kubaguzik

co sadzicie o marce kubota

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kris14    266

Jest to zaczep typu "hitch" na który możesz zaczepić wszystkie maszyny jednoosiowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kramer316    7

Witam użytkowników Kuboty. Czy porównywał ktoś przedni most Kuboty z przednim mostem TYM 1003? Jest taki sam czy tylko podobny, bo zasada działania i budowa podobna. Chciałem kupić Kubote 8540 do pracy z ładowaczem, ale obecna cena jest zaporowa, dlatego zdecydowałem się na TYM-a - lepsze wyposażenie i dużo niższa cena...przeglądy i mat. eksploatacyjne w ludzkich cenach. Czas pokaże czy dobry wybór. Tak w ogóle zdecydować się dzisiaj na jakiś ciągnik, to głowa bardzo boli :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PAWEL5544    0

Witam! Od niedawna jestem posiadaczem KUBOTY M8540 już nabiłem 56 mt i jestem po pierwszym przeglądzie, który uszczuplił mój budżet o 2300 pln. Mam do was pytanie drodzy forumowicze odnośnie prędkości jazdy bo ja moją KUBOTĘ mogę rozpędzić maksymalnie do 30 km/h przy 2700 obr/min, a instrukcja mówi o 39 km/h. Jak to u was jest z tą prędkością w transporcie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej to chyba kosztuje chęć zysku a nie jakość-wkład filtra hydrauliki do mojego Zetora kosztuje od 7 do 30 zł ,filtry paliwowe za grosze,oleju silnikowego nic nie kosztuje :D -i co ?Ano działa to wszystko od dwudziestu paru lat-to znaczy że jakość zawsze musi kosztować ?No bo jeżeli tyle czasu działa to i jakościowo chyba najgorsze nie jest ?

filtr oleju silnikowego do ME9000 pasuje od poloneza ikosztuje 12zł :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PAWEL5544    0

Rzeczywiście nastawienie przelicznika było nastawione na dziwny rozmiar ogumienia po przestawieniu całkiem inna jazda, już się martwiłem, że z moim egzemplarzem jest coś nie w porządku. Wielkie dzięki gazela77 za radę!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gazela77    10

Rzeczywiście nastawienie przelicznika było nastawione na dziwny rozmiar ogumienia po przestawieniu całkiem inna jazda, już się martwiłem, że z moim egzemplarzem jest coś nie w porządku. Wielkie dzięki gazela77 za radę!

spoko :) . Też tak miałem na początku. Jechałem moją Kubotą prosto od dealera przez centrum Bydgoszczy w godz szczytu, a tu na liczniku tylko 29 km/h. Dzwonie do serwisanta co jest grane czy biegów nie włączyłem jak należy a on sobie przypomniał ,że licznika nie przestawił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzzio    0

Ile moze kosztowac zestawik zaczepow do kuboty m105s transportowy , rolniczy plus korpus,

Jaka cena nowego i uzywanego jak ktos ma dostep do takich czesci.

Informacje prosze na pw lub radzzio@vp.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter03    29

Najprędzej coś takiego kupisz przez jakiegoś dilera . Bo do Kuboty części to chyba w żadnym z sklepów nie dostaniesz. Cena pewnie nie mała będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kramer316    7

Myślę, że w swojej ofercie ma takie zaczepy austriacki producent Scharmuller- potentat w tej branży, którego wyroby sprzedaje hydro-masz tel. 43 820 38 95

i jest też przedstawiciel w Polsce w Hajnówce 603 645009 scharmueller.kalinowski@gmail.com

 

http://www.scharmueller.at/index.php?id=6&L=4

 

to jest link do wyszukiwarki na stronie producenta, trzeba wpisać model traktora i interesujący na zaczep

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzzio    0

Dzieki chlopaki za namiary na zaczep narazie czekam na odpowiedz od dillerow.

 

Ma ktos moze dane odnosnie plynow eksploatacyjnych do kuboty m105s.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kubota nie rozśmieszaj chińska podróba polmota POLSKIE CIĄGNIKI ŻĄDZĄ

 

Polskie ciągniki których nie ma :D A tak poważnie to myślę że po tych %% za ten post może zmądrzejesz.

Edytowano przez milanreal1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Gimnazjalny amator który nie miał od czynienia z innym ciągnikiem niż C-360... do tego nie porażający swoją wiedzą. Jej braki i swoje "patriotyczne" zrywki zostaw dla siebie i się dalej nie ośmieszaj.

 

 

PS: Zainwestuj w słownik :D

Edytowano przez kris14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Legat997    31

@radzzio

Myślę że pojemności płynów w M105S a M108S jest taka sama (poza CR w 108-mce) więc:

 

- Ciecz chłodząca - 10,6l / Borygo Eko, Borygo, Borygo Alu /nie lej żadnych najtańszych wynalazków borygopodobnych/

- Olej silnikowy 10,7l / klasa CI-4 wg. API, SAE 10W-40 /Mobil Delvac XHP 10w-40/ ja mam aktualnie Neste >>http://olejeklimowic...rbo-lxe-10w-40/<<

- Olej do skrzyni biegów, tylnego mostu 60l / Mobil Fluid 424 >>http://www.mobil.com...lfluid_424.aspx<<

Shell Donax TD, ew. Kubota UDT/

- przedni most napędowy 7l + zwolnice przednie 3...3,5l x 2 / olej taki sam, jak w skrzyni biegów /

Edytowano przez Legat997

Kto ma Japońca, to jeżdzi do końca! :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RafZielak    13

Witam.

 

Jednak M108 od 105 odrobinę się różni więc dla uściślenia z instrukcji obsługi:

  • Ciecz chłodząca silnika - 9,1 l (zbiornik wyrównawczy 1,1 l)

I tu się nie do końca zgodzę, że tylko Borygo bo choć płyny te są produkowane w moim mieście i lokalny patriotyzm nakazywałbym dbanie o miejsca pracy w zakładach Boryszew S.A. to niestety są to produkty dość mocno zacofane jak na obecne czasy i obecny rozwój nauki. Ciągniki rolnicze to w znacznej większości zdecydowanie konstrukcje mocno czy też bardzo mocno obciążone i wskazane byłoby zalewać je płynami przystosowanymi do takich obciążeń czyli w przypadku cieczy chłodzących spełniającymi "normę" ASTM D 4985, której Borygo nie spełnia. Borygo mają temp. wrzenia na poziomie 116*C, a to jednak już troszkę mało. Nawer w samochodzie osobowym da się je zagotować, a co dopiero w wysilonych konstrukcjach silników ciągników rolniczych pracujących całe dnie na polu przy temp. nierzadko dochodzących do 40*C. Osobiście przeszedłem jakiś czas temu na płyny chłodnicze Prestone (temp. wrzenia 129*C) i póki co uważam, że warto.

  • Skrzynia korbowa silnika z filtrem oleju - 10,7 l

Olej silnikowy klasy CD, CE lub CF według A PI

> Powyżej 25oC SAE30, SAE10W-30 lub 10W-40

> 0 do 25oC SAE20, SAE10W-30 lub 10W-40

> Poniżej 0oC SAE10W, SAE10W-30 lub 10W-40

 

W tym wypadku równiez warto byłoby jednak pomyśleć o obciążeniach jakie działają na nasz silnik i zaopatrzyć się olej tzw. Heavy Duty. Osobiście całosezonowo leję Mobil Delvac XHP Extra 10W-40.

  • Skrzynia przekładniowa (łącznie z tylnym mostem i zwolnicami ) - 60 l
  • Przedni most napędowy - 7 l
    Zwolnice przednie - 3.5 x 2 l

Tutaj jak przedmówca leję Mobil Fluid 424.

 

Jak by coś ... służę polskojęzyczną instrukcją obsługi do M105S i za drobną opłatą anglojęzyczną instrukcją serwisową do tego modelu i modelu w Polsce niedostępnego M95S.

 

Pozdrawiam

Rafał

Edytowano przez RafZielak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mic01    0

Witam

Jestem posiadaczem Kuboty M8540, ciągnik pomału się dociera i jeden fakt nie zainteresował mianowicie przy zapalaniu i przy gwałtownym wciśnięciu gazu ciągnik puszcza sobie czarny dymek. Czy to jest normalne zachowanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Każdy diesiel zadymi na czarno, to u nich normalne ;) gorzej jak by były to inne kolorki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piteriiv    82

w 108 także zadymi pod obciążeniem lub przy gwałtownym ruszaniu, jak u Was z czyszczeniem chłodnicy i filtrów bo u mnie masakra pełno kabli i węży aż nie chce sie tego robić (przy wyciąganiu chodnicy i filtra powietrza silnika) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RafZielak    13

Ciekawe kto im to kupi za te pieniądze. Toż za taką kasę da się kupić nawet JD nie mówiąc o wielu innych zachodnich ciągnikach wyposażonych wcale nie gorzej. Z tego co widzę na Allegro przekombinowali Panowie i to ostro. Choć części też już u nich zdrożały mam nadzieję, że nie zwiększą ich jeszcze bardziej z racji na wprowadzenie nowych, ekstremalnie drogich ciągników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez sniperghost
      Witam.
      Posiadam mini traktor kubota gl 320 . Ostatnio zauważyłem, że jakiś przewód wisi , jakby został zerwany, nie wiem gdzie on ma być podłączony. Jeżeli ktoś wie co to jest z góry dzięki za pomoc.


    • Przez strd
      Witojcie hej.
       Z racji zapchania się DPFa u ojca w Kubocie M7060 poszukuję gniazdka diagnostycznego. Wiem, że jest 4 pinowe i wisi gdzieś na wiązce nad chłodnicą, ale nic tam takiego nie widzę. Czy to jest to w którym jest wtyknięty rezystor 120 Ohm 1/2W?
      Z góry dzięki.
    • Przez jacek_83
      Mam problem z Kubotą l5040.
      Gdy jechałem z przemysłem, ciągnik zaczął tracić moc i mocno dymić na niebiesko, do tego stopnia, że byłem zmuszony redukować i nie wkręcał się w obroty. Pomyślałem, że może wtryski lub filtr paliwa. Wymieniłem filtr na nowy, do zbiornika wlałem preparat do czyszczenia wtrysków, ale to nie pomogło.
      Następnego dnia było już ok. Cały dzień i nawet małej chmurki. Kolejnego dnia problem powrócił. Dolałem paliwa i siuwaksu do czyszczenia wtrysków i pojeździłem. Było ok.
      Za jakiś czas pojechałem do majstra Kubotą, żeby poprawił elektrykę, było ok. Następnego dnia gdy wracałem znowu zaczął dymić na niebiesko.
      Nie zauważyłem, żadnej reguły, raz jest wszystko dobrze, a innym razem już nie. Nie zwróciłem uwagi czy bierze olej. Jak nie dymi nie ma siły, to wstawiam do garażu i nim nie jeżdżę.
      Problem pojawia się przy zagrzanym silniku. Nigdy przy odpalaniu. Paliwo z jednego źródła z Orlenu. Problem pojawił się na jesieni, po zakończonym sezonie zbiorów.
      Czy spotkaliście się z podobnym problemem? Gdzie najepierw szukać przyczyny?
    • Przez Nikt23489
      Witam. Mam problem z Kubotą M7040. Mianowicie traktor do tyłu jedzie płynie na każdym biegu lecz po przełączeniu rewersu do przodu ona ruszy kawałek i przestaje jechać. Jaki może być tego problem ?
    • Przez TymonMasa
      Witam posiadam Kubote M108S i mam pytanie do użytkowników tego modelu jak sprawuje sie u Was podnośnik? Jaka jes predkośc z jaką podnosi? Jak z czułością regulacji itd
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj