kubaguzik

co sadzicie o marce kubota

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Versu    0

Jeśli tak to przepraszam, nie wiedziałem że to już następny motel w tej klasie. A czym się różni Q36 od Q35 ? Bo on idealnie pasuje do tej kuboty, tylko trzeba od razu poszerzyć ciągnik przy zakładaniu bo na fabrycznym rozstawie trochę buja ciągnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    34

Ja na swojej Kubocie M9540 mam właśnie Q35 a co do zwiększenia rozstawu kół to masz rację tyle tylko że na wąskim rozstawie każdy ciągnik jest podatniejszy na niespodziewane boczne spotkanie z glebą a nie tylko Kubota.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Versu    0

Wiem coś o tym kontakcie z glebą bo mam ładowarkę przegubową a one są wąsko rozstawione, co prawda nie leżałem na glebie ale miałem pre takich sytuacji że mało brakowało. I jak kubote testowałem to przy obracaniu pługów też mi tylne koło poderwało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wumis    0

A ja mam takie pytanie czy ktoś z was zwiększał moc w swoich kubotach?

A po co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Versu    0

Ja mam też pytanie. Da się coś takiego zrobić w Kubocie ? Jeśli tak to pewnie na pompie trzeba kombinować co wiąże się z większym spalaniem. Moim zdaniem to nie ma sensu bo ten ciągnik ma za małą masę przy tej mocy a co dopiero przy większej. Druga rzecz to nie CR że zmiana sterowników przy tej samej pojemności silnika da więcej 20 koni jak robi to VALTRA w modelach serji T na CR. Japońce nie kombinują w ten sposób.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jasiu2008    0

Panowie jaki dość dobry i tani ładowacz polecacie do Kuboty M8540 normalnie włożyłbym cos zachodniego jednak za dwa lata ciągnik przy ładowaniu zastąpi ładowarka teleskopowa także nie widzę sensu wydawania na to dużych pieniędzy.

Weż tego można go nawet zamontować wraz z p.Tuzem,TUR Ł-106 ( T-202/1) Agromasz Mrągowo

 

-udźwig 1650kg

-wysokość podnoszenia 3,4m

-masa ładowacza 850kg

-sterowanie joystick

-3-sekcje

-mocowanie euro-ramka

-Cena: 19200zł z VAT

-Na życzenie klienta montaż

 

http://rolnicze-maszyny.pl/ladowacze-czolowe-tury.php

 

http://www.agromasz.com.pl/index.php?p=ladowaczelist&id=l106

 

Ale chyba Pionierską Firma w Produkcji Turów jest Hydrometal: http://www.hydrometal.pl/node/127/view-gallery/94

Edytowano przez Jasiu2008

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Legat997    31

Ja gdybym montował na swoją Kubotę to byłby na 100% Hydrometal AT 20 / AT 30. Staranna, czysta robota, bez zbędnego żelastwa na ciągniku.


Kto ma Japońca, to jeżdzi do końca! :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Versu    0

Co tak wszyscy zatrzymali się na tym Hydrometalu AT 20. moim zdaniem całkiem nieźle się prezentuje tylko istotniejsze jak ta mała kubotka M6040 da sobie rade w tym ładowaczu. Bo jest na prawdę niewielka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie wiem czy wiecie, ale baza przerzutowa tych ciągników znajduje się w Płońsku. wink.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Tak jest, i te większe modele przyjeżdżają na takich fajnych kółeczkach :)

 

W Płońsku montują koła, pneumatykę, dodatkowe wyposażenie i wio do dealera ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to pewnie do tych "magików" z Płońska mogę mieć lekki żal za układ pneumatyczny... po roku coś sie rozleciała w sprężarce i na gwarancji oczywiście serwis wymienił na druga ładniej schowaną pod maską tylko że jak zauważyłem przy zakładaniu przedniego tuza 2 lata temu zerwali mi gwint w bloku silnika od ramy przedniego mostu i śruba ledwo się sama trzymała. Zastąpili oryginalny przewód dolotowy do turbiny stalową rurą spawaną z dwóch kawałków. Nieźle się zdziwiłem jak zajrzałem do tej rury :o cala zardzewiała i na dodatek jeden kawałek rury wchodząc w drugi zasłania około 1/3 "światła". mam dolot zdławiony o 1/3 przekroju. TO JEST POLSKA tu się robi byle jak i byle taniej ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarpen12    1

Moja kubota wczoraj dotarła właśnie do dilera. Dziś zrobiłem nią pierwszą godzinę po placu. Ten skręt robi niesamowite wrażenie. Śruba rzymska jak od zabawki, no i sterowanie zewnętrzne podnośnikiem nie działa zbyt dobrze, nie chce się zatrybić przy podnoszeniu do góry. Wie ktoś może jak temu zaradzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    34

To sterowanie podnośnikiem to wielka porażka - ja mam to przerobione w ten sposób że do elementu z ząbkami przykręciłem kawałek pręta pod spodem pod tą osłonką i trochę nie zgodnie z przepisami BHP sterowanie podnośnikiem jest możliwe z ominięciem tego zębatego zabezpieczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Versu    0

Podoba mi się to rozwiązanie z tym prętem, zgadzam się również że te sterowanie zewnętrze to badziew, jednak cały czas nie daje mi spokoju jedna myśl, jak go groma cwany japoniec mógł zamontować tak szajs, te sterowanie zewnętrzne psuje całe dobre wrażenie, jakie robi na człowieku kubota.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Versu    0
Moja kubota wczoraj dotarła właśnie do dilera. Dziś zrobiłem nią pierwszą godzinę po placu.

Kolego yarpen12 a jaki model brałeś. Jeszcze w starej cenie, cze w nowej która jest moim zdaniem za wysoka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mattti    456

Mój tata chciał kupić, jako ciągnik pomocniczy o mocy 80 km, ale kiedyś jeszcze były w cenie zetora, a teraz to już w cenie Jelonka.

Nawet moi krewni mieli sprowadzać, ale teraz już jest za wysoka cena.

Ogólnie to tak:

-Wykonanie solidne... w końcu japońska robora

-Rewers mechaniczny o ile się nie mylę.

-Ładny wygląd jak dla mnie.

-Polecam ludziom którzy nie lubią elektroniki (tam się nie ma co zepsuć, twarde jak stare ursusy)

-Wszystko pod ręką

-Przemyślana konstrukcja, całe podzespołu produkowane przez kubotę (nie ma jakiejś składanki)

-Kubota największy producent silników na świeci i wspaniałych maszyn budowlanych

 

Jako ciągnik główny w małych i średnich gospodarstwach też się nada bo ma modele o mocy 110 km, ale u mojego taty taka 80-tka by się przydała, ale przy tej cenie to bardziej teraz ma chrapkę na farmtraca ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    34

Versu ten pręt także mi się nie bardzo podoba ale jest o niebo bardziej funkcjonalny od tej japońskiej konstrukcji.Latem byli u mnie Japońce z Marubeni i pokazywałem im tą moją "racjonalizację" , rozmawiałem także na ten temat z ich tłumaczem , ale tylko popatrzyli i coś między sobą pogadali.Tłumacz powiedział że ci co są w Polsce nie wiele mogą a ci co są w Japonii uważają że to jest dobre i nie widzą potrzeby zmiany tego elementu.Na pewno to poprawią ale tylko wtedy gdy to "Oni" dojdą do wniosku że tak będzie lepiej a nie jakiś Polak ze wsi.Zobaczyli też że można zamontować siedzonko pomocnika - pomysł kuzyna -wykonanie moje.Zwróciłem też ich uwagę na to że lewy wieszak TUZ'a powinien być taki jak prawy.

Teraz trochę co do obecnych cen Kuboty.Jestem , że tak powiem zszokowany że taka Kubota jak moja - M9540- kosztuje teraz ponad 210 tyś. zł. Ale te nowe ceny wpisują się w całokształt

japońskiej filozofii- Kubota = japońska jakość = dobra cena czyli tanie być nie może bo tanie jest - Made in China a nie Made in Japan.

yarpen12 a Ty ile i za jaki model dałeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarpen12    1

Ja kupowałem jeszcze w starej cenie. Dałem 136.000 netto za M8540. Czekam jeszcze za ładowaczem, bo pomalowany będzie w kolorze kuboty - przynajmniej zbliżony odcień, bo kubota ma zastrzeżony kolor. B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Versu    0

Kolego Samex69 ja wszystko jestem w stanie zrozumieć japońska jakość, ale ponad 200tyś z ciągnik który nie ma całkiem 100 koni to trochę jest przesada bo za 210 tyś to kupisz Jelonka ponad 100 koni i wydaje mi się że wcale krócej nie pędzie chodził jak kubota. Pewnie więcej spali. A ty ile masz na swoim godzin nakręcone? Jesteś zadowolony nie zamienił byś na NH albo JD?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gazela77    10

A ja wziolem ładowacz w czarnym kolorze i też wygląda dobrze. Do twarzy mojemu Kubusiowi w czarnym :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    34

Versu ja na swoim mam 920 godzin a zamiana na NH lub JD nie wchodziłaby w rachubę gdyż nie mam do tej marki przekonania i serwis daleko - NH - a co do JD - to cenowo wtedy jak kupowałem Kubotę to różnica była ponad 30 tyś zł.i według mnie przereklamowana marka a jeszcze to że są JD made in china - oczywiście nie wszystkie.

Pozdrawiam!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

"a jeszcze to że są JD made in china - oczywiście nie wszystkie."-uwielbiam takie posty :D -sugerują że owszem JD są z Chin no ale głowa do góry :D -nie wszystkie.Samex-wielkie brawa za styl .Z tego co wiem to te "chińskie" (seria M) montowane są w Mannheim a ta miejscowość jakoś tak nie leży w Państwie Środka.Ja z kolei mógłbym napisać że za japońską wersję Zetora (z polskimi przydatkami) nie ma sensu przepłacać bo zaawansowaniem technologicznym nie przeskakuje serii M (a przewyższa ceną ) a w porównaniu z "R" leży i kwiczy-a ceną bodajże też przewyższa ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez sniperghost
      Witam.
      Posiadam mini traktor kubota gl 320 . Ostatnio zauważyłem, że jakiś przewód wisi , jakby został zerwany, nie wiem gdzie on ma być podłączony. Jeżeli ktoś wie co to jest z góry dzięki za pomoc.


    • Przez strd
      Witojcie hej.
       Z racji zapchania się DPFa u ojca w Kubocie M7060 poszukuję gniazdka diagnostycznego. Wiem, że jest 4 pinowe i wisi gdzieś na wiązce nad chłodnicą, ale nic tam takiego nie widzę. Czy to jest to w którym jest wtyknięty rezystor 120 Ohm 1/2W?
      Z góry dzięki.
    • Przez jacek_83
      Mam problem z Kubotą l5040.
      Gdy jechałem z przemysłem, ciągnik zaczął tracić moc i mocno dymić na niebiesko, do tego stopnia, że byłem zmuszony redukować i nie wkręcał się w obroty. Pomyślałem, że może wtryski lub filtr paliwa. Wymieniłem filtr na nowy, do zbiornika wlałem preparat do czyszczenia wtrysków, ale to nie pomogło.
      Następnego dnia było już ok. Cały dzień i nawet małej chmurki. Kolejnego dnia problem powrócił. Dolałem paliwa i siuwaksu do czyszczenia wtrysków i pojeździłem. Było ok.
      Za jakiś czas pojechałem do majstra Kubotą, żeby poprawił elektrykę, było ok. Następnego dnia gdy wracałem znowu zaczął dymić na niebiesko.
      Nie zauważyłem, żadnej reguły, raz jest wszystko dobrze, a innym razem już nie. Nie zwróciłem uwagi czy bierze olej. Jak nie dymi nie ma siły, to wstawiam do garażu i nim nie jeżdżę.
      Problem pojawia się przy zagrzanym silniku. Nigdy przy odpalaniu. Paliwo z jednego źródła z Orlenu. Problem pojawił się na jesieni, po zakończonym sezonie zbiorów.
      Czy spotkaliście się z podobnym problemem? Gdzie najepierw szukać przyczyny?
    • Przez Nikt23489
      Witam. Mam problem z Kubotą M7040. Mianowicie traktor do tyłu jedzie płynie na każdym biegu lecz po przełączeniu rewersu do przodu ona ruszy kawałek i przestaje jechać. Jaki może być tego problem ?
    • Przez TymonMasa
      Witam posiadam Kubote M108S i mam pytanie do użytkowników tego modelu jak sprawuje sie u Was podnośnik? Jaka jes predkośc z jaką podnosi? Jak z czułością regulacji itd
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj