kubaguzik

co sadzicie o marce kubota

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
hubertuss    4653

Kiedyś tu pisałem, że kubota wymieniając olej w skrzyni po 50 h goli zwyczajnie klientów. Bo inni kazali wymieniać olej w przekładniach po 1200 dopiero. Leciały wówczas teksty, że to dobrze bo dużo opiłków itd. Kubota ni z tego ni z owego zmieniła to. Nie zmieniając w zasadzie konstrukcji skrzyń. Skrzynia zf jest dopiero w tej największej kubocie m7.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pp1208    706

5 tys napewno nie wyjdzie. Według mnei bedzie tak jak mówił serwisant czyli 2,5tys.       

A jak wyjdzie dokładnie  to okaze sie dopiero pod koniec roku. Wtedy napewno dam znac :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Im chodzi o cenę za wszystkie 3 przeglądy - więc zapewne tyle wyjdzie :) Ale który producent udziela aż takiej gwarancji? Który daje swoim użytkownikom takie poczucie bezpieczeństwa? Z tego co wiem żaden i zapewne kolejnym ciągnikiem będzie Kubota - właśnie dlatego żeby czuć się bezpiecznie . . .

5 tys napewno nie wyjdzie. Według mnei bedzie tak jak mówił serwisant czyli 2,5tys.       

A jak wyjdzie dokładnie  to okaze sie dopiero pod koniec roku. Wtedy napewno dam znac :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

za pierwszy zapłaciłem 700 zl chodz początkowo miało byc 1200zł. Liczmy 1200 za pierwszy plus 1400 za drugi. wychodzi 2600zł za oba

 

Człowieku o czym ty mówisz mam kubote 8540 i ma już przeszło 2500h także wiem ile przeglądy kosztują takze skoro sam miałęś jeden a o drugim coś tam słyszałeś, ludzi nie uswiadamiaj. Sam olej hydrauliczny którego idzie 72L bedzie kosztwoał wiecej niże te twoje 1400zł a teraz idzie nowy ulepszony i oczywiście droższy. A gdzie olej silnikowy filtr, filtry hydrauliki kosztuja przeszło 400zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pp1208    706
KARGO

    nie denerwuj sie po pierwsze a po drugie zapłacilem tyle ile napisalem wczesniej. jak nie wierzysz to zapraszam to pokaze fakture a po trzecie nie moja wina ze dałeś sie ożnąć z kasy :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Im chodzi o cenę za wszystkie 3 przeglądy - więc zapewne tyle wyjdzie :) Ale który producent udziela aż takiej gwarancji? Który daje swoim użytkownikom takie poczucie bezpieczeństwa? Z tego co wiem żaden i zapewne kolejnym ciągnikiem będzie Kubota - właśnie dlatego żeby czuć się bezpiecznie . . .

 

Mało wiesz. Wejdź na stronę korbanka i zobaczysz, że na mf a też możesz dostać 5 lat gwarancji. Pewnie kilka innych marek się znajdzie. Swego czasu nawet ursus dawał 3 czy 4 lata. Sam widziałem tutaj reklamę. Nie zapominaj też, że za to poczucie bezpieczeństwa płacisz w postaci przeglądów wykonywanych przez serwis. A jak co do czego to cię będą zwodzić jak czareczka i naprawić nie naprawią. Tak więc to poczucie bezpieczeństwa jest takie powiedzmy iluzoryczne czasami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Jak bedziesz miał przegląd na 1000h to zapłącisz około 2,5-3 tys takze abyś sie nie zdziwił.

W pierwszym pewnie zmienili ci tylko olej w silniku i jego filtr za jedyne 700zł gdzie olej kosztuje 220zł filtr 50zł ale naszczescie nie dałeś sie ożnąć w drugim do tego co wymieniłem dochodza filtry hydrauliki ok 400-450zł czyli na materiały ok 700zl ale zapłącisz 1400 i znowu bedziesz zadowolony ze nie dałeś sie wydymać. Swoją droga wolał bym zapłacić jeszcze raz i wymienic wszystkie oleje tak jak producent zalecał wczesniej po 50h niz wozić ten cały syf przez 1000h sam teraz zmieniam go co 1000 ale jest nieporównywalnie mniej opiłków niz za pierwszym razem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czareczek85    411

Kolego KARGO zgadzam się z Tobą w całości. Powinni po tych 50h chociaż wymienić olej w przednim moście bo tam jest tyle opiłków że z oleju szrot jest. Z tym dymaniem to też się zgadzam bo kto słyszał brać tyle za robociznę. Jak dla mnie szok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil16251290    381

Jak dla mnie 50h to też trochę mało jest na przegląd. W Zetorze np pierwszy przegląd jest na 100h. Wymieniam wtedy olej w silniku, filtr oleju silnikowego, filtry hydrauliki, 2 filtry paliwa i olej w przednim moście i zwolnicach.


Moje posty wyrażają moje zdanie i jeśli ktoś się z nimi nie zgadza to jego problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    305

Cena oleju hydrauliczno-przkłdniowego do nowszych Kubot (tych z wydłużonymi okresami przeglądów) to ok. 22zł/l. Jak do swojej zamawiałem olej to przy okazji gość mi powiedział gdy zacząłem "stękać" co tak drogo (rok wcześniej ten sam olej kupowałem po 15zł/l). Olej MOBIL FLUID 424

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    305

Ja ostatnio płaciłem po 17zl/l brutto także sporo drożej niż ty. Jakbyś mógł podać namiary skąd bierzesz oleje bo ja u siebie nigdzie taniej go nie znalazłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzen    199

nie  ma co panowie się wpieniać serwisowanie na gwaranci  zawsze było bardzo drogie czy to w ciągnikach czy w samochodach na to niema reguły trzeba płakać i płacić a po gwaranci wolnoś tomku w swoim domku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

W zasadzie to nie ma obowiązku serwisowania ciągnika, czy też samochodu przez dilera, czy tez aso, ani kupowania oryginalnych filtrów, czy olejów. Możemy kupić filtry które będą odpowiadały jakością oryginałom ( o co wcale nie trudno, bo np możemy kupić filtr Donaldsona który tylko jest przemalowany przez producenta ciągnika, a będzie 2 razy tańszy, albo kupić olej który spełnia wymagania producenta ciągnika, np Lotos Stou który spełnia wymagania nawet dla przekładni Vario ) Serwis autoryzowany nie ma prawa nam narzucić własnych produktów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dasiekk    27

Bardzo dobrze piszesz. Ja tak robię od dawna w kilku maszynach. Pierwszy przegląd na ich materiałach a reszta na moich. I praktycznie z każdym serwisem da się już od jakiegoś czasu dogadać bez problemu. A serwis do siebie zapraszam na przeglądy nawet po okresie gwarancji. Oni nas chcą ciąć na kasę jak się da ale to my mamy pieniądze z których oni żyją. Wszystko co trzeba robić to się targować i twardo stawiać warunki. Ja jak ostatnio kupowałem kubotę to powiedziałem dealerowi że chcę wydać konkretną sumę i żeby przedstawiciel przyjechał jak będą gotowi sprzedać za pieniądze które chcę zapłacić. Dostałem 28000 brutto upustu od ceny katalogowej , 2 pierwsze przeglądy gratis (z materiałami) i to sympatyczny Pan z Kuboty targował się ze mną a nie ja z nim. Pamiętajcie, tenkto kupuje daje pracę temu co sprzedaje nie odwrotnie. Cash in KING;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzen    199

dobrze wiedzieć spoko o tym, serwisowaniu, i gwarancja zostaje uznana?rozumiem. mam nadzieie że też mi się uda tak dogadać żebym sam kupował materiały do przeglądu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

W normalnych serwisach olej sprzedają w normalnej cenie. Ja kupowałem fuchs stou 10 w 40 w serwisie jd za około 16 zł opakowanie 20l. Mało tego słyszałem jak klientowi oferowali zamienniki filtrów jd. W tańszej cenie gdy się skrzywił na ceny tych oryginalnych. Chodziło chyba o filtr paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlach93    6

Jeżeli chodzi o filtry to oryginały są tanie i często zamienniki dobrych producentów są droższe, ale olej o tej samej specyfikacji spokojnie można wlać np Platinim multi utto.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

I tak oto człowiek stał się niewolnikiem maszyny. Ale z innej beczki. Dzisiaj byłem na polagrze. Podszedł człowiek do kuboty 9960. Coś tam macał te liche plastiki przy tylnych błotnikach. Poruszał tym. Coś za brzęczało. Plastik się kolebotał  jak lisic na wietrze Człowiek pokręcił głową i poszedł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez sniperghost
      Witam.
      Posiadam mini traktor kubota gl 320 . Ostatnio zauważyłem, że jakiś przewód wisi , jakby został zerwany, nie wiem gdzie on ma być podłączony. Jeżeli ktoś wie co to jest z góry dzięki za pomoc.


    • Przez strd
      Witojcie hej.
       Z racji zapchania się DPFa u ojca w Kubocie M7060 poszukuję gniazdka diagnostycznego. Wiem, że jest 4 pinowe i wisi gdzieś na wiązce nad chłodnicą, ale nic tam takiego nie widzę. Czy to jest to w którym jest wtyknięty rezystor 120 Ohm 1/2W?
      Z góry dzięki.
    • Przez jacek_83
      Mam problem z Kubotą l5040.
      Gdy jechałem z przemysłem, ciągnik zaczął tracić moc i mocno dymić na niebiesko, do tego stopnia, że byłem zmuszony redukować i nie wkręcał się w obroty. Pomyślałem, że może wtryski lub filtr paliwa. Wymieniłem filtr na nowy, do zbiornika wlałem preparat do czyszczenia wtrysków, ale to nie pomogło.
      Następnego dnia było już ok. Cały dzień i nawet małej chmurki. Kolejnego dnia problem powrócił. Dolałem paliwa i siuwaksu do czyszczenia wtrysków i pojeździłem. Było ok.
      Za jakiś czas pojechałem do majstra Kubotą, żeby poprawił elektrykę, było ok. Następnego dnia gdy wracałem znowu zaczął dymić na niebiesko.
      Nie zauważyłem, żadnej reguły, raz jest wszystko dobrze, a innym razem już nie. Nie zwróciłem uwagi czy bierze olej. Jak nie dymi nie ma siły, to wstawiam do garażu i nim nie jeżdżę.
      Problem pojawia się przy zagrzanym silniku. Nigdy przy odpalaniu. Paliwo z jednego źródła z Orlenu. Problem pojawił się na jesieni, po zakończonym sezonie zbiorów.
      Czy spotkaliście się z podobnym problemem? Gdzie najepierw szukać przyczyny?
    • Przez Nikt23489
      Witam. Mam problem z Kubotą M7040. Mianowicie traktor do tyłu jedzie płynie na każdym biegu lecz po przełączeniu rewersu do przodu ona ruszy kawałek i przestaje jechać. Jaki może być tego problem ?
    • Przez TymonMasa
      Witam posiadam Kubote M108S i mam pytanie do użytkowników tego modelu jak sprawuje sie u Was podnośnik? Jaka jes predkośc z jaką podnosi? Jak z czułością regulacji itd
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj