kubaguzik

co sadzicie o marce kubota

Polecane posty

hubertuss    4652

W tych rankingach prym wiodą marki, które w swojej ofercie mają same tanie modele lub dużo tanich modeli w szerokiej ogólnej ofercie. Jak nh, jd, case. Ranking nie odzwierciedla też jakości, przewagi technicznej różnych ciągników. Inaczej wyszło by, że belarus jest lepszy od fendta, valtry itd, których w raporcie w ogóle nie ma.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yale    15

to jest oczywiste,nh ma td ,zetor majora ,jd serie m itd itd ,ale jednak sprzedaż tych marek to nie tylko te najtańsze modele,patrząc na kubote to ona wcale tania nie jest bo model 8560 majacy około 80 koni jest 40 tys droższy od takiego case farmall a 85, ,silnik kuboty mała pojemnosc ,tak samo case ,3,2 tylko ,rewers w jednym i drugim taki sam bo hydrauliczny ,klima w standardzie jeden i drugi ,więc czy ta kubota jest warta dopłozenia tych 40 tys?

Edytowano przez yale

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krowka62    22

To ile kosztuje Case Farmalll A z 100 tyś złotych netto?. Cena Kuboty M8560 oscyluje z tego co się pytałem w granicach 140 -150 tyś złotych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yale    15

około 140 brutto z klima ,rewersem hydraulicznym,obciaznikami,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil96    37

Posiadam Kubote M7040 super ciągnik, bardzo oszczędny, super skręt, bardzo zwrotny.

Edytowano przez kamil96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czareczek85    411

a w mojej Kubocie M128X znowu pojawił się problem zmienia sama bieg o jeden w górę. w instrukcji pisze że to oznacza problem ze sprzęgłem...znowu (SIC!)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Musisz z serwisem ostro walczyć, aby ci to do jesieni usunęli. Bo gdy się gwarancja skończy zostaniesz na lodzie. Z drugiej strony strach pomyśleć co będzie gdy się takie problemy po gwarancji zaczną dziać. Ja bym na twoim miejscu robił wszystko aby ciągnik wymienili. Nawet na jakiś mniejszy model. Bo gdy ci po gwarancji zaczną go naprawiać za wszystko płacił będziesz i to nie mało. Jeśli ten sam element psuje się kilka razy i są inne usterki jest to podstawą do żądania wymiany. Skonsultuj się z prawnikiem bo po gwarancji używanie tego ciągnika może być bardzo drogie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    34

Może się zdziwisz @hubertuss ale mojemu koledze dali za darmo części do naprawy rewersu w 5 letniej Kubocie 9540.Oczywiście na pewno nie dadzą części do każdej naprawy ale pokaż mi inną firmę która daje za free części do naprawy ciągników po gwarancji. I niestety w jednym masz rację - nie są to tanie części- podobno ok. 12 500 złociszy za ten zestaw do rewersu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Może się jednak nie zdziwię. Japońscy inżynierowie sknocili rewers w tych modelach (jak dobrze pamiętam za słabe łożyska). Więc było prowadzone coś na kształt akcji serwisowej bez względu na to czy gwarancja jest czy już jej nie ma. W świecie ciągników rzadko jaka firma coś knoci we wszystkich ciągnikach i potem rozdaje części do naprawy czy tez naprawia. Dlatego nie wszyscy użytkownicy o tym wiedzieli i wielu zapłaciło z własnej kieszeni. Dowód w galerii af są dwie naprawiane prywatnie kuboty.

Jednak historia czareczka nie wiele ma wspólnego z akcją serwisową czy rewersami. Po skończeniu gwarancji za wszystkie usterki w swoim ciągniku, które zdarzają się bardzo często będzie po prostu musiał płacić z własnej kasy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roter    3

Kubota wydaje ostatnio fortunę na nieco wydumaną reklamę a czy dba o jakość? Częsci drogie, ciagnikow w europie maja mało wiec i czesci bedzie ciezko zapewne z dostepnoscia. Ciagle reklamuja sie z spalaniem a jeden kumpel ma kubote to twierdzi ze pali wcale nie mniej niz hollandy, case, zetory i inne. Kabina ciasna, bardzo nie ergonomiczna, brakuje miejsca dla pasazera, przeglady drogie. Kumpel nie chwali, nie narzeka ale kolejny ciagnik juz kupil inny...co mi dużo powiedziało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wikorol    3

Mam Kubotę M 6040 pracuje głównie z ładowaczem Quick, na 20 godzin pracy z ładowaczem spaliła 30l napędu, za pierwszy przegląd zapłaciłem 284zł - tylko za olej i filtr, ciągnika używam do pracy a nie do wożenia pasażerów więc kabina jest wystarczająco duża. A jak będzie z częściami to się okaże, główny magazyn jest w Rodgał to jakieś dwa może trzy dni powinny dotrzeć, mi na razie się nic nie popsuło to trudno mi konkretnie się wypowiadać. W okolicy jest kilka Kubot niektóre już mają po kilka lat ale nikt jeszcze z zakupu części nie korzystał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
T7-200    1

Do pracy z ładowaczem fotel pasażera może nie jest potrzebny ale jechać gdzie kolwiek w pole w więcej niż 1 osobę to fotel pasażera to podstawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
manius59    0

Szczerze ci powiem masz spory problem. Może nie problem z ciągnikiem bo pracować nim się da. Ale spory problem, aby wegzekwować w serwisie usunięcie tej wady. Włąsnie dlatego, że ciągnik nadaje się do pracy. Jeden z użytkowników po remoncie silnika przykręcił inaczej koło zamachowe miał podobnie jak ty (obrócił je o 90 czy tam 180 st). Tez mu drżał ciągnik podczas jazdy Może to być problem z tłumikiem drgań, w autach nazywanym kołem dwumasowym o ile ta kubota to ma. Silnik pracując na postoju drży? Czy drży też jak go np na postoju gazujesz? Jeśłi nie to przyczyn wibracji należy szukac w układzie napędowym. Zaczynając od wspomnianego tłumika drgań. Zaimowanie się kabiną świadczy tylko o fachowości serwisantó a raczej jej braku.

 

Silnik na postoju wydaje mi się że raczej normalnie drży (kabina nie wpada w wibracje), gazując go na postoju też według mnie zachowuje się normalnie (drgania pochłaniają poduszki) natomiast gdy ciągnik był na kobyłkach z powodu wykonywanego pomiaru bicia felg to od drgań aż dzwięczały schodki . W takim stanie (na kobyłkach) załączałem również biegi szosowe, gazując go drgania były, ale kabina nie dostawała wibracji (wibracje występują tylko podczas jazdy). Na gwarancji jeszcze do marca 2015r.

 

Ps. w tej chwili nawet centrala nie odpisuje na maile...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wikorol    3

Powyżej też podaję przykład promienia skrętu.

Pozdrowienia dla Janusza, widzę że w okolicy przybyła następna KUBOTA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Tylko że Zetor jest o metr dłuższy od Kuboty (w filmiku jest błąd) i nowa Forterra (nie wiem, czy jest różnica do tej z filmiku) ma rozstaw osi = 2390 mm, a Kubota M8560 ma 2250 mm. Ogólnie Forterra to większy ciągnik i ta Kubota powinna być porównana z Proximą, żeby pokazać różnicę między ciągnikami tego samego segmentu, chociaż i tak Kubota by wygrała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

To filmik z cyklu mydlenie oczu. Oczywiście kubota ma lepszy skręt. Ale widać też wyraźnie jak kierowca zetora, który jest większy i cięższy nie żałuje gazu, aby promień skrętu jeszcze się powiększał. Nie wiem po co wrzucać takie coś na forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek90wlkp    18

Widać zawiązała się spora grupa krytyków Kuboty, a osobiście chciałbym zauważyć, że:

- niestety części nowych traktorów, które posiadają jakiś poziom zaawansowania technicznego, muszą ileś kosztować, wychodzę z założenia, że za jakość się płaci a w krajowych produktach ciężko tego szukać;

- kabina w Kubocie jest ergonomiczna i po elementy sterujące sięga się raczej intuicyjnie, kwestia przyzwyczajenia, mi jest w niej wygodnie, no i kabina celowo nie jest tak wielka jak u innych producentów, bo ma służyć dla operatora a nie grupki towarzyskiej, kolejnym atutem mniejszej kabiny jest szybsze jej wychłodzenie;

- spalanie to atut Kuboty, o ile oczywiście pracuje się w odpowiednim zakresie obrotów silnika;

- w innych zachodnich traktorach też zdarzają się awarie i nie są one tanie;

- jeśli stać kogoś na Kubotę to na serwis i części również.

Nigdy się wszystkim nie dogodzi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Bardzo fajnie to wszystko wytłumaczyłeś, szczególnie to dlaczego kabina jest mała. Możesz jeszcze jakoś wytłumaczyć dlaczego poziom hałasu w kabinie kuboty jest tak wysoki? Jak się ma zamontowanie radia w niektórych modelach praktycznie za plecami kierowcy do ergonomii?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek90wlkp    18

Ironia przez Ciebie, hubertussie przemawia :) Nie sądzę, że poziom hałasu jest wysoki, kwestia tego jak człowiek definiuje pojęcie wysoki poziom hałasu. Co do radia, jeżeli jest się słuchaczem jednej stacji to po co więcej przy tym radiu majstrować? No chyba, że ktoś nie ma wyrobionego gustu i nie wie czego słuchać to musi się pomęczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90
Napisano (edytowany)

Może nie jest wysoki, ale dwa razy większy niż u konkurencji :P (3 dB różnicy to subiektywnie dwa razy większy hałas)

Edytowano przez b0gdan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez sniperghost
      Witam.
      Posiadam mini traktor kubota gl 320 . Ostatnio zauważyłem, że jakiś przewód wisi , jakby został zerwany, nie wiem gdzie on ma być podłączony. Jeżeli ktoś wie co to jest z góry dzięki za pomoc.


    • Przez strd
      Witojcie hej.
       Z racji zapchania się DPFa u ojca w Kubocie M7060 poszukuję gniazdka diagnostycznego. Wiem, że jest 4 pinowe i wisi gdzieś na wiązce nad chłodnicą, ale nic tam takiego nie widzę. Czy to jest to w którym jest wtyknięty rezystor 120 Ohm 1/2W?
      Z góry dzięki.
    • Przez jacek_83
      Mam problem z Kubotą l5040.
      Gdy jechałem z przemysłem, ciągnik zaczął tracić moc i mocno dymić na niebiesko, do tego stopnia, że byłem zmuszony redukować i nie wkręcał się w obroty. Pomyślałem, że może wtryski lub filtr paliwa. Wymieniłem filtr na nowy, do zbiornika wlałem preparat do czyszczenia wtrysków, ale to nie pomogło.
      Następnego dnia było już ok. Cały dzień i nawet małej chmurki. Kolejnego dnia problem powrócił. Dolałem paliwa i siuwaksu do czyszczenia wtrysków i pojeździłem. Było ok.
      Za jakiś czas pojechałem do majstra Kubotą, żeby poprawił elektrykę, było ok. Następnego dnia gdy wracałem znowu zaczął dymić na niebiesko.
      Nie zauważyłem, żadnej reguły, raz jest wszystko dobrze, a innym razem już nie. Nie zwróciłem uwagi czy bierze olej. Jak nie dymi nie ma siły, to wstawiam do garażu i nim nie jeżdżę.
      Problem pojawia się przy zagrzanym silniku. Nigdy przy odpalaniu. Paliwo z jednego źródła z Orlenu. Problem pojawił się na jesieni, po zakończonym sezonie zbiorów.
      Czy spotkaliście się z podobnym problemem? Gdzie najepierw szukać przyczyny?
    • Przez Nikt23489
      Witam. Mam problem z Kubotą M7040. Mianowicie traktor do tyłu jedzie płynie na każdym biegu lecz po przełączeniu rewersu do przodu ona ruszy kawałek i przestaje jechać. Jaki może być tego problem ?
    • Przez TymonMasa
      Witam posiadam Kubote M108S i mam pytanie do użytkowników tego modelu jak sprawuje sie u Was podnośnik? Jaka jes predkośc z jaką podnosi? Jak z czułością regulacji itd
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj