kubaguzik

co sadzicie o marce kubota

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
czareczek85    411

widziałem dzisiaj nowe kuboty o mocy 130 150 i 170km niezłe maszyny na pierwszy rzut oka mają w opcji skrzynie bezstopniowo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JanuszM6040    3

Zastanawiam się dlaczego kubota nie  zrobiła akcji serwisowej na wymianę rewersu w  modelu 9540, tak jak to robią producenci samochodów.

Kubota przyznaje się do błędu bo wymieniają nawet po gwarancji ale tylko na wniosek użytkownika.

Ogólnie to nie słyszałem o takich akcjach w żadnej marce ciągników, a nie sądzę  że nie mają jakiś wpadek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Ten rysunek nie da zwykłemu użytkownikowi. Jeśli serwis nie naprawi za darmo. Można popytać o ceny w zakładach prywatnych. Części chyba trzeba kopic w aso. Ale myślę, że nie wszystkie z rysunku. Tylko te które są zniszczone. Ktoś tam płacił 7 tys zdjęcia są w galerii.

Te nowe kuboty m 7 mają skrzynie bezstopniowe lub 24x24 produkcji ZF. A więc już nie będzie hasła ciągnik z jednej fabryki.

Poza tym zrezygnowano z ponoć nie zniszczalnej przedniej osi stożkowej na rzecz klasycznej. A wielu tutaj zapierało się, że to takie cudo. Więc ciekawe czemu zrezygnowali z niej w większym mocniejszym i cięższym ciągniku. Nowa oś jest pewnie też o d zf lub jakiejś innej firmy.

Zrezygnowano też z dpf. Układ scr pomoże oszczędzać paliwo. I sprawi, że może w końcu silniki będą miały tyle KM ile deklaruje producent i będą paliły mniej. Te zmiany pokazują jakie wady miał model 135 gx. Skoro w nowym ciągniku wypuszczonym na rynek po powiedzmy 2 latach od prezentacji 135 zrezygnowano np z dpf. Gołym okiem widać, że dpf to błąd który w nowym modelu poprawiono o czy mnie raz pisałem.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlach93    6

JanuszM6040 na sprzęgła rewersu była akcja serwisowa i każdy diler miał obowiązek zgłosić to klientom a jeżeli kogoś nie był o tym poinformowany to może mieć żal do swojego dilera


hubertuss M7 w dalszym ciągu jest wyposażony w filtr cząstek stałych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Nawet jeśli pozostał dpf to wprowadzenie scr pozwoliło deczko zubożyć mieszankę bez obawy o wzrost stężenia tlenków azotu, które neutralizuje scr. Chociaż konkurencja produkuje silniki z stage 4 final bez dpf a jedynie z samym scr.

Wyczytałem, ze ceny katalogowe modelu m7 będa wahać się od 90 do 130 tys euro. Nawet jeśli brutto. Nie wielu to kupi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlach93    6

jeszcze nikt nie wie ile będzie kosztowała seria M7 ale pewnie porównywalnie do jd na autopower lud df TTV bo w końcu to będzie ta sama przekładnia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piteriiv    82

koledzy mam prolem z kubotą 108 a raczej z wtryskami - przy 1000 h padł jeden z nich i wymienili na gwarancji  a teraz przy 1400 h padaja kolejne 3 i twierdzą że to wina paliwa - paliwo jest super nie jakaś lewizna( dostawca hurtowy), miał ktoś podobne problemy  - jak zostały roztrzygniete

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Tutaj zawsze łatwo zwalić na paliwo. Musiał byś dać do ekspertyzy to co lejesz do baku.  Pewna firma miała problem z wtryskami w nowych autach. Dealer się wypierał zwalając na paliwo jak u ciebie. Firma dała paliwo do ekspertyzy. I będąc pewna swego przycisnęła dealera strasząc sądem. Podziałało. Z tą sprzedażą hurtową też trzeba uważać. Słyszałem, że kierowcy cystern dowożący do odbiorców indywidualnych spuszczają ileś tam litrów dobrego paliwa. I zastępują badziewiem, aby tylko litry grały. Oczywiście nie zawsze i nie wszyscy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wtryski nie padają jeden po drugim przy takim przebiegu. 

Pytanie do Piteriiva: czy ten dostawca hurtowy leje paliwo prosto do zbiornika w Twojej 108-ce???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kksmirek    0

ja kupiłem kubote gl w kąkolewie w wlkp i jestem bardzo zadowolony. Poprzednio używałem c360 i ten używany japończyk jest o niebo lepszy. I nie jest już tak jak kiedyś, że ciężko dostać części bo nie ma z tym problemu. Poza tym jak się przy nich dba o filtr powietrza to nie ma żadnych problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Na stronie kuboty znalazłem info, że modele m7 będą wyposażone w przekładnie powershift firmy kubota.  Widać dalej będą szukać naiwnych i kitować, że ciągnik z jednej fabryki. Albo nie wiedzą sami i się pomylili.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W układzie CRS bardzo ważne jest w czym przechowujemy paliwo (jakie beczki i jak długo).

Piszesz, że padł wtryskiwacz, co to oznacza?? Padł elektrycznie czy mechanicznie???

 

Hubertuss: czytaj trochę więcej, a nie pisz, że: "będą szukać naiwnych i kitować, że ciągnik z jednej fabryki".

Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę takie hasło jak: "Kubota m7" i można znaleźć wiele informacji na ten temat np.:

http://www.profi.com/news/All-new-Kubota-M7-tractors-due-in-UK-late-2015-1567658.html

 

Wujek googiel prawdę Ci powie. :-)

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a1fe26c2   
Gość a1fe26c2

To nie do końca tak jest z prawdą - telewizja kłamie, radio kłamie, prasa kłamie, ksiądz kłamie, cyganka prawdę Ci powie. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

@traktorowski napisałem wyraźnie, że taką informację znalazłem na stronie kuboty. Skąd ta skrzynia pochodzi to ja już od dawna wiem. I chyba nawet gdzieś wyżej pisałem. Z resztą nie tylko ja na tym forum czy galerii pisałem, że skrzynie są zf a. Sek w tym, że firma na polskiej stronie świadomie lub nie świadomie wprowadza potencjalnego klienta w błąd. I tylko o to chodziło w moim poście a nie o mądrości wujka google.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piteriiv    82

po 1000 h padł wtrysk elekrycznie a te teraz podobno tworzy sie nagar lub sie przycinają na zimnym silniku czy coś w tym stylu. a paliwo max jest w beczce 3-4 tygodnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KIRK80    12

@Piteriiv, spróbuj dolać do paliwa oleju do dwusuwów. Ja miałem podobny problem w samochodzie. Dostał litr oleju syntetycznego do 2T na 60 litrów ON, i od tej pory chodzi bez zarzutów. Teraz mam zamiar przeprowadzić taki sam zabieg profilaktycznie przed zimą :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Olej na pewno nie zaszkodzi w tym przypadku jeśli chodzi o działanie wtrysków.

Paliwo, z którego korzystasz musi mieć dużą zawartość siarki i wody, która w następstwie powoduje korozję w układzie paliwowym.

Zmień miejsce skąd czerpiesz paliwo, zamontuj jakiś dodatkowy filtr w układzie paliwowym (może być np. z ciężarówki) i powinno pomóc.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

a dlaczego nie ?W JD mam ponad 9 lat ten sam,w Zetorze bodajże 8...no ale japońska jakość zobowiązuje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

No bo to kubota nie można narzekać. Miał być ciągnik wyjątkowy pod względem bez awaryjności bo japoński. A jest zupełnie przeciętny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Korekta-miał być wyjątkowy pod względem bezawaryjności wśród ciągników japońskich-a to różnica  :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o akumulator to żywotność może być różna i zależy też od użytkowania traktora.

Jeśli mało korzystamy z traktora w roku to powinniśmy często sprawdzać jego stan.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    34

Kubota japońka ale aku. koreański.A że nie ma co narzekać to napisałem na podstawie przejśc kolegow z polskimi aku.traktorowski masz rację że trwalość akumulatora zależy od użytkowania ale co do kontroli stanu to tylko stan naładowania w bezobsługowych można sprawdzić.

Edytowano przez samex69

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez sniperghost
      Witam.
      Posiadam mini traktor kubota gl 320 . Ostatnio zauważyłem, że jakiś przewód wisi , jakby został zerwany, nie wiem gdzie on ma być podłączony. Jeżeli ktoś wie co to jest z góry dzięki za pomoc.


    • Przez strd
      Witojcie hej.
       Z racji zapchania się DPFa u ojca w Kubocie M7060 poszukuję gniazdka diagnostycznego. Wiem, że jest 4 pinowe i wisi gdzieś na wiązce nad chłodnicą, ale nic tam takiego nie widzę. Czy to jest to w którym jest wtyknięty rezystor 120 Ohm 1/2W?
      Z góry dzięki.
    • Przez jacek_83
      Mam problem z Kubotą l5040.
      Gdy jechałem z przemysłem, ciągnik zaczął tracić moc i mocno dymić na niebiesko, do tego stopnia, że byłem zmuszony redukować i nie wkręcał się w obroty. Pomyślałem, że może wtryski lub filtr paliwa. Wymieniłem filtr na nowy, do zbiornika wlałem preparat do czyszczenia wtrysków, ale to nie pomogło.
      Następnego dnia było już ok. Cały dzień i nawet małej chmurki. Kolejnego dnia problem powrócił. Dolałem paliwa i siuwaksu do czyszczenia wtrysków i pojeździłem. Było ok.
      Za jakiś czas pojechałem do majstra Kubotą, żeby poprawił elektrykę, było ok. Następnego dnia gdy wracałem znowu zaczął dymić na niebiesko.
      Nie zauważyłem, żadnej reguły, raz jest wszystko dobrze, a innym razem już nie. Nie zwróciłem uwagi czy bierze olej. Jak nie dymi nie ma siły, to wstawiam do garażu i nim nie jeżdżę.
      Problem pojawia się przy zagrzanym silniku. Nigdy przy odpalaniu. Paliwo z jednego źródła z Orlenu. Problem pojawił się na jesieni, po zakończonym sezonie zbiorów.
      Czy spotkaliście się z podobnym problemem? Gdzie najepierw szukać przyczyny?
    • Przez Nikt23489
      Witam. Mam problem z Kubotą M7040. Mianowicie traktor do tyłu jedzie płynie na każdym biegu lecz po przełączeniu rewersu do przodu ona ruszy kawałek i przestaje jechać. Jaki może być tego problem ?
    • Przez TymonMasa
      Witam posiadam Kubote M108S i mam pytanie do użytkowników tego modelu jak sprawuje sie u Was podnośnik? Jaka jes predkośc z jaką podnosi? Jak z czułością regulacji itd
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj