kubaguzik

co sadzicie o marce kubota

Polecane posty

gazela77    10

czy kubota nie powinna mieć założonego swojego tematu?

Edytowano przez gazela77

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Legat997    31

Jest blokada do przedniego mostu (uruchamiana jedną z dwóch dzwigni nożnych przy podlodze).

Blokada tylnego mostu uruchamiasz drugą dzwignią ( jesli przedni naped jest włączony) - dziala przód i tył.. przydaje sie gdy np. lewa strona jest na sliskiej nawierzchni, a prawa ma kawalek piasku, czy tez asfaltu.


Kto ma Japońca, to jeżdzi do końca! :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACEKK1    0

Ja ciągle tylko pytam i pytam mam nadzieje że nie długo będę mógł odpowiadać ale to zależy jak rozpatrzą mój wniosek a więc pytam czy po dłuższym użytkowaniu KUBOTY nie macie w kabinie żadnych pisków i trzasków wszystko jest szczelne ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamkubota9    0

U mnie po 800mth nic sie nie urwało :) wszystko działa jak powinno :) zadnych pisków i trzasków nie zaobserwowałem :) aaaa tylko grammer troche piszczy ale go musze znowu posmarowac ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    34

Jak na razie jedyne piski i trzaski wydaje radio jak je reguluje :D .Po 500 godzinach wszystko jest OK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACEKK1    0

Czy pozycja kierowcy jest dobrze umiejscowiona chodzi mi o tura czy trzeba się wychylać do przodu przy podniesionym turze bo np: DEUTZ FAHR ma szyber dach i bez problemów można manewrować turem i wszystko widzieć bez żadnego wychylania a z tego co wiem to KUBOTA nie ma szyber dachu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LeonOr    1

Ale Kubota ma szybę lekko nachodzącą na krawędź dachu i bez nawisu który ograniczył by widoczność. Ja przy wzroście 1,9m nie mam problemów z manewrowaniem z podniesionym na max turem.


KUBOTA M6040 2 sezony zaliczone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACEKK1    0

Jeżeli mówimy o turze to czy przy ładowaniu musicie gazować czy na wolnych obrotach chodzi przy dużych obciążeniach i jak szybko chodzi tur na wolnych obrotach? Z góry chciałem podziękować za wszystkie odpowiedzi przeszłe i przyszłe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    305

Niewiem jak u innych ale u mnie (mam stary model M105s) przy polskim turze (agromasz ł-106) obywa się bez zbędnego gazowania (wydajność pompy 65l/min).

Edytowano przez kokoman0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    305

Tura jeszcze nigdy nie zdejmowałem bo zawsze jest do czekoś potrzebny, a balastu używałem może z 10 razy od kiedy mam tura bo ogólnie idzie bez jeździć (nie mam tez obciążników w kołach) no ale m105s to starszy brat m108s a więc jest już ciężejszy od traktorów z niższej serii.

Edytowano przez kokoman0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    305

TAK czasami są wyczuwalne momenty takiego większeo oporu ale tylko gdy kręci się np. z mocno załadowaną szuflą w miejscu chociaż chyba też nie zawsze (nie zwrócilem na to nigdy jakiejś większej uwagi). Może niech inni użykownicy wypowiedzą się na ten temat bo może nie u wszystkich tak jest?

Edytowano przez kokoman0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter03    29

JACEKK1

Gazować nie trzeba. Podnosi normalnie

U nas w 6040 kreci się normalnie , oporów nie ma.

O jaki model rozważasz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LeonOr    1

ja mam m6040 i bez balastu jeżdżę. Z tym, że mam po 100 kg na tylne koło obciążniki założone i przy pełnym obciążeniu na wstecznym podrywa mi tył i jest wtedy nie sterowny.


KUBOTA M6040 2 sezony zaliczone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkolm    25

ja dziś pierwszy raz jeździłem kubotą, 5040, muszę przyznać ze zrobił na mnie dobre wrażenie, szczególnie jego zwrotność, zawraca na miejscu, tylko przy przełączaniu biegów ręką o błotnik zahaczałem, przyznam że jak przejdzie wniosek to będę się ostro nad nim zastanawiał, ponadto największy prześwit w tej klasie traktorów .

czy ktoś wie czy w tym maleństwie można zmieniać rozstaw kół z przodu?? egzemplarz którym jeździłem nie miał takiej opcji a ja potrzebuję 1350mm szerokości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raffx89    2

w 5040 rozstawu kól z przodu chyba nie zmienisz,ja mam 5030 i nie ma takiej mozliwosci,szerokosc z przodu to 1470mm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkolm    25

sprzedający niby twierdził że teraz nowe mają inne felgi i da się przestawić, ale fajnie było by to zobaczyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACEKK1    0

Do @pioter03 mi głównie chodzi o model M9540 a gdy chciał bym obciążniki na tylne koła po 100 kilo to ile trzeba by dopłacić i czy można założyć dwie pary obciążników (ciągnik będzie z turem )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LeonOr    1

Ja jak kupowałem to mi zamiast przednich obciążników założyli na tylne koła i było to bez dopłaty.


KUBOTA M6040 2 sezony zaliczone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter03    29

Jacekk1 będzie tak jak mówi LeonOr, oni ci zabiorą przednie które są w standardzie a dadzą tylne bez żadnych opłat . Nie wiesz ile jest 108s droższa od 9540?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACEKK1    0

Droższa o około 40 tysi M108 to jakieś 200 może 210 tysi M9540 nawet 170 brutto w kujawsko pomorskim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ozon87    29

Panowie a nielepiej zamiast kioti kupić ciągnik pol-mot h. Ten ciągnik krótko mówiąc to valtra z orginalnym silnikiem perkinsa. Jest produkowany w tej samej fabryce co valtra A na tej samej lini produkcyjnej. Wiele rzeczy można spotkać z valtry między innymi tylny most skrzynia biegów, przeniesienie napędu jest identyczne. Pozatym dzwignie zmiany biegów, pedały, lusterka i wiele innych rzeczy są identyczne. Do tego orginalny perkins i bardzo bogate wyposażenie w wersji podstawowej Moim zdaniem najlepsza propozycja na rynku. Dla zainteresowanych podaje stronę www.supertraktor.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez sniperghost
      Witam.
      Posiadam mini traktor kubota gl 320 . Ostatnio zauważyłem, że jakiś przewód wisi , jakby został zerwany, nie wiem gdzie on ma być podłączony. Jeżeli ktoś wie co to jest z góry dzięki za pomoc.


    • Przez strd
      Witojcie hej.
       Z racji zapchania się DPFa u ojca w Kubocie M7060 poszukuję gniazdka diagnostycznego. Wiem, że jest 4 pinowe i wisi gdzieś na wiązce nad chłodnicą, ale nic tam takiego nie widzę. Czy to jest to w którym jest wtyknięty rezystor 120 Ohm 1/2W?
      Z góry dzięki.
    • Przez jacek_83
      Mam problem z Kubotą l5040.
      Gdy jechałem z przemysłem, ciągnik zaczął tracić moc i mocno dymić na niebiesko, do tego stopnia, że byłem zmuszony redukować i nie wkręcał się w obroty. Pomyślałem, że może wtryski lub filtr paliwa. Wymieniłem filtr na nowy, do zbiornika wlałem preparat do czyszczenia wtrysków, ale to nie pomogło.
      Następnego dnia było już ok. Cały dzień i nawet małej chmurki. Kolejnego dnia problem powrócił. Dolałem paliwa i siuwaksu do czyszczenia wtrysków i pojeździłem. Było ok.
      Za jakiś czas pojechałem do majstra Kubotą, żeby poprawił elektrykę, było ok. Następnego dnia gdy wracałem znowu zaczął dymić na niebiesko.
      Nie zauważyłem, żadnej reguły, raz jest wszystko dobrze, a innym razem już nie. Nie zwróciłem uwagi czy bierze olej. Jak nie dymi nie ma siły, to wstawiam do garażu i nim nie jeżdżę.
      Problem pojawia się przy zagrzanym silniku. Nigdy przy odpalaniu. Paliwo z jednego źródła z Orlenu. Problem pojawił się na jesieni, po zakończonym sezonie zbiorów.
      Czy spotkaliście się z podobnym problemem? Gdzie najepierw szukać przyczyny?
    • Przez Nikt23489
      Witam. Mam problem z Kubotą M7040. Mianowicie traktor do tyłu jedzie płynie na każdym biegu lecz po przełączeniu rewersu do przodu ona ruszy kawałek i przestaje jechać. Jaki może być tego problem ?
    • Przez TymonMasa
      Witam posiadam Kubote M108S i mam pytanie do użytkowników tego modelu jak sprawuje sie u Was podnośnik? Jaka jes predkośc z jaką podnosi? Jak z czułością regulacji itd
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj