kubaguzik

co sadzicie o marce kubota

Polecane posty

andzin    20

Pługi pożyczałem od kolegi to kwerneland 3x45 tylko to płytka orka była chodziło mi poplon(facelię) przykryć bo na wiosnę obornik jeszcze i orka na ziemniaki. Z tym przełączaniem żółw zając tak jak wcześniej pisali bez zgrzytów się nie obejdzie tylko czasem. W tej klasie ciągnika za taką cenę to on powinien płynąć po prostej drodze, nawet stara C-360 ma lepszy komfort jazdy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jasiu2008    0

Testowałem Kubote 6040. Całkiem fajny sprzęcik. Krótki zwinny jednak przy jeździe po równej drodze nawet to bardzo mocno skacze i jest nie stabilny. W polu jednak daje sobie radę wyśmienicie. 7mtg w tym 2ha orki dość płytkiej i reszta to pusta jazda od dealera i z powrotem to spalił tak ze 40l. Niby kontrolka od świecy żarowej jest a przy odpalaniu zimnego się nie świeci.

 

Przekręcasz kluczyk miedzy zapłonem a samym odpaleniem i słychać wyrażne pyknięcie trzymasz w takim położenie kilka sekund od 3do 10 musisz sobie liczyć w zależności od temperatury otoczenia przeczytaj dokładnie w instrukcji.

 

A co do kolegi ja mam poprzednią wersje me9000z 94kmi też klase ziemi 4-5-6 tylko że góry i sam zapinam Kvernelanda 3-obrotową i powiem ci że jeszcze ten ciągnik jest dla niej za mały nawet przy założonych(oczywiście obciążnikach przednich które są wysunięte dodatkowo do przodu gdyż wiszą na TUZIE z Pomarolu-(porażka Heh)Pozdrawiam Wszystkich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LeonOr    1

Jasiu 2008 w M6040 juz nie trzeba podgrzewać świec, tak jak w trzydziestce. :D

Przy temperaturze poniżej 0 stopni i przekręceniu do pozycji włączone, automatycznie zacznie się podgrzewanie a potem gaśnie kontrolka i można odpalać. Dzisiaj przetestowałem bo jeszcze wczoraj kontrolka od świec się nie zapalała a dzisiaj jakieś 3 sekundy grzały się świece.


KUBOTA M6040 2 sezony zaliczone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jasiu2008    0

Jasiu 2008 w M6040 juz nie trzeba podgrzewać świec, tak jak w trzydziestce. :lol:

Przy temperaturze poniżej 0 stopni i przekręceniu do pozycji włączone, automatycznie zacznie się podgrzewanie a potem gaśnie kontrolka i można odpalać. Dzisiaj przetestowałem bo jeszcze wczoraj kontrolka od świec się nie zapalała a dzisiaj jakieś 3 sekundy grzały się świece.

 

Ty nie bądź taki do przodu... może wogóle nie masz Kuboty tylko masz sam 40 letnia 30-dziestke A jak nie wiesz jak było w modelach ME to się nie wypowiadaj!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LeonOr    1

Sorka jeśli cię uraziłem z tą 30`ką, ale w serii M nie trzeba podgrzewać świec a nawet nie jest to wskazane, gdyż procesem podgrzewania steruje przekaźnik i czujnik temperatury.

Kolega wcześniej mówił właśnie o serii M6040, a Twoja wypowiedź o podgrzewaniu świec mogła wprowadzić osoby czytające post w błąd.


KUBOTA M6040 2 sezony zaliczone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter03    29

Ja ostatnio jeździłem M9540 i biegi w niej wchodziły opornie ale bez zgrzytów za to gdy chciałem przełączyć z żółwia na zająca to nie obyło się bez zgrzytów . Ale z tym da się żyć ja się nie zniechęcam i kazdemu polecam ten ciągnik

Zastanawiam się jak zmieniałeś te biegi. Tu się przełącza na postoju , mamy m6040 i jak się na postoju przełącza to nie ma żadnych zgrzytów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Ja zauważyłem że aby bez większych problemów zmienić zakres reduktora, trzeba jeszcze wyłączyć bieg główny :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LeonOr    1

Jak mam na luzie to nie da rady z ślimaka na żółwia ruszyć. Na biegu to sprzęgło popuszczam i chyba zazębiają sie tryby wtedy dopiero da się zmienić.

Ale u mnie jest sterowanie ładowaczem jest bardzo blisko i to może trochę blokuje ruchy dźwigni.

 

Z żółwia na zająca to nigdy problemów nie miałem. Więc tylko z tych dwóch zakresów korzystam.


KUBOTA M6040 2 sezony zaliczone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Na wszystko znajdzie się sposób hehe :lol:

 

A czy ktoś wie czy można do Kuboty wziąć inne warianty ogumienia?

Albo chociaż spawane felgi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACEKK1    0

Gdy jeździłem M9540 i redukowałem z żółwia na zająca być może miałem włączony bieg główny i dlatego był ten zgrzyt .Redukcja była na postoju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LeonOr    1

Z tymi felgami to się dowiadywałem w Płońsku i powiedziel mi że można każden rozmiar zamówić bo to jest jedna z niewielu polskich części. Na moich felgach były naklejki pronar.


KUBOTA M6040 2 sezony zaliczone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter03    29

Ja zmieniam jak jest na luzie. Wciskam sprzęgło , i zmieniam dowolnie bez większych problemów i na wszystkich 3 zakresach wchodzi bez zgrzytów. Ale tez używam tylko żółwia i zająca bo nie mam potrzemy jeździć na ślimaku który jest bardzo wolny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACEKK1    0

A co będzie gdy taka KUBOTA sie popsuje np. sprzęgło do DEUTZ FAHR 420 jedyne 12 tysi a jest takie samo jak w KUBOCIE z tym że japońsjie może być troche droższe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    305

nie pamiętam dokładnie ale kiedyś serwisant wspomniał że to sprzęgło ok. 7 tys. kosztuje ale nie pamiętam o jakim modelu rozmawialiśmy wtedy ale wtedy była jeszcze chyba tylko stara seria dostępna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    34

Części do Kuboty wbrew pozorom nie są tak drogie jak np. do MF czy do Fendta , a podejście dystrybutora na Polskę do klientów , nawet po gwarancji - wzorowe.U znajomego dilera Kuboty naprawiali ostatnio skrzynię biegów w Kubocie 105S -4 lata, 2500 godzin- i klient dostał za darmo potrzebne części, dodatkowo trochę musieli poczekać z naprawą bo miał przyjechać do nich mechanik z Japonii żeby zobaczyć z jakiej przyczyny mogła być ta awaria.Była cała delegacja z Marubeni i z Kuboty porobili zdjęcia , obejrzeli ciągnik, powiedzieli że to pierwszy taki przypadek w Polsce.

Takie podejście do klienta morze tylko cieszyć posiadaczy Kubot.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    305

Słyszałem od serwisanta o kubocie m108s gdzie jest już wtrysk CR i jej właściciel lał powiedzmy paliwo o nieodpowiedniej jakości (CR jest bardziej wrażliwy na jakość paliwa) i w efekcie padła pompa. Serwis jednak wymienił ją za free bo (jak to powiedział serwisant) dużo rzeczy gość od nich wziął :rolleyes: .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    305

tak można powiedzieć że dwie w ciągu 3 lat:

1. padł akumulator :rolleyes:

2. padł włącznik klimatyzacji

obie zrobione w ramach gwarancji i oba elementy wymienione na nowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACEKK1    0

tak można powiedzieć że dwie w ciągu 3 lat:

1. padł akumulator :lol:

2. padł włącznik klimatyzacji

obie zrobione w ramach gwarancji i oba elementy wymienione na nowe

A jaki model posiadasz i czy z turem ? Podobno tur nie służy KUBOCIE bo siadają łożyska w przednim napędzie a czy to prawda nie jestem pewien tylko gdzieś to wyczytałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    305

Mam nieprodukowaną już kubote M105s (ma 3 lata) i współpracuje z Agromasz Ł-106 (ładowacz od ok. 1,5 roku). Jak narazie nic nie siada a nieraz woziłem naprawde ciężkie ładunki typu pełna szufla żwiru gdzie raz troche przesadziłem bo nawet ładowacz nie chciał podnieść. Liczyć się trzeba z tym że traktor to nie ładowarka i przedni most zawsze nieważnie jakiego jest typu dostaje po d**ie przy ładowaczu co też przyspiesza jego zużycie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACEKK1    0

Mam nieprodukowaną już kubote M105s (ma 3 lata) i współpracuje z Agromasz Ł-106 (ładowacz od ok. 1,5 roku). Jak narazie nic nie siada a nieraz woziłem naprawde ciężkie ładunki typu pełna szufla żwiru gdzie raz troche przesadziłem bo nawet ładowacz nie chciał podnieść. Liczyć się trzeba z tym że traktor to nie ładowarka i przedni most zawsze nieważnie jakiego jest typu dostaje po d**ie przy ładowaczu co też przyspiesza jego zużycie.

A w zime jak sobie daje rade z opalaniem?Oczywiście przy minusowej temperaturze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    305

Dzisiaj z rana było -13 (stał 3 dni nie odpalany na dworzu), zapalił na dotyk ( oczywiście świece trzeba było podgrzać). A tak przy okazji nie cytuj poprzedniego posta bo dostaniesz tak jak ja dzisiaj 10% ostrzeżenia :lol: .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LeonOr    1

Mój też dzisiaj odpalił na dotyk (-15), po 2h odśnieżania to wychodzić się na mróz nie chciało. To jest moja pierwsza zima w tak luksusowych warunkach. Koszulka z krótkim rękawkiem i oby wysiadać nie trzeba było. :lol:


KUBOTA M6040 2 sezony zaliczone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Legat997    31

Ja akurat widzialem ta skrzynie, tzn. ciagnik 105s, myslalem ze tam jest walkow i reszty ze nie ma gdzie palca tnąć, a tu o dziwo przez skrzynie przechodza 2 walki i kilka kółek zebatych, rewers, i to wszystko.. Silnik suchy, nawet pocenia nie widac.. A co do ogrzewania, to u mnie w 108-ce dziala lepiej niz w niejednym nowym aucie ;-)


Kto ma Japońca, to jeżdzi do końca! :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez sniperghost
      Witam.
      Posiadam mini traktor kubota gl 320 . Ostatnio zauważyłem, że jakiś przewód wisi , jakby został zerwany, nie wiem gdzie on ma być podłączony. Jeżeli ktoś wie co to jest z góry dzięki za pomoc.


    • Przez strd
      Witojcie hej.
       Z racji zapchania się DPFa u ojca w Kubocie M7060 poszukuję gniazdka diagnostycznego. Wiem, że jest 4 pinowe i wisi gdzieś na wiązce nad chłodnicą, ale nic tam takiego nie widzę. Czy to jest to w którym jest wtyknięty rezystor 120 Ohm 1/2W?
      Z góry dzięki.
    • Przez jacek_83
      Mam problem z Kubotą l5040.
      Gdy jechałem z przemysłem, ciągnik zaczął tracić moc i mocno dymić na niebiesko, do tego stopnia, że byłem zmuszony redukować i nie wkręcał się w obroty. Pomyślałem, że może wtryski lub filtr paliwa. Wymieniłem filtr na nowy, do zbiornika wlałem preparat do czyszczenia wtrysków, ale to nie pomogło.
      Następnego dnia było już ok. Cały dzień i nawet małej chmurki. Kolejnego dnia problem powrócił. Dolałem paliwa i siuwaksu do czyszczenia wtrysków i pojeździłem. Było ok.
      Za jakiś czas pojechałem do majstra Kubotą, żeby poprawił elektrykę, było ok. Następnego dnia gdy wracałem znowu zaczął dymić na niebiesko.
      Nie zauważyłem, żadnej reguły, raz jest wszystko dobrze, a innym razem już nie. Nie zwróciłem uwagi czy bierze olej. Jak nie dymi nie ma siły, to wstawiam do garażu i nim nie jeżdżę.
      Problem pojawia się przy zagrzanym silniku. Nigdy przy odpalaniu. Paliwo z jednego źródła z Orlenu. Problem pojawił się na jesieni, po zakończonym sezonie zbiorów.
      Czy spotkaliście się z podobnym problemem? Gdzie najepierw szukać przyczyny?
    • Przez Nikt23489
      Witam. Mam problem z Kubotą M7040. Mianowicie traktor do tyłu jedzie płynie na każdym biegu lecz po przełączeniu rewersu do przodu ona ruszy kawałek i przestaje jechać. Jaki może być tego problem ?
    • Przez TymonMasa
      Witam posiadam Kubote M108S i mam pytanie do użytkowników tego modelu jak sprawuje sie u Was podnośnik? Jaka jes predkośc z jaką podnosi? Jak z czułością regulacji itd
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj