnik ma już przelatane 3000mth głównie przy siewie zbóż,nawozu i lżejszych prac. Mimo dodania zbiornika na Ad Blue(bezsens kompletny ale cóż-ekologia...) cvx jezdzi bezawaryjnie.Skrzynia półautomat działa bez zarzutu,silnik też-wg mnie lepsza byłaby bezstopniowa jak cvx 160 ale ta też daje radę.Ogólnie-mały,zwinny,sprytny ale....na sztywnej osi za krótki przez co "na pusto" na wybojach skacze jak żaba no i dość niewygodny kąt ustawienia zegarów-wysokiej osobie zasłania kierownica-minus za rezygnację w mniejszych cvx ze wskazników w prawym słupku kabiny,ale duży + za wreszcie siedzenie pasażera w końcu miękkie...Moim zdaniem-110 myślę że spełni Twoje oczekiwania i pokładane nadzieje.Na temat zużycia paliwa niestety nie mogę się wypowiedzieć gdyż pracuję innym ciągnikiem i nie orientuję się w jego spalaniu. Ale poza tym-szef zarówno z maxxuma 115 jak i cvx 160 bardzo zadowolony


Fendt klasy cvx? Marzę o przejażdżce 936 Vario-najchętniej Black Beuty ale to mało realne.Być może wtedy bym zmienił zdanie.Moją opinię wyraziłem w oparciu o ciągniki którymi dotąd jezdziłem. Mam wyrobioną zarówno najlepsze zdanie o case cvx jak i najgorsze o ...crystal 161. Padło,złom,gruchot,rzęch...Moja opinia jest wyłącznie moją własną opinią-każdy ma prawo posiadania odmiennej

To pojezdzij jeszcze jakims fendem klasy CVX i zobaczysz czy nie zmienisz zdania o Ferrari CVX

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys13    40

czy ktoś może  miał styczność z modelem    Case 3210  3220 3230  chce takiego kupić  ma ktoś może taki jak to się sprawuje jak z częściami 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fugeo    277

krystian82 dzięki za dość obszerny opis.

Jeśli ktoś posiada Case'a z tej serii to byłbym wdzięczny za napisanie opinii, recenzji.

 

A cenowo ktoś się orientuje ile mniej więcej może kosztować wersja 120 CVX z TUZem i amortyzowaną przednią osią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cesus    1

Orientuje się ktoś ile może kosztować kogut drugi kupując nowy ciągnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rivet    0

witam

jaki  polecacie ciagnik z turem do prac w gosp zajmujacym sie chowem drobiu. ciagnik nowy ok 65-80KM w cenie  ok100-120tys  netto glownie do  wywozenia obornika  zaladunku rozladunku  bel slomu czasami  koszenia zielonki.jedyny ciagnik nie do prac w polu typu orka itp.dzieki za podpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gadget    1

Case Quantum 65 C idealny do niskich obór, Case Farmall 75 C Lub Steyr 4065 S . Będą idealne do gospodarstwa zajmującego sie chowem drobiu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominik82    0

Witam koleguw.Dzis przesiadam sie z mtz82 na case 856xl z94r.Mam pytanie i przepraszam ze tu pisze bo nieumiem nowego  postu zaczac.Mianowicie co robicie zeby przyczepy hamowaly bo wiadomo ze w nich sa hamulce olejowe a przyczepy mamy powietrzne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris94    23

W takim wypadku albo kombinować z dołożeniem pneumatyki do ciągnika (gdzieś czytałem że często zakładają sprężarki od C330 bo jest na pasek klinowy) ale tutaj raczej sporo kombinacji albo przerobić przyczepy na siłowniki i węże hydrauliczne. Przy pneumatyce masz ten plus że nie tylko Twoje przyczepy mogą hamować ale i jeśli od kogoś pożyczysz to też podłączysz a jak zrobisz przyczepy na olej to tylko Twoje będą działać. Z tego co kiedyś patrzyłem to przerobienie jednej przyczepy na olej to około 1000 zł. Jeśli w przyczepach masz sprawne hamulce pneumatyczne to wolałbym kombinować z pneumatyką do ciągnika bo przy 2-3 przyczepach wyjdzie ten sam koszt a zawsze możesz podpiąć inne albo jak zmienisz, no i wszystko zgodnie z prawem bo u nas hydrauliczne nie są dopuszczone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominik82    0

Dzieki kolego za odpowiedz.Wczoraj pytalem znajomego diagnosty i nic niewspominal ze u nas hudrauliczne hamulce w przyczepie sa niedopuszczane.Mam pytanie.Gdy ruszam traktorem zimnym czuje jakby hamulec lekko czumal a po kilkunastu metrach jest ok.Co moze byc przyczyna?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SawekBraczyk    427

Czy warto kupić case 5140 czy zostać przy prostym zts 16245 . Ale prosiłbym o opinie na temat case . W case przeraża mnie cena tej pompy hydrauliki . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    579

Niech cię nie przeraża ,ostatnio znajomy zapłacił 3500 zł z robocizną i nowym olejem za regenerację ( zakład w którym naprawiał gdzieś ją odsyłał)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SawekBraczyk    427

Tak się zastanawiam ciągle nad tym traktorem bo pasował by mi cenowo i pod względem komfortu . Ale jak da się zregenerować pompe to może się zastanowie jeszcze nad kupnem jego . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zdzinek123    0

witam, interesuje mnie Case 150 CVX, jesli ktos uzytkuje taka maszyne chciałbym sie dowiedziec czy w tym modelu oleje w hydraulice i przekładni sa oddzielne jak uzytkuje sie ta przekladnie i  czy mozna ja porównac do vario tms z fendta i o awarie jesli ktos miał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mycek5120    29

przekładnia ma własny olej chyba cos około 50 litrów a cała hydraulika jest obsługiwana z osobnego zbiornika. Na codzien jeżdzę  vario tms ale cvx tez miałem okazje jezdzic obie działaja bardzo podobnie w cvx jest według mnie bardziej namieszane z tymi zakresami jazdy co uważam jest zbedne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tedi26ak    0

W lutym naszemu 5150 stuknie 5 lat w gospodarstwie kupiony z przebiegiem 8500mth teraz ma już 13700mth jest z 96r. jak narazie bez większych awarii głównie wymiana uszczelnień bo czas zrobił swoje najpierw na przednich piastach koszt 120 zł na koło plus pół dnia roboty. uszczelnienie spodu tłoka podnosnika, raz do roku wymiana filtra oleju hydrauliki profilaktycznie. przy 11000mth wymiana oleju hydraulicznego i w przednim moście. To najdroższe bo wchodzi 80l po 25zl/litr. Poza tym to drobnostki przycisk podnosnika na błotniku , szczotki alternatora, sprzęgło klimatyzacji. przy 11800mth zaszfankowala pompa hydrauliczna zapowiadało się groźnie a okazało się ze padł zaworek w dzielniku strumienia przy pompie koszt 350zl za sprawdzenie i naprawę pompy w serwisie hydrauliki w Rumi (spece od pomp tloczkowych boscha). Od początku borykalismy się z hamulcami bo po postoju około tygodnia spływał olej pompy hamolcowych i trzeba było czekać z 10-15 minut aby zbiorniczek się napełnił i odpowietrzyly hamulce. Przedwczoraj rozebralismy hamulec z jednej strony i okazało się że wina w oringach na tloczku były już prostokątne. Dzień czekania i koszt 96zl na koło. Największe zdziwieni wywołało to ze tarcza hamulcowa przez 20 lat zużyła się tylko 1.2mm. Tak więc ogólnie koszty dodatkowe nie są takie duże. Na plus ciągnika to małe spalanie, konfort, i zero problemów z opalaniem w zimie nie potrzebuje wogole grzania.
Podstawa z case serii 51xx to dbanie o olej hydrauliczny nie wolno mieszać z innymi bo jedna pompa i olej na hydraulike skrzynie biegów układ kierowniczy i hamulcowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominik82    0

Pomocy.Chcialbym ustawic poczatek kata wtrysku zegarem w case 856xl plus lecz nikt niechce mi podac danych.Mam znajomego ktory posiada zegar i ustawial to w innych pojazdach lecz bez danych nic z tego,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez Pakito9292
      Witam. Potrzebuję pomocy. Ruszyłem moim Casem 5150 do pracy po zimowej przerwie i mam problem z nieprawidłowym działaniem podnośnika. Gdy przełącze na tryb sterowania z błotników  to podnośnik sam podnosi mi się automatycznie do góry i nic się nie dzieje gdy próbuje sterować gałką w kabinie.  Sterowanie z błotników działa bez zarzutów natomiast gdy wróce do kabiny, przełącze na neutral i znów na tryb sterowania to podnośnik jak na złość idzie na maksa do góry... Nie wiem co z tym zrobić.
    • Przez Matusp85
      witam jak skalibrować licznik w case cx 80. nie mogę wejść w w to pole wyboru od1do6 tylko wyskakuje mi odrazu CAL i mogę wybrać od 1 do 4 i nic więcej. poza tym zniknęła mi prędkość
    • Przez zetores
      Witam.czy ktos wie jak podpiąc pod rozdzieczalac maszyne z ls?
      Rozdzieczalac na zdjeciu ten pomiędzy gniazdami posiada :po lewo 3 korki, po prawo jeden, i ten jeden korek co widac. 

    • Przez Matusp85
      witam. spalił mi się bezpiecznik oś zapalniczki i go wymieniłem. zegar powrócił na godz 12:00 i chciałem ustawic. niestety po przyciśnięciu srodkowefo przycisku i przekręceniu stacyjki w lewo zamiast wyboru kodów 1-6 mam napis CAL a niżej mogę wybrać 1-4. niestety zniknęła mi również prędkość. co robić
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj