kubaguzik

co sadzicie o marce kubota

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
hubertuss    4653

Ja wiem czy warto? Taką ustawkę można zrobić i z góry zaplanować kto wygra. Niezależnie od marki nie wierzę w takie filmiki. Żeby to było miarodajne trzeba by podawać masę ciągnikó, cisnienie w oponach, ich rozmiar. Kubota mogła miec na przodzie z tonę balastu. A i koła jak by bardziej się uginały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pp1208    706

dziwny człowiek z ciebie.....   Czyli jak ludzie nagrywają filmik i  sprawdzają który ciągnik ma lepszy uciąg to wedlug ciebie zawsze robią ustawke ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dasiekk    27

Hubertuss to miszcz w temacie kuboty. Nigdy nie siedział nawet w kabinie a wie najwięcej. No i wiadomo , filmik na pewno oszukany ale te testy co on podaje to na 100% obiektywne. Wrzuciłbym cię hubertuss do ignorowanych ale czasami lubię poczytać twoje napinki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzen    199

w kubocie ? on nawet w zetorze nie siedział nie ma pojęcia biedak jak w zetorze dpf wygląda

pozdrawiam hubertusa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Co mnie obchodzi gdzie mnie wrzucacie. Zetora miałem w kubocie siedziałem. A, że w głupoty nie wierzę nie moja wina. @grzen to że łyknąłeś kit, że ktoś jadąc na przegląd wkłada filtr dpf do ciągnika z powrotem nie moja wina. Nie każdy taki naiwny. Najpierw zastanów się nad sobą. Potem napiszesz kto gdzie siedział. Pisałem ci na czym polega wyjęcie dpf i, że nie tak łatwo włożyć go z powrotem aby traktor działał. Pomimo, że jest na opaski. A ty dalej brniesz w głupotę.

Nagrywać to se można. Tylko to nie świadczy o niczym. Nie ważne jaka marka wygra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czareczek85    411

Wielbiciele Kubot od siedmiu boleści  przedni most miał być bez obsługowy a mi właśnie wywaliło 3 uszczelniacz dwa poszły na gwarancji jeden teraz. I Co zatkało was?

Macie tu swoją bez awaryjność. i Japońską jakość, to już w Pronarze konstrukcja ta sama a pierwsza awaria uszczelniacza była po 10 latach. Śmieszą mnie wasze wypociny i te zachwyty. Ile macie prędkości Wom w swoich kubotach? Skoro mosty stożkowe są takie cacy dlaczego w największych modelach montują mosty krzyżakowe? Na temat DPF mam wyrobione zdanie miałem swego czasu M135X trzy miesiące więc wiem co nie co na ten temat ale bez komentarza. 

Co z tego że Kubota przeciąga ciągnik jak w polu nie robi odpowiedniej roboty?  i czemu to służy. 

Co wam robi ten hubertuss że tak wściekle go atakujecie? Boli was prawda o Kubocie? Bo mnie nie. Jak dla mnie użytkownika tej marki to zgadzam się z hubertusem w całości. To tyle z mojej strony

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pp1208    706
czareczek85

 jak mój zacznie sie psuć tak jak twój to wtedy sie z tobą zgodze. Narazie nie dołozyłem do niego ani złotówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pp1208    706

nie tylko w kubocie płaci sie za przegląd także tego nie biore pod uwage.  Kubota przegląd drugi 1400zł. Spytaj ile ze drugi przegląd w DF'ie biorą to czapka z głowy spadnie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czareczek85    411

tobie spadnie czapka przy trzecim jak dojdzie ci zapłacić za blisko 80 litrów oleju do przekładni i do mostów 


i za ten olej kasują ponad 20zł/l czy nawet więcej dokładnie  nie wiem


aha i przy drugim tylko wymieniają Ci olej w silniku plus filtry. 


ja osobiście olej w silniku co 300h wymieniam nie co 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pp1208    706

i tak to bedzie dwa razy mniej niz przy DF'ie.... 

olej wymienia sie co 500 godzin lub co roku. Co 300 godzin ja napewno nie bede wymieniał chyba ze minie rok.

Edytowano przez pp1208

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wg nowej ksiązki gwarancyjnej olej w przednim moście musi być wymieniany dopiero na 1000mth.

 

A skoro to jest taki zły ciągnik - dużo pali, ciągle się psuje - to po co go jeszcze trzymasz? Ja bym takowy ciągnik sprzedał.

 

A jeśli ktoś zna markę ciągników która się w ogóle nie psuje - to proszę o namiar odrazu taki kupię 

tak wogóle mam nadzieję że olej w przednim oście wymienili Ci na 50h?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czareczek85    411

Każdy robi jak uważa tu odnośnie cen przeglądu DF i kuboty do 1200h:

 Na tle innych, przystępnymi kosztami obsługi mogą pochwalić się Landini Agrofarm 90 i Deutz Agroplus 410, w przypadku których większość przeglądów to wydatek mniejszy niż 700 zł, a w sumie po 1200 mth ich obsługa wymaga wydania tylko nieco ponad 4 tys. zł.

Natomiast zaskakująco drogie okazują się przeglądy ciągnika Pronar 5222, na które łącznie trzeba wydać niemal tyle, ile w przypadku japońskiej Kuboty 7040 (5840 zł). Porównywalną kwotę zapłacimy za obsługę 77-konnego Zetora Proxima 80.


Wg nowej ksiązki gwarancyjnej olej w przednim moście musi być wymieniany dopiero na 1000mth.

 

A skoro to jest taki zły ciągnik - dużo pali, ciągle się psuje - to po co go jeszcze trzymasz? Ja bym takowy ciągnik sprzedał.

 

A jeśli ktoś zna markę ciągników która się w ogóle nie psuje - to proszę o namiar odrazu taki kupię 

Trzymam bo 5 lat jeszcze mi nie mineło i nie mogę się go pozbyć ale już niedługo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cena przeglądu w Kubocie M7040 na 1000mth - duży przegląd nie więcej niż 2800zł netto - potwierdzone przez dealera. Nie wiem skąd te ceny?

Każdy robi jak uważa tu odnośnie cen przeglądu DF i kuboty do 1200h:

 Na tle innych, przystępnymi kosztami obsługi mogą pochwalić się Landini Agrofarm 90 i Deutz Agroplus 410, w przypadku których większość przeglądów to wydatek mniejszy niż 700 zł, a w sumie po 1200 mth ich obsługa wymaga wydania tylko nieco ponad 4 tys. zł.

Natomiast zaskakująco drogie okazują się przeglądy ciągnika Pronar 5222, na które łącznie trzeba wydać niemal tyle, ile w przypadku japońskiej Kuboty 7040 (5840 zł). Porównywalną kwotę zapłacimy za obsługę 77-konnego Zetora Proxima 80.


Trzymam bo 5 lat jeszcze mi nie mineło i nie mogę się go pozbyć ale już niedługo...

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czareczek85    411

U mnie po 50 godzinach w przekładni wymieniony był olej to uważam że było zbędne w przednim moście też wymienili i to pochwalam bo było pełno opiłków więć z tego oleju był szrot. Wiec w waszych kubotach te opiłki mielą się już 500h a to ciekawe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pp1208    706

5840 zł za przegląd Kuboty ?? skąd te dane ? mi serwisant mowił ze 3 przegląd w granicach 2.5 tys...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czareczek85    411

Cena jest podana wszystkich przeglądów do 1000h a nie tego na 1000h 


cena przeglądu na 1000h w kubocie to napewno około 3200-3500zł brutto dodaj teraz cenę za pierwszy przegląd i za drugi i ile ci wyjdzie?


pp1208 ile zapłaciłeś za pierwszy przegląd? bo za drugi 1400zł 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gazela77    10

W mojej 8540 pięć lat temu też wszystkie oleje były wymienione po 50 godz.i kosztowało mnie to wtedy 3000 zł z robocizna i dojazdem serwisu. Przez cały okres gwarancji Kubuś był sumiennie serwisowany. W tej chwili czeka mnie zmiana wszystkich olejów i filtrów, ale zrobię to sam. Ciągnik jak do tej pory nie miał absolutnie żadnej awarii. Obecnie jest 2336 godz na zegarze. Nie mogę złego słowa o nim powiedzieć, aczkolwiek innymi markami nie pracowałem, więc ciężko się odnieść...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pp1208    706

za pierwszy zapłaciłem 700 zl chodz początkowo miało byc 1200zł. Liczmy 1200 za pierwszy plus 1400 za drugi. wychodzi 2600zł za oba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może po prostu dlatego że skrzynia biegów nie jest już produkowana przez Kubotę tylko przez firmę ZF ? 

 Skoro mosty stożkowe są takie cacy dlaczego w największych modelach montują mosty krzyżakowe? 

 


Czemu nie porównasz kosztów obsługi Case, NH czy JD ? Te dane co posiadasz jakieś pewne czy wyssane z palca?

Każdy robi jak uważa tu odnośnie cen przeglądu DF i kuboty do 1200h:

 Na tle innych, przystępnymi kosztami obsługi mogą pochwalić się Landini Agrofarm 90 i Deutz Agroplus 410, w przypadku których większość przeglądów to wydatek mniejszy niż 700 zł, a w sumie po 1200 mth ich obsługa wymaga wydania tylko nieco ponad 4 tys. zł.

Natomiast zaskakująco drogie okazują się przeglądy ciągnika Pronar 5222, na które łącznie trzeba wydać niemal tyle, ile w przypadku japońskiej Kuboty 7040 (5840 zł). Porównywalną kwotę zapłacimy za obsługę 77-konnego Zetora Proxima 80.


Trzymam bo 5 lat jeszcze mi nie mineło i nie mogę się go pozbyć ale już niedługo...

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez sniperghost
      Witam.
      Posiadam mini traktor kubota gl 320 . Ostatnio zauważyłem, że jakiś przewód wisi , jakby został zerwany, nie wiem gdzie on ma być podłączony. Jeżeli ktoś wie co to jest z góry dzięki za pomoc.


    • Przez strd
      Witojcie hej.
       Z racji zapchania się DPFa u ojca w Kubocie M7060 poszukuję gniazdka diagnostycznego. Wiem, że jest 4 pinowe i wisi gdzieś na wiązce nad chłodnicą, ale nic tam takiego nie widzę. Czy to jest to w którym jest wtyknięty rezystor 120 Ohm 1/2W?
      Z góry dzięki.
    • Przez jacek_83
      Mam problem z Kubotą l5040.
      Gdy jechałem z przemysłem, ciągnik zaczął tracić moc i mocno dymić na niebiesko, do tego stopnia, że byłem zmuszony redukować i nie wkręcał się w obroty. Pomyślałem, że może wtryski lub filtr paliwa. Wymieniłem filtr na nowy, do zbiornika wlałem preparat do czyszczenia wtrysków, ale to nie pomogło.
      Następnego dnia było już ok. Cały dzień i nawet małej chmurki. Kolejnego dnia problem powrócił. Dolałem paliwa i siuwaksu do czyszczenia wtrysków i pojeździłem. Było ok.
      Za jakiś czas pojechałem do majstra Kubotą, żeby poprawił elektrykę, było ok. Następnego dnia gdy wracałem znowu zaczął dymić na niebiesko.
      Nie zauważyłem, żadnej reguły, raz jest wszystko dobrze, a innym razem już nie. Nie zwróciłem uwagi czy bierze olej. Jak nie dymi nie ma siły, to wstawiam do garażu i nim nie jeżdżę.
      Problem pojawia się przy zagrzanym silniku. Nigdy przy odpalaniu. Paliwo z jednego źródła z Orlenu. Problem pojawił się na jesieni, po zakończonym sezonie zbiorów.
      Czy spotkaliście się z podobnym problemem? Gdzie najepierw szukać przyczyny?
    • Przez Nikt23489
      Witam. Mam problem z Kubotą M7040. Mianowicie traktor do tyłu jedzie płynie na każdym biegu lecz po przełączeniu rewersu do przodu ona ruszy kawałek i przestaje jechać. Jaki może być tego problem ?
    • Przez TymonMasa
      Witam posiadam Kubote M108S i mam pytanie do użytkowników tego modelu jak sprawuje sie u Was podnośnik? Jaka jes predkośc z jaką podnosi? Jak z czułością regulacji itd
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj