kubaguzik

co sadzicie o marce kubota

Polecane posty

MICHAEL42    0

JanuszM6040, a co dokładnie wymieniali Ci po tych 50 mtg? Zwróciłeś uwagę czy wymieniane części były orginalne Kuboty? W poniedziałek też sprowadzam Kubotkę M6040... Mi powiedzieli, że pierwszy przegląd będzie kosztował 2500 zł. Orientujesz się może jak to jest z tym serwisem, czy trzeba serwisować tam gdzie był kupiony ciągnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JanuszM6040    3

U mnie wymienili oleje w silniku i skrzyni filtry oleju w silniku i hydraulice filtr paliwa posprawdzali dokręcenie śrub na łączeniu silnika z skrzynią i tylnym mostem orz kół. Filtry są orginalne kuboty oleje jakieś zamienniki dopuszczone przez kubotę.

Rozmawiałem z serwisantami to mówili że teraz jak kubota daje 3 lata gwarancji to warunkiem jest stosowanie orginalnych oleji kuboty

Cenę za przegląd negocjowałem przy zmawianiu ciągnika na początku chcieli 2230zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atech    2

Witam. Wczoraj ogladałem traktorek ,miałem okazję nim jechać. Ogólnie wszystko ok. Traktor cichy, rewers działa dobrze.Mam tylko jedno poważne zastrzeżenie biegi bardzo ciężko wchodziły. Czy tak maja wszystkie kubotki?? Deler twierdzi ,ze to sie zmieni jak troche pochodzi. Ale czy na pewno???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gazela77    10

Dzięki za gratulacje. Jeśli chodzi o przełączanie biegów to faktycznie lekko to one nie wchodzą, ale mnie to jakoś nie przeszkadza :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    34

Jeśli chodzi o biegi to z czasem będzie trochę lżej, ale w mojej M9540 wielkiej różnicy nie widzę po 700 godzinach , trzeba się do tego przyzwyczaić że biegi trzeba wybierać dokładnie co w trakcie jazdy po nierównościach do łatwych nie należy.Jak do tej pory (700 godzin ) bez awarii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter03    29

Ja dużo pracuje na M6040 i się przyzwyczaiłem do tej skrzyni i powiem ze teraz mi biegi wchodzą z łatwością , na początku było trochę ciężko ale teraz zapoznałem się dobrze z ta skrzynia i nie ma problemu. W m108s jest trochę inaczej , biegi w pierwszych 30 minutach wchodzą trochę ciężej później po rozgrzaniu oleju jest normalnie , nie ma oporów .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem to ciągniki kuboty o większej mocy mają jedną z wybranych instalacji w standardzie, przynajmniej moj diler tak oferował. Moja to M6040 czyli podstawowa wersja przez niektórych uważana za ciągnik dodatkowy/pomocniczy zapłaciłem cos w granicach 128 tys brutto, więc tani to on nie jest ale w podobnej cenie jest też Ursus 4514 z dużo uboższym wyposażeniem. U mnie jest to ciągnik główny do ciężkich (cięższych, tych z którymi 3512 ma problem) prac, w agregacie 2,8m mam wrażenie jakby koła trochę się ślizgaly. orka 3 skibowcem bardzo płynna, prasa Sipma z 224/2 bez szarpania, kosiarka rotacyjna 1,85m poniżej godziny hektar, siewnik 3m nie robi na nim wrażenia. Z ładowaczem muszę uważać, bo jak pojechałem po piasek i 2m szuflę napełniłem to tył poszedł w góre a łyżka nadal była na ziemi, więc po pół ładować muszę albo wymyśleć jakiś balast na tył.

 

Mam też pytanie jak zamontować trójkąt bo na wyposażeniu jest ale nie wiem gdzie miał bym go zamontowac,przymiarki robiłem ale nie ma poprostu na niego miejsca i tak trochę ryzykuję na ulicach. Jeden ze znajomych radził abym kupił naklejkę odblaskową i przykleił na szybę ale co z atestami. Mam też koguta, czy w takim przypadku trójkąt jest obowiązkowy?

jesli bys mogl napisac jaki masz ladowacz przy tej swojej kubocie i jakie wrazenia z pracy tym ciagnikiem z ladowaczm,czy zwrotnosc nie spadla???jestem przed zakupem ciagnika ok 65km z ladowaczem i bardzo rozmyslam nad m6040...przetestowalem wiele marek i ta wypadla najlepiej...ale nigdzie nie widzialem jej z ladowaczm???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LeonOr    1

Michalswietokrzyskie ja mam polski ładowacz i jestem zadowolony, chociaż trochę wolno podnosi. Na początku był problem z rozdzielaczem ale wymienili mi go i jest ok.

Dużo prac na ładowacz nie mam więc trudno mi powiedzieć obiektywnie. Na wiosnę krokodyl jeden dzień w oborniku, teraz na budowie używam paleciaka do transportu pustaków i podawania innych materiałów na poddasze, w zimie odśnieżałem tarczą ale to już wyższa szkoła jazdy bo nie mam położenia pływającego i trudno odśnieżyć nierówną drogę. Szuflę używam bardzo sporadycznie ale też się przydaje.

Biegi wchodzą ładnie ale dopiero po osiągnięciu przez płyny temperatury roboczej. W zimie trochę to trwało ale teraz kilka minut.


KUBOTA M6040 2 sezony zaliczone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Michalswietokrzyskie ja mam polski ładowacz i jestem zadowolony, chociaż trochę wolno podnosi. Na początku był problem z rozdzielaczem ale wymienili mi go i jest ok.

Dużo prac na ładowacz nie mam więc trudno mi powiedzieć obiektywnie. Na wiosnę krokodyl jeden dzień w oborniku, teraz na budowie używam paleciaka do transportu pustaków i podawania innych materiałów na poddasze, w zimie odśnieżałem tarczą ale to już wyższa szkoła jazdy bo nie mam położenia pływającego i trudno odśnieżyć nierówną drogę. Szuflę używam bardzo sporadycznie ale też się przydaje.

Biegi wchodzą ładnie ale dopiero po osiągnięciu przez płyny temperatury roboczej. W zimie trochę to trwało ale teraz kilka minut.

a powiedz mi czy ładowacz masz z agromaszu??i czy rama ładowacza idzie przez caly ciagnik do tylu??bo widzialem na zdjeciu oryg kubota i rama konczy sie juz przed kabina...a jaki rejon dokladniej polski jestes??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LeonOr    1

Ładowacz Agromaszu i jest pod całym ciągnikiem rama, trochę zmniejsza to prześwit ale za to w zimie jak lód się załamał to nic nie uszkodziłem bo zawisłem na wspornikach a tak bym na zbiorniku się zatrzymał. Nie jest źle a napewno taniej prawie 2x niż Quick (czy jakoś tak).

Ja jestem ze wschodniej lubelszczyzny.


KUBOTA M6040 2 sezony zaliczone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaskader911    0

Ja w swojej z trójkątem też miałem mały problem ale znalazłem dobre miejsce bez większych przeróbek... na górnym zaczepie suwanym u góry po lewej stronie jest taka dziurka, do niej przykręciłem krótki płakownik a do niego mocowanie od trójkąta ;) wszystko ładnie pasuje tyle że zaczep musi byc podniesiony maksymalnie do góry ale to nie przeszkadza w jeździe samym ciągnikiem a z maszyną czy przyczepą to przecież jest miejsce już na maszynie:) pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
komizmo    2694

Ok, dziś oglądałem wnikliwie Kubote 8540 ponieważ przymierzam sie do zakupu ciagnika 85-95 km.

+ Rewelacyjny skręt

+ Silnik pracuje jak pszczółka

+ Jakość wykonania podwozia, silnika (wrażenie solidnosci i dopieszczenia elementów)

+ Prostota konstrukcji

+ Wydajna wentylacja

+ Pneumatyczny fotel w standardzie

+ 3 letnia gwarancja

 

 

- Niska jakość wykonania kabiny, maski, błotników, sterowanie zewn. hydrauliki.Ma sie wrażenie że łatwo to urwać

- Drgania (mocne) we wnętrzu przy zakresie obrotów 1300-1500. Po odłączeniu sprężarki trochę mniejsze.

- Nieprecyzyjna skrzynia biegów - zbyt krótkie skoki lewara,a jest to przecież 6 przełożeń więc trzeba sie wczuwać by trafić 3 i 4

- Dość wysoki poziom hałasu we wnętrzu, ale to raczej subiektywne odczucie

- Tylko jeden półbieg zresztą wydaje sie na dodatek "szarpiący"

- Brak EHR za dopłatą

 

 

Najbardziej zawiodłem się na kabinie. Coś mi wręcz tu śmierdzi, że japończycy zbudowali by kabinę w której ciężko domknąć drzwi i trzeba trzaskać. Dzwignie pozycyjne podnośnika chodzą ciężko. Ciągnik za 130 netto powinien mieć takie pierdoły trochę lepiej dopracowane. Jednak Kubota ma w sobie coś dziwnego , co przyciąga (nie wiem może ten silnik - poezja?) i dlatego na razie jej nie skreślam. Chciałbym jednak dowiedzieć sie od użytkowników ile pali w ładowaczu jaki cięższych pracach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Jak u siebie mierzyłem spalanie to przy ładowaczu wyszło chyba coś ok 3-3,5l/mtg :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok, dziś oglądałem wnikliwie Kubote 8540 ponieważ przymierzam sie do zakupu ciagnika 85-95 km.

+ Rewelacyjny skręt

+ Silnik pracuje jak pszczółka

+ Jakość wykonania podwozia, silnika (wrażenie solidnosci i dopieszczenia elementów)

+ Prostota konstrukcji

+ Wydajna wentylacja

+ Pneumatyczny fotel w standardzie

+ 3 letnia gwarancja

 

 

- Niska jakość wykonania kabiny, maski, błotników, sterowanie zewn. hydrauliki.Ma sie wrażenie że łatwo to urwać

- Drgania (mocne) we wnętrzu przy zakresie obrotów 1300-1500. Po odłączeniu sprężarki trochę mniejsze.

- Nieprecyzyjna skrzynia biegów - zbyt krótkie skoki lewara,a jest to przecież 6 przełożeń więc trzeba sie wczuwać by trafić 3 i 4

- Dość wysoki poziom hałasu we wnętrzu, ale to raczej subiektywne odczucie

- Tylko jeden półbieg zresztą wydaje sie na dodatek "szarpiący"

- Brak EHR za dopłatą

 

 

Najbardziej zawiodłem się na kabinie. Coś mi wręcz tu śmierdzi, że japończycy zbudowali by kabinę w której ciężko domknąć drzwi i trzeba trzaskać. Dzwignie pozycyjne podnośnika chodzą ciężko. Ciągnik za 130 netto powinien mieć takie pierdoły trochę lepiej dopracowane. Jednak Kubota ma w sobie coś dziwnego , co przyciąga (nie wiem może ten silnik - poezja?) i dlatego na razie jej nie skreślam. Chciałbym jednak dowiedzieć sie od użytkowników ile pali w ładowaczu jaki cięższych pracach?

Ze wszystkimi Twoimi plusami sie zgodze a nawet bym dolozyl troche od siebie :) Ale co do minusów to nie masz racji.

kubota słynie z prostoty i niezawodnosci,dlatego po co mu EHR...Wbrew pozorom nie tak łatwo jest cokolwiek urwać.Kabina jest bardzo szczelna...a kompresor produkcji polskiej :) jak sie nie chce miec awarii w tym ciagniku to lepiej nie brac sprezarki...

a jak sie chce miec ciagnik w PDW za ta sama kase to mozna sobie kupic JD Made in China

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
komizmo    2694

Ze wszystkimi Twoimi plusami sie zgodze a nawet bym dolozyl troche od siebie :) Ale co do minusów to nie masz racji.

kubota słynie z prostoty i niezawodnosci,dlatego po co mu EHR...Wbrew pozorom nie tak łatwo jest cokolwiek urwać.Kabina jest bardzo szczelna...a kompresor produkcji polskiej :) jak sie nie chce miec awarii w tym ciagniku to lepiej nie brac sprezarki...

a jak sie chce miec ciagnik w PDW za ta sama kase to mozna sobie kupic JD Made in China

 

 

To, że ciągnik ma EHR nie musi oznaczać , że jest skomplikowany. Mam Case CX ktory ma EHR a jest to dosc prosty ciągnik. Zresztą właśnie z jego powodu wiem ,że kabina w Kubocie jest lipnie zmontowana. W Case drzwi zamykają się praktycznie z kilku centymetrów same, a w kubie trzeba napierdzielać. I tu przechodzimy do sedna tematu tak właściwie. Bo jestem pewien, że gdyby Kubota była w całości zmontowana w Japonii to bym się 5 minut nawet nie zastanawiał. Ale oczywiście do czego się Polacy nie dotkną to spier.. Czy to naprawdę taka filozofia zmontować to wszystko precyzyjnie? Chyba nie. Zastanawiam się czy egzemplarze sprzedawane np. w Niemczech też są tak kiepsko spasowane? (chodzi mi o kabine , błotniki) Gdyby nie ten tandetny montaż Kubota byłaby hitem na polskim rynku bo myślę, że pod względem technicznym, precyzji wykonania mostów, silnika jest świetna. Szkoda, że polski importer marnuje szanse na uczynienie z Kuboty wiodącej marki na rynku. Rozumiem, że dla osób które przesiadły się z Ursusa, Zetora czy MTZ (nic im nie ujmując) to rewelacyjny komfort i cisza w kabinie, ale naprawdę wcale tak to nie wygląda, jeżeli porównamy go z konkurencją np. DF 410, JD 5 czy NH T5000 bo mówimy tu o podobnych przedziałach cenowych +/- 10 tys, (gdyby uwzględnić upusty) wypada kiepsko. W moim przypadku 8540 śmigałaby głównie z ładowaczem przy paszowozie więc zwracam uwagę głównie na spalanie jednak byłoby miło gdyby minusy o których pisałem nie istniały, a tak mam wielki dylemat :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To, że ciągnik ma EHR nie musi oznaczać , że jest skomplikowany. Mam Case CX ktory ma EHR a jest to dosc prosty ciągnik. Zresztą właśnie z jego powodu wiem ,że kabina w Kubocie jest lipnie zmontowana. W Case drzwi zamykają się praktycznie z kilku centymetrów same, a w kubie trzeba napierdzielać. I tu przechodzimy do sedna tematu tak właściwie. Bo jestem pewien, że gdyby Kubota była w całości zmontowana w Japonii to bym się 5 minut nawet nie zastanawiał. Ale oczywiście do czego się Polacy nie dotkną to spier.. Czy to naprawdę taka filozofia zmontować to wszystko precyzyjnie? Chyba nie. Zastanawiam się czy egzemplarze sprzedawane np. w Niemczech też są tak kiepsko spasowane? (chodzi mi o kabine , błotniki) Gdyby nie ten tandetny montaż Kubota byłaby hitem na polskim rynku bo myślę, że pod względem technicznym, precyzji wykonania mostów, silnika jest świetna. Szkoda, że polski importer marnuje szanse na uczynienie z Kuboty wiodącej marki na rynku. Rozumiem, że dla osób które przesiadły się z Ursusa, Zetora czy MTZ (nic im nie ujmując) to rewelacyjny komfort i cisza w kabinie, ale naprawdę wcale tak to nie wygląda, jeżeli porównamy go z konkurencją np. DF 410, JD 5 czy NH T5000 bo mówimy tu o podobnych przedziałach cenowych +/- 10 tys, (gdyby uwzględnić upusty) wypada kiepsko. W moim przypadku 8540 śmigałaby głównie z ładowaczem przy paszowozie więc zwracam uwagę głównie na spalanie jednak byłoby miło gdyby minusy o których pisałem nie istniały, a tak mam wielki dylemat :(

Piszesz troche w ciemno...kubota do polski przychodzi bez kol, obciaznikow i pneumatyki(bo chyba tylko jeszcze wlosi pneumatyke zakladaja oprocz polakow ktorzy wszedzie by ja wepchneli).Obciazniki jaka odlewnia robi to nie wiem,ale kola sa z Pronaru....reszta w calosci przychodzi w kontenerze...

Porownujesz do DF 410...(daj mu ehr i rewers elektro-hydrauliczny to serwis po pierwsazym roku z podworka nie bedzie wyjezdzal...ma taka elektronike jak citroen...serwis nie wie o co chodzi...)jd 5(jesli ma to byc 5r owszem konkurencja konkretna ale i roznica jest w cenie...grubo ponad te 10 tys co ty napisales ale jezeli 5m to przepraszam...skrzyknia i most made in china..do tego przyznal sie przedstawiciel...ale jezeli by go lepiej przycisnal to by wymienil jeszcze kilka innych podzespolow M IN Ch...a w nim to dopiero tandeta w srodku i smierdzi skrzypiacym plastikiem)NH T5000...(chcesz aby ciagnik smigal z ladowaczem przy wozie paszowym,jaki ten NH ma skret i zwrotnosc...mozna usiasc i plakac)

Oceniajac Kubote mowisz glownie o tych drzwiach ze ciazko sie domykaja :) ale pamietaj ze ma w standardzie rewers hydrauliczny(nie zaden elektro jak to pisza i niektorzy dealers mowia, jest to zwykly bezsprzeglowy rewers mechaniczny na linke:),)klima,fotel pneumatyczny, najlepsza zwrotnosc na rynku...zobacz sobie filmik na youtube jak porownuja proxime z kubota...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    305

Ok, dziś oglądałem wnikliwie Kubote 8540 ponieważ przymierzam sie do zakupu ciagnika 85-95 km.

+ Rewelacyjny skręt

+ Silnik pracuje jak pszczółka

+ Jakość wykonania podwozia, silnika (wrażenie solidnosci i dopieszczenia elementów)

+ Prostota konstrukcji

+ Wydajna wentylacja

+ Pneumatyczny fotel w standardzie

+ 3 letnia gwarancja

 

 

- Niska jakość wykonania kabiny, maski, błotników, sterowanie zewn. hydrauliki.Ma sie wrażenie że łatwo to urwać

- Drgania (mocne) we wnętrzu przy zakresie obrotów 1300-1500. Po odłączeniu sprężarki trochę mniejsze.

- Nieprecyzyjna skrzynia biegów - zbyt krótkie skoki lewara,a jest to przecież 6 przełożeń więc trzeba sie wczuwać by trafić 3 i 4

- Dość wysoki poziom hałasu we wnętrzu, ale to raczej subiektywne odczucie

- Tylko jeden półbieg zresztą wydaje sie na dodatek "szarpiący"

- Brak EHR za dopłatą

 

 

Najbardziej zawiodłem się na kabinie. Coś mi wręcz tu śmierdzi, że japończycy zbudowali by kabinę w której ciężko domknąć drzwi i trzeba trzaskać. Dzwignie pozycyjne podnośnika chodzą ciężko. Ciągnik za 130 netto powinien mieć takie pierdoły trochę lepiej dopracowane. Jednak Kubota ma w sobie coś dziwnego , co przyciąga (nie wiem może ten silnik - poezja?) i dlatego na razie jej nie skreślam. Chciałbym jednak dowiedzieć sie od użytkowników ile pali w ładowaczu jaki cięższych pracach?

 

Prawie wszystko co napisałeś to prawda, jako że posiadam kubote (fakt faktem jeszcze starszy egzemprarz) to jednak mogę w kilku przypadkach odnieść się do twoich spostrzeżeń. A mianowicie:

- Kabina: faktycznie nowsze egzemplarze mają ją wykonaną z mniej przyjemnych materiałów (w starszych materiał był miękki w dotyku) ale jednak wydaje mi się, że te plastiki obecnie wykorzystywane jakościowo są dobre ale poprostu razi poprostu ta laskikowaść we wnętrzu. Co do drzwi w kabinie tak trzeba nimi trzasnąć (pomimo, że to 100% robota japończyków). Co do wyciszenia kabiny to tak jak napisałeś odczucie subiektywne powiem szczerze że miałem okazje przejechać się kilkukrotnie przejechać się JD (ok. 100 km model to zabijcie ale nie wiem) to wcale nie odczuwałem żeby było ciszej (w porównaniu do mojej 105-tki).

- Biegi: U mnie układ biegów jest inny (teki sam jak m108s) niż w m8540 więc na ten temat się nie wypowiem. Co do wzmacniacza to faktycznie na pusto może delikatnie szarpać jednak pod obciążeniem redukuje gładko.

- Podnośnik: powiem szczerze, że ehr mogliby dorzucać ale japończycy (tak mi się wydaje) wyszli z założenia, że traktory do 100km. muszą być jak najprostsze a wszelakie bardziej zaawansowane "talalanki" to już w traktorach o wyrzszej mocy (niestety w polsce jedynym, który ma ehr modelem kuboty jest m128x chociaż w ogólnie w swojej ofercie mają więcej dobrze wyposarzonych traktorów o mniejszych mocach) i to w wersji wyposażenia "x".

- Powiem szczerze że, większość denerwujących rzeczy to wytwory made in poland. Maska przynajmniej u mnie wykonana jest dobrze ba po porównaniu z pronarem (model ok 100km chyba 5125 czy jakoś tak )to maskę japończycy wykonali naprawdę solidnie (gruby laminat dobrze obrobiony) wiem co mówie bo pracowałem trochę przy produkcji łódek z laminatu ale jak jest to w m8540 to nie wiem bo nigdy nie przyględałem się tak dokładnie temu modelowi.

Mam nadzieję, że trochę pomogłem.

Edytowano przez kokoman0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
komizmo    2694

Prawie wszystko co napisałeś to prawda, jako że posiadam kubote (fakt faktem jeszcze starszy egzemprarz) to jednak mogę w kilku przypadkach odnieść się do twoich spostrzeżeń. A mianowicie:

- Kabina: faktycznie nowsze egzemplarze mają ją wykonaną z mniej przyjemnych materiałów (w starszych materiał był miękki w dotyku) ale jednak wydaje mi się, że te plastiki obecnie wykorzystywane jakościowo są dobre ale poprostu razi poprostu ta laskikowaść we wnętrzu. Co do drzwi w kabinie tak trzeba nimi trzasnąć (pomimo, że to 100% robota japończyków). Co do wyciszenia kabiny to tak jak napisałeś odczucie subiektywne powiem szczerze że miałem okazje przejechać się kilkukrotnie przejechać się JD (ok. 100 km model to zabijcie ale nie wiem) to wcale nie odczuwałem żeby było ciszej (w porównaniu do mojej 105-tki).

- Biegi: U mnie układ biegów jest inny (teki sam jak m108s) niż w m8540 więc na ten temat się nie wypowiem. Co do wzmacniacza to faktycznie na pusto może delikatnie szarpać jednak pod obciążeniem redukuje gładko.

- Podnośnik: powiem szczerze, że ehr mogliby dorzucać ale japończycy (tak mi się wydaje) wyszli z założenia, że traktory do 100km. muszą być jak najprostsze a wszelakie bardziej zaawansowane "talalanki" to już w traktorach o wyrzszej mocy (niestety w polsce jedynym, który ma ehr modelem kuboty jest m128x chociaż w ogólnie w swojej ofercie mają więcej dobrze wyposarzonych traktorów o mniejszych mocach) i to w wersji wyposażenia "x".

- Powiem szczerze że, większość denerwujących rzeczy to wytwory made in poland. Maska przynajmniej u mnie wykonana jest dobrze ba po porównaniu z pronarem (model ok 100km chyba 5125 czy jakoś tak )to maskę japończycy wykonali naprawdę solidnie (gruby laminat dobrze obrobiony) wiem co mówie bo pracowałem trochę przy produkcji łódek z laminatu ale jak jest to w m8540 to nie wiem bo nigdy nie przyględałem się tak dokładnie temu modelowi.

Mam nadzieję, że trochę pomogłem.

 

Dzieki za odp. Miałeś na niej jakieś awarie, ile ma mtg?

 

Piszesz troche w ciemno...kubota do polski przychodzi bez kol, obciaznikow i pneumatyki(bo chyba tylko jeszcze wlosi pneumatyke zakladaja oprocz polakow ktorzy wszedzie by ja wepchneli).Obciazniki jaka odlewnia robi to nie wiem,ale kola sa z Pronaru....reszta w calosci przychodzi w kontenerze...

Porownujesz do DF 410...(daj mu ehr i rewers elektro-hydrauliczny to serwis po pierwsazym roku z podworka nie bedzie wyjezdzal...ma taka elektronike jak citroen...serwis nie wie o co chodzi...)jd 5(jesli ma to byc 5r owszem konkurencja konkretna ale i roznica jest w cenie...grubo ponad te 10 tys co ty napisales ale jezeli 5m to przepraszam...skrzyknia i most made in china..do tego przyznal sie przedstawiciel...ale jezeli by go lepiej przycisnal to by wymienil jeszcze kilka innych podzespolow M IN Ch...a w nim to dopiero tandeta w srodku i smierdzi skrzypiacym plastikiem)NH T5000...(chcesz aby ciagnik smigal z ladowaczem przy wozie paszowym,jaki ten NH ma skret i zwrotnosc...mozna usiasc i plakac)

Oceniajac Kubote mowisz glownie o tych drzwiach ze ciazko sie domykaja :) ale pamietaj ze ma w standardzie rewers hydrauliczny(nie zaden elektro jak to pisza i niektorzy dealers mowia, jest to zwykly bezsprzeglowy rewers mechaniczny na linke:),)klima,fotel pneumatyczny, najlepsza zwrotnosc na rynku...zobacz sobie filmik na youtube jak porownuja proxime z kubota...

 

Ha :), a wiesz, że tak coś mi nie pasiło z tym EH rewersem o którym mowił diler. Za ciężko tak jakoś chodził. Skoro jest mechaniczny to kolejny jej plus. W ogóle jeśli chodzi o hydrauliczne skrzynie to skośnoocy się na nich znają. Mam starego japońskiego "bobcata" i mimo latek hydrauliczna skrzynia działa jak ta lala. A co do tych drzwi to wiesz ... niby mała rzecz a wkur.. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    305

Kupiony został w pod koniec grudnia 2007r. i od tego czasu nastukał ok. 660 mth albo godzin (sam nie wiem jak na godziny to jakoś to za wolno zlicza no chyba że japońska godzina jakaś dłuższa jest). Z awarii to tylko włącznik klimy na gwarancji zaczą się zacinać ale wymienili. Więcej (odpukać) nie było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter03    29

kokoman0 A mierzyłeś z zegarkiem na reku? Bo godzina zegarowa w m6040 to jest jedna godzina na liczniku. W 108s chyba jest tak samo.

m6040 - ponad rok w turze nabite 650 godzin nie było awarii(odpukac), poza jedna usterka poluzował się pasek od klimy , i na wysokich obrotach się ślizgał 3 ruchy kluczem i po problemie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    305

Mierzyłem tylko troche inaczej tzn. podczas wożenia gnojowicy droga na łąkę rozlanie i powrót to ok. 30 min. (takie +/-) i w tym szasie wystukiwało 0.3 (godziny lub motogodziny). Poza tym w fendtcie wujka podczas deptania kiszonki kedyś liczyłem wyszło 14 godzin a na kubocie wybiło 8-9 (Czas deptania bliźniaczo podobny). Także sam nie wiem. Kiedyś będę musiał specjalnie chyba ze stoperem mierzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gazela77    10

A ja już po pierwszym przeglądzie na 50 godzin. Koszt 2740 zł. Tanio to nie jest, ale przy 3 letniej gwarancji trzeba stosować oleje z logo Kuboty i litr oleju wychodzi po 20 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    34

Coś drogi ten przegląd. Ale ciężko coś na to poradzić - trzyletnia gwarancja bez żadnych dodatkowych warunków oprócz firmowych olejów to mimo wszystko chyba i tak najlepsza oferta na rynku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez sniperghost
      Witam.
      Posiadam mini traktor kubota gl 320 . Ostatnio zauważyłem, że jakiś przewód wisi , jakby został zerwany, nie wiem gdzie on ma być podłączony. Jeżeli ktoś wie co to jest z góry dzięki za pomoc.


    • Przez strd
      Witojcie hej.
       Z racji zapchania się DPFa u ojca w Kubocie M7060 poszukuję gniazdka diagnostycznego. Wiem, że jest 4 pinowe i wisi gdzieś na wiązce nad chłodnicą, ale nic tam takiego nie widzę. Czy to jest to w którym jest wtyknięty rezystor 120 Ohm 1/2W?
      Z góry dzięki.
    • Przez jacek_83
      Mam problem z Kubotą l5040.
      Gdy jechałem z przemysłem, ciągnik zaczął tracić moc i mocno dymić na niebiesko, do tego stopnia, że byłem zmuszony redukować i nie wkręcał się w obroty. Pomyślałem, że może wtryski lub filtr paliwa. Wymieniłem filtr na nowy, do zbiornika wlałem preparat do czyszczenia wtrysków, ale to nie pomogło.
      Następnego dnia było już ok. Cały dzień i nawet małej chmurki. Kolejnego dnia problem powrócił. Dolałem paliwa i siuwaksu do czyszczenia wtrysków i pojeździłem. Było ok.
      Za jakiś czas pojechałem do majstra Kubotą, żeby poprawił elektrykę, było ok. Następnego dnia gdy wracałem znowu zaczął dymić na niebiesko.
      Nie zauważyłem, żadnej reguły, raz jest wszystko dobrze, a innym razem już nie. Nie zwróciłem uwagi czy bierze olej. Jak nie dymi nie ma siły, to wstawiam do garażu i nim nie jeżdżę.
      Problem pojawia się przy zagrzanym silniku. Nigdy przy odpalaniu. Paliwo z jednego źródła z Orlenu. Problem pojawił się na jesieni, po zakończonym sezonie zbiorów.
      Czy spotkaliście się z podobnym problemem? Gdzie najepierw szukać przyczyny?
    • Przez Nikt23489
      Witam. Mam problem z Kubotą M7040. Mianowicie traktor do tyłu jedzie płynie na każdym biegu lecz po przełączeniu rewersu do przodu ona ruszy kawałek i przestaje jechać. Jaki może być tego problem ?
    • Przez TymonMasa
      Witam posiadam Kubote M108S i mam pytanie do użytkowników tego modelu jak sprawuje sie u Was podnośnik? Jaka jes predkośc z jaką podnosi? Jak z czułością regulacji itd
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj