kubaguzik

co sadzicie o marce kubota

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
samex69    34

Ja dzisiaj przy -21 miałem problemy.Przymarzło mi paliwo w filtrze (parafina) i zanim załapałem o co chodzi to padł aku.-105 Ah to trochę mało jak na te mrozy- wczoraj w nocy -27 dzisiaj -24 a odpalany był przedwczoraj przy -22 bez problemu.Dobre paliwo w zimie to podstawa ale nawet z Vervy parafina zatka filtry jak jest duży mróz a ciągnik stoi pod wiatą ( u mnie).Muszę pokombinować coś z przepływowym podgrzewaczem paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarsek    1

A u mnie dwa dni nie odpalałem M6040 i jak odpaliłem w takie mrozy to nie mogła ruszyć.Dźwignia rewersu do przodu a ona nic...Dopiero po dwóch minutach powoli ruszyła .Też tak macie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    305

Dzisiaj po ponad 2 miesiącach stania (nie była potrzebna) odpaliłem swoją kubotę żeby coś wyciągnąć i odpalił bez problemu temperatura z rana -27 w garażu -23. Fakt faktem musiałem pół godziny może więcej zostawić go na postoju bo nawet wałek WOM pomimo iż był wyłączony to kręcił się. Podsumowując ten traktor ciągle mnie zaskakuje ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artur96    11

olej zimny temu nie dał rady ruszyć.też tak mam.Ja zostawiłem swojego na 4godzin pod wieczór i dzojstik od tura mi zesztywniał poruszałem troczę w każdą stronę się rozchodził

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moja ME9000 1823mth przy -24 odpaliła ale z dwóch akumulatorów bo ledwo kręciła na jednym. 4 razy gasła jak układ smarowania silnika nabijał ciśnienie. przy takich mrozach przydał by się rzadszy olej a nie 15w40 A jazda dopiero po 20 min. rozgrzewania skrzyni bo od razu to opornie wszystko działało. ale to normalne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamo33    0

m7040n dzisiaj rano -19 stopni (nie palony od tygodnia) zapalił bez najmniejszego problemy. Paliwo orlen zwykłe (stacja flotowa). Oczywiście dymił przez kilka sekund.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarBor    0

Moja nowiuśka 108 odpalała przy każdym ponad -20 tylko raz miałem problem bo mi gasła ale to wina paliwa bo cały filtr wyglądał jakby go smalcem od środka wysmarował (parafinka:)). Zalałem arktyke i też gasła. W końcu okryłem filtr i odstojnik grubą szmatą i kubotka śmiga jak ta lala. Ciekawe jak się będzie dalej sprawować? Jak się sprawdzi to z różnicówki biorę 7040. Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pół odstojnika parafiny a tankowałem na BP i ponoć paliwo do -29 stopni a w baniaku 1000 litrów też z BP 100 litrów parafiny się ustało od miesiąca. mimo to Kubuś pali i jeździ :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarpen12    1

Na zimę najlepiej zalać czerwoną fantą i wtedy nie zamarznie. Ja zimą mało używam ciągnika więc nie bawię się w opał, ale wiem, że w duże mrozy jest najlepszy do diesla.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Versu    0
Moja nowiuśka 108 odpalała przy każdym ponad -20 tylko raz miałem problem bo mi gasła ale to wina paliwa bo cały filtr wyglądał jakby go smalcem od środka wysmarował (parafinka:)). Zalałem arktyke i też gasła. W końcu okryłem filtr i odstojnik grubą szmatą i kubotka śmiga jak ta lala. Ciekawe jak się będzie dalej sprawować? Jak się sprawdzi to z różnicówki biorę 7040. Pozdrawiam!

 

Z różnicowania ciekawe tylko kiedy oni zaczną płacić kasę bo na razie to tylko listy co 10 dni aktualizują, i po co jaki tak nic się na nich nie zmienia, i to wszystko a kasy ani decyzji jak niema tak niema. Sam czekam mój ciągnik na placu już u dealera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gazela77    10

A ja dziś tankowalem moją M8540. Pracowała z ładowaczem. Średnie spalanie to 3 ltr/godz. Chyba dobry wynik co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarBor    0

Z różnicowania ciekawe tylko kiedy oni zaczną płacić kasę bo na razie to tylko listy co 10 dni aktualizują, i po co jaki tak nic się na nich nie zmienia, i to wszystko a kasy ani decyzji jak niema tak niema. Sam czekam mój ciągnik na placu już u dealera.

Jak zadatkowałeś w dobrej cenie to poczekają i do roku, jak dobra firma oczywiście:). Ja na 108 jestem do przodu VAT bo o tyle poszły w górę - masakra. 7040 chcę zadatkować w cenie 130000 netto ale się nie chcą zgodzić skubańce.Pozdro.

 

pół odstojnika parafiny a tankowałem na BP i ponoć paliwo do -29 stopni a w baniaku 1000 litrów też z BP 100 litrów parafiny się ustało od miesiąca. mimo to Kubuś pali i jeździ :)

no nie mów Kolego, że Ci się filtr i odstojnik nie przytyka tą parafiną, bo u mnie też pali od pierwszego podgrzania świec ale po jakimś czasie przerywa i musiałem farelką filtr ogrzać i dopiero wtedy było ok. Nie wiem może przez to że u Ciebie na pompie a w moim cr?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KrzysztofJ    0

Witam kubociarzy, widzę, że Wasze Kuboty /i jeden JD/ zdały egzamin z odpalania na mrozie. Ciekawostka - zimowe paliwo to tylko do - 20 stopni /poniżej tej temperatury gęstnieje/, wiec trzeba dolewać dodatki lub kupować w stacjach co maja w ofercie lepsze paliwo. Napisałem ze odpaliłem M7040 na letnim przy - 22 zgodnie z prawdą i nawet pochodziła do momentu rozgrzania oleju hydraulicznego /wtedy zadziałał rewers, olej Kubota super UDT lub Mobil fluid/ dojechałem do ogrzewanej hali i zgasła ponieważ parafinka zatkała dopływ paliwa :)

 

Dobra wiadomość - będą nowe modele od M8540 w zwyż, zła - będą jeszcze droższe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

I ten jeden od JD zaraz został zgaszony (i nie mówię o ciągniku :D )-ja kiedyś odpaliłem przy -29 i nawet nie miałem żadnych problemów z rewersem, pojechałem wyciągnąć kolegę z zaspy a następnie (na dławiącym się silniku-ropka niby z dodatkami ale...) dałem radę dojechać do stacji gdzie zatankowałem "arktyczne" paliwko.I co w tym dziwnego ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Pisałaś wczoraj, że ciągnik trzymasz w ogrzewanym garażu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Napisałem też "kiedyś"-kiedyś czyli wcześniej .Zanim nie przerobiłem z lekka garażu pod domem stał w nieogrzewanym garażu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A to co innego. -29 to ładny wynik. Duża zasługa oleju, kiedyś oleje tak gęstniały, że potrafiły zablokować zwolnice w ciapku, teraz to co innego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

A to fakt-kiedyś zrobiłem parę próbek różnych olejów i wystawiłem na -30 stopni-z mineralnego zrobił się smar a syntetyk był płynny (no może nie całkiem).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Versu    0

Ale ten JD twój to wspaniały wynalazek pewno wszyscy w wiosce ci zazdroszczą że tak ci pali w -29 i jeszcze rewers działa. Ale wiesz może nie zauważyłeś ale my tu o kubotach piszemy gdzie nam do JD to nawet nie wypada wspomnieć o tym cacku.

 

Jak zadatkowałeś w dobrej cenie to poczekają i do roku, jak dobra firma oczywiście:). Ja na 108 jestem do przodu VAT bo o tyle poszły w górę - masakra. 7040 chcę zadatkować w cenie 130000 netto ale się nie chcą zgodzić skubańce.Pozdro.

Właśnie zadatkowałem i z tego co wiem to jak nie zapłacę na przykład do maja to będę musiał dopłacać 2% od wartości ciągnika bo oni mają taki termin żeby rozliczyć się z importerem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Zdaje się że pisałeś w dziale JD-powinni Cię wyrzucić czy jak ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Versu    0

Pisałem ale nie o kubocie tylko jakie ceny ma JD M seria i R i ktoś mnie zapytał ile dam za kubusia i że to mniej więcej starczyło by na JD M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarBor    0

A jakby tak na te zamarzające filtry jakiś podgrzewacz wymyślił, a może taki już jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Versu    0
Napisano (edytowany)

Myślę że prostszym rozwiązaniem był by zamontowanie przepływowej grzałki na przewodzie paliwowym, tylko jest takie ryzyko że nie do końca może się to rozwiązanie sprawdzić po co jeśli paliwo zacznie zabijać te sitko które jest w baku? Najlepsza była by grzałka w baku, i w bloku silnika do grzania oleju, niektóre ciągniki mają to wyposażenie w opcji, ale Kubata nie oferuje takich udogodnień u japońców nie ma takich zim jak u nas.

Edytowano przez Versu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wolowik    23

Do KrzyszofaJ. Mógłbyś zdradzić co będzie nowego w tych Kubotach tak najlepiej ze specyfikacji i czy będą duuużo droższe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a tam szkodam mi czau. ten co ma to wie . a ci co maja coś innego to też bedą zadowoleni w inny sposób swój jedyny i tylko do maki przypisany,,, A kubota zrobio resztę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez sniperghost
      Witam.
      Posiadam mini traktor kubota gl 320 . Ostatnio zauważyłem, że jakiś przewód wisi , jakby został zerwany, nie wiem gdzie on ma być podłączony. Jeżeli ktoś wie co to jest z góry dzięki za pomoc.


    • Przez strd
      Witojcie hej.
       Z racji zapchania się DPFa u ojca w Kubocie M7060 poszukuję gniazdka diagnostycznego. Wiem, że jest 4 pinowe i wisi gdzieś na wiązce nad chłodnicą, ale nic tam takiego nie widzę. Czy to jest to w którym jest wtyknięty rezystor 120 Ohm 1/2W?
      Z góry dzięki.
    • Przez jacek_83
      Mam problem z Kubotą l5040.
      Gdy jechałem z przemysłem, ciągnik zaczął tracić moc i mocno dymić na niebiesko, do tego stopnia, że byłem zmuszony redukować i nie wkręcał się w obroty. Pomyślałem, że może wtryski lub filtr paliwa. Wymieniłem filtr na nowy, do zbiornika wlałem preparat do czyszczenia wtrysków, ale to nie pomogło.
      Następnego dnia było już ok. Cały dzień i nawet małej chmurki. Kolejnego dnia problem powrócił. Dolałem paliwa i siuwaksu do czyszczenia wtrysków i pojeździłem. Było ok.
      Za jakiś czas pojechałem do majstra Kubotą, żeby poprawił elektrykę, było ok. Następnego dnia gdy wracałem znowu zaczął dymić na niebiesko.
      Nie zauważyłem, żadnej reguły, raz jest wszystko dobrze, a innym razem już nie. Nie zwróciłem uwagi czy bierze olej. Jak nie dymi nie ma siły, to wstawiam do garażu i nim nie jeżdżę.
      Problem pojawia się przy zagrzanym silniku. Nigdy przy odpalaniu. Paliwo z jednego źródła z Orlenu. Problem pojawił się na jesieni, po zakończonym sezonie zbiorów.
      Czy spotkaliście się z podobnym problemem? Gdzie najepierw szukać przyczyny?
    • Przez Nikt23489
      Witam. Mam problem z Kubotą M7040. Mianowicie traktor do tyłu jedzie płynie na każdym biegu lecz po przełączeniu rewersu do przodu ona ruszy kawałek i przestaje jechać. Jaki może być tego problem ?
    • Przez TymonMasa
      Witam posiadam Kubote M108S i mam pytanie do użytkowników tego modelu jak sprawuje sie u Was podnośnik? Jaka jes predkośc z jaką podnosi? Jak z czułością regulacji itd
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj