kubaguzik

co sadzicie o marce kubota

Polecane posty

jaro    166

w instrukcji podane są pojemności poszczególnych układów i powinno się zalewć tyle ile tam podają :)

Ciekawe jak-IMHO sporo oleju zostaje gdzieś w pompach,przewodach,sprzęgłach i tyle-jak zalejesz owe 50 l to będzie dużo powyżej stanu maksymalnego...

Ciekawe ile spuścili a ile wleli serwisanci u @KARGO

:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Najwiekszym kosztem jest olej przekładniowy bo aż 1417,50zł. ! litr to prawie 19zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hanter150    2

@jaro z tego co i wiadomo to w Jelonku nie wymieniają hydraulicznego na pierwszym przeglądzie...


KUBOTA ME8200, ZETOR 9641 + TUR, URSUS 3512, URSUS C360 + TUR --- Pracują na prawie 30ha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarpen12    1

Z najnowszych pomiarów spalania, przy agregacie uprawowo siewnym na 3h pracy M8540 spaliła 29l ON. W tym czasie uprawiłem 5,8ha. Na 1ha wychodzi ok. 5l ON. Jeździłem na 2 biegu hi, lo w zależności od oporu. Miała już dość ciężko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

@jaro z tego co i wiadomo to w Jelonku nie wymieniają hydraulicznego na pierwszym przeglądzie...

No i ja nic takiego nie twierdziłem-porównałem jedynie koszt tej operacji (wymiana oleju hydraulicznego i silnikowego jak również filtrów od w/w) w JD i Kubocie.

Swoją drogą w tak niedużym ciągniku 70 l oleju hydraulicznego to całkiem sporo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hanter150    2

w ME8200 dostaliśmy bańke 60 litrów zapląbowaną. Po wymianie zostało około 2 l na dolewke. W nowszych modelach te 10 litrów więcej może być możliwe...


KUBOTA ME8200, ZETOR 9641 + TUR, URSUS 3512, URSUS C360 + TUR --- Pracują na prawie 30ha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Dokładnie około 10 litrów idzie w przedni most w JD chyba cos podobnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RafZielak    13

Pamiętajcie, że w Kubocie olejem jest zalane wszystko co tylko możliwe, a przede wszystkim sprzęgło (nie wiem o jakim JD mówimy i jak wygląda w JD kwestia sprzęgieł). Niestety trochę tego oleju tam wejść musi i tego nie przeskoczycie. W M105S nominalnie 60 litrów. W kwestii spuszczenia starego oleju ... dając płynom czas bez większych problemów można pozostawić w układzie nie więcej niż 10 litrów starego.

 

Do tych którym już przeglądy gwarancyjne niegroźne ... jakimi olejami zastąpiliście drożyznę Kuboty? Niestety Mobil o podobnych parametrach jest niewiele tańszy, a pozostałe wymienione w instrukcji obsługi średnio dostępne

 

Pozdrawiam

Rafał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    34

W silniku mam Shell Rimula R5 a w skrzyni i w moście Kubotę UDT ale tylko do następnego przeglądu.Po okresie gwarancyjnym będzie swoboda w doborze oleju. Aktualny stan licznika - 980 godzin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie serwis spuszczał olej ze skrzyni na podniesionych ramianach podnośnika więc pewnie mniej weszło by do skrzyni gdybym im nie zwrócił uwagi ;). Robiąc sam przeglądy leje po miarkach a nie tyle ile powinno się zmieścić. silnik texaco ursa super TD, skrzynia, przedni most Agrol STOU 10w30.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KrzysztofJ    0

moje kombinacje z olejem hydraulicznym pokazały, że w zimę ciągnik rusza z miejsca po około 15 minutach od uruchomienia na innym oleju niż mobil fluid i kubota UDT super

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaskader911    0

czy m8540 da radę z jakimś lekkim hydropakiem i siewnikiem poznaniak 3m z 2006 roku?

moja jeździ na castrolu zarówno skrzynia jak i silnik

Edytowano przez kaskader911

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
batrek4    1

Witam was , od czwartku jestem posiadaczem kuboty M7040 . Wczoraj licznik wybił 10 h pracy ,godziny nabija szybko a paliwo ubywa powoli z baku,ale to trzeba sprawdzic dokładnie .Moje pierwsze wrazenie to te błotniki jak wsiadłem do niego to byłem w szoku jak można taki szajs zamontować ,pozostałe polskie dodatki ujdą w tłoku .Drugie wrażenie to bardzo cicho pracujący silnik (jak zjeżdżał z lawety) i bardzo zrywny ,nawet z wolnych obrotów nie muli sie ,a co będzie jak sie dotrze?.Może to przez nie wielką masę ale o taki ciągnik mi chodziło bo do ciezkich prac mam case.Wiekszość wad to znałem zanim zdecydowałem się na zakup ,najpierw zabrałem sie do regulacji ciśnienia w oponach ,i teraz trzęsienia nie odczuwam ,czeka mnie jeszcze rozstaw kół bo zapomniałem sprzedawcy powiedzieć żeby od razu zamontowali na max i przyciecie tych tulejek od mocowania kabiny bo chałasuje szczegulnie na zboczach ,regulacja podnosnika z tyłu tez potrzebuje inwencji twórczej .Wiem to wszystko od Was koledzy i nie musze sam sie męczyć dzieki.Jak sprawdze spalanie w lekkich pracach oczywiscie to napisze.

 

pozdrawiam Bartek

 

dodam że najbliższa kubota jest oddalona o 100km , tak że sasiedzi wywalają gały

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mic01    0

Witam

Przymierzam się do zakupu Kuboty M8540 i zgadzam się z kolegą wyżej, że są pewne małe niedociągnięcia przy tych ciągnikach najbardziej denerwujący dla mnie jest lewarek zmiany biegów ale to pewnie kwestia przyzwyczajenia i wyrobienia się skrzyni, jak wiadomo idealnego ciągnika nie ma każdy ma swoje wady i zalety....

 

A tak z innej beczki chciałem się poradzić użytkowników jaka będzie najlepsza łyżka do ładowacza czołowego planuje o szerokości 2,2m i pojemności 1,2m3 ma służyć do załadunku zboża 1,2m3x 0,8=960kg dobrej pszenicy. Co o tym sądzicie, może ma ktoś taką???

Edytowano przez mic01

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to skrzynmie trzeba wyczuć i się przyzwyczaić. sprzegło jest mokre i ma minimalne opużnienei reakcji tak mi się wydaje bo sie naciołem sam na tym ze szybciej chciałem bieg znienić niż sprzęgło rozłączyło napęd. wszystko jest do opanowania.

 

czy m8540 da radę z jakimś lekkim hydropakiem i siewnikiem poznaniak 3m z 2006 roku?

moja jeździ na castrolu zarówno skrzynia jak i silnik

ja zapiołem moją ME 9000 do brony wahadłowej Amazone RE 30 i siewnika Amazone D8 i na przednim tuzie mam 540kg to troche jeszcze buja ciągnikiem z pełnym siewnikiem pszenicy. I tak myśle daje rade ale po d*pie dostaje równo. bo już raz mi ścieło sworznia na wieszaku podnośnika ale był w 1/3 wcześniej pęknięty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Versu    0

Kolego a ile ten zestaw z Amazone zasypany waży ? I jakiego masz Tuza polskiego ? bo ja się zastanawiam zakładać polskiego czy może Zundiberga ? Bo ja będę zakładał do M9540 mój agregat będzie ważył jakieś 1900 kg jak myślisz da rade ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mic01    0

Wg mnie to do takiego zestawu potrzebny jest ciągnik większych gabarytów i trochę mocniejszy (przykładowo 108s na pewno by się sprawdziła) inaczej będzie dostawał po d.... i chyba nie tędy droga aby wyciskać wszystkie poty z maszyny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piteriiv    82

panowie jakie rzeczy dostaliście do swoich kubusi przy zakupie - chodzi mi o np. klucze, cięgna, i tym podobne rzeczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szanowni Forumowicze, chciałbym zapytać, czy są na forum użytkownicy ciągników Kubota, które mają duży przebieg, np. ponad 3000 godzin? Albo tacy użytkownicy, którzy rocznie nabijają dużo godzin, np. ponad 1000? Chciałbym zapytać się o wrażenia z intensywnego użytkowania. Z góry dzięki za odpowiedź

Edytowano przez stachanowiec1980

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gazela77    10

panowie jakie rzeczy dostaliście do swoich kubusi przy zakupie - chodzi mi o np. klucze, cięgna, i tym podobne rzeczy.

ja do mojej M8540 dostałem cięgno, bolce,zawleczki, gaśnice, trójkąt,kulki do dolnych cięgieł i to chyba tyle ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
batrek4    1

Ja dostałem to samo co Gazela77 i jeszcze jakieś śruby chyba 10 szt.14 z drobnym gwintem ,jeszcze nie wiem do czego ale sie dowiem .

Panowie ile obciążników w przodzie zostawiliście w M7040 czy może wszystkie zdjąc lepiej ,nic cieżkiego na tyle nie zamierzam dzwigać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarsek    1

Ja przy M6040 zostawiłem 4 obciążniki .Wystarczają do opryskiwacza 800 litów i rozsiewacza z 800kg nawozu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie wiem ile waży amazone RE30 +D8 ale siewik mieści dobre 250kg pszenicy. mam polski tuz z Pomarolu. nibu 2 t udzwigu ale jestem śrdnio zadowolonu poza cena nic w nim nie jest dobrego jak sie wachacie bierzcie zachodnie. 540 kg na tuzie to troszke mało i buja całum zestwem ale po opuszczeniu brony i siewnika tylne koła są odciążone. lepiej jak by był Tur i obciżniki tylnych kół. Tak wiekszy ciągnik napewno byłby lepszy ;) bo jak siałem moją Renault 110.54 to nie buja ale nie zawracała na miejscu i cały zestaw podnosiła duuuużo wolniej. to ze moja ME 9000 dostaje po d*pie to mój świadomy wybór zeby usprawnić prace. nigdy nie ma lekko i dlatego podziwiam marke Kubota ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez sniperghost
      Witam.
      Posiadam mini traktor kubota gl 320 . Ostatnio zauważyłem, że jakiś przewód wisi , jakby został zerwany, nie wiem gdzie on ma być podłączony. Jeżeli ktoś wie co to jest z góry dzięki za pomoc.


    • Przez strd
      Witojcie hej.
       Z racji zapchania się DPFa u ojca w Kubocie M7060 poszukuję gniazdka diagnostycznego. Wiem, że jest 4 pinowe i wisi gdzieś na wiązce nad chłodnicą, ale nic tam takiego nie widzę. Czy to jest to w którym jest wtyknięty rezystor 120 Ohm 1/2W?
      Z góry dzięki.
    • Przez jacek_83
      Mam problem z Kubotą l5040.
      Gdy jechałem z przemysłem, ciągnik zaczął tracić moc i mocno dymić na niebiesko, do tego stopnia, że byłem zmuszony redukować i nie wkręcał się w obroty. Pomyślałem, że może wtryski lub filtr paliwa. Wymieniłem filtr na nowy, do zbiornika wlałem preparat do czyszczenia wtrysków, ale to nie pomogło.
      Następnego dnia było już ok. Cały dzień i nawet małej chmurki. Kolejnego dnia problem powrócił. Dolałem paliwa i siuwaksu do czyszczenia wtrysków i pojeździłem. Było ok.
      Za jakiś czas pojechałem do majstra Kubotą, żeby poprawił elektrykę, było ok. Następnego dnia gdy wracałem znowu zaczął dymić na niebiesko.
      Nie zauważyłem, żadnej reguły, raz jest wszystko dobrze, a innym razem już nie. Nie zwróciłem uwagi czy bierze olej. Jak nie dymi nie ma siły, to wstawiam do garażu i nim nie jeżdżę.
      Problem pojawia się przy zagrzanym silniku. Nigdy przy odpalaniu. Paliwo z jednego źródła z Orlenu. Problem pojawił się na jesieni, po zakończonym sezonie zbiorów.
      Czy spotkaliście się z podobnym problemem? Gdzie najepierw szukać przyczyny?
    • Przez Nikt23489
      Witam. Mam problem z Kubotą M7040. Mianowicie traktor do tyłu jedzie płynie na każdym biegu lecz po przełączeniu rewersu do przodu ona ruszy kawałek i przestaje jechać. Jaki może być tego problem ?
    • Przez TymonMasa
      Witam posiadam Kubote M108S i mam pytanie do użytkowników tego modelu jak sprawuje sie u Was podnośnik? Jaka jes predkośc z jaką podnosi? Jak z czułością regulacji itd
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj