kubaguzik

co sadzicie o marce kubota

Polecane posty

samex69    34

versu są przepływowe podgrzewacze paliwa - allegro- ale tak jak piszesz jak Ci zatka parafina sitko w zbiorniku to i tak nie pojedziesz . słyszałem od znajomego TIR-owca o sposobie na "żarówkę". Jak wiadomo w zwykłych żarówkach 90% energii zamieniane jest w ciepło a tylko 10 % w światło więc taka żarówka włożona do zbiornika po prostu pełni rolę podgrzewacza paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KrzysztofJ    0
Napisano (edytowany)

W nowych modelach ma być lepsza kabina, przyjaźniejsza dla operatora skrzynia biegów i reduktor, norma spalin III b

Edytowano przez KrzysztofJ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Versu    0

Jeśli w nowych modelach będzie wszystko to co piszesz to już żałuje że będę miał starszy model, ale jak pomyślę że cena ma być jeszcze wyższa to niestety ale chyba bym nie kupił za taką kasę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wolowik    23

Versu ja mam podobne rozterki ale zadzwoniłem do dilera i z wypowiedzi KrzysztofaJ trochę sobie wyrobiłem opinię co ma być nowego czyli bedzie silnik na Common Railu co nie wiem czy brac na plus czy na minus no i będzie wsadzona elektronika do skrzyni także to też nie wiem czy na plus czy minus... jedynie co może być na plus to nowa kabina bo miejsce dla pasażera by się przydało... jo i to bardzo a tak więcej to chyba nic się nie zmieni. diler powiedział mi " że jak chcesz pan mieć trwalszy ciągnik to bierz pan obecny model"... ale kto go tam wie jak jest naprawdę.. nowe modele mają być od połowy roku w cenie porównywalnej z JD także ja odpuszczam ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    305
Napisano (edytowany)

Tylko w nowych modelach z literkę "x" na końcu nazwy (M100x, M130x jeśli dobrze pamiętam) będziesz miał 8-biegów przełączanych pod obciążeniem (bodajże także z funkcją automatu). Będzie wyczekiwany Ehr i wiele innych "talalanków".

Co do samej skrzyni "intelli-shift to była ona dostępna już dużo wcześniej w innych krajach np. w modelu m105x lub m108x które z niewiadomych mi względów nie pojawiły się na naszym rynku a szkoda.

Edytowano przez kokoman0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

Napisali 8 biegów pod obciążeniem... ale to tylko po jednym półbiegu na każdym biegu głównym, czyli taki NH dualcommand

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    305
Napisano (edytowany)

Powiem tak to jest ta sama skrzynia co w M128x którą ma user czareczek85. Jest to 16/16 biegów podzielonych na 2 grupy i na każdej grupie masz 8 biegów przełącznych przyciskami + i -. W opcji będzie dostępna skrzynia 24/24.

Edytowano przez kokoman0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artur96    11
Napisano (edytowany)

Ja ja bym brał te modele co są teraz.

@wolowik.Diler ma racje jak chcesz mieć ciągnik wytrzymalszy bierz teraz

Najlepsze były te pierwsze modele co przychodziły na polskę me 5700,itp z tej produkcji włącznie z m105s tak mi powiedział doświadczony serwisant.Mówił ze co nowsze to słabsze.to prawda.A jak spytałem czemu tak mówi? może te się częściej psują?. mówił ze nie ma różnicy jaszcze nie mieli przypadku żeby w którymś się coś zepsuło.Po prost są dolikatniejsze

Edytowano przez Artur96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    305
Napisano (edytowany)

W Polsce nie był dostępny M105x tylko M105s (taki jak mój). Ot takie małe sprostowanie z mojej strony za usera @Artur96 :) .

Edytowano przez kokoman0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamo33    0

Koledzy powiedzcie mi czy w ciągnikach kubota (6040 lub 7040) dostępne są hamulce hydrauliczne do hamowania przyczepy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artur96    11

@adamo33.Jak ja chciałem wziąć pneumatykę to powiedzieli ze na m6040 nie jest dostępna

Ale może się coś zmieniło przez 2 lata

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gazela77    10

Koledzy powiedzcie mi czy w ciągnikach kubota (6040 lub 7040) dostępne są hamulce hydrauliczne do hamowania przyczepy?

Nie jestem do końca pewny ,ale wydaje mi się że hamulce hydrauliczne są w tych modelach w standardzie. Natomiast pneumatyczny układ hamulcowy jest dostępny w opcji. Dopiero od M8540 wzwyż pneumatyka jest w standardzie. Zakładana jest zresztą w Polsce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamo33    0

Dzięki za odpowiedz. (pytanie było mojego znajomego, który posiada przyczepę z tym układem hamulcowym i zastanawiał się czy kubota oferuje taki system hamowania)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KrzysztofJ    0

Koledzy powiedzcie mi czy w ciągnikach kubota (6040 lub 7040) dostępne są hamulce hydrauliczne do hamowania przyczepy?

 

W standardzie nie ma, ale mogą być domontowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamo33    0

Ile kolego KrzysztofJ może kosztować domontowanie hamulców hydraulicznych?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Versu    0
Moja ME9000 1823mth przy -24 odpaliła ale z dwóch akumulatorów bo ledwo kręciła na jednym. 4 razy gasła jak układ smarowania silnika nabijał ciśnienie. przy takich mrozach przydał by się rzadszy olej a nie 15w40 A jazda dopiero po 20 min. rozgrzewania skrzyni bo od razu to opornie wszystko działało. ale to normalne

Mam takie pytanie do kolegi Misiek100245 ktoś parę postów wcześniej napisał że pierwsze sprzedawane w Polsce Kuboty serii ME był solidniejsze od późniejszych wersji M są delikatniejsze, widząc jaki masz przebieg na swojej ME czy mógłbyś coś napisać w tej sprawi czy faktycznie widać jakieś różnice w wykonaniu typu coś jest masywniejsze w ME a w serii m mniej masywne dające wrażenie słabszego, jeśli oczywiście miałeś okazje oglądać późniejsze M i porównywałeś różnice.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KrzysztofJ    0

serwisujemy modele ME i M i według mnie nie ma róznicy po za tym że np ME5700 ma 5 cylindrów i inaczej brzęczy :) . Seria M ma 1 półbieg od 88 KM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2257    142

A ja dziś tankowalem moją M8540. Pracowała z ładowaczem. Średnie spalanie to 3 ltr/godz. Chyba dobry wynik co?

 

haha 3 litry na/h człowieku nie opowiadaj bajek. to nie c - 330 tylko 80 km w 4 cylindrach!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arekpl3    9

kolego andrzej2257 sam sie chwaliłeś w innym poście żę twój JD pali w ładowaczu 4 litry, wiec nie zakladaj ze to nierealne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gazela77    10

No nic tutaj z tym spalaniem nie przesadziłem. Ciągnik był zalany do pełna,zrobiłem nim 30 mtg i zalalem go ponownie do pełna. Wlalem 90 litrów,więc rachunek jest prosty. Bez żadnej sciemy. Pozdrawiam andrzej2257!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2257    142

Człowieku to nie jest możliwe chyba chciałeś powiedzieć 6L jak już to ciapek tyle spala ale nie twoja kubota...

Mamy nowy rekord na agrofoto takie jest moje zdanie jak i zapewne wielu innych użytkowników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arekpl3    9

JD z ładowaczem może palić 4l/h przy pojemności 4,5l i masie 3700KG (wg ciebie) a kubota nie może palić 3l/h przy pojemności 3.8l i masie 3.3KG (rownież wg ciebie). A może to Ty ustaliles nowy rekord w spalaniu swoim JD (nie zakładam ż to nierealne, ponieważ nie miałem okazji pracować takim sprzętem choć w okolicy jest taki - uzytkownik jest bardzo zadowolony ale wlasnie z wyjatkiem spalania w lekkich pracach)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

U mnie na testach M8540 w ładowaczu też spaliła nieco ponad 3l/h... wynik całkiem osiągalny dla tego ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez sniperghost
      Witam.
      Posiadam mini traktor kubota gl 320 . Ostatnio zauważyłem, że jakiś przewód wisi , jakby został zerwany, nie wiem gdzie on ma być podłączony. Jeżeli ktoś wie co to jest z góry dzięki za pomoc.


    • Przez strd
      Witojcie hej.
       Z racji zapchania się DPFa u ojca w Kubocie M7060 poszukuję gniazdka diagnostycznego. Wiem, że jest 4 pinowe i wisi gdzieś na wiązce nad chłodnicą, ale nic tam takiego nie widzę. Czy to jest to w którym jest wtyknięty rezystor 120 Ohm 1/2W?
      Z góry dzięki.
    • Przez jacek_83
      Mam problem z Kubotą l5040.
      Gdy jechałem z przemysłem, ciągnik zaczął tracić moc i mocno dymić na niebiesko, do tego stopnia, że byłem zmuszony redukować i nie wkręcał się w obroty. Pomyślałem, że może wtryski lub filtr paliwa. Wymieniłem filtr na nowy, do zbiornika wlałem preparat do czyszczenia wtrysków, ale to nie pomogło.
      Następnego dnia było już ok. Cały dzień i nawet małej chmurki. Kolejnego dnia problem powrócił. Dolałem paliwa i siuwaksu do czyszczenia wtrysków i pojeździłem. Było ok.
      Za jakiś czas pojechałem do majstra Kubotą, żeby poprawił elektrykę, było ok. Następnego dnia gdy wracałem znowu zaczął dymić na niebiesko.
      Nie zauważyłem, żadnej reguły, raz jest wszystko dobrze, a innym razem już nie. Nie zwróciłem uwagi czy bierze olej. Jak nie dymi nie ma siły, to wstawiam do garażu i nim nie jeżdżę.
      Problem pojawia się przy zagrzanym silniku. Nigdy przy odpalaniu. Paliwo z jednego źródła z Orlenu. Problem pojawił się na jesieni, po zakończonym sezonie zbiorów.
      Czy spotkaliście się z podobnym problemem? Gdzie najepierw szukać przyczyny?
    • Przez Nikt23489
      Witam. Mam problem z Kubotą M7040. Mianowicie traktor do tyłu jedzie płynie na każdym biegu lecz po przełączeniu rewersu do przodu ona ruszy kawałek i przestaje jechać. Jaki może być tego problem ?
    • Przez TymonMasa
      Witam posiadam Kubote M108S i mam pytanie do użytkowników tego modelu jak sprawuje sie u Was podnośnik? Jaka jes predkośc z jaką podnosi? Jak z czułością regulacji itd
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj