kubaguzik

co sadzicie o marce kubota

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
KIRK80    12
17 godzin temu, maroko napisał:

Byłem dziś kolejny raz u przedstawiciela Kuboty i wygląda na to że u nich cena w miarę negocjacji rośnie do góry.  Nie pokazałem wcześniejszej oferty a dziś za model M5091 z 2019 chce już 182.000 zł w podstawowej wersji.

Który to diler?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodek74    0

Z tym przerzucaniem biegów to jest tak że, najgorzej to wygląda jak traktor jest nowy i nierozgrzany.Po kilkuset mtg i na rozgrzanym ciągniku jest całkiem przyzwoicie, a przy redukcji pomaga dodanie gazu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3840
18 godzin temu, maroko napisał:

Chyba jeszcze poszukam czegoś innego. Przecież w Kubocie jak bym jechał z przyczepami pod górę i chciał przerzucić bieg na wyższy to bym się zaczął toczyć do tyłu zanim ten bieg ruszy :/ Nie przeszkadza to wam w waszych ciągnikach?

Kurcze, ciekawe jak ja wywożę zboże na skup. Aż się zacząłem zastanawiam w tej chwili. Hmm, no ale pod górę to ja raczej zmieniam biegi w dół, tzn z 6 na 4, albo z 4 na 3.
Dopiero jak wjadę na górkę to zmieniam z 4 na 5 albo z 3 na 4. Mamy kilka fajnych górek w okolicy i jakoś nie ma problemu, żeby dowieźć zboże na skup.
Bardziej to się boję zjeżdżać na pusto, z tych górek, bo jak jadę 40 z przyczepą a ciągnik waży tylko 3 tony, a pusta przyczepa więcej to trzeba to robić z głową.


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dominiq000    0

Koledze maroko chodzi raczej o zmianę biegów przy użyciu przycisku sprzęgła na dźwigni zmiany biegów w M5091, Wyraźnie czuć opóźnienie zanim zadziała po puszczeniu, więc do użycia raczej bez obciążenia.

 Od siebie dodałbym jeszcze trudność z trafieniem dźwignią w środkowy zakres - żółw - nigdy nie mam pewności czy wszedł poprawnie.

A jeśli chodzi o zakup maroko, to tylko po przetestowaniu jak ciągnik zachowuje się w pracach do których będziesz go wykorzystywał. Według mnie to za duża kasa, żeby podjąć taką decyzję po przejechaniu się na pusto u dealera na placu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3840

Ja się wahałem który ciągnik wybrać to jednym pojeździliśmy po placu, a drugim jeździliśmy u rolnika, który miał ten ciągnik już 3-4 lata. Ten rolnik mieszka 50 km ode mnie, wiec było blisko, a drugi taki ciągnik w takiej samej kompletacji stał na głównym placu Kuboty - jakoś 300 km od domu.

A wracając do biegów - fakt w mojej małej Kubocie nie ma biegów pod obciążeniem, do każdej zmiany trzeba użyć sprzęgła pod butem :P
W dużej to już mam KVT więc jedynie co robie to wybieram czy pole, czy transport. Do pola - mam ustawione max 15km/h, a do transportu jest domyślnie 50 km/h


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroko    118
4 godziny temu, KIRK80 napisał:

Który to diler?

Z woj. kuj-pom.  Nie chcę robić reklamy, chociaż już kilka razy chyba pisałem kto. 

 

1 godzinę temu, Dominiq000 napisał:

Koledze maroko chodzi raczej o zmianę biegów przy użyciu przycisku sprzęgła na dźwigni zmiany biegów w M5091, Wyraźnie czuć opóźnienie zanim zadziała po puszczeniu, więc do użycia raczej bez obciążenia.

 Od siebie dodałbym jeszcze trudność z trafieniem dźwignią w środkowy zakres - żółw - nigdy nie mam pewności czy wszedł poprawnie.

A jeśli chodzi o zakup maroko, to tylko po przetestowaniu jak ciągnik zachowuje się w pracach do których będziesz go wykorzystywał. Według mnie to za duża kasa, żeby podjąć taką decyzję po przejechaniu się na pusto u dealera na placu.

Dokładnie tak.

Oprócz opóźnienia jest też szarpnięcie.

Jak byłem wczoraj oglądać to była taka sytuacja że chłopaki z serwisu po tym jak sam dealer stwierdził że coś jest źle wyrególowane na linkach pod spodem, to zaczęli poprawiać.  Ciężko wchodziła szczególnie 2 na zającu. Później było trochę lepiej ale jak miał bym porównywać zmianę biegów to w moim 10 letnim farmtracu wygląda to o niebo lepiej.

A z takich ciekawostek to np alternator do niej 3000 zł, rozrusznik tak samo. Szyba od drzwi chyba 1700 zł. Drzwi wyglądają dosyć delikatnie, nie mają ramki metalowej na około nawet.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Niestety te zwłaszcza mniejsze wyprodukowane w Japonii są złożone z części produkowanych przez japońskich podwykonawców. Dlatego części często są dostępne jedynie drogą przez dealera. Gdzie do ciągników europejskich można nabyć części u boscha carraro czy innego sachsa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ceny części konkretne. Za podobne drzwi do deutza zapłaciłem koło 700 zł i bolało a tu 1700 zł. Masakra 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldek7290    5
1 godzinę temu, wlodek74 napisał:

Mam pytanie do właścicieli kuboty m5111, co ile mtg występuje zapełnienie i wypalanie dpf.

Zależy od pracy, przy turze co około 15godzin a przy cięższej pracy to 30-40. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodek74    0

Wczoraj odpaliłem traktor ,pracował przy obsłudze bydła  z ładowaczem, praca na małych obrotach chwilowo na jałowych,trwało to ok 20min.Przed uruchomieniem wskaźnik zapełnienia DPF pokazywał 8% po pracy było już 12% czy to jest normalne ? Pytam użytkowników m5111.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3840

i jak jest zimny.
W aucie jak jeżdze tylko po mieście swieci co chwila, jak tylko wyjade w małą traskę to zaraz się wypala. W trasie nigdy jeszcze nie widziałem kontrolki od dpfu.

Mała kubota (7060) jak się krece po gospodarstwie szybko pokazuje ze trzeba dopalić dpf, ale jak tylko się zacznie coś normalnego robić to sam się wypali


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luka24    17

Ktoś, coś wie o nowej Kubocie z serii M6002? Poszukuję ciągnika tak około 120-130KM. Czytałem prospekt i amortyzacja osi w standardzie i gabaryt też spoko.  Czy skrzynia to jest jakaś nowość czy raczej sprawdzona jednostka. I chyba co najważniejsze jaki zakres cenowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    305

Cena ok. 268tys netto, a skrzynia to rozwinięcie tej która była w serii GX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sw_kamil    150

To cena spora. 2 lata temu za 270 można było M7 kupić. Ale ta skrzynia ma już nadbieg tak więc jest zmodyfikowana w stosunku do gx. Ogólnie wydaje się fajny ciagnik, pozbawiony wad gx(brak nadbiegu, mała, masa, tylko 2 prędkości Wom) a zarazem posiadający jego zalety( bardzo zwrotny, świetny silnik, elastyczny i ekonomiczny, przestronna kabina, przyjemna skrzynia biegów)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KIRK80    12

Nie. Kubota M6 jest produkowana w Japonii, i ma skrzynię produkowaną przez Kubotę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris85s    1

Ciągniki do lekkich prac nie do katorgi,niezawodność którą reklamują to tylko chwyt marketingowy  tego molocha awaryjne jak każdy ciągnik ,minus taki że nie mają katalogów części online trzeba sie prosić serwisu a oni jak mają coś dać to z łaską jest jedna strona z katalogami tylko trzeba się tam rejestrować i niewiem czy nie jest to odpłatne

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris85s    1

2000 tys mtg i zaczynają się łożyska sypać jak bierzecie nowy to proponuję dokupić gwarancje na 5 lat bo części bardzo drogie a tak serwis niech naprawia

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luka24    17

Możesz napisać coś więcej, jaki model ciągnika i gdzie te łożyska? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez sniperghost
      Witam.
      Posiadam mini traktor kubota gl 320 . Ostatnio zauważyłem, że jakiś przewód wisi , jakby został zerwany, nie wiem gdzie on ma być podłączony. Jeżeli ktoś wie co to jest z góry dzięki za pomoc.


    • Przez strd
      Witojcie hej.
       Z racji zapchania się DPFa u ojca w Kubocie M7060 poszukuję gniazdka diagnostycznego. Wiem, że jest 4 pinowe i wisi gdzieś na wiązce nad chłodnicą, ale nic tam takiego nie widzę. Czy to jest to w którym jest wtyknięty rezystor 120 Ohm 1/2W?
      Z góry dzięki.
    • Przez jacek_83
      Mam problem z Kubotą l5040.
      Gdy jechałem z przemysłem, ciągnik zaczął tracić moc i mocno dymić na niebiesko, do tego stopnia, że byłem zmuszony redukować i nie wkręcał się w obroty. Pomyślałem, że może wtryski lub filtr paliwa. Wymieniłem filtr na nowy, do zbiornika wlałem preparat do czyszczenia wtrysków, ale to nie pomogło.
      Następnego dnia było już ok. Cały dzień i nawet małej chmurki. Kolejnego dnia problem powrócił. Dolałem paliwa i siuwaksu do czyszczenia wtrysków i pojeździłem. Było ok.
      Za jakiś czas pojechałem do majstra Kubotą, żeby poprawił elektrykę, było ok. Następnego dnia gdy wracałem znowu zaczął dymić na niebiesko.
      Nie zauważyłem, żadnej reguły, raz jest wszystko dobrze, a innym razem już nie. Nie zwróciłem uwagi czy bierze olej. Jak nie dymi nie ma siły, to wstawiam do garażu i nim nie jeżdżę.
      Problem pojawia się przy zagrzanym silniku. Nigdy przy odpalaniu. Paliwo z jednego źródła z Orlenu. Problem pojawił się na jesieni, po zakończonym sezonie zbiorów.
      Czy spotkaliście się z podobnym problemem? Gdzie najepierw szukać przyczyny?
    • Przez Nikt23489
      Witam. Mam problem z Kubotą M7040. Mianowicie traktor do tyłu jedzie płynie na każdym biegu lecz po przełączeniu rewersu do przodu ona ruszy kawałek i przestaje jechać. Jaki może być tego problem ?
    • Przez TymonMasa
      Witam posiadam Kubote M108S i mam pytanie do użytkowników tego modelu jak sprawuje sie u Was podnośnik? Jaka jes predkośc z jaką podnosi? Jak z czułością regulacji itd
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj