kubaguzik

co sadzicie o marce kubota

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

może nie jest przodownikiem powyżej 100 km ale zajmóje dużo rynko poniżej 100 koni. zajmuje się poważnie częścią rynku mini i miko ciągników gdzie inne marki mają małą oferte.kubota to nie tylko ciągniki. Kombajny do ryżu, sadzarki do ryży, koparki, silniki dla innych marek. Jak dla mnie buduje to duże zaufanie do tej marki.

Wszystko na świecie się psuje i nie ma rzeczy nie zniszczalnych i to już nie wina samej marki za błędy słabo wykształconego servisu. czy to dilera który nie dba o jakość wiedzy swoich mechaników. Sam przez to przeszedłem i po 3 zgłoszeniu awari jak przyjechał mechanik i nie wiedział co ma robić. machnołem ręką i sam to naprawiłem. była to drobna usterka ale podejście servisu naganne. było to 7 lat temu wiec mam nadzieje ze już dużo sie nauczyli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wikorol    3

Dziś się dowiedziałem że jeden z dilerów Kuboty z centralnej Polski w miesiącu lutym sprzedał 62 ciągniki głównie wyższych mocy. Jak taka wysoka sprzedaż Kubot utrzyma się do końca roku to wzrost sprzedaży zostanie utrzymany. Reklama, jakość oraz upust cenowy zrobiły swoje.

U mnie moja M6040 na razie sprawuje się super, trochę jestem zawiedziony Quickem Q26 bo przy wyładunku z łyżki mocno opada i przy wysokich burtach przyczep są utrudnienia z opróżnianiem. Parametry co do udźwigu są lepsze jak podaje producent bo z rozładunkiem palet 1,5t nie miałem żadnego problemu.

Teraz trochę żałuje że nie poczekałem za ładowaczem z Kuboty. Jak ma ktoś z Was taki ładowacz to niech napisze jak się sprawuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    34

Opisywałem jakiś czas temu awarię mojej Kuboty - na gwarancji , przy około 800 godz. rozsypało się łożyskowanie rewersu - podobno tzw."choroba wieku dziecięcego"- serwis (wtedy jeszcze DANEX handlował Kubotą) sprawił się dobrze i po tygodniu od zgłoszenia awarii Kubota znowu pracowała.Teraz nabite jest 2090 godz. i jak na razie chodzi bez problemów- ale to moja , natomiast w zeszłym tygodniu kolegi Kubota 9540 przy 1500 godz. padła na to samo co moja. Jego ciągnik ma 5 lat a mimo to główny dystrybutor Kubot na Polskę stanął na wysokości zadania i ma za darmo dostarczyć części potrzebne do naprawy.Co sądzicie o takim podejściu do klienta - czyż nie tak powinno wyglądać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krowka62    22

Czyli musiała być jakaś wada fabryczna tego sprzęgła, że dostarczają części za free. Przypomnę też sytuacje Czarka, który na czas remontu swojej Kuboty dostał 2 ciągniki do pracy w swoim gospodarstwie. Fakt faktem, że serwis tam sprawował się opieszale co do naprawy i znalezienia przyczyny usterki czy usterek.

Jeżeli Kubota chce byc znaczącym graczem na rynku europejskim to musi sie tak zachowywać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    34

Podobno ( bo nie jestem pewien ) problem z tym sprzęgłem leży w za delikatnym łożysku.Do wymiany Kubota dostarcza cały kompletny kosz sprzęgła rewersu wraz z wałkiem i potrzebnymi uszczelkami , o-ringami itp. Co do przejść z Kubotą Czarka to chyba taki felerny egzemplarz Mu się trafił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
manius59    0

Koledzy, ja również wtrącę kilka słów o serwisie. Od samego zakupu mam problem z wibracjami kabiny w m7040 (już o tym pisałem), kubota ma 2 lata, od około roku próbą wyeliminowania usterki zajmuje się centrala z Warszawy. Przez ten czas wymieniono ciągnikowi kompletne zawieszenie kabiny oraz przy drugim podejściu wstawiono podkładki/dystanse w celu podniesienia kabiny(że niby coś dotyka do kabiny i przenosi wibrację).Dziś nadal czekam na jakieś rozwiązanie zgłoszonego problemu (ostatni raz byli u mnie na początku grudnia 2013 roku i od tamtej pory cisza) - w moim przypadku tak wygląda podejście serwisu i samej centrali do usterek/awarii zgłoszonych na gwarancji ;[ . Jeśli chodzi o wyszkolenie mechaników to przy pierwszym przeglądzie filtry od hydrauliki wymieniono bez magnesów, a jak dzwoniłem z zapytaniem czy tak może być to odpowiedzieli, że teraz to już nie jest takie istotne. dopiero gdy wysłałem pismo przyjechali i wymienili na nowe filtry z magnesami za które jeszcze próbowli mnie obciążyć. Wydaję mi sie kolego Misiek100245, że przez te 7 lat nic się nie zmieniło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krowka62    22

Ja bym na Twoim miejscu zawołał redaktorów z TOP AGRAR czy Poradnika Rolniczego albo postraszyć ich prasą. Wiadomo, że misternie budowana pozycja na rynku może być zachwiana poprzez jeden artykuł w poczytnej gazecie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    34

Dowiedziałem się ostatnio ile kosztowałyby części do naprawy rewersu w Kubocie 9540. I jestem w szoku! Podobno 12 500 złotych polskich.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

u mnie jeszcze na gwarancji wymieniali polską sprężarkę od pneumatyki coś tam w niej nawaliło i przy większych obrotach przenosiły się wibracje na kierownice aż w ręce parzyło. założyli nową z większym kołem pasowym i w ten sposób obniżyli maksymalne obroty. do tej pory działa bez zarzutu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
manius59    0

Ja sprężarki nie mam, a jeśli chodzi o straszenie to myślę, że nic nie wskóram (co innego problemy czareczka-to były problemy, które wzbudzały zainteresowanie). Osobiście wydaje mi się że problem nie leży w kabinie czy poduszkach. Pierwszy mechanik, który przyjechał stwierdził, że trochę za głośno pracuje silnik, ale oczywiście nikt nie skupia się na niczym innym tylko na kabinie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    34

Nie bardzo jestem w temacie twoich problemów z Kubotą ale może należałoby sprawdzić jak zachowują się inne egzemplarze tego modelu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
manius59    0

Umówiłem się na forum z jednym posiadaczem takiego modelu na przejażdżkę jego kubotą i tam było wszystko ok - ciągnik zachowywał sie normalnie, a kabina nie dostawała takich wibracji jak u mnie. Serwis i centrala bagatelizują tą sprawę, ale ja boje się, że to coś poważniejszego. Cały czas naciskam, ale już konczy mi się cierpliwośc. Chodzi mi nawet po głowie żeby zaprośić do siebie jakiegoś posiadacza takiego modelu na przejażdżkę moją kubotą i poznać jego opinię (oczywiście na mój koszt). Gdyby był chętny z okolicy..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krowka62    22

Tylko wizyta kolegi z Agrofoto nic Twojej sytuacji nie zmieni. Problem pozostanie, a rozwiążania powinienieś szukać siedzibie Kuboty i w sądzie. Zapewne jest to silnik i w związku z tym są rzeczoznawcy, którzy powinni to stwierdzić. Po badaniach przez biegłych wyślij ekspertyzę do Kuboty wraz z postraszeniem ich, że sprawę wnosisz do sądu.

 

P.s. Kubota ostro poszła w rankingu sprzedaży w ostatnim miesiącu. Czyżby promocja na modele M8560 i M9960, niższe ceny oraz korzystne pożyczki zrobiły swoje. Ciekawe co za miesiąc będzie?

 

http://www.agrofoto.pl/technika-rolnicza/maszyny-rolnicze/w-marcu-na-podium-bez-zmian,50229.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

@manius59 czy będąc/jeżdżąc u tego innego użytkownika kubotą zwróciłeś uwagę czy masz takie same opony z przodu i z tyłu. Chodzi mi o markę i model opony. Porównywałeś ciśnienie? Sprawdzałeś felgi? Ludzie pisali, że mogą być krzywe. Obniżałeś ciśnienie, sprawdzałeś czy wtedy wibracje się zmieniają? Pisałeś, jak dobrze pamiętam, że wibracje są w czasie jazdy, chyba, że coś pomyliłem. Proponuje zwrócić uwagę na opony, koła. Czy opony mają jednakowo równy bieżnik, chodzi mi o lewą i prawą strunę jednej opony.

O serwisie kuboty nie będę już pisał. Bo wyjdzie, że znowu prowokuje do awantury i jako jedyny wszystkiemu winien jestem. Swoje zdanie na temat sytuacji z przed tygodnia wyraziłem w temacie "Opinie o moderatorach"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
manius59    0

Wszystko o czym piszesz kolego już sprawdzałem; opony takie same, zabawa ciśnieniem, o krzywych felgach pisałem między innymi ja .- tył ok, a przód krzywy (reklamowałem, ale mieści się w tolerancji jaką daje pronar). Wibracje występują tylko w czasie jazdy, ale również na drodze gruntowej jak i na samym polu( nawet po świeżo uprawionym ) i praktycznie tylko na zakresie szosowym ( minimalnie na 5 polowej ), najbardziej odczuwalne na 1,2,3-szosowe. Wibracje znikają po przekroczeniu 1700 obr/min.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Szczerze ci powiem masz spory problem. Może nie problem z ciągnikiem bo pracować nim się da. Ale spory problem, aby wegzekwować w serwisie usunięcie tej wady. Włąsnie dlatego, że ciągnik nadaje się do pracy. Jeden z użytkowników po remoncie silnika przykręcił inaczej koło zamachowe miał podobnie jak ty (obrócił je o 90 czy tam 180 st). Tez mu drżał ciągnik podczas jazdy Może to być problem z tłumikiem drgań, w autach nazywanym kołem dwumasowym o ile ta kubota to ma. Silnik pracując na postoju drży? Czy drży też jak go np na postoju gazujesz? Jeśłi nie to przyczyn wibracji należy szukac w układzie napędowym. Zaczynając od wspomnianego tłumika drgań. Zaimowanie się kabiną świadczy tylko o fachowości serwisantó a raczej jej braku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yale    15

170 szt kubot,w miesiacu,przy 180 szt jd albo nawet 200 zetora to już robi wrazenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wikorol    3

Wysoka sprzedaż Kubot to zasługa dobrej jakości, obszernej informacji, reklamie, promocji oraz w tym że się dużo mówi czy pisze. Aby osiągnąć sukces politycy mówią że nie jest ważne jak się mówi (pisze) byle by nie przekręcać nazwy. Może coś w tym powiedzeniu jest na rzeczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

A przede wszystkim wysoka sprzedaż to zasługa niskiej ceny i wielu promocji. W porównaniu do mf, jd i wielu innych zachodnich marek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PawelWlkp    726

No zetor tez nie drogi a nawet tańszy a kubota go prawie dogania. Jeszcze rok temu wydawało sie nierealne tak wysokie miejsce w sprzedaży.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yale    15

no ale jesli mając do wyboru w podobnej cenie zetora i kubote to wiekszość wybiera własnie kubote ,to ile taka kubota 8560 czy jakoś tak ,brutto ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yale    15

ale cena bez łądowacza?to model 8560 bedzie jescze z 10 tys tanszy pewnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez sniperghost
      Witam.
      Posiadam mini traktor kubota gl 320 . Ostatnio zauważyłem, że jakiś przewód wisi , jakby został zerwany, nie wiem gdzie on ma być podłączony. Jeżeli ktoś wie co to jest z góry dzięki za pomoc.


    • Przez strd
      Witojcie hej.
       Z racji zapchania się DPFa u ojca w Kubocie M7060 poszukuję gniazdka diagnostycznego. Wiem, że jest 4 pinowe i wisi gdzieś na wiązce nad chłodnicą, ale nic tam takiego nie widzę. Czy to jest to w którym jest wtyknięty rezystor 120 Ohm 1/2W?
      Z góry dzięki.
    • Przez jacek_83
      Mam problem z Kubotą l5040.
      Gdy jechałem z przemysłem, ciągnik zaczął tracić moc i mocno dymić na niebiesko, do tego stopnia, że byłem zmuszony redukować i nie wkręcał się w obroty. Pomyślałem, że może wtryski lub filtr paliwa. Wymieniłem filtr na nowy, do zbiornika wlałem preparat do czyszczenia wtrysków, ale to nie pomogło.
      Następnego dnia było już ok. Cały dzień i nawet małej chmurki. Kolejnego dnia problem powrócił. Dolałem paliwa i siuwaksu do czyszczenia wtrysków i pojeździłem. Było ok.
      Za jakiś czas pojechałem do majstra Kubotą, żeby poprawił elektrykę, było ok. Następnego dnia gdy wracałem znowu zaczął dymić na niebiesko.
      Nie zauważyłem, żadnej reguły, raz jest wszystko dobrze, a innym razem już nie. Nie zwróciłem uwagi czy bierze olej. Jak nie dymi nie ma siły, to wstawiam do garażu i nim nie jeżdżę.
      Problem pojawia się przy zagrzanym silniku. Nigdy przy odpalaniu. Paliwo z jednego źródła z Orlenu. Problem pojawił się na jesieni, po zakończonym sezonie zbiorów.
      Czy spotkaliście się z podobnym problemem? Gdzie najepierw szukać przyczyny?
    • Przez Nikt23489
      Witam. Mam problem z Kubotą M7040. Mianowicie traktor do tyłu jedzie płynie na każdym biegu lecz po przełączeniu rewersu do przodu ona ruszy kawałek i przestaje jechać. Jaki może być tego problem ?
    • Przez TymonMasa
      Witam posiadam Kubote M108S i mam pytanie do użytkowników tego modelu jak sprawuje sie u Was podnośnik? Jaka jes predkośc z jaką podnosi? Jak z czułością regulacji itd
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj